Cyfrowy Agent Ubezpieczeniowy: Strategia Social Media i AI do Budowania Marki Lidera Rynku
Cyfrowy Agent Ubezpieczeniowy: Strategia Social Media i AI do Budowania Marki Lidera Rynku
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do ambitnych profesjonalistów z branży ubezpieczeniowej oraz ich współpracowników, dążących do cyfrowej transformacji i dominacji w swojej niszy.
Grupą docelową są:
- Agenci i Multiagenci Ubezpieczeniowi: Osoby chcące zwiększyć swoją sprzedaż i zasięg, budując silną, rozpoznawalną markę osobistą Agenta Cyfrowego.
- Właściciele Agencji: Zarządzający, którzy poszukują zaawansowanych strategii marketingowych i chcą szkolić kluczowy personel.
- Specjaliści/Współpracownicy: Osoby zajmujące się promocją, marketingiem, SMM w ramach agencji ubezpieczeniowej (np. wirtualne asystentki, freelancerzy).
- Uczestnicy Programów Regionalnych: Usługa jest również adresowana do Uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe oraz innych osób podnoszących kompetencje z własnej inicjatywy.
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji28-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy (Agenci Ubezpieczeniowi) nabędą zaawansowane umiejętności do autonomicznego budowania i skalowania swojej działalności w sieci, stając się Cyfrowymi Agentami Online.Po szkoleniu będą potrafili:
Zdefiniować tożsamość, wartości i archetyp swojej marki osobistej/firmowej.
Tworzyć zaawansowany kontent (rolki, posty, storytelling) dopasowany do profilu klienta.
Planować, wdrażać i analizować kampanie reklamowe (Meta Ads), wykorzystując Sztuczną Inteligencję (AI) do optymalizacji.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady tworzenia treści w social mediach z elementami AI | Kryteria weryfikacji Określa konstrukcje materiałów promujących z AI, takich jak post, relacje oraz rolki na Instagramie, Facebooku oraz TikToku (hook, problem/potrzeba odbiorcy, wartość/ rozwiązanie, social proof (opcjonalnie), CTA). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Definiuje formaty treści na mediach społecznościowych (post/karuzela, rolka, relacja). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje podstawowe zasady tworzenia treści w social mediach (spójność, autentyczność, dopasowanie do grupy docelowej, angażujące CTA). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia rodzaje treści (edukacyjne, sprzedażowe, wizerunkowe, rozrywkowe) i wskazuje ich zastosowanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia cele kampanii remarketingowych na Meta (zasięg, kontakty, aktywność, zakup). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Dobiera właściwy kanał komunikacji na social media do odbiorcy | Kryteria weryfikacji Wymienia możliwości danego kanału | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje cechy i potrzeby różnych grup odbiorców (np. B2B, B2C, lokalni klienci, młodzież, profesjonaliści itp.). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje, który kanał (Facebook, Instagram, TikTok) jest najefektywniejszy w komunikacji z daną grupą. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Dobiera format treści, tworzone za pomocą też AI (post statyczny/karuzela, wideo, relacja) odpowiedni do wybranego kanału. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Definiuje ścieżkę zakupową klienta który trafił z reklamy oraz remarketingu (Messenger, zakup na stronie, formularz, kontakt telefoniczny). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Stosuje metody komunikacji dopasowane do swojej niszy za pomocą AI | Kryteria weryfikacji Tworzy treści za pomocą AI (ChatGpt, Perplexity itp.) językiem korzyści dla swojej grupy docelowej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia wybór kanału komunikacji, odnosząc się do celów biznesowych i specyfiki odbiorców. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Projektuje kampanie reklamowe dostosowane do swojej branży. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Cechuje się etyką i dyskrecją | Kryteria weryfikacji Trzyma się zasad poufności we współpracy ze zleceniodawcami | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Planuje za pomocą narzędzi AI strategię rozwoju na mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji Określa grupę docelową po przeprowadzonych działaniach reklamowych oraz organicznych również za pomocą AI i jej potrzeby. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Opracowuje harmonogram działań komunikacyjnych za pomocą AI (typy treści, częstotliwość publikacji, kanały). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Montuje rolki / relacje sprzedażowe za pomocą również AI do mediów społecznościowych | Kryteria weryfikacji Przygotowuje jedną rolkę/relację sprzedażową gotową do publikacji, również za pomocą AI | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Dodaje elementy wizualne wzmacniające przekaz (napisy, grafiki, efekty specjalne) za pomocą animacji AI. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Stosuje inteligentne przyciski CTA (np. „kup teraz”, „zapisz się”, „napisz wiadomość”). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Używa formatów i proporcji zgodnych z wymaganiami platformy (np. 9:16 dla IG/TikTok), oraz dostosowuję je do różnych celów. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Stosuje podstawowe zasady psychologii sprzedaży (np. hook na początku, korzyści, wezwanie do działania) uwzględniając trendy AI. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Projektuje grafiki sprzedażowe za pomocą AI do mediów społecznościowych | Kryteria weryfikacji Tworzy minimum jedną grafikę sprzedażową dostosowaną do wymagań konkretnej platformy za pomocą AI (np. kwadrat 1080x1080 px dla Instagrama). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Umieszcza na grafice kluczowy przekaz sprzedażowy (np. promocję, benefit, USP) za pomocą AI | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Wyróżnia inteligentne CTA (np. „Kup teraz”, „Sprawdź ofertę”, „Zapisz się”). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Dba o czytelność treści i hierarchię wizualną (nagłówek, grafika, CTA). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia wybór elementów graficznych i tekstowych w kontekście grupy docelowej pod względem AI. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Analizuje raporty za pomocą narzędzi AI. | Kryteria weryfikacji Odczytuje kluczowe wskaźniki efektywności remarketingu, treści organicznych, a także tworzonych poprzez AI (np. zasięg, CTR, CPC, konwersje, zaangażowanie). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje mocne i słabe strony prowadzonych działań marketingowych oraz remarketingowych na podstawie raportu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Wyciąga wnioski i proponuje minimum dwa działania remarketingowe. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Projektuję tendencję brąnży / konkretnego interesu za pomocą A | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
“Cyfrowy Agent Online”
1 i 2 dzień Paula Bednarczyk
3 i 4 dzień Joanna Chylewska-Michałek
DZIEŃ 1 – 9:00–17:00
Temat przewodni: Twoja marka zaczyna się w głowie – odkryj, kim jesteś, zanim pokażesz się światu
9:00–9:30 – Powitanie i rozgrzewka
9:30–10:50 – Marka osobista i wizerunek
10:50–11:00 – Przerwa
11:00–13:00 – Pewność siebie w sieci
13:00–13:30 – Lunch
13:30–15:00 – Tożsamość marki
15:00–15:10 – Przerwa
15:10–16:30 – Archetyp i nisza
16:30–17:00 – Zadanie domowe i sesja Q&A
DZIEŃ 2 – 9:00–17:00
Temat przewodni: Od mindsetu do marki – przełóż wizję na działania
9:00–9:30 – Powitanie i rozgrzewka
9:30–10:50 – Praca z energią archetypu
10:50–11:00 – Przerwa
11:00–13:00 – Narzędzia i modele pracy online
13:00–13:30 – Lunch
13:30–15:00 – Grafika, tekst i rolka
15:00–15:10 – Przerwa
15:10–16:30 – Logo i baner – od idei do projektu
16:30–17:00 – Zadanie domowe i sesja Q&A
DZIEŃ 3 – 9:00–17:00
Temat przewodni: Twój klient i komunikacja – jak mówić, żeby ludzie chcieli słuchać
9:00–9:30 – Powitanie i rozgrzewka
9:30–10:50 – Profil klienta – kim jest Twój odbiorca i jak do niego mówić
10:50–11:00 – Przerwa
11:00–13:00 – Storytelling i język, który przyciąga
13:00–13:30 – Lunch
13:30–15:00 – Jak pisać posty, które budują relację, nie tylko sprzedają
15:00–15:10 – Przerwa
15:10–16:30 – Nagrywanie rolek i video – plan, kadry, autentyczność
16:30–17:00 – Zadanie domowe i sesja Q&A
DZIEŃ 4 – 9:00–17:00
Temat przewodni: Strategia, kampanie i narzędzia online – Twoja marka w ruchu
9:00–9:30 – Powitanie i rozgrzewka
9:30–10:50 – Kampanie reklamowe w branży ubezpieczeniowej – od strategii do efektów
10:50–11:00 – Przerwa
11:00–13:00 – Praktyka: jak ustawić kampanię krok po kroku (Meta Ads + przykłady)
13:00–13:30 – Lunch
13:30–15:00 – Wykorzystanie AI w kampaniach i tworzeniu materiałów promocyjnych
15:00–15:10 – Przerwa
15:10–16:30 – Tworzenie miesięcznego planu kampanii i działań promocyjnych
16:30–17:00 – Podsumowanie i zakończenie szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 36 Twoja marka zaczyna się w głowie - powitanie i rozgrzewka | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 36 Marka osobista i wizerunek | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 36 Praca z energią archetypu | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 36 Prrzerwa | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 36 Pewność siebie w sieci | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 36 Lunch | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 36 Tożsamość marki | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 36 Przerwa | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 36 Archetyp i nisza | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 36 Zadanie domowe i sesja Q&A | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 36 Od mindsetu do marki przełóż wizje na działania - powitanie i rozgrzewka | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 36 przerwa | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 36 Narzędzia i modele pracy online | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 36 Lunch | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 36 Grafika, tekst i rolka | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 36 przerwa | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 36 Logo i baner - od idei do projektu | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 36 Zadanie domowe i sesja Q&A | Prowadzący Paula Bednarczyk | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 36 Twój klient i komunikacja - jak mówić żeby ludzie chcieli słuchać - Powitanie i rozgrzewka | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 36 Profil klienta - kim jest Twój odbiorca i jak do niego mówić | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 36 przerwa | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 36 Storytelling i język, który przyciąga | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 36 Lunch | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 36 Jak pisać posty, które budują relacje, nie tylko sprzedają | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 36 przerwa | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 36 Nagrywanie rolek i video - plan, kadry, autentyczność | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 36 Zadanie domowe i sesja Q&A | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 36 Strategia, kampanie i narzędzia online- Twoja marka w ruchu - powitanie i rozgrzewka | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 36 Kampanie reklamowe w branży ubezpieczeniowej - od strategii do efektów | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 36 przerwa | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 36 Praktyka: jak ustawić kampanię krok po kroku (Meta Ads + przykłady) | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 36 Lunch | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 36 Wykorzystanie AI w kampaniach i tworzeniu materiałów promocyjnych | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 36 przerwa | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 36 Towrzenie miesięcznego planu kampanii i działań promocyjnych | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 36 Podusmowanie i zakończenie szkolenia | Prowadzący Joanna Chylewska-Michałek | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 478,40 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 080,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 233,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 190,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Chylewska-Michałek
Zbudowała ponad 500 marek agentów ubezpieczeniowych, pomagając im rozwijać swoje biznesy w świecie online. Autorka kursów i szkoleń z budowy marki osobistej dla branży ubezpieczeniowo-finansowej, których klientami są m.in. firmy szkoleniowe, agencje ubezpieczeniowe, agenci wyłączni oraz towarzystwa ubezpieczeniowe.
Jej biznes ubezpieczeniowy w 90% przeniesiony do sieci przyciągnął ponad 150 000 aktywnych odbiorców kupujących polisy online. Jako menadżerka agentów uzyskała wraz z zespołem ponad 3 mln przypisu składki w życiu. Uzyskała samodzielnie 1,5 mln składki inwestycyjnej pozyskanej od klienta online. Inicjatorka i organizatorka Konferencji „Cyfrowy Agent 007”.
Paula Bednarczyk
Jako założycielka Kreatywnego Wsparcia Biznesu pomaga kobietom tworzyć spójną obecność online – od pomysłu, przez strategię, po wizualną oprawę marki. Ubiera marki w słowa, kolory i obrazy, projektując e-booki, grafiki marketingowe i strony internetowe na WordPress.
Szkoleniowiec z pasją do nowych technologii – uczy obsługi narzędzi cyfrowych takich jak Canva, CapCut czy ChatGPT, pokazując, jak przekładać kompetencje cyfrowe na autentyczny przekaz i profesjonalny wizerunek w sieci. Prowadzi sesje coachingowe, szkolenia i warsztaty rozwojowe, w których łączy pracę nad mindsetem z praktycznymi narzędziami biznesowymi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- prezentacja w wersji elektronicznej dawana na koniec szkolenia.
- na życzenie osoby ze szczególnymi potrzebami dostawca udostępnia materiały w formie zapewniającej dostępność.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Sprzęt Komputerowy i Mobilny
Element | Wymagania Techniczne | Cel / Uzasadnienie |
Komputer/Laptop | Procesor min. i3 (lub równoważny), min. 4 GB RAM. | Do stabilnej obsługi platformy szkoleniowej i jednoczesnego korzystania z narzędzi webowych (Meta Ads, ChatGPT, Canva). |
Smartfon | Nowoczesny smartfon (iOS lub Android) z dobrą kamerą i wystarczającą pamięcią (min. 5 GB wolnego miejsca). | Do praktycznych ćwiczeń z nagrywania, edycji rolek (CapCut) oraz obsługi aplikacji Meta. |
Kamera / Mikrofon | Sprawna kamera internetowa i mikrofon (wbudowane w laptopa lub zewnętrzny zestaw słuchawkowy). | Do aktywnego udziału w sesjach Q&A, pracy warsztatowej oraz ćwiczeń z pewności siebie w sieci. |
Drugi ekran (opcjonalnie) | Zalecany, ale nieobowiązkowy. | Ułatwia jednoczesne oglądanie prezentacji i wykonywanie ćwiczeń praktycznych na własnym koncie (np. w Meta Ads). |
2. Połączenie Internetowe
Element | Wymagania Techniczne | Cel / Uzasadnienie |
Stabilność połączenia | Stabilne łącze internetowe o minimalnej prędkości pobierania/wysyłania: 5 Mb/s (zalecane: 10 Mb/s lub więcej). | Do płynnego uczestnictwa w zajęciach w czasie rzeczywistym, bez zacinania się wideo/audio. |
Połączenie kablowe | W miarę możliwości, zalecamy połączenie się kablem Ethernet zamiast Wi-Fi. | Minimalizuje ryzyko niestabilności łącza podczas kluczowych warsztatów. |
3. Oprogramowanie i Dostępy
- Platforma Szkoleniowa: Wymagana aktualna przeglądarka internetowa (Google Chrome, Firefox, Edge).
- Konta Social Media: Aktywne i skonfigurowane konto firmowe/osobiste na Facebooku oraz Instagramie.
- Meta Business Manager: Dostęp do Menedżera Reklam (Meta Ads) – niezbędny do części poświęconej praktycznemu ustawianiu kampanii.
- Narzędzia Kreatywne: Zainstalowane, podstawowe aplikacje, takie jak Canva (dostęp darmowy lub Pro) oraz CapCut (do edycji wideo na smartfonie).
- Narzędzia AI: Założone, darmowe konto w ChatGPT lub innym narzędziu AI do pracy z tekstem.