Nowoczesne interwencje i narzędzia w psychologii sportu
Nowoczesne interwencje i narzędzia w psychologii sportu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do psychologów sportu, trenerów umiejętności mentalnych, psychologów, pedagogów i absolwentów kierunków psychologicznych, którzy posiadają podstawową wiedzę z zakresu psychologii sportu i chcą pogłębić swoje kompetencje zawodowe (ukończyli studia podyplomowe z psychologii sportu lub kurs/program z psychologii sportu min.160 h)
- Minimalna liczba uczestników16
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji22-01-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną)
- Liczba godzin usługi70
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji zawodowych psychologów sportu i trenerów mentalnych w zakresie praktycznego stosowania nowoczesnych metod pracy (ACT, dialog motywujący, model i7W). Uczestnik po ukończeniu szkolenia potrafi prowadzić interwencje psychologiczne, rozpoznawać i reagować na trudności emocjonalne zawodników, wspierać ich w kryzysach, motywować do działania, budować odporność psychiczną oraz współpracować z trenerami i rodzicami w procesie wsparcia psychicznego sportowca.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się SZKOLENIE :ZAGADNIENIA KLINICZNE W SPORCIEUczestnik rozpoznaje objawy najczęstszych zaburzeń psychicznych u sportowców (ADHD, depresja, zaburzenia odżywiania, OCD, zaburzenia osobowości, lęki, spektrum autyzmu). Potrafi dostosować sposób komunikacji i strategię wsparcia do rodzaju trudności psychicznej zawodnika. Umie prowadzić rozmowę wspierającą i wdrażać interwencje adekwatne do objawów i kontekstu sportowego. Wykazuje się wrażliwością i etycznym podejściem do pracy z osobami z problemami klinicznymi | Kryteria weryfikacji Trafnie identyfikuje objawy na podstawie studium przypadku.Dobiera adekwatne strategie wsparcia i komunikacji. W uzasadnieniu decyzji uwzględnia aspekty etyczne i granice kompetencji. Potrafi omówić przebieg interwencji w sposób uporządkowany i refleksyjny. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Trafnie identyfikuje objawy na podstawie studium przypadku.Dobiera adekwatne strategie wsparcia i komunikacji. W uzasadnieniu decyzji uwzględnia aspekty etyczne i granice kompetencji. Potrafi omówić przebieg interwencji w sposób uporządkowany i refleksyjny. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się ACT W SPORCIE (Terapia akceptacji i zaangażowania)Uczestnik rozumie założenia modelu ACT i jego sześć podstawowych procesów psychologicznych. Potrafi stosować techniki uważności, akceptacji i defuzji w pracy ze sportowcem. Umie wspierać klientów w odkrywaniu wartości i przekładaniu ich na cele sportowe. Prowadzi interwencje wzmacniające elastyczność psychologiczną zawodnika. | Kryteria weryfikacji Poprawnie wyjaśnia logikę modelu ACT i jego zastosowanie w sporcie.Przeprowadza mini-interwencję lub ćwiczenie z wykorzystaniem narzędzi ACT. Wykazuje zrozumienie procesu pracy opartego na wartościach. Potrafi odnieść działania do konkretnych sytuacji sportowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się DIALOG MOTYWUJĄCY W SPORCIEUczestnik zna i stosuje zasady dialogu motywującego (OARS, język zmiany, ambiwalencja). Potrafi prowadzić rozmowę motywującą sportowca do zmiany i realizacji celów. Umie rozpoznawać i przeformułowywać reakcje oporu klienta. Posiada umiejętność budowania partnerskiej relacji opartej na zaufaniu. | Kryteria weryfikacji Stosuje pytania otwarte i odzwierciedlenia zgodnie z zasadami DM.Wykorzystuje techniki podsumowania i afirmacji w sposób wspierający. Potrafi rozpoznać moment gotowości klienta do zmiany. Utrzymuje postawę empatyczną i nieoceniającą. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się INTERWENCJE KRYZYSOWE W SPORCIEUczestnik rozumie mechanizmy reakcji kryzysowych i etapy żałoby. Potrafi rozpoznać symptomy kryzysu u sportowca i dobrać odpowiednie formy wsparcia. Umie zastosować podstawowe zasady pierwszej pomocy psychologicznej. Wykazuje umiejętność utrzymania równowagi emocjonalnej podczas pracy z klientem w kryzysie. | Kryteria weryfikacji Poprawnie identyfikuje typ i fazę kryzysu na podstawie opisu sytuacji.Stosuje adekwatne techniki reagowania (np. samowspółczucie, reorganizacja). Potrafi zaplanować działania wspierające po doświadczeniu trudnym. W refleksji pokazuje świadomość własnych granic i zasobów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się MODEL i7W W SPORCIEUczestnik zna i rozumie zasady modelu i7W (Inspiruj, Wyjaśniaj, Wymagaj, Wspieraj, Wynagradzaj, Wyróżniaj, Wzrastaj i wygrywaj). Potrafi zastosować elementy modelu w praktyce trenerskiej lub psychologicznej. Umie zaplanować proces wsparcia zawodnika oparty na siedmiu filarach modelu. Rozwija refleksyjność w odniesieniu do własnego stylu pracy i komunikacji. | Kryteria weryfikacji Opisuje poszczególne elementy modelu i ich zastosowanie.Dobiera adekwatne przykłady i narzędzia wspierające każdy z filarów. Potrafi przełożyć model na własną praktykę zawodową. Prezentuje umiejętność autorefleksji i integracji wiedzy z doświadczeniem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zaawansowane szkolenie rozwojowe skierowane do psychologów sportu, trenerów mentalnych oraz absolwentów kierunków psychologicznych, którzy chcą pogłębić swój warsztat zawodowy i skuteczność w pracy ze sportowcami.
Szkolenie koncentruje się na praktycznym zastosowaniu nowoczesnych metod psychologicznych w sporcie, pozwalając uczestnikom lepiej rozumieć procesy emocjonalne, motywacyjne i kryzysowe u zawodników oraz reagować adekwatnie do sytuacji.
Zajęcia mają charakter warsztatowo-treningowy, z naciskiem na rozwój kompetencji praktycznych. Wykorzystywane są:
- praca na case study (analiza przypadków z praktyki sportowej),
- symulacje i odgrywanie ról,
- ćwiczenia indywidualne i grupowe,
- dyskusje refleksyjne i omówienia procesów,
- miniwykłady wprowadzające uzupełnione o materiały wideo i narzędzia pracy.
Program składa się z pięciu komplementarnych modułów tematycznych:
- Zagadnienia kliniczne w sporcie – rozpoznawanie i reagowanie na zaburzenia psychiczne u zawodników (ADHD, depresja, zaburzenia lękowe, OCD, zaburzenia osobowości, zaburzenia odżywiania).
- ACT w sporcie (Terapia akceptacji i zaangażowania) – rozwijanie elastyczności psychologicznej, praca z emocjami, wartościami i koncentracją.
- Dialog motywujący w sporcie – prowadzenie rozmów wspierających zmianę i zaangażowanie zawodnika, rozwijanie języka motywacji.
- Interwencje kryzysowe – reagowanie na sytuacje trudne, stres, wypalenie, żałobę i kryzys psychiczny w kontekście sportowym.
- Model i7W w sporcie – inspirowanie, wspieranie i wzmacnianie zawodników w oparciu o siedem filarów skutecznej relacji trenerskiej i psychologicznej.
Każdy moduł kończy się uzyskaniem zestawu praktycznych narzędzi możliwych do natychmiastowego wykorzystania w pracy z klientami sportowymi.
Program łączy naukę opartą na dowodach naukowych (evidence-based practice) z praktyką zawodową, stwarzając przestrzeń do refleksji, wymiany doświadczeń i rozwoju osobistego specjalistów.
Postępy uczestników będą weryfikowane na bieżąco podczas realizacji zajęć poprzez obserwację w warunkach rzeczywistych, analizę przypadków oraz praktyczne zadania.
Każdy moduł kończy się elementem walidacji w formie praktycznej:
- obserwacja pracy uczestnika w trakcie ćwiczeń, symulacji lub odgrywania ról,
- rozwiązywanie testów wiedzy i krótkich quizów sprawdzających zrozumienie treści,
- analiza i omówienie studium przypadku (case study),
- prowadzenie fragmentów rozmów, interwencji lub sesji z zawodnikiem w warunkach symulowanych,
- udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej w oparciu o model refleksyjnego uczenia się.
Weryfikacja ma charakter formatywny (bieżący) i sumatywny (końcowy) — pozwala ocenić stopień opanowania wiedzy, umiejętności praktycznych oraz postaw zawodowych w zgodzie z celami edukacyjnymi programu.
Harmonogram szkolenia:
Nowoczesne interwencje i narzędzia w psychologii sportu
1. Zagadnienia kliniczne w sporcie
Prowadząca: dr Anna Ussorowska-Krokosz
Termin: 31 stycznia – 1 lutego 2026
Miejsce: Sopot, Klub Żeglarski Navigo
Dzień 1 (sobota) | godz. 10:00–17:00
- 10:00–11:30 – Wprowadzenie do psychopatologii w sporcie, przegląd zaburzeń (ADHD, depresja, zaburzenia lękowe)
- 11:30–11:45 – Przerwa kawowa
- 11:45–13:15 – Studium przypadku: analiza sytuacji klinicznej zawodnika
- 13:15–14:00 – Przerwa obiadowa
- 14:00–15:30 – Praca warsztatowa: strategie interwencji i wsparcia
- 15:30–15:45 – Przerwa kawowa
- 15:45–17:00 – Omówienie przykładów, dyskusja, podsumowanie dnia
Dzień 2 (niedziela) | godz. 9:00–16:00
- 9:00–10:30 – Zaburzenia osobowości, OCD, spektrum autyzmu w sporcie
- 10:30–10:45 – Przerwa kawowa
- 10:45–12:15 – Praca w grupach: rozpoznawanie i reagowanie na symptomy
- 12:15–13:00 – Przerwa obiadowa
- 13:00–14:30 – Wsparcie zawodnika z zaburzeniami odżywiania i lękowymi
- 14:30–14:45 – Przerwa kawowa
- 14:45–16:00 – Podsumowanie i omówienie planów pracy własnej
2. ACT w sporcie (Terapia Akceptacji i Zaangażowania)
Prowadzący: dr Daniel Krokosz, Kamil Damentka
Termin: 7–8 marca 2026
Miejsce: Sopot, Klub Żeglarski Navigo
Dzień 1 | godz. 10:00–17:00
- 10:00–11:30 – Filozofia i podstawy modelu ACT w kontekście sportu
- 11:30–11:45 – Przerwa kawowa
- 11:45–13:15 – Uważność i kontakt z chwilą obecną – ćwiczenia praktyczne
- 13:15–14:00 – Przerwa obiadowa
- 14:00–15:30 – Akceptacja doświadczeń, defuzja poznawcza
- 15:30–15:45 – Przerwa kawowa
- 15:45–17:00 – Praktyczne zastosowanie narzędzi ACT w pracy ze sportowcem
Dzień 2 | godz. 9:00–16:00
- 9:00–10:30 – Wartości i zaangażowane działanie – jak budować motywację wewnętrzną
- 10:30–10:45 – Przerwa kawowa
- 10:45–12:15 – Praca w parach: prowadzenie mini-interwencji ACT
- 12:15–13:00 – Przerwa obiadowa
- 13:00–14:30 – Analiza przypadków z praktyki uczestników
- 14:30–14:45 – Przerwa kawowa
- 14:45–16:00 – Refleksja, omówienie i plan wdrożenia
3. Dialog motywujący w sporcie
Prowadzący: prof. Artur Poczwardowski
Termin: 28–29 marca 2026
Miejsce: Sopot, Klub Żeglarski Navigo
Dzień 1 | godz. 10:00–17:00
- 10:00–11:30 – Wprowadzenie do dialogu motywującego i jego zasad (OARS)
- 11:30–11:45 – Przerwa kawowa
- 11:45–13:15 – Techniki odzwierciedlania i podsumowania – praktyka w parach
- 13:15–14:00 – Przerwa obiadowa
- 14:00–15:30 – Język zmiany i praca z ambiwalencją sportowca
- 15:30–15:45 – Przerwa kawowa
- 15:45–17:00 – Studium przypadku i omówienie błędów komunikacyjnych
Dzień 2 | godz. 9:00–16:00
- 9:00–10:30 – Motywacja wewnętrzna vs zewnętrzna w sporcie
- 10:30–10:45 – Przerwa kawowa
- 10:45–12:15 – Symulacja rozmowy motywującej – praca w grupach
- 12:15–13:00 – Przerwa obiadowa
- 13:00–14:30 – Omówienie i analiza interakcji uczestników
- 14:30–14:45 – Przerwa kawowa
- 14:45–16:00 – Integracja umiejętności i refleksja nad własnym stylem pracy
4. Interwencje kryzysowe i perfekcjonizm w sporcie
Prowadząca: Kinga Legieta
Termin: 11–12 kwietnia 2026
Miejsce: Sopot, Klub Żeglarski Navigo
Dzień 1 | godz. 10:00–17:00
- 10:00–11:30 – Wprowadzenie do psychologii kryzysu i reakcji stresowych
- 11:30–11:45 – Przerwa kawowa
- 11:45–13:15 – Fazy żałoby i pierwsza pomoc psychologiczna
- 13:15–14:00 – Przerwa obiadowa
- 14:00–15:30 – Techniki wsparcia w sytuacjach kryzysowych
- 15:30–15:45 – Przerwa kawowa
- 15:45–17:00 – Ćwiczenia: rozmowa z zawodnikiem w kryzysie
Dzień 2 | godz. 9:00–16:00
- 9:00–10:30 – Perfekcjonizm w sporcie – rozpoznawanie i przeciwdziałanie
- 10:30–10:45 – Przerwa kawowa
- 10:45–12:15 – Techniki samowspółczucia i odbudowy odporności psychicznej
- 12:15–13:00 – Przerwa obiadowa
- 13:00–14:30 – Case study: plan wsparcia po doświadczeniu trudnym
- 14:30–14:45 – Przerwa kawowa
- 14:45–16:00 – Podsumowanie, omówienie strategii wdrożenia
5. Model i7W w sporcie (online)
Prowadzący: prof. Artur Poczwardowski
Termin: 20–21 czerwca 2026
Forma: Online (Zoom)
Dzień 1 | godz. 13:30–20:30
- 13:30–15:00 – Wprowadzenie do modelu i7W i jego siedmiu filarów
- 15:00–15:15 – Przerwa kawowa
- 15:15–16:45 – Inspiruj i Wyjaśniaj – praktyczne zastosowania
- 16:45–17:30 – Przerwa obiadowa
- 17:30–19:00 – Wymagaj i Wspieraj – budowanie równowagi w relacji
- 19:00–19:15 – Przerwa kawowa
- 19:15–20:30 – Wynagradzaj, Wyróżniaj, Wzrastaj – praktyka i refleksja
Dzień 2 | godz. 13:30–20:30
- 13:30–15:00 – Analiza przykładów zastosowania modelu i7W w pracy psychologa
- 15:00–15:15 – Przerwa kawowa
- 15:15–16:45 – Praca w grupach: wdrożenie modelu do własnej praktyki
- 16:45–17:30 – Przerwa obiadowa
- 17:30–19:00 – Od teorii do praktyki – projekt własnego procesu wsparcia
- 19:00–19:15 – Przerwa kawowa
- 19:15–20:30 – Dyskusja końcowa, ewaluacja i certyfikacja uczestników
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Zaburzenia kliniczne w sporcie | Prowadzący Anna Ussorowska-Krokosz | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Zaburzenia kliniczne w sporcie | Prowadzący Anna Ussorowska-Krokosz | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 ACT w sporcie (Terapia Akceptacji i Zaangażowania) | Prowadzący dr Daniel Krokosz | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 ACT w sporcie (Terapia Akceptacji i Zaangażowania) | Prowadzący dr Daniel Krokosz | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Dialog motywacyjny w sporcie | Prowadzący Artur Poczwardowski | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Dialog motywacyjny w sporcie | Prowadzący Artur Poczwardowski | Data realizacji zajęć 29-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Interwencje kryzysowe i perfekcjonizm | Prowadzący Kinga Legieta | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Interwencje kryzysowe i perfekcjonizm | Prowadzący Kinga Legieta | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Model i7W w sporcie (on-line zoom) | Prowadzący Artur Poczwardowski | Data realizacji zajęć 20-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Model i7W w sporcie ( on-line zoom) | Prowadzący Artur Poczwardowski | Data realizacji zajęć 21-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 995,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 114,21 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 92,86 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Artur Poczwardowski
gdzie prowadzi zajęcia dydaktyczne, prowadzi badania naukowe
oraz nadzoruje praktyki konsultingowe studentów, pełniąc jednocześnie rolę superwizora. Jako psycholog sportowy współpracuje z trzema drużynami Paraolimpijskimi Team USA w sportach zimowych, uczestnicząc w ich przygotowaniach do igrzysk w Pyeong Chang 2018
i Beijing 2022. Jego dorobek naukowy to ponad 60 publikacji, w tym artykuły i rozdziały w książkach, a także współredakcja trzech książek naukowych. Jest autorem i współautorem ponad 200 prezentacji naukowych i edukacyjnych.
Anna Ussorowska-Krokosz
w trakcie szkolenia w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS. Absolwentka studium dialogu motywującego PTDM. Współzałożycielka zespołu specjalistów „Zawodnik w Centrum” oraz prezes Fundacji Centrum Zdrowia Psychicznego w Sporcie. Doświadczenie kliniczne zdobywała w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym. Pełniła funkcję psycholożki Reprezentacji Polski
w piłce nożnej kobiet, pracowała w Szkole Mistrzostwa Sportowego Marcina Gortata w Gdańsku, obecnie współpracuje z Reprezentacją Polski w piłce ręcznej kobiet.
dr Daniel Krokosz
Kinga Legieta
Kamil Damentka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma kompletny zestaw materiałów dydaktycznych, wspierających proces uczenia się przed, w trakcie i po zakończeniu zajęć.
W skład pakietu uczestnika wchodzą:
- Teczka szkoleniowa zawierająca:
- wydrukowane prezentacje PowerPoint wykorzystywane podczas zajęć,
- zestaw praktycznych narzędzi i formularzy do pracy ze sportowcami,
- workbook z case study – zestaw scenariuszy i zadań do analizy oraz ćwiczeń w parach lub małych grupach.
- Materiały przygotowawcze przed szkoleniem – zestaw artykułów i opracowań naukowych w formie PDF, pozwalających uczestnikom zapoznać się z podstawowymi pojęciami i przygotować do pracy warsztatowej.
- Materiały uzupełniające po szkoleniu – dodatkowe opracowania, bibliografia, arkusze ćwiczeń oraz nagrania wybranych fragmentów wykładów, umożliwiające utrwalenie i samodzielne pogłębienie wiedzy po zakończeniu modułu.
- Wszystkie materiały przekazywane są zarówno w formie drukowanej, jak i cyfrowej
Warunki uczestnictwa
Szkolenie jest skierowane do psychologów sportu, trenerów umiejętności mentalnych, psychologów, pedagogów i absolwentów kierunków psychologicznych, którzy posiadają podstawową wiedzę z zakresu psychologii sportu i chcą pogłębić swoje kompetencje zawodowe (ukończyli studia podyplomowe z psychologii sportu lub kurs/program z psychologii sportu min.160 h)
Program jest przeznaczony dla specjalistów, którzy:
- prowadzą lub planują prowadzić indywidualne konsultacje psychologiczne z zawodnikami,
- chcą włączać nowoczesne metody pracy (ACT, dialog motywujący, interwencje kryzysowe) do swojej praktyki,
- poszukują praktycznych narzędzi i metod pracy z emocjami, motywacją, stresem i kryzysem w sporcie,
- pragną rozwijać świadomość zawodową i własny styl pracy psychologicznej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Jedno ze szkoleń online realizowane jest na platformie Zoom. Uczestnik powinien posiadać komputer z kamerą, mikrofonem i stabilnym łączem internetowym (min. 10 Mb/s) oraz zainstalowaną aplikację Zoom lub aktualną przeglądarkę. Przed zajęciami uczestnicy otrzymują link, instrukcję logowania i materiały PDF. Spotkania odbywają się w formie interaktywnej z pracą w grupach.
link do zoom: https://zoom.us/j/5129482153
Adres
Adres
Zajęcia prowadzone są w salach szkoleniowych Klubu wyposażonych w niezbędne zaplecze dydaktyczne – rzutnik multimedialny, ekran, tablicę flipchart oraz dostęp do Internetu.
Miejsce posiada zaplecze sanitarne dla uczestników.
Uczestnicy mają również możliwość korzystania z przestrzeni wspólnej z widokiem na Zatokę Gdańską, co tworzy przyjazną atmosferę i sprzyja koncentracji, refleksji oraz integracji grupy.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Klimatyzacja