EstheForm Academy - Nowoczesna sztuka modelowania twarzy, ust oraz zaawansowana biostymulacja skóry.
EstheForm Academy - Nowoczesna sztuka modelowania twarzy, ust oraz zaawansowana biostymulacja skóry.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna estetyczna i kosmetologia
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób chcących podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Wykonywać zabiegi z większa pewnością siebie oraz precyzją, a także z większym bezpieczeństwem. Poznać nowe, zaawansowane techniki z zakresu kosmetologii estetycznej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji11-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie EstheForm Academy ma na celu przekazanie uczestnikom kompleksowej wiedzy teoretycznej na temat stymulatorów tkankowych, ich mechanizmów działania, zastosowania klinicznego, technik iniekcji oraz planowania terapii regeneracyjnej skóry. Przygotowuje teoretycznie oraz praktycznie do wykonywania zabiegów wolumetrycznych twarzy, modelowania ust technikami rosyjskimi zgodnie z zasadami proporcji twarzy, anatomią, zasadami aseptyki oraz protokołami zabiegowymi i procedurami bezpieczeństwa.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Uczestnik opisuje mechanizmy działania stymulatorów tkankowych i ich składniki aktywne. | Kryteria weryfikacji Tłumaczy czym są stymulatory tkankowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Wymienia rodzaje stymulatorów (PDRN, HA, kolagen, bursztynian itp.). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy działanie na poziomie komórkowym (aktywacja fibroblastów, regeneracja ECM). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Porównuje mechanizmy poszczególnych substancji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 2. Uczestnik przedstawia budowę anatomiczną i fizjologię skóry w kontekście terapii biostymulacyjnej. | Kryteria weryfikacji Omawia warstwy skóry i ich funkcje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje lokalizację i rolę fibroblastów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy proces starzenia i jego wpływ na efektywność terapii. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 3. Uczestnik dobiera odpowiedni preparat do problemu skórnego i okolicy zabiegowej (np. okolica oka). | Kryteria weryfikacji Określa głębokość i technikę aplikacji dla wybranych preparatów i okolic. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia składniki aktywne preparatu i omawia ich działanie na daną okolicę. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 4. Uczestnik zna i stosuje zasady prawidłowej techniki iniekcji (BAP, mikrodepozyty, mezoterapia klasyczna). | Kryteria weryfikacji Określa głębokość i technikę aplikacji dla wybranych preparatów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza zabieg zgodnie z zasadami aseptyki. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykonuje zabieg w określonym czasie i kolejności. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 5. Uczestnik posiada wiedzę z zakresu budowy anatomicznej okolicy ust (naczynia krwionośne, unerwienie, struktury mięśniowe) niezbędną do przeprowadzenia zabiegu. | Kryteria weryfikacji Prawidłowo wskazuje przebieg naczyń i nerwów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Potrafi wyjaśnić ich znaczenie dla bezpieczeństwa zabiegu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 6. Uczestnik zna definicję kwasu hialuronowego, jego rodzaje rodzaje oraz ich właściwości, a także potrafi dobrać odpowiedni preparat do oczekiwanego efektu zabiegu. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiedni rodzaj kwasu (usieciowany/nieusieciowany) w zależności od wskazań i efektu estetycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 7. Uczestnik identyfikuje kluczowe struktury anatomiczne twarzy i rejony wysokiego ryzyka. | Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe punkty anatomiczne (kość jarzmowa, żuchwa, broda). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje strefy wysokiego ryzyka naczyniowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia potencjalne powikłania w poszczególnych rejonach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 8. Uczestnik posiada wiedzę z zakresu zasad „Geometrii Piękna” — rozumie znaczenie proporcji twarzy (1/3 i 1/5), symetrii i harmonii w planowaniu zabiegów. | Kryteria weryfikacji Wskazuje proporcje pionowe i poziome twarzy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje obszary deficytu objętości. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, w jaki sposób proporcje wpływają na odbiór estetyczny twarzy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się 9. Uczestnik analizuje proporcje i symetrię twarzy w płaszczyźnie czołowej i bocznej | Kryteria weryfikacji Wykonuje ocenę twarzy w projekcji frontalnej i bocznej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo interpretuje zaburzenia proporcji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera plan korekty zgodnie z zasadami geometrii piękna. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się 10. Uczestnik charakteryzuje zasady doboru preparatów i sprzętu w zależności od celu zabiegu. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia preparaty pod względem gęstości i sprężystości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa wskazania do pracy na okostnej i śródskórnie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia wybór odpowiedniego narzędzia i objętości preparatu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 11. Uczestnik zna kryteria wyboru bezpiecznych, certyfikowanych preparatów oraz potrafi odróżnić produkty posiadające niezbędną dokumentację od preparatów nie dopuszczonych do obrotu. | Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe elementy dokumentacji (np. certyfikaty CE, numery partii, producenta). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje preparaty niecertyfikowane i uzasadnia ich odrzucenie z punktu widzenia bezpieczeństwa zabiegów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się 12. Uczestnik zna i stosuje zasady aseptyki oraz procedury higieniczne, a także przepisy BHP podczas przygotowania i wykonywania zabiegów. | Kryteria weryfikacji Wykonuje prawidłową dezynfekcję. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie środki ochrony osobistej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Zachowuje zasady higieny stanowiska pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Przestrzega zasad BHP oraz ergonomii pracy podczas wykonywania zabiegów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się 13. Uczestnik analizuje przeciwwskazania do zabiegów oraz podejmuje odpowiednie decyzje kliniczne. | Kryteria weryfikacji Wymienia przeciwwskazania bezwzględne i względne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Proponuje alternatywne działania w razie ryzyka. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Interpretuje stan skóry i zdrowia pacjenta. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się 14. Uczestnik zna zalecenia przed- i pozabiegowe oraz potrafi przekazać je pacjentowi w sposób zgodny z procedurą. | Kryteria weryfikacji Wymienia zalecenia oraz przekazuje je zgodnie z przyjętymi standardami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się 15. Uczestnik interpretuje potencjalne zagrożenia i powikłania związane z iniekcją kwasu hialuronowego. | Kryteria weryfikacji Wskazuje objawy zatkania naczynia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje kolejne etapy postępowania interwencyjnego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się 16. Uczestnik zna zasady stosowania hialuronidazy, dawki i potencjalne działania niepożądane oraz potrafi je wskazać. | Kryteria weryfikacji Opisuje mechanizm działania enzymu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Podaje dawki i zasady podawania w zależności od sytuacji klinicznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 17. Uczestnik przeprowadza bezpieczny i skuteczny zabieg stymulacji skóry twarzy, okolic oka oraz szyi i dekoltu. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiedni preparat do okolicy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednią objętość i technikę. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Unika ryzykownych miejsc anatomicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje procedury zgodne z dokumentacją producenta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się 18. Opracowuje indywidualny plan terapii biostymulacyjnej (liczba zabiegów, preparat, technika). | Kryteria weryfikacji Tworzy plan serii zabiegowej dla wybranego przypadku. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uwzględnia przerwy, przypomnienia i pielęgnację pozabiegową. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Modyfikuje plan w zależności od odpowiedzi skóry. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się 19. Uczestnik potrafi prawidłowo przeprowadzić zabieg modelowania ust metodą rosyjską z zachowaniem odpowiedniej techniki iniekcji. | Kryteria weryfikacji Wykonuje zabieg zgodnie z procedurą – prawidłowy dobór głębokości wkłucia, kąt, ilość preparatu, uzyskanie symetrycznego efektu końcowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Dokonuje oceny symetrii, objętości i kształtu ust. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Po zabiegu oraz proponuje dalsze działania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się 20. Uczestnik potrafi przeprowadzić zabieg wolumetryczny twarzy w wybranych strefach zgodnie z autorskim protokołem Geometrii Piękna. | Kryteria weryfikacji Prawidłowo przygotowuje stanowisko zabiegowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Oznacza i wykonuje punkty iniekcji zgodnie z planem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Zachowuje zasady aseptyki, aspiracji i bezpieczeństwa naczyniowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się 21. Uczestnik potrafi ocenić efekt zabiegu w kontekście proporcji i harmonii twarzy oraz zaplanować korekty | Kryteria weryfikacji Ocena twarzy po zabiegu z uwzględnieniem proporcji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznanie ewentualnych asymetrii. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Zaplanowanie dalszego postępowania zabiegowego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się 22. Skutecznie komunikuje się z klientem i edukuje go w zakresie terapii i pielęgnacji pozabiegowej. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia działanie preparatów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Informuje o efektach ubocznych i czasie regeneracji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Doradza pielęgnację domową. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Ustala realistyczne oczekiwania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się 23. Dokumentuje przebieg zabiegu zgodnie z wymogami medycznymi i estetycznymi. | Kryteria weryfikacji Prowadzi kartę zabiegu (data, preparat, objętość, głębokość, technika). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Opisuje reakcję skóry po zabiegu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Uzupełnia dokumentację zdjęciową. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ PIERWSZY:
BLOK I: Teoretyczny (wprowadzenie i podstawy)
Moduł 1: Wprowadzenie do stymulatorów tkankowych
- Czym są stymulatory tkankowe i jak działają?
- Różnice między stymulatorem, wypełniaczem a skinboosterem
- Biostymulacja, a wypełnianie – kluczowe różnice
- Mechanizmy działania: wpływ na fibroblasty, kolagen, ECM
Moduł 2: Anatomia i fizjologia skóry
- Budowa warstw skóry: naskórek, skóra właściwa, tkanka podskórna
- Znaczenie fibroblastów i kolagenu
- Starzenie skóry: endogenne, a egzogenne
- Znaczenie ECM (macierzy pozakomórkowej)
- Gdzie i jak działają stymulatory?
Moduł 3: Preparaty i ich składniki aktywne
- Kwas hialuronowy, PDRN, kolagen, bursztynian, peptydy
- Mechanizmy działania różnych substancji
- Tabela preparatów: efekty kliniczne, trwałość, głębokość
Moduł 4: Dobór preparatu do wskazań
- Analiza problemu: cienie, wiotkość, odwodnienie, brak blasku
- Okolica oka, a twarz, szyja, dekolt – różnice terapeutyczne
- Tabela problem – preparat – technika – głębokość
- Protokoły zabiegowe i planowanie serii
Moduł 5: Bezpieczeństwo i przeciwwskazania
- Bezwzględne i względne przeciwwskazania
- Zasady kwalifikacji pacjenta do zabiegu
- Dokumentacja, zgody, ochrona prawna
- Zalecenia pozabiegowe
- Rola suplementacji i stylu życia
- Komunikacja z klientem – jak budować relację i lojalność
BLOK II: Praktyczny (warsztaty na modelkach)
Moduł 6: Zasady aseptyki i bezpieczeństwa zabiegowego
- Dezynfekcja pola zabiegowego i przygotowanie stanowiska
- Środki ochrony osobistej
- Zasady pracy w sterylnych warunkach
- Postępowanie minimalizujące ryzyko zakażenia
Moduł 7: Techniki iniekcji – teoria i pokaz
- Technika BAP: lokalizacja 5 punktów, głębokość, objętość
- Mezoterapia punktowa: kiedy stosować i jak
- Mikrodepozyty / siateczka: działanie powierzchowne
Moduł 8: Warsztaty praktyczne na modelkach
- Diagnostyka skóry – wybór preparatu i techniki
- Oznaczanie punktów iniekcji na twarzy
- Symulacja zabiegu:
- okolicy oka
- dolnej i środkowej części twarzy
- Aseptyka, kąt wkłucia, technika depozytu
- Ocena skóry po zabiegu i reakcje tkankowe
BLOK III:Teoretyczny - walidacja i utrwalenie materiału
Moduł 9: Powtórzenie i ustrukturyzowanie wiedzy
- Podsumowanie kluczowych zagadnień
- Efekty oczekiwane i niepożądane – analiza zdjęć przypadków
Moduł 10: Test wiedzy z omówieniem odpowiedzi
- Test wielokrotnego wyboru + pytania opisowe
- Dyskusja i rozwianie wątpliwości
DZIEŃ DRUGI
BLOK I: Teoretyczny (wprowadzenie i podstawy)
Moduł 1: Kwas hialuronowy – charakterystyka i rodzaje
- Właściwości fizykochemiczne kwasu hialuronowego
- Kwas usieciowany i nieusieciowany – różnice i zastosowanie
- Mechanizm działania i efekty zabiegowe
- Czas utrzymywania się efektu
Moduł 2: Anatomia i fizjologia okolicy ust
- Budowa anatomiczna warg i ich okolicy (tętnice, żyły, unerwienie, mięśnie mimiczne)
- Znaczenie topografii anatomicznej dla bezpieczeństwa zabiegu
- Punkty wysokiego ryzyka powikłań naczyniowych
Moduł 3: Wskazania, przeciwwskazania i powikłania
- Wskazania estetyczne do zabiegu modelowania ust
- Bezwzględne i względne przeciwwskazania
- Skutki uboczne częste i rzadkie
- Powikłania bardzo rzadkie i ich możliwe konsekwencje
Moduł 4: Postępowanie w sytuacjach nagłych i powikłaniach
- Objawy zatkania naczynia
- Protokół interwencji z użyciem hialuronidazy (dawkowanie, sposób podania)
- Rozpoznawanie reakcji alergicznych i anafilaksji
- Procedura postępowania ratunkowego i dokumentacja
Moduł 5: Zalecenia przed- i pozabiegowe oraz komunikacja z pacjentem
- Przygotowanie pacjenta do zabiegu (wywiad, kwalifikacja)
- Postępowanie po zabiegu
- Higiena i zalecenia dotyczące rekonwalescencji
- Postępowanie w przypadku niepożądanych reakcji
- Rola odpowiedniej komunikacji i informowania pacjenta
Moduł 6: Bezpieczeństwo i jakość preparatów
- Kryteria wyboru preparatów dopuszczonych do obrotu
- Certyfikaty CE, numery partii, oznaczenia producenta
- Dokumentacja i odpowiedzialność osoby wykonującej zabieg
- Ryzyka stosowania niecertyfikowanych produktów
Moduł 7: Zasady Geometrii Piękna
- Pojęcie harmonii i proporcji twarzy
- Złote proporcje (1/3 i 1/5)
- Symetria vs. równowaga wizualna
- Indywidualne piękno a kanony estetyczne
Moduł 8: Anatomia twarzy w kontekście wolumetrii
- Struktury kostne, naczynia, nerwy
- Strefy wysokiego ryzyka
- Punkty iniekcji i zagrożenia
Moduł 9: Planowanie zabiegu wolumetrycznego
- Ocena twarzy w projekcji en face i profilu
- Wyznaczanie obszarów deficytu objętości
- Opracowanie planu zabiegowego
Moduł 10: Techniki podania preparatu
- Podanie na okostną
- Podanie śródskórne
- Dobór kaniuli i igieł
- Aspiracja, tempo podania
Moduł 11: Bezpieczeństwo i postępowanie w powikłaniach
- Zasady aspiracji, małych objętości
- Powikłania częste, rzadkie i bardzo rzadkie
- Procedury postępowania z zatorami
- Hialuronidaza i działania interwencyjne
Moduł 12: Przeciwwskazania i zalecenia
- Wywiad kwalifikacyjny
- Przeciwwskazania bezwzględne i względne
- Zalecenia przed- i pozabiegowe
- Edukacja pacjenta
Moduł 13: Dobór preparatu i kontrola jakości
- Właściwości preparatów (G’, usieciowanie)
- Dobór do głębokości podania i obszaru
- Certyfikaty i bezpieczeństwo
BLOK II: Praktyczny (warsztaty na modelkach)
Moduł 14: Przygotowanie stanowiska pracy i pacjenta
- Dezynfekcja pola zabiegowego i przygotowanie narzędzi
- Dobór odpowiednich preparatów i sprzętu
- Sprawdzenie certyfikatów i dokumentacji produktu
- Przygotowanie pacjenta zgodnie z protokołem
Moduł 15: Technika rosyjskiego modelowania ust - pokaz
Moduł 16: Warsztaty praktyczne na modelkach:
- Dobór preparatu i techniki w zależności od efektu
- Wyznaczenie punktów wkłuć
- Kompleksowe przeprowadzenie zabiegu na modelach pod nadzorem instruktora
- Zastosowanie zasad aseptyki i bezpieczeństwa
- Dokumentowanie przebiegu zabiegu
Moduł 17: Postępowanie w przypadku powikłań
- Symulacja powikłań naczyniowych
- Podanie hialuronidazy (ćwiczenia na fantomach / symulacje)
- Postępowanie krok po kroku według protokołu ratunkowego
Moduł 18: Ocena efektu zabiegu i zalecenia pozabiegowe
- Analiza efektu „przed i po”
- Ocena symetrii, proporcji, objętości ust
- Planowanie ewentualnych korekt
- Przekazanie zaleceń pacjentowi w sposób zgodny z procedurą
Moduł 19: Pokaz zabiegu Full Face
Moduł 20: Warsztaty praktyczne na modelkach
- Przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP i aseptyki
- Diagnostyka i analiza anatomiczna
- Oznaczanie punktów iniekcji na twarzy
- Wykonanie zabiegu wolumetrii na modelkach pod okiem instruktora
Moduł 21: Postępowanie w przypadku powikłań
- Symulacja powikłań naczyniowych
- Podanie hialuronidazy (ćwiczenia na fantomach / symulacje)
- Postępowanie krok po kroku według protokołu ratunkowego
Moduł 22: Ocena efektu zabiegu i zalecenia pozabiegowe
- Analiza efektu „przed i po”
- Ocena symetrii, proporcji twarzy
- Planowanie ewentualnych korekt
- Przekazanie zaleceń pacjentowi w sposób zgodny z procedurą
BLOK III:Teoretyczny - walidacja i utrwalenie materiału
Moduł 23: Powtórzenie i ustrukturyzowanie wiedzy
- Podsumowanie kluczowych zagadnień
- Efekty oczekiwane i niepożądane – analiza zdjęć przypadków
Moduł 24: Test wiedzy z omówieniem odpowiedzi
- Test wielokrotnego wyboru + pytania opisowe
- Dyskusja i rozwianie wątpliwości
Moduł 25: Sesja Q&A + przekazanie materiałów
- Pytania indywidualne
- Przekazanie:
- Certyfikatów uczestnictwa
- Skryptu szkoleniowego PDF
- Kart pacjenta, checklist, zaleceń pozabiegowych
INFORMACJE DODATKOWE:
- Czas trwania usługi rozwojowej został podany w godzinach dydaktycznych, przy czym 1 godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom, zgodnie z obowiązującymi standardami organizacji szkoleń.
- W przygotowanym harmonogramie uwzględniono zarówno czas przeznaczony na walidację (czyli egzamin końcowy), jak i przerwę lunchową – obie te części są wliczane do całkowitej długości usługi. Łączna liczba godzin obejmuje więc zajęcia teoretyczne, praktyczne oraz elementy organizacyjne, zgodnie z wymaganiami określonymi w regulaminie BUR.
- Sam harmonogram został zbudowany w oparciu o czas rzeczywisty (zegarowy), natomiast całkowity wymiar godzin przeliczono na godziny dydaktyczne według zasad obowiązujących w systemie BUR.
- Należy również mieć na uwadze, że plan szkolenia może ulec niewielkim przesunięciom, wynikającym m.in. z tempa pracy uczestników czy czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych etapów zaplanowanych zabiegów.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Dzień 1: Powitanie, podpisanie dokumentów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Dzień 1: Część teoretyczna | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Dzień 1: Przerwa lunchowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Dzień 1: Modelka pokazowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Dzień 1: Modelki dla kursantek | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Dzień 1: Powtórzenie wiadomości, walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Dzień 2: Część teoretyczna | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Dzień 2: Przerwa lunchowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Dzień 2: Modelka pokazowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Dzień 2: Modelki dla kursantów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Dzień 2: Powtórzenie wiadomości, walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Dzień 2: Rozdanie dyplomów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 12 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 559,09 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 454,55 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik w ramach szkolenia dostaje:
- Skrypt teoretyczny (druk i PDF)
- Tabela preparatów (druk i PDF)
- Protokół zabiegowy (okolica oka / twarz)
- Formularze: zgoda, wywiad, karta zabiegowa
- Checklista zaleceń pozabiegowych
- Test końcowy