Język angielski - kurs na poziomie A2 (52 h)
Język angielski - kurs na poziomie A2 (52 h)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Uczestnikami mogą być osoby dorosłe, w wieku aktywności zawodowej mieszczącym się w przedziale 18-89 lat, które uczą się, pracują lub zamieszkują w podregionie konińskim (powiaty słupecki, kolski, turecki, gnieźnieński, wrzesiński, koniński oraz Miasto Konin) w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego1 , a w przypadku osób bezdomnych przebywają one na tym obszarze, które z własnej inicjatywy chcą nabyć lub podnieść umiejętności/kompetencje lub przekwalifikować się za pośrednictwem BUR.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji14-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi52
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do swobodnej komunikacji w języku angielskim w codziennych sytuacjach oraz w podstawowych czynnościach życiowych. Dzięki kursowi uczestnicy rozwijają umiejętności mówienia, pisania, czytania i słuchania. Po zakończeniu kursu, uczestnicy będą efektywnie operować językiem angielskim w zakresie przerobionego materiałuEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonym szkoleniuprowadzi proste rozmowy. Bierze udział w dyskusji pod warunkiem, że rozmówca jest gotów powtarzać lub inaczej formułować swoje myśli, mówiąc wolniej oraz ujmując w prostsze słowa to, co usiłuje opowiedzieć. Uczestnik formułuje proste pytania dotyczące najlepiej mu znanych tematów lub najpotrzebniejszych spraw i odpowiada na tego typu pytania. | Kryteria weryfikacji W zakresie porozumiewania się:- przedstawia siebie i swoją rodzinę, - porozumiewa się w codziennych sytuacjach np. w sklepie, banku, w biurze podróży - zaprasza znajomych na urodziny, wycieczkę, ustala miejsce, czas i plan spotkania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - pyta o minione wydarzenia, przeprowadza prostą rozmowę telefoniczną- pyta o drogę lub objaśnia ją, - pyta kogoś jak się czuje, co mu dolega i odpowiada na podobne pytania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik czyta proste, niezbyt długie teksty i rozpoznaje ich główny sens. | Kryteria weryfikacji W zakresie czytania i rozumienia:- rozpoznaje wyrażenia i najczęściej używane słowa związane ze sprawami ważnymi (np. podstawowe informacje dotyczące siebie i rodziny, zakupów, miejsca i regionu zamieszkania, zatrudnienia). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - czyta ze zrozumieniem informatory turystyczne rozkłady jazdy, proste listy dotyczące życia codziennego, proste opisy wydarzeń ( np. relacja z podróży, wyjazdu). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik zauważa główny sens komunikatów i wiadomości przekazywanych ustnie, prostych wypowiedzi dotyczących minionych wydarzeń, marzeń i planów na przyszłość. | Kryteria weryfikacji W zakresie słuchania i rozumienia:- rozpoznaje bardzo często używane słowa i wyrażenia na temat swój, swojej rodziny, na temat tego, co mu bliskie i znane, na temat zakupów itp. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik notuje i przekazuje na piśmie proste i krótkie informacje. | Kryteria weryfikacji - pisze krótkie i proste notatki lub wiadomości wynikające z doraźnych potrzeb.- pisze prosty list prywatny i e-mail na przykład dziękując komuś za coś. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Podczas samodzielnej wypowiedzi uczestnik formułuje krótkie i podstawowe zdania na tematy związane z życiem codziennym. | Kryteria weryfikacji W zakresie mówienia:- opisuje swoje pochodzenie oraz sprawy dotyczące potrzeb życia codziennego. - udziela prostych rad, - opisuje wspomnienia z wakacji, - opowiada o planach na przyszłość, - wyraża opinię, niezadowolenie, skargę, - poleca książkę, film, - zamawia posiłki w kawiarni, restauracji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zdrowie;
Pogoda, klimat;
Zachowanie i postawy własne i innych osób;
Reakcje, przeżycia, spotkania i życie towarzyskie;
Wprowadzane funkcje językowe:
• Zapraszanie/ przyjmowanie zaproszeń;
• Formułowanie propozycji, sugestii, próśb w formie ustnej i pisemnej (również w
listach formalnych);
• Formułowanie prośby o powtórzenie;
• Przeliterowanie, prośba o wyjaśnienie;
• Porównywanie (cechy fizyczne, relacje ilościowe);
• Formułowanie uprzejmych pytań o konkretne informacje, opinię innych osób;
• Wybieranie i analizowanie informacji pod kątem ich przydatności dla własnych
celów;
• Relacjonowanie opinii innych osób;
• Opisywanie związków pomiędzy czynnościami, wykonywanymi zwyczajowo, w
chwili obecnej, w określonym momencie w przeszłości, przed chwilą, powtarzających
się, dynamicznych, itp.;
• Wyrażanie swoich opinii i uczuć;
• Porównywanie (wrażenia subiektywne, preferencje, upodobania);
• Zgadzanie się i nie zgadzanie z czyjąś opinią;
• Formułowanie i uzasadnianie swojej opinii, argumentowanie;
• Wyrażanie różnego stopnia pewności;
• Akceptacja, odmowa, perswazja.
Materiał leksykalno-gramatyczny:
Formy grzecznościowe typu: Could you repeat, please? Could you explain it, please? I’m
afraid I don’t understand;
Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne – rozszerzenie wiadomości;
Stopniowanie przymiotników z zastosowaniem przysłówków typu: much better;
Przysłówek + przymiotnik: rather expensive, quite nice;
Zwroty typu: According to..., In his/her opinion…
Simple Present + Continuous.
Konstrukcje typu: In my opinion…, I suppose…, It’s impossible…, I (don’t) think …, prefer
…, because/so… – zdania złożone;
That would be great…/I’m afraid I can’t, I’m not sure/I have no idea;
Czasowniki modalne must i can’t dla wyrażenia absolutnej pewności;
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 240,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 240,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi korzysta z materiałów wydawnictwa National Geographic Learning, które obejmują podręcznik w wersji SPLIT, platformę SPARK oraz aplikacje mobilną.
Dostęp uczestnika do podręczników to:
- angielski jako narzędzie globalnej komunikacji
- intensywny trening wymowy,
- ćwiczenia mediacyjne,
- czytanie ze zrozumieniem połączone z ćwiczeniami na myślenie krytyczne,
- aktywna budowa szerokiego wachlarza kompetencji komunikacyjnych,
- systematyczne ćwiczenie struktur leksykalno-gramatycznych
Kursant otrzymuje również dostęp do dodatkowych zasobów na platformie , wykonywanie prac domowych , co pozwala na elastyczną naukę ,oraz powtarzanie materiału w dogodnym dla niego miejscu i czasie
Warunki uczestnictwa
Kurs przeznaczony jest dla osób, które posiadają umiejętności w posługiwaniu się językiem obcym na poziomie A1 i ma na celu poprawę kwalifikacji zawodowych uczestnika do poziomu A2. Przed rozpoczęciem kursu sugeruje się sprawdzenie poziomu znajomości języka obcego poprzez test ustny przeprowadzony przez doświadczonego lektora.
Informacje dodatkowe
Jedna godzina szkolenia to jedna godzina dydaktyczna czyli 45 min.
Przerwy nie są wliczone w koszt trwania kursu.
Usługa nauki języków obcych jest zwolniona z VAT na podstawie Art.43 ust.1 pkt.28 Ustawy z dnia 11.03.2024 o podatku od towarów i usług.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- bezpłatny parking