Badania Kompetencyjne – Profil 360 i jego rola w rozwoju osobistym - szkolenie
Badania Kompetencyjne – Profil 360 i jego rola w rozwoju osobistym - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do menedżerów, liderów zespołów, specjalistów HR (HRBP) oraz pracowników o wysokim potencjale (HiPo), którzy chcą świadomie wykorzystać metodologię 360 stopni do diagnozy kompetencji. Szkolenie przeznaczone jest dla osób przygotowujących się do udziału w badaniu 360 (jako oceniani lub oceniający) oraz tych, którzy chcą efektywnie interpretować wyniki i planować dalszy rozwój osobisty.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji27-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego uczestnictwa w procesie badaniakompetencji metodą 360 stopni. Po zakończeniu usługi uczestnik jest przygotowany do efektywnego zbierania i analizowania opinii zwrotnych (od przełożonych, współpracowników, podwładnych), interpretowania raportu 360 oraz wykorzystywania uzyskanych informacji do planowania osobistego rozwoju i zrozumienia swoich mocnych stron oraz obszarów do poprawy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się 1: Charakteryzujemetodologię i cel oceny kompetencji 360 stopni. | Kryteria weryfikacji 1.1: Opisuje cel i strukturębadania 360 (rola respondentów: przełożony, współpracownik, podwładny, samoocena). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji 1.2: Rozróżnia badanie 360 odtradycyjnej oceny rocznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się 2: Opisuje procesinterpretacji raportu 360 stopni. | Kryteria weryfikacji 2.1: Identyfikuje kluczowe obszaryraportu (mocne strony, obszary do rozwoju, "ukryte" mocne strony, "ślepe plamy"). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji 2.2: Wyjaśnia, na czym polegaanaliza rozbieżności (percepcja własna vs. percepcja innych respondentów). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się 3: Opisuje zastosowanieinformacji zwrotnej (feedback) w planowaniu rozwoju. | Kryteria weryfikacji 3.1: Wskazuje metodykonstruktywnego przyjmowania informacji zwrotnej (w tym krytycznej). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji 3.2: Identyfikuje kroki tworzeniaIndywidualnego Planu Rozwoju (IPR) w oparciu o wnioski z raportu 360. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się 4: Rozróżnia badanie 360od innych narzędzi diagnostycznych. | Kryteria weryfikacji 4.1: Wskazuje różnicę międzybadaniem kompetencji (360) a badaniem preferencji/typu osobowości (np. MBTI) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunki organizacyjne
Czas trwania usługi: 8 godzin zegarowych (60 min), realizowane w ciągu 1 dnia.
Przerwy: Wliczone w czas usługi rozwojowej (dwie przerwy kawowe po 15 min; jedna przerwa lunchowa 45 min).
Walidacja: Walidacja (15 minut na uczestnika) przeprowadzana jest w formie Testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie. W celu zapewnienia obiektywności oceny, proces walidacji jest prowadzony przez Radosława Kucharka zgodnie z zasadą rozdzielności procesów kształcenia i walidacji.
Ramowy program usługi
Usługa realizowana jest w formie intensywnego, jednodniowego warsztatu stacjonarnego
[T - teoria/P - praktyka].
Moduł 1: Wprowadzenie do Oceny 360 Stopni
- Czym jest Profil 360 i czemu służy? - T
- Różnice między oceną 360 a tradycyjną oceną roczną. - T
- Struktura badania: rola przełożonych, współpracowników, podwładnych i samooceny. - P
Moduł 2: Psychologia Informacji Zwrotnej (Feedback)
- Dlaczego feedback jest kluczowy w rozwoju? - T
- Model konstruktywnego zbierania informacji zwrotnej. - T
- Warsztat: Jak radzić sobie z trudnym (krytycznym) feedbackiem? - P
Moduł 3: Warsztat Interpretacji Raportu 360
- Analiza raportu: Jak czytać i rozumieć dane? - T
- Identyfikacja mocnych stron i obszarów do rozwoju. - P
- Analiza rozbieżności: "Ślepe plamy" (widzą inni, nie widzę ja) i "Ukryte mocne strony" (widzę ja, nie widzą inni). - P
Moduł 4: 360 a Inne Narzędzia Rozwojowe
- Miejsce 360 w ekosystemie narzędzi HR. - T
- Różnice i synergie: Profil 360 (Kompetencje) vs. MBTI (Preferencje). - T
- Jak Profil 360 wspiera motywację do rozwoju osobistego. - P
Moduł 5: Warsztat Planowania Rozwoju
- Przekuwanie wniosków z raportu na konkretne działania.- P
- Tworzenie Indywidualnego Planu Rozwoju (IPR).- P
- Podsumowanie i sesja Q&A.- P
Moduł 6: Walidacja
- Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Moduł 1: Wprowadzenie do Oceny 360 Stopni | Prowadzący Tomasz Dubik | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Przerwa kawowa (wliczona) | Prowadzący Tomasz Dubik | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Moduł 2: Psychologia Informacji Zwrotnej (Feedback) | Prowadzący Tomasz Dubik | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Przerwa lunchowa (wliczona) | Prowadzący Tomasz Dubik | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Moduł 3: Warsztat Interpretacji Raportu 360 | Prowadzący Tomasz Dubik | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Przerwa kawowa (wliczona) | Prowadzący Tomasz Dubik | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Moduł 4: 360 a Inne Narzędzia Rozwojowe | Prowadzący Tomasz Dubik | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Moduł 5: Warsztat Planowania Rozwoju | Prowadzący Tomasz Dubik | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Moduł 6: Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Dubik
Certyfikowany Praktyk MBTI® (Steps I i II) oraz Certyfikowany International Professional Coach (ICC). Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu TROP oraz studiów podyplomowych z Psychologii w biznesie (Akademia Leona Koźmińskiego). Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich oraz z zakresu rozwoju osobistego (m.in. Train the Trainer, motywacja, prezentacje). Posiadane kwalifikacje i doświadczenie, w tym w pracy z narzędziami diagnostycznymi (MBTI).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzymuje pakiet materiałów szkoleniowych (PDF):
- Autorski workbook (zeszyt ćwiczeń) z opisem metodologii 360.
- Przykładowe, zanonimizowane fragmenty raportów 360 do analizy warsztatowej.
- Szablon Indywidualnego Planu Rozwoju (IPR).
- Dostęp do platformy testowej w celu przeprowadzenia walidacji.
Warunki uczestnictwa
- Gotowość do aktywnego udziału w ćwiczeniach warsztatowych i dyskusjach.
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia/certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz uzyskanie pozytywnej oceny na podstawie wyniku walidacji.
- Zapis na usługę musi nastąpić najpóźniej na 1 dzień przed datą jej rozpoczęcia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi