Indywidualny kurs języka hiszpańskiego ogólnego na poziomie B1.1 - 50h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, ZACHODNIOPOMORSKIE BONY SZKOLENIOWE
Indywidualny kurs języka hiszpańskiego ogólnego na poziomie B1.1 - 50h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, ZACHODNIOPOMORSKIE BONY SZKOLENIOWE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Identyfikatory projektówZachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Grupa docelowa usługi
Kursy językowe w naszej Uczelni są przeznaczone dla osób chcących nauczyć się języka lub podnieść swój dotychczasowy poziom znajomości języka obcego. Naszą ofertę z założenia kierujemy do osób dorosłych, pracujących i studentów, którym zależy na:
- płynniejszej komunikacji w codziennych i zawodowych sytuacjach,
- rozszerzeniu słownictwa i struktur gramatycznych,
- rozumieniu bardziej złożonych tekstów i prostych tekstów literackich,
- prowadzeniu rozmów na tematy abstrakcyjne i osobiste opinie.
Usługa kierowana do uczestników projektu "Zachodniopomorskie bony szkoleniowe" realizowanego przez WUP w Szczecinie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji17-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usług jest rozwijanie kompetencji językowych uczestników na poziomie B1.1 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR), umożliwiających:-Komunikację w codziennych i zawodowych sytuacjach – uczestnicy potrafią wyrażać swoje potrzeby, opinię i emocje w mowie i piśmie, prowadzić rozmowy na tematy znane i interesujące, a także opisywać doświadczenia i plany.
-Rozumienie języka pisanego i mówionego – uczestnicy potrafią rozumieć proste teksty informacyjne i narracyjne ora
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ SŁUCHANIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym zrozumienie prostych i umiarkowanie złożonych wypowiedzi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie ogólny sens nagrań audio w kontekście codziennych sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie odpowiada na pytania dotyczące wysłuchanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym zrozumienie tekstów pisanych o tematyce codziennej i kulturowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i interpretuje główne informacje z krótkich artykułów, ogłoszeń, e-maili. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant poprawnie odpowiada na pytania dotyczące pytania testowe dotyczące tekstu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ MÓWIENIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym tworzenie prostych wypowiedzi ustnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje swoje doświadczenia, plany, zwyczaje i zainteresowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik używa poprawnych struktur gramatycznych typowych dla poziomu B1. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wyraża własne zdanie w dyskusji, używając zwrotów „moim zdaniem…”, „zgadzam się/nie zgadzam się…” | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ PISANIAUczestnik posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie umożliwiającym mu stworzenie krótkiej, prostej wypowiedzi pisemnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik pisze krótki e-mail, notatkę lub opis wydarzenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik używa poprawnych struktur gramatycznych typowych dla poziomu B1. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Napisany przez Uczestnika tekst jest logiczny i zrozumiały dla odbiorcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje struktury gramatyczne w mowie i piśmie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie używa czasów przeszłych (pretérito perfecto, indefinido), teraźniejszego i przyszłego (futuro próximo/simple). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje podstawowe konstrukcje warunkowe i modalne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nr | Temat spotkania | Cele | Treści | Ćwiczenia |
1 | Powtórka A2 i diagnostyka | Utrwalenie podstaw i diagnoza umiejętności | Powitania, podstawowe czasy, słownictwo A2 | Krótkie rozmowy, quiz diagnostyczny |
2 | Opowiadanie o doświadczeniach | Umiejętność opisywania przeszłości | Pretérito perfecto i indefinido, słownictwo wydarzeń | Opowiadanie o ostatnim weekendzie, mini-dialogi |
3 | Rutyna i życie codzienne | Rozszerzenie słownictwa codziennego | Czasowniki rutynowe, przysłówki częstotliwości | Opisywanie dnia, ćwiczenia w parach |
4 | Plany i zamierzenia | Wyrażanie przyszłości | Futuro próximo i simple, zwroty planowania | Tworzenie planów na tydzień, mini-dialogi |
5 | Podróże i wakacje | Opisywanie doświadczeń turystycznych | Słownictwo podróżnicze, pytania i odpowiedzi | Prezentacja wakacji, dialog w biurze podróży |
6 | Zakupy i usługi | Porozumiewanie się w sytuacjach codziennych | Reklamacje, zamówienia, negocjacje | Symulacje w sklepie, pisanie krótkiej reklamacji |
7 | Jedzenie i restauracja | Rozszerzenie słownictwa kulinarnego | Zamawianie potraw, wyrażanie opinii | Dialog w restauracji, opis ulubionego dania |
8 | Opisywanie ludzi i charakteru | Charakterystyka osób | Przymiotniki opisujące wygląd i charakter, porównania | Opisywanie znajomych, ćwiczenia w parach |
9 | Zdrowie i samopoczucie | Porozumiewanie się w sytuacjach medycznych | Objawy, porady zdrowotne, udzielanie rad | Symulacja wizyty u lekarza, rozmowy o zdrowiu |
10 | Pogoda i środowisko | Wyrażanie opinii o środowisku | Pogoda, problemy środowiskowe, przymiotniki | Opis pogody, rozmowa o ochronie środowiska |
11 | Praca i zawody | Rozmowy o karierze | Słownictwo zawodowe, opis obowiązków, opinie | Opis pracy, rozmowa kwalifikacyjna – symulacja |
12 | Edukacja i nauka | Dyskusje o edukacji | Słownictwo edukacyjne, wyrażanie opinii | Opis szkoły/uczelni, dyskusja w grupie |
13 | Media i kultura | Rozmowy o mediach i kulturze | Filmy, książki, muzyka, opinie | Opis filmu/książki, krótkie recenzje |
14 | Technologia | Porozumiewanie się w kontekście nowych technologii | Słownictwo technologiczne, czasowniki związane z tech | Dialog o aplikacjach i urządzeniach, mini-prezentacja |
15 | Wyrażanie opinii i zgody/niezgody | Umiejętność argumentowania | Zwroty wyrażania opinii, zgody i niezgody | Dyskusja w parach, debatka o temacie dnia |
16 | Media społecznościowe i komunikacja | Opisywanie doświadczeń online | Słownictwo social media, wyrażenia opinii | Dyskusja o mediach społecznościowych, krótki post |
17 | Podróże i kultura | Porównywanie miejsc i zwyczajów | Wyrażenia porównawcze, słownictwo kulturowe | Prezentacja kraju, dialog o podróżach |
18 | Problemy społeczne | Wyrażanie opinii i propozycji rozwiązań | Problemy społeczne, czasowniki modalne | Dyskusja grupowa, pisanie krótkiego eseju |
19 | Emocje i relacje | Opisywanie uczuć i relacji | Słownictwo emocji, czasowniki opisujące uczucia | Opis doświadczeń, rozmowy o relacjach |
20 | Powtórzenie czasów przeszłych | Utrwalenie pretérito perfecto i indefinido | Praktyka zastosowania w mowie i piśmie | Ćwiczenia pisemne, dialogi, storytelling |
21 | Przyszłość i plany zawodowe | Wyrażanie celów i zamierzeń | Futuro simple i próximo, słownictwo zawodowe | Opis planów zawodowych, mini-prezentacja |
22 | Kultura i wydarzenia | Dyskusja o wydarzeniach kulturalnych | Słownictwo kulturalne, opisy wydarzeń | Opis wydarzenia, rozmowa o planach weekendowych |
23 | Powtórzenie i przygotowanie do testu | Utrwalenie materiału | Wszystkie tematy B1.1 | Quizy, dialogi, krótkie prezentacje |
24 | Symulacja testu | Ćwiczenie form testowych | Słuchanie, czytanie, mówienie, pisanie | Próba pytań z testu, poprawa błędów |
25 | Test końcowy | Sprawdzenie kompetencji B1.1 | Słuchanie, czytanie, pisanie, mówienie | Test końcowy, ocena, informacja zwrotna |
Typ zajęć | Liczba godzin | Procent całkowitego kursu |
Teoria | 22–25 h | 44–50% |
Praktyka | 25–28 h | 50–56% |
Wyjaśnienie:
- Teoria (44–50%) – wprowadzenie nowych struktur gramatycznych, słownictwa, wyjaśnienia zasad, przykłady, krótkie mini-dialogi dydaktyczne.
- Praktyka (50–56%) – dialogi w parach, ćwiczenia komunikacyjne, symulacje sytuacji życia codziennego i zawodowego, gry językowe, pisanie krótkich tekstów.
WARUNKI ORGANIZACYJNE DO PRZEPROWADZENIA USŁUGI:
- usługa jest kursem indywidualnym, zatem maksymalną liczba uczestników to jedna osoba.
- usługa jest prowadzona w trybie zdalnym, warunki techniczne wymienione są w dalszej części karty usługi.
USŁUGA JEST REALIZOWANA W GODZINACH DYDAKTYCZNYCH.
Sposób sprawdzania efektów nauczania
- testy leksykalno -gramatyczne po zakończonej jednostce
- test końcowy
- reagowanie językowe (sprawności produktywne) z analizą językową
- symulacje językowe w trakcie trwania cyklu zajęć
Harmonogram usługi jest ustalany z uczestnikiem usługi w celu dostosowania go do jego możliwości czasowych.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Fabio Giuseppe Osorio Pinzon
W 2006 roku uzyskał certyfikat dwujęzyczności w Bilingual Programme Student w Pereirze w Kolumbii. Doświadczenie nabyte nie więcej niż 5 lat przed rozpoczęciem usługi: Przeprowadzenie ponad 400 h dydaktycznych zajęć z języka hiszpańskiego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne są wysyłane e-mailem (w formie plików dokumentów, plików multimedialnych) lub umieszczane na wirtualnym dysku google.
Warunki uczestnictwa
Podpisanie umowy o naukę z Usługodawcą.
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Informacje dodatkowe
Instytucja szkoleniowa podpisała umowę z WUP w Szczecinie na realizację usług w ramach projektu "Zachodniopomorskie bony szkoleniowe".
Usługa zwolniona z VAT na podstawie: Ustawa z dnia 11.03.2004 o podatku od towaru i usług z późniejszymi zmianami: Art. 43 ust.1 pkt 26
Szkolenie może być rejestrowane w formie zdjęć (rzut ekranu) lub nagrywane w celu kontroli zgodnie z wytycznymi BUR.
1 godzina zajęć = 45 minut
Przy teście stosuje się następującą skalę ocen:
OCENA | PRZEDZIAŁ PROCENTOWY |
bardzo dobry | od 92% do 100% |
dobry plus | od 82% do 91% |
dobry | od 72% do 81% |
dostateczny plus | od 62% do 71% |
dostateczny | od 51% do 61% |
niedostateczny | poniżej 51% |
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) Rodzaj platformy - Microsoft Teams (na życzenie uczestników usługa może być prowadzona na innego rodzaju platformie)
b) Minimalne wymagania sprzętowe:
Najważniejsze wymagania sprzętowe dla aplikacji Teams instalowanej na komputerze typu PC .
System Windows
Procesor taktowanie minimum 1.6 GHz , 2 rdzenie,
Pamięć RAM min 4GB,
Dysk twardy min 3GB wolnej przestrzeni dyskowej,
Wyświetlacz rozdzielczość 1024x768 lub wyższa,
Karta grafiki system operacyjny Windows: akceleracja sprzętowa grafiki wymaga
DirectX 9 lub nowszego, z WDDM 2.0 lub nowszym dla Windows 10
(lub WDDM 1.3 lub nowszym dla Windows 10 Fall Creators Update),
System operacyjny Windows 10, Windows 10 na ARM, Windows 8.1, Windows Server
2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2. Uwaga:
zaleca się korzystanie z najnowszej wersji systemu Windows i
dostępnych poprawek zabezpieczeń,
Środowisko .NET wymaga środowiska .NET 4.5 CLR lub nowszego,
Połaczenia wideo Kompatybilna kamera internetowa,
Dźwięk kompatybilny mikrofon i głośniki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem
lub równoważne urządzenie,
Rozmowy wideo i spotkania - wymaga 2-rdzeniowego procesora. Aby uzyskać wyższą
rozdzielczość udostępniania wideo / ekranu i liczbę klatek na
sekundę, zalecany jest czterordzeniowy procesor lub lepszy,
- efekty wideo w tle wymagają systemu Windows 10 lub procesora z
zestawem instrukcji AVX2,
- dołączenie do spotkania przy użyciu czujnika zbliżeniowego w
Microso Teams Room wymaga Bluetooth LE, który wymaga
włączenia Bluetooth na urządzeniu klienckim, a w przypadku klientów
Windows wymaga również 64-bitowego klienta Teams. Ta funkcja nie
jest dostępna na 32-bitowych klientach usługi Teams,
System macOS
Komponent Wymagania
Procesor procesor Intel Core Duo,
Pamięć RAM min 4GB,
Dysk twardy min 1,5GB wolnej przestrzeni dyskowej,
Wyświetlacz rozdzielczość 1280x800 lub wyższa,
System operacyjny jedna z trzech najnowszych wersji systemu macOS,
Połaczenia wideo kompatybilna kamera internetowa,
Dźwięk kompatybilny mikrofon i głośniki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem
lub równoważne urządzenie,
Rozmowy wideo i spotkania - wymaga 2-rdzeniowego procesora. Aby uzyskać wyższą
rozdzielczość udostępniania wideo / ekranu i liczbę klatek na
sekundę, zalecany jest czterordzeniowy procesor lub lepszy,
- dołączenie do spotkania przy użyciu czujnika zbliżeniowego w
Microso Teams Room nie jest dostępne w systemie macOS,
System Linux
Komponent Wymagania
Procesor 1,6 GHz (lub wyższy) (32-bitowy lub 64-bitowy), 2 rdzenie,
Pamięć RAM min 4GB,
Dysk twardy min 3GB wolnej przestrzeni dyskowej,
Wyświetlacz rozdzielczość 1024x768 lub wyższa,
Grafika 128 MB pamięci graficznej,
System operacyjny Dystrybucja Linuksa z możliwością instalacji DEB lub RPM,
Połaczenia wideo kompatybilna kamera internetowa,
Dźwięk kompatybilny mikrofon i głośniki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem
lub równoważne urządzenie,
Rozmowy wideo i spotkania - wymaga 2-rdzeniowego procesora. Aby uzyskać wyższą
rozdzielczość udostępniania wideo / ekranu i liczbę klatek na
sekundę, zalecany jest czterordzeniowy procesor lub lepszy,
- dołączenie do spotkania przy użyciu czujnika zbliżeniowego w
Microso Teams Room nie jest dostępne w systemie Linux,
Obsługiwane dystrybucje Linuksa Ubuntu 18.04 LTS, 20.04 LTS, Fedora 30 Worksta0on, RHEL 8
Worksta0on, CentOS 8
Obsługiwane środowisko pulpitu GNOME, KDE
Obsługiwany serwer wyświetlania X11
- Mikrofon
- Kamera
- Głośniki
c) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
Microsoft Office; program umożliwiający otwieranie plików pdf.
d) Link do spotkania jest wysyłany na e-maila i jest aktywny tylko w okresie trwania usługi.