Menedżerskie studia podyplomowe - poziom MBA - online
Menedżerskie studia podyplomowe - poziom MBA - online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Menedżerskie studia podyplomowe - poziom MBA to intensywny program dla wszystkich branż menedżerów, którzy potrzebują ukierunkowania wiedzy z szeroko pojętego zarządzania i skonfrontowania doświadczeń z najnowszymi trendami w biznesie. Studia skierowane są zarówno do osób zajmujących stanowiska kierownicze, jak również zamierzających w przyszłości awansować na stanowiska kierownicze.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Małopolski Pociąg do Kariery oraz innych projektów.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji28-02-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi202
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel usługi potwierdza przygotowanie do skutecznego inicjowania i prowadzenia działań biznesowych poprzez zdobycie kluczowych kompetencji menedżerskich. Program umożliwia zastosowanie nowoczesnych koncepcji zarządzania w praktyce oraz zrozumienie ich wdrażania. Studia oparte o modułowy program kształcenia współczesnego menedżera. Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane poprzez egzamin końcowy oraz prezentację projektu wdrożeniowegoEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA1. Słuchacz definiuje i charakteryzuje zasady zarządzania zasobami ludzkimi 2. Słuchacz rozróżnia różne systemy jakości, ocenia ich skuteczność oraz w stopniu podstawowym projektuje i nadzoruje działania audytowe, wdrożeniowe oraz certyfikacyjne 3. Słuchacz charakteryzuje systemy ocen, motywacji i rekrutacji personelu | Kryteria weryfikacji 1. Kryterium weryfikacji: Uczestnik rozróżnia główne zasady zarządzania zasobami ludzkimi (HRM)2. Kryterium weryfikacji: Uczestnik wskazuje różnice między ISO, EFQM, oraz innymi systemami jakości i określa ich zastosowanie w organizacji. 3. Uczestnik przedstawia elementy procesu rekrutacji, metod oceny i motywacji pracowników oraz dobiera odpowiednie techniki do sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza4. Słuchacz definiuje w sposób elementarny terminologię z zakresu asertywności, umiejętności kierowniczych 5. Słuchacz charakteryzuje podstawowe pojęcia w zakresie kształtowania strategii marketingowej firmy, budowania planu marketingowego 6. Słuchacz definiuje podstawowe zagadnienia w zakresie budowania zespołu | Kryteria weryfikacji 4. Kryterium weryfikacji: Uczestnik poprawnie wyjaśnia pojęcia „asertywność” oraz „umiejętności kierownicze” i stosuje w przykładowych sytuacjach.5. Kryterium weryfikacji: Uczestnik wskazuje kluczowe elementy strategii marketingowej i tworzy uproszczony plan marketingowy. 6. Kryterium weryfikacji: Uczestnik opisuje zasady budowania zespołu oraz rozpoznaje najważniejsze role zespołowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI1. Słuchacz stosuje techniki negocjacyjne oraz zasady asertywności 2. Słuchacz organizuje i przeprowadza proces rekrutacji i selekcji personelu 2. Słuchacz stosuje zasady zarządzania ryzykiem 5. Słuchacz charakteryzuje podstawowe pojęcia rachunkowości finansowej i sprawozdawczości finansowej | Kryteria weryfikacji Umiejętności1. Kryterium weryfikacji: Uczestnik przeprowadza symulowane negocjacje z użyciem określonych technik oraz przestrzega zasad asertywności. 2. Kryterium weryfikacji: Uczestnik przygotowuje opis stanowiska, przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne i selekcjonuje kandydatów na podstawie ustalonych kryteriów. 3. Kryterium weryfikacji: Uczestnik opracowuje uproszczony plan zarządzania ryzykiem 5. Kryterium weryfikacji: Uczestnik wyjaśnia pojęcia takie jak bilans, rachunek zysków i strat oraz przepływy pieniężne i analizuje przykładowy raport. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:6. Słuchacz posługuje się strategiami negocjacyjnymi, technikami negocjacyjnymi, sposobami radzenia sobie ze stresem, technikami wizualizacyjnymi, pracy z ciałem 7. Słuchacz w stopniu podstawowym monitoruje i ocenia wyniki badań przy tworzeniu planu marketingowego oraz obsługuje MS Excel w zakresie tworzenia planów marketingowych 8. Słuchacz planuje systemy motywowania pracowników, ocen pracowniczych oraz kształtowania systemu wynagrodzeń 9. Słuchacz projektuje i wdraża procedury zgodne z zasadami ładu korporacyjnego | Kryteria weryfikacji 6. Kryterium weryfikacji: Uczestnik z powodzeniem przeprowadza ćwiczenia negocjacyjne oraz techniki zarządzania stresem w zadanych scenariuszach.7. Kryterium weryfikacji: Uczestnik analizuje wyniki badań rynkowych i tworzy uproszczony plan marketingowy w MS Excel. 8. Kryterium weryfikacji: Uczestnik przygotowuje plan motywacyjny oraz zasady ocen pracowniczych, uwzględniając różne metody wynagradzania. 9. Kryterium weryfikacji: Uczestnik opracowuje propozycje usprawnień procesów w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE1. Słuchacz uzasadnia potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego; ocenia własne kompetencje i doskonali swoje umiejętności 2. Słuchacz uzasadnia sens prowadzenia polityki społecznej odpowiedzialności biznesu 3. Słuchacz ocenia swoje działania z perspektywy 4. Słuchacz definiuje role i ocenia efekty pracy zespołowej w grze symulacyjnej 5. Słuchacz podejmuje indywidualnie i zespołowo działania na rzecz podnoszenia jakości pracy | Kryteria weryfikacji KOMPETENCJE SPOŁECZNE1. Kryterium weryfikacji: Uczestnik przygotowuje plan rozwoju osobistego 2. Kryterium weryfikacji: Uczestnik opisuje elementy raportu dotyczącego korzyści społecznych wynikających z wdrożenia polityki CSR w firmie. 3. Kryterium weryfikacji: Uczestnik przedstawia analizę zgodności swoich działań z zasadami etyki. 4. Kryterium weryfikacji: Uczestnik analizuje efektywność współpracy zespołowej 5. Kryterium weryfikacji: Uczestnik tworzy plan działań mających na celu poprawę jakości pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
L.p. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin zajęć teoretycznych | Liczba godzin zajęć praktycznych | Liczba godzin zajęć online |
1. | Prawne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi | 7 | - | 7 |
2. | Rekrutacja i selekcja personelu | 2 | 4 | 6 |
3. | Warsztat komunikacji interpersonalnej i budowania zespołu | - | 6 | 6 |
4. | Outplacement, outsourcing, leasing pracowniczy | 6 | - | 6 |
5. | Systemy motywacji pracowników | - | 6 | 6 |
6. | Kształtowanie systemu wynagrodzeń w firmie | 4 | 4 | 8 |
7. | Sprawozdawczość finansowa | 4 | - | 4 |
8. | Rachunkowość finansowa | 4 | - | 4 |
9. | System ocen pracowniczych | - | 6 | 6 |
10. | Wybrane zagadnienia wdrażania systemów jakości, zgodnie z normami ISO serii 9000 | 8 | - | 8 |
11. | Narzędzia i metody ciągłego doskonalenia | 4 | 4 | 8 |
12. | Ekonomia menedżerska | - | 8 | 8 |
13. | Techniczne aspekty zapewnienia jakości. Auditowanie i certyfikacja | 4 | 4 | 8 |
14. | Coaching | - | 8 | 8 |
15. | Projekty inwestycyjne w Unii Europejskiej – zasady ubiegania się o dofinansowanie z UE | 4 | - | 4 |
16. | Psychologia klienta i zarządzanie relacjami z klientem | 4 | 4 | 8 |
17. | Kształtowanie strategii marketingowej firmy | - | 4 | 4 |
18. | Programy lojalnościowe | 4 | - | 4 |
19. | Symulacyjna gra menedżerska | - | 8 | 8 |
20. | Zarządzanie cenami i sprzedażą | 4 | - | 4 |
21. | Komunikacja marketingowa i PR przedsiębiorstwa | - | 2 | 2 |
22. | Trening asertywności | - | 6 | 6 |
23. | Auditing | 2 | 4 | 6 |
24. | Badania marketingowe i elementy planu marketingowego | 4 | 4 | 8 |
25. | Trening antystresowy | - | 4 | 4 |
26. | Warsztat negocjacji | - | 4 | 4 |
27. | Trening kierowniczy | - | 8 | 8 |
28. | Analiza ekonomiczno-finansowa – ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa | 3 | 4 | 7 |
29. | Planowanie finansowe i biznesplan | 2 | 4 | 6 |
30. | Praktyka innowacji | - | 8 | 8 |
31. | Zarządzanie talentami | - | 6 | 6 |
32. | Spotkanie z praktykiem: cyberbezpieczeństwo | - | 2 | 2 |
33. | Seminarium - projekt wdrożeniowy | - | 10 | 10 |
Razem: | 70 | 132 | 202 |
Ilość godzin: 202 dydaktycznych co odpowiada 151,5 godzinom zegarowym
Informacje dodatkowe:
- Czas trwania: 2 semestry
- Dni odbywania się zajęć: wybrane soboty i niedziele
- Podstawa zaliczenia: Studia kończą się egzaminami zaliczającymi poszczególne semestry nauki i/lub złożeniem pracy końcowej.
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
Menedżerskie studia podyplomowe - poziom MBA - głównym celem studiów studiów podyplomowych jest kompleksowe przygotowanie uczestników do pełnienia funkcji menedżera w każdym typie organizacji
Czas trwania studiów: dwa semestry
Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych: Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego
Łączna liczba punktów ECTS: 40
Program studiów podyplomowych Menedżerskie studia podyplomowe - poziom MBA obejmuje 202 godzin dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna to 45 minut). Liczba godzin realizowanych zdalnie w czasie rzeczywistym: 202.
Zajęcia realizowane weekendowo w wybrane soboty i niedziele. Przerwy nie wliczają się w czas usługi.
Zajęcia na studiach prowadzone będą w formie ćwiczeń, wykładów, dyskusji, wymiany doświadczeń, rozmowy na żywo, chat, ćwiczeń w podgrupach oraz case study.
Studia realizowane w formie zdalnej poprzez platformy Teams ClickMeeting oraz Zoom.
Kandydaci chcący skorzystać z usługi powinni posiadać co najmniej wyższe wykształcenie (minimum studia wyższe I stopnia).
Sposób walidacji: studia kończą się 2 egzaminami w formie testów pisemnych realizowanych zdalnie, po każdym semestrze studiów. Walidacja oddzielona od procesu kształcenia
Planowane przerwy wg standardowego planu zajęć, dla zajęć rozpoczynających się o godz.
1 | 8:00-8:45 |
2 | 8:45-9:30 |
Przerwa 10 min | |
3 | 9:40-10:25 |
4 | 10:25-11:10 |
Przerwa 10 min | |
5 | 11:20-12:05 |
6 | 12:05-12:50 |
Przerwa 15 min | |
7 | 13:05-13:50 |
8 | 13:50-14:35 |
Przerwa 10 min | |
9 | 14:45-15:30 |
10 | 15:30-16:15 |
Przerwa 10 min | |
11 | 16:25-17:10 |
12 | 17:10-17:55 |
Przerwa 10 min | |
13 | 18:05-18:50 |
14 | 18:50-19:35 |
Przerwa 10 min | |
15 | 19:45-20:30 |
16 | 20:30-21:15 |
Na wniosek uczestników lub prowadzącego przerwy o planowanej długości mogą odbyć się innych niż zaplanowano pierwotnie godzinach, może mieć to związek z tokiem zajęć lub różną intensywnością realizowanych zajęć. Łączny czas przerw nie może być większy od zaplanowanego. Przerwy nie wchodzą w czas zajęć.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 34,16 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 34,16 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
mgr Magdalena Olech
W ostatnich 5 latach specjalizuje się w doradztwie prawnym i prowadzeniu szkoleń z zakresu prawa pracy, skierowanych do pracodawców, kadry zarządzającej, przedstawicieli związków zawodowych oraz społecznych inspektorów pracy. W swojej działalności szkoleniowej kładzie nacisk na praktyczne aspekty stosowania prawa oraz aktualne zmiany legislacyjne.
Jest autorką publikacji naukowych i branżowych dotyczących prawa pracy i bezpieczeństwa zatrudnienia. W ostatnich 5 latach współpracuje z uczelniami wyższymi i ośrodkami szkoleniowymi jako wykładowczyni, dzieląc się doświadczeniem zdobytym w administracji publicznej i praktyce prawniczej.
Mgr Magdalena Olech to ceniona ekspertka w dziedzinie prawa pracy, łącząca wiedzę teoretyczną z praktycznym doświadczeniem w zakresie stosowania przepisów i doradztwa dla podmiotów rynku prac
mgr Adam Pniok
Pełnił funkcje dyrektorskie i zarządcze m.in. w Nestlé Waters, Eurocash, PZ Cussons i City Kraków, gdzie odpowiadał za zarządzanie dużymi zespołami, rozwój sprzedaży, wdrażanie innowacyjnych systemów IT oraz tworzenie strategii biznesowych. W karierze z sukcesem prowadził działania wdrożeniowe dla wielu sieci handlowych, a także rozwijał programy szkoleniowe i lojalnościowe.
W ostatnich 5 latach doradca zarządu Bomar S.A. oraz wykładowca akademicki gdzie łączy doświadczenie praktyczne z wiedzą akademicką, prowadząc zajęcia z zakresu zarządzania sprzedażą, programów lojalnościowych oraz strategii cenowych.
7 z 14
dr Mariusz Raczek
W ostatnich 5 latach prowadził zajęcia dydaktyczne i badania naukowe dotyczące rozwoju metropolii GZM, zarządzania miejskiego oraz wdrażania innowacyjnych narzędzi zarządzania w miastach. Uczestniczył w projektach badawczych finansowanych m.in. z Metropolitalnego Funduszu Wspierania Nauki, w tym dotyczących sektora kreatywnego i kapitałów 4T (technologia, talent, tolerancja, zaufanie). Autor publikacji naukowych, w tym w czasopismach indeksowanych, takich jak Energies. Współpracuje z samorządami i instytucjami regionalnymi jako ekspert ds. polityk rozwojowych i rewitalizacji. Członek Rady Naukowej Obserwatorium AI Akademii WSB. W swojej działalności łączy dorobek naukowy z doświadczeniem praktycznym we wdrażaniu strategii rozwoju miejskiego i regionalnego.
dr hab. Konrad Grabiński, prof. UEK
wykładowca Akademii WSB
W 2009 roku uzyskał stopień doktora nauk ekonomicznych za rozprawę pt. „Szacowanie utraty wartości aktywów w teorii i praktyce polskich spółek giełdowych”, która została wyróżniona publikacją w wydawnictwie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
W 2017 roku obronił habilitację w dziedzinie nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse, za którą dostał nagrodę im. prof. dr hab. Stanisława Skrzywana.
Członek European Accounting Association oraz International Association for Accounting Education and Research. W latach 2013–2015 uczestnik międzynarodowego programu Deloitte Scholarschip. Ekspert w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju w programie BridgeAlfa. Autor ekpteryz na potrzeby praktyki gospodarczej afiliowanych przy UEK.
Przez wiele lat był zaangażowany w organizację i prowadzenie studiów podyplomowych oraz współpracę z Narodowym Bankiem Polski w ramach projektu edukacyjnego „Mechanizmy funkcjonowania strefy euro”.
W ostatnich 5 latach autor licznych publikacji z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości finansowej oraz systemów informatycznych wykorzystywanych w księgowości. Za pracę naukową, dydaktyczną i organizacyjną otrzymał liczne nagrody Rektora UEK. Członek zespołu.
Marta Cała-Sturzbecher
W ostatnich 5 latach wykłada w Akademii WSB prowadząc zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej, PR, strategii marki i zarządzania marketingowego.
Przez lata związana była również z branżą wideomarketingu i public relations, tworząc kampanie dla klientów z różnych branż. Ukończyła studia magisterskie z kulturoznawstwa na Uniwersytecie Śląskim oraz studia podyplomowe z Public Relations.
W ostatnich 5 latach jako ekspertka i trenerka regularnie prowadzi szkolenia, warsztaty oraz prelekcje branżowe. Publikuje w magazynach marketingowych, dzieląc się wiedzą z zakresu komunikacji marek oraz standardów obsługi klienta.
inż. Mariusz Szostak
Obecnie od kilku lat funkcję p.o. Inspektora Ochrony Danych w TAURON Polska Energia S.A., gdzie odpowiada za nadzór nad wdrożeniami i zgodnością z regulacjami ochrony danych.
W ostatnich 5 latach właściciel firmy M-SEC wspiera mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa w budowie bezpiecznego środowiska IT i realizacji audytów zgodnych z wymaganiami ISO i RODO. Czynnie działa również jako partner CenCert w zakresie podpisu elektronicznego.
Zwolennik praktycznych rozwiązań i skutecznej komunikacji. Znany z umiejętności przekładania „języka audytów i przepisów” na realne potrzeby biznesowe.
mgr Marek Zuber
W ostatnich 5 latach działalność eksperta skupia się na trzech obszarach:
Działalność w obszarze doradztwa finansowo-kapitałowego.
Działalność medialna i ekspercka - stała współpraca z wieloma mediami ogólnopolskimi
Działalność edukacyjna: Stała współpraca dydaktyczna z Akademią WSB w obszarze kształcenia na poziomie studiów MBA i Executive MBA
dr hab. Andrzej Raszkowski
Autor ponad 100 publikacji naukowych, w tym w czasopismach indeksowanych w Journal Citation Reports (JCR) i Scopus. Wygłosił ponad 110 referatów na konferencjach krajowych i międzynarodowych oraz zrealizował ponad 2100 godzin szkoleń z zakresu ekonomii, przywództwa i zarządzania strategicznego.
Okresie ostatnich 5 lat autor licznych strategii rozwoju dla samorządów, przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych. Współpracował z NCBR, NAWA i PARP jako ekspert oraz członek zespołów oceniających projekty finansowane ze środków UE. Posiada certyfikaty językowe LCCI i telc (C1–C2). Odbył staże naukowo-dydaktyczne w 14 krajach, m.in. w London School of Economics, New York University i SP Jain School of Global Management (Dubaj).
Dr hab. Andrzej Raszkowski to uznany ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego i zrównoważonego rozwoju, łączący doświadczenie akademickie z praktyką doradczą i międzynarodową działalnością naukową.
mgr Piotr Zdybał
Piotr Zdybał jest doświadczonym negocjatorem i trenerem specjalizującym się w rozwijaniu kompetencji interpersonalnych, komunikacyjnych oraz w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Dyplomowany specjalista z zakresu bezpieczeństwa wewnętrznego kraju, od wielu lat pełni służbę w Policji, gdzie zajmuje się prowadzeniem negocjacji w trudnych i kryzysowych sytuacjach wymagających opanowania, empatii i precyzyjnej komunikacji.
W ostatnich 5 latach jako ekspert i konsultant prowadził szkolenia z zakresu interwencji wobec osób z zaburzeniami psychicznymi, łącząc wiedzę teoretyczną z bogatym doświadczeniem praktycznym. Współpracował m.in. z Wojewódzkim Pogotowiem Ratunkowym w Katowicach, Państwową Inspekcją Pracy, Wyższą Szkołą Policji w Szczytnie, Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, Jednostkami Wojska Polskiego, Służbą Więzienną, a także z instytucjami społecznymi, takimi jak Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego i Międzynarodowy Port Lotniczy Katowice–Pyrzowice.
W ostatnich 5 latach nabyłył doświadczenia jako wykładowca akademicki. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, kładąc nacisk na praktyczne metody rozwiązywania konfliktów, komunikację w sytuacjach stresu oraz rozwój kompetencji miękkich u przyszłych menedżerów i specjalistów. Uznawany jest za autorytet w dziedzinie negocjacji kryzysowych oraz skutecznej komunikacji w służbach mundurowych i organizacjach cywilnych.
mgr Agata Hagno
Agata Hagno jest doświadczoną ekspertką w dziedzinie zarządzania kapitałem ludzkim, praktykiem biznesu i wykładowczynią akademicką. Od ponad 25 lat z sukcesem prowadzi rodzinną firmę DPM Doradztwo Personalne sp. z o.o., specjalizującą się w rekrutacji menedżerów średniego i wyższego szczebla oraz doradztwie HR dla organizacji z różnych branż.
W ostatnich 5 latach z powiadzeniem dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako wykładowca akademicki oraz współtwórczyni studiów podyplomowych i programów MBA z zakresu Zarządzania Kapitałem Ludzkim w Akademii WSB. W swojej pracy dydaktycznej łączy praktyczne spojrzenie biznesowe z naukowym podejściem do tematów budowania zespołów, przywództwa i strategii HR.
Jako prelegentka występuje na licznych konferencjach poświęconych rynkowi pracy, zarządzaniu talentami i rozwojowi pracowników. Aktywnie działa również na rzecz środowiska przedsiębiorców rodzinnych oraz kobiet w biznesie. Jest członkinią zarządu Inicjatywy Firm Rodzinnych, a od 2014 roku pełni funkcję Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet z ramienia Polskiej Sieci Ambasadorów Przedsiębiorczych Kobiet. Dodatkowo pełni funkcję Wiceprezes Zarządu Fundacji Józefa Pietera.
Jej wieloletnie doświadczenie, pasja do pracy z ludźmi i zaangażowanie w rozwój kompetencji menedżerskich sprawiają, że jest uznawana za autorytet w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi i rekrutacji executive search.
dr Małgorzata Świerkosz-Hołysz
W ostatnich 5 latach pracę naukową łączy z sukcesami z działalnością biznesową, aktywnie działając jako facylitator, coach i trener biznesu. Jest certyfikowanym Agile PM, międzynarodowym facylitatorem Management 3.0, najnowszej koncepcji w zarządzaniu, wykorzystującej podejście zwinne oparte na metodyce Agile oraz facylitatorem APMG.
W ostatnich 5 latach jest również międzynarodowym konsultantem MindSonar®, narzędzia służącego do pomiaru czynników stylów myślenia ludzi, wspierającego proces coachingu, mentoringu, rekrutacji, sprzedaży czy budowania zespołu.
mgr Magdalena Siwińska-Olszówka
W ostatnich 5 latach prowadziła szkolenia z zakresu kompetencji osobistych i psychospołecznych oraz psychologii . Psycholog biznesu, coach ACC ICF.
dr Edyta Nowak-Żółty
Specjalizuje się w szerokim zakresie treści związanych z rozwojem kompetencji menedżerskich i interpersonalnych, które są kluczowe dla nowoczesnych liderów i menedżerów. Jej główne obszary specjalizacji obejmują: przywództwo i zarządzanie coachingowe, komunikację międzyludzką, budowanie zespołów i zarządzanie relacjami, obsługę klienta i savoir-vivre w biznesie, zarządzanie sobą w czasie i radzenie sobie ze stresem, wystąpienia publiczne, autoprezentację i networking, psychologię uczenia się i neurodydaktykę.
W pracy dydaktycznej stawia na praktyczne podejście, aktywizację uczestników oraz wykorzystanie narzędzi coachingowych i case studies, dzięki czemu jej zajęcia są wysoko oceniane przez słuchaczy studiów MBA. Wyróżnia ją indywidualne podejście do uczestników oraz umiejętność łączenia teorii z praktyką, co sprawia, że jej zajęcia są nie tylko wartościowe merytorycznie, ale także inspirujące i motywujące do rozwoju osobistego i zawodowego.
Dr Edyta Nowak-Żółty posiada bogate doświadczenie w praktyce gospodarczej związanej z obszarem studiów podyplomowych, prowadząc w ostatnich 5 latach liczne warsztaty i zajęcia na studiach MBA. Jest również koordynatorem Akademii Biznesu w Cieszynie,
Aneta Gawlas
W ostatnich 5 latach regularnie prowadzi zajęcia dla Studentów I i II stopnia, Słuchaczy studiów podyplomowych (w tym MBA) na kierunkach związanych z szeroko pojętym zarządzaniem. Na co dzień wykłada na uczelniach wyższych w kilku miastach Polski południowej oraz szkoli firmy zewnętrzne z zakresu szeroko rozumianej efektywności własnej. Współpracuje zarówno z organizacjami publicznymi, stowarzyszeniami, jak i z firmami działającymi na wolnym rynku. Regularnie prowadzi również szkolenia dla kadry wyższej na terenie Europy z zakresu podnoszenia kompetencji miękkich.
prof. nadzw. dr hab. Marcin Lis
Kwalifikacje i kompetencje zdobyte w ostatnich 5 latach:
Prorektor ds. Studenckich i Współpracy z Otoczeniem w Akademii WSB – funkcję tę pełni od 2016 roku do chwili obecnej. W tym okresie aktywnie uczestniczy w kształtowaniu programów nauczania, współpracując z otoczeniem gospodarczym i sektorem przedsiębiorstw.
Prezes Delegatury Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach (Dąbrowa Górnicza) – pełni tę funkcję od 2019 roku, zaangażowanie w rozwój przedsiębiorczości i transfer wiedzy z nauki do biznesu.
Członek międzynarodowego stowarzyszenia The European Academy of Management (EURAM) – członkostwo a od 2020 roku, udział w międzynarodowych działaniach na rzecz rozwoju zarządzania i przedsiębiorczości.
Wiceprezes Zarządu Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa (Dąbrowa Górnicza) – pełni tę funkcję od 2020 roku, c doświadczenie w zarządzaniu i współpracy naukowo-biznesowej.
Członek Rady Programowej Krajowego Klastra Kluczowego "Silesia Automotive & Advanced Manufacturing" – od 2020 roku
mgr Mariusz Wilkus
Były pracownik Getin Banku S.A. oraz kierownik inspekcji w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego, gdzie zdobył doświadczenie w nadzorze i audycie instytucji finansowych. Specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji procedur, polityk oraz dokumentacji wewnętrznej dla podmiotów z branży finansowej, ubezpieczeniowej, medycznej oraz oświatowej.
Posiada certyfikaty audytora wiodącego ISO/IEC 27001, ISO 9001, ISO 22301, ISO 14001 oraz PN 18001, a także międzynarodowe kwalifikacje CISA i CISM.
W ostatnich 5 latach z uczelniami w Polsce i University of Nottingham w Wielkiej Brytanii, gdzie prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu zarządzania ryzykiem i bezpieczeństwa informacji. Autor wielu regulacji dotyczących zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach.
mgr Patrycja-Protasiewicz-Wróbel
mgr Anna Cichowska
Ekonomistka w obszarze bankowości i rachunkowości z 20. letnim doświadczeniem biznesowym.
Pracuje indywidualnie oraz z grupami między innymi w obszarze: przywództwa i psychologii przywództwa, coachingu kariery, coachingu i mentoringu menedżerskiego, zarządzania stresem i rozwoju kompetencji miękkich, wystąpień publicznych w biznesie.
W ostatnich 5 latach badała predyspozycje behawioralne i pomagała w wykorzystaniu naturalnego potencjału ludzi w organizacji. Wspierała w kryzysie zawodowym, w odzyskaniu równowagi wewnętrznej oraz pokonaniu wypalenia zawodowego, odbudowaniu poczucia zawodowej wartości i sprawczości.
Dyrektorka Rady Programowej w Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówczyń i Mówców i trenerka cyklicznych Otwartych Warsztatów Wystąpień Publicznych SPMiM.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, Akademii Leona Koźmińskiego, Akademii Finansów, była studentka Uniwersytetu SWPS i obecnie w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej.
Agnieszka Bednarska
W ostatnich 5 latach specjalizuje się w usługach rozwojowych dla specjalistów branży HR oraz menedżerów wyższego i średniego szczebla. Łączy wiedzę opartą na dowodach z praktyką biznesową, co przekłada się na skuteczne, mierzalne rozwiązania wspierające rozwój organizacji. W pracy szkoleniowej koncentruje się na efektach, dostarczając narzędzi wspierających zarządzanie i podejmowanie decyzji w firmach.
Pomysłodawczyni i właścicielka ogólnopolskiego portalu HRPolska.pl oraz współtwórczyni Szkoły HR Business Partner. Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner. Od 12 lat związana z Akademią WSB jako wykładowczyni akademicka. Autorka i współautorka branżowych raportów oraz publikacji, m.in. „HR Business Partner. Praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organizacji” (Infor, 2017).
W ostatnich 5 latach prowadzi executive coaching, treningi menedżerskie, sesje doradcze oraz projekty development center. Jej działania koncentrują się na wzmacnianiu przywództwa, budowaniu kultury organizacyjnej oraz wspieraniu HR jako strategicznego partnera biznesu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały z wytypowanych zajęć po ich realizacji np. prezentacje, skrypty, arkusze z danymi, kalkulacje. Materiały są przekazywane w formie elektronicznej w postaci plików Pdf pptx dystrybuowanych drogą e-mailową
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty oplaty wpisowej w kwocie 300 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
Ukończone studia I lub II stopnia.
Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminów semestralnych i uzyskania oceny pozytywnej.
Zapis w BUR nie jest równoznaczny z przyjęciem na studia w Uczelni. Warunkiem przyjęcia na studia w Uczelni jest dokonanie rejestracji w systemie internetowej rekrutacji oraz złożenie kompletu dokumentów
Informacje dodatkowe
202 godziny dydaktyczne zajęć
Usługi realizowane przez Akademię WSB są zwolnione z VAT na podstawie Art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy o Vat i §3 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty oplaty wpisowej w kwocie 300 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
Wymagane 80% obecności na zajęciach.
Harmonogram może ulec zmianie.
Zawarto umowę z WUP Kraków w ramach projektu Kierunek Kariera Zawodowa.
Walidacja jest ustalana indywidualnie i odbędzie się wybranym przez Uczestnika usługi okresie czasu, we wskazanym przez Akademię WSB - Dostawcę usługi - dniu i okresie czasu kiedy egzamin będzie dla uczestnika aktywny. Wybrany przez uczestnika dokładny czas realizacji egzaminu dostępny będzie u osoby nadzorującej usługę po stronie Dostawcy Usług po zakończeniu egzaminu, na podstawie danych z platformy egzaminacyjne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformy ClickMeeting, Zoom oraz MS Teams.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: 7,5 h