Akademia Hipnodietetyki – Podstawy hipnoterapii ze specjalizacją w zakresie zmiany nawyków żywieniowych - szkolenie poziom podstawowy
Akademia Hipnodietetyki – Podstawy hipnoterapii ze specjalizacją w zakresie zmiany nawyków żywieniowych - szkolenie poziom podstawowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do osób dorosłych indywidualnych, pracujących lub planujących działalność w obszarze wspierania rozwoju osobistego, zdrowia i zmian nawyków – w szczególności do dietetyków, psychodietetyków, coachów, terapeutów, trenerów personalnych oraz osób początkujących zainteresowanych technikami pracy z podświadomością. Uczestnikami mogą być również osoby bez wcześniejszego doświadczenia w hipnoterapii, posiadające podstawową wiedzę z zakresu relacji międzyludzkich, psychologii lub dietetyki. Wymagana jest gotowość do pracy rozwojowej, otwartość na doświadczenia praktyczne oraz umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem w sposób etyczny i empatyczny. Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania terapeutycznego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji09-01-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi100
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Akademia Hipnodietetyki – Podstawy hipnoterapii ze specjalizacją w zakresie zmiany nawyków żywieniowych” przygotowuje do samodzielnego i etycznego stosowania podstawowych technik hipnoterapii, hipnozy i pracy z podświadomością w celu wspierania rozwoju osobistego, emocjonalnego i psychospołecznego klientów, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów związanych z hipnodietetyką.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Analizuje zasady działania umysłu i ich wpływ na emocje, nawyki i zachowania człowieka | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje funkcje świadomej i podświadomej części umysłu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje zależności między myślami, emocjami i zachowaniem | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Interpretuje przykłady automatycznych reakcji wynikających z utrwalonych wzorców | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje mechanizmy powstawania przekonań, emocji i wzorców reakcji w kontekście pracy z klientem | Kryteria weryfikacji Omawia proces kształtowania przekonań i ich wpływ na decyzje żywieniowe | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia przekonania wspierające i ograniczające | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje wpływ emocji na utrwalanie niekorzystnych nawyków | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia neurobiologiczne podstawy relaksacji, koncentracji i transu hipnotycznego | Kryteria weryfikacji Opisuje reakcje układu nerwowego w stanie transu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Analizuje znaczenie fal mózgowych w procesie hipnozy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia terapeutyczne znaczenie stanu relaksacji i skupienia | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje etapy i zasady prowadzenia procesu hipnotycznego | Kryteria weryfikacji Omawia etapy: indukcję, pogłębienie, sugestię, wyprowadzenie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Określa zasady bezpieczeństwa w pracy z klientem | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia techniki wprowadzania i zakończenia transu | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wprowadza klienta w stan relaksacji i skoncentrowanej uwagi z wykorzystaniem technik hipnotycznych | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednią technikę indukcji do sytuacji i potrzeb klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Stosuje język i tempo mowy wspierające pogłębienie transu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Monitoruje reakcje klienta w trakcie sesji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Prowadzi bezpieczny i rozwojowy proces hipnotyczny zgodnie z zasadami etyki i komfortu psychicznego klienta | Kryteria weryfikacji Planuje przebieg sesji hipnoterapeutycznej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki budujące poczucie bezpieczeństwa | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Reaguje adekwatnie na zmieniający się stan emocjonalny klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje powtarzające się wzorce emocjonalne i poznawcze klienta oraz wspiera ich zmianę poprzez pracę z podświadomością | Kryteria weryfikacji Analizuje sygnały werbalne i niewerbalne klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Stosuje pytania i sugestie ujawniające ukryte przekonania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Dobiera techniki wspierające modyfikację utrwalonych wzorców | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Analizuje wpływ własnych przekonań, emocji i postaw na relację terapeutyczną | Kryteria weryfikacji Identyfikuje własne reakcje w pracy z klientem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Ocenia, w jaki sposób osobiste doświadczenia wpływają na przebieg procesu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Planuje działania ograniczające przeniesienie emocjonalne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Utrzymuje postawę empatyczną, otwartą i akceptującą wobec drugiego człowieka | Kryteria weryfikacji Stosuje aktywne słuchanie i komunikaty wspierające | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Respektuje indywidualność i granice klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje empatię do budowania zaufania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady etyki zawodowej, odpowiedzialności i poufności w pracy hipnoterapeuty | Kryteria weryfikacji Określa sytuacje wymagające zachowania tajemnicy zawodowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Przestrzega zasad etycznych w relacji z klientem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do osób pracujących lub planujących działalność w obszarze wspierania zmian stylu życia i mechanizmów psychologicznych, w szczególności do dietetyków, psychodietetyków, coachów, terapeutów, trenerów personalnych oraz osób początkujących, które chcą rozpocząć praktykę w obszarze hipnodietetyki. Nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie terapeutyczne – wystarczy otwartość na pracę rozwojową i umiejętność komunikacji interpersonalnej.
Warunki osiągnięcia celu edukacyjnego
Dla osiągnięcia celu edukacyjnego: Usługa „Akademia Hipnodietetyki – Podstawy hipnoterapii ze specjalizacją w zakresie zmiany nawyków żywieniowych” przygotowuje do samodzielnego i etycznego stosowania podstawowych technik hipnoterapii, hipnozy i pracy z podświadomością w celu wspierania rozwoju osobistego, emocjonalnego i psychospołecznego klientów, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów związanych z hipnodietetyką – uczestnik powinien wykazywać zainteresowanie tematyką pracy z podświadomością i rozwojem osobistym.
Zakres tematyczny
Część teoretyczna :
- podstawowe założenia hipnozy, hipnoterapii i hipnodietetyki,
- mechanizmy psychologiczne i emocjonalne wpływające na zachowania żywieniowe,
- pojęcia: potrzeby, emocje, przekonania, korzyści pierwotne i wtórne,
- elementy epigenetyki i dziedziczenia przekonań,
- podstawy programowania neurolingwistycznego (NLP) i mechanizm kotwiczenia,
- różnice między jedzeniem fizjologicznym a emocjonalnym,
- struktura zaburzeń odżywiania,
- zasady BHP i etyki w prowadzeniu sesji hipnoterapeutycznych,
- planowanie i struktura procesu hipnodietetycznego,
- omówienie narzędzi: Wewnętrzne dziecko, Wewnętrzny krytyk, Totalne wybaczanie, Praca z konfliktem wewnętrznym i z potrzebami emocjonalnymi.
Część praktyczna :
- ćwiczenia wprowadzające w stan relaksacji i transu hipnotycznego,
- testy podatności hipnotycznej i rozpoznawanie poziomu transu,
- formułowanie sugestii i komend hipnotycznych,
- praktyczne zastosowanie technik NLP i kotwiczenia emocji,
- praca z przekonaniami i ich transformacja,
- procesy praktyczne: Bezpieczna przestrzeń, Wewnętrzne dziecko, Wewnętrzny krytyk, Totalne wybaczanie, Praca z konfliktem wewnętrznym, Praca z potrzebami i emocjami,
- analiza przypadków klientów i symulacja sesji hipnoterapeutycznych w parach,
- omówienie doświadczeń, autorefleksja i superwizja grupowa.
Całość szkolenia kończy się walidacją osiągniętych efektów uczenia się.
Warunki organizacyjne
- Szkolenie grupowe.
- Maksymalna liczba uczestników: 20 osób.
- Forma szkolenia: stacjonarna, z elementami pracy warsztatowej i symulacji sesji.
- Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych.
- Czas trwania: 100godzin dydaktycznych, w tym teoria ~46,67 godzin, praktyka ~ 53,33 (w tym przerwy + walidacja ~ 15,33).
- Przerwy wliczone są w czas trwania usługi.
- Przerwy są elastyczne dostosowane do potrzeb i tempa pracy uczestników.
- Na zakończenie realizowana jest walidacja efektów uczenia się.
- Metody walidacji: Wywiad swobodny oraz Obserwacja w warunkach symulowanych.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 41 Zapoznanie z uczestnikami i prowadzącym | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 41 Cechy dobrego hipnoterapeuty | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 41 Co to jest hipnoza? | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 41 Przerwa | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 41 Co to jest hipnoterapia? | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 41 Sposoby wprowadzenia w trans? | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 41 Podatność hipnotyczna | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 41 Z jakimi osobami / wyzwaniami można pracować hipnoterapeutycznie | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 41 Zaburzenia osobowości. Role przyjmowane w rodzinach dysfunkcyjnych | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 41 Potrzeby i emocje | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 41 Co to są przekonania i jak je modyfikować | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 41 Co to są korzyści pierwotne i wtórne. Jak je odkrywać i modyfikować | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 41 Podstawy NLP | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 41 Przerwa | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 41 Bezpieczna przestrzeń - pierwszy proces hipnoterapeutyczny | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 41 Bezpieczna przestrzeń - pierwszy proces hipnoterapeutyczny - ćwiczenia | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 41 BHP prowadzenia sesji | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 41 Jedzenie fizjologiczne vs jedzenie emocjonalne / kompulsywne / napadowe | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 41 Struktura zaburzeń odżywiania | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 41 Przerwa | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 41 Automonitoring | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 41 Hipnotyczne sposoby pracy z jedzeniem poza fizjologicznym | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 41 Hipnotyczne sposoby pracy z jedzeniem poza fizjologicznym - ćwiczenia | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 41 Uwalnianie nadmiaru kilogramów i trudnych doświadczeń (oraz osiąganie innych celów) z miłości do siebie i szacunku do swojego ciała | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 41 Przerwa | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 41 Narzędzie hipnoterapeutyczne: Wewnętrzne dziecko / Młodsze części podświadomości | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 41 Przerwa | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 41 Narzędzie hipnoterapeutyczne: Wewnętrzne dziecko / Młodsze części podświadomości ćwiczenia | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 41 Narzędzie hipnoterapeutyczne: Wewnętrzny Krytyk | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 41 Przerwa | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 41 Narzędzie hipnoterapeutyczne: Wewnętrzny Krytyk - ćwiczenia | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 41 Narzędzie hipnoterapeutyczne: Totalne Wybaczanie | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 41 Przerwa | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 41 Narzędzie hipnoterapeutyczne: Totalne Wybaczanie - ćwiczenia | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 41 Praca z konfliktem Wewnętrznym | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 41 Przerwa | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 41 Praca z konfliktem Wewnętrznym - ćwiczenia | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 41 Praca z potrzebami i emocjami | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 41 Przerwa | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 41 Praca z potrzebami i emocjami - ćwiczenia | Prowadzący Kamila Grzypek | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 41 Walidacja: wywiad swobodny, obserwacja w warunkach symulowanych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 8 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 8 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 85,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 85,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Kamila Grzypek
Posiada wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie edukacji zdrowotnej i profilaktyki uzależnień (2011). Od 2021 roku prowadzi indywidualne sesje hipnoterapeutyczne, specjalizując się w pracy z emocjami, podświadomością oraz wspieraniu zmiany nawyków żywieniowych. Od 2024 roku prowadzi również autorskie szkolenia i warsztaty z zakresu hipnoterapii, hipnodietetyki oraz pracy z wewnętrznym dzieckiem i krytykiem.
W ostatnich pięciu latach ukończyła szereg specjalistycznych kursów potwierdzających jej aktualne kwalifikacje, m.in. Profesjonalną Szkołę Hipnoterapii (2023), certyfikację European Society of Hypnosis (2023), szkolenie „3 Fala CBT – Compassion Focused Therapy” (2023), Professional Hypnotherapy Gastric Band – Diploma Course (2023), a także CRP – Psychotraumatologia (2025) i Neuroenergetic Kinesiology I i II stopień (2025).
W pracy łączy wiedzę z zakresu psychologii, dietetyki i hipnoterapii, kładąc nacisk na praktyczne zastosowanie metod pracy z przekonaniami, emocjami i ciałem.
Osoba prowadząca usługę ma kwalifikacje i doświadczenie zgodne z tematyką usługi zdobyte w ostatnich 5 latach przed publikacją usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe w formie drukowanego skryptu szkoleniowego.
Na życzenie osoby ze szczególnymi potrzebami organizator zapewnia usługi zapewniające standard dostępności.
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z VAT - Zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku od towarów i usług.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma komunikacyjna:
Szkolenie realizowane będzie w formie zdalnej, w czasie rzeczywistym, za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Uczestnicy otrzymają link dostępowy do spotkania na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu, najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Platforma umożliwia prowadzenie zajęć w formie wykładów, ćwiczeń praktycznych, rozmowy na żywo, współdzielenia ekranu i pracy w podgrupach.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Uczestnik powinien dysponować komputerem stacjonarnym lub laptopem z aktualnym systemem operacyjnym Windows 10 lub nowszym / macOS 11 lub nowszym, wyposażonym w sprawną kamerę internetową, mikrofon i głośniki lub zestaw słuchawkowy.
Z uwagi na praktyczny charakter zajęć i konieczność aktywnego udziału w ćwiczeniach, uczestnictwo za pomocą telefonu lub tabletu (system Android/iOS) nie jest dopuszczalne.
Minimalne wymagania dotyczące łącza sieciowego:
Zalecane jest stabilne łącze internetowe o przepustowości co najmniej 10 Mb/s (download) i 3 Mb/s (upload), umożliwiające nieprzerwaną transmisję audio-wideo. Połączenie powinno być przewodowe lub stabilne Wi-Fi o niskim poziomie opóźnień.
Niezbędne oprogramowanie:
Uczestnicy powinni posiadać aktualną wersję przeglądarki internetowej (Microsoft Edge, Google Chrome lub Mozilla Firefox) lub zainstalowaną aplikację Microsoft Teams. Wymagane jest również oprogramowanie do odczytu plików PDF (np. Adobe Acrobat Reader) oraz program biurowy umożliwiający otwieranie dokumentów tekstowych (np. Microsoft Word lub LibreOffice).
Uwagi dodatkowe:
Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy proszeni są o przetestowanie działania kamery, mikrofonu i połączenia internetowego. Zaleca się wyłączenie blokad reklam i zapór sieciowych mogących zakłócać połączenie. W przypadku problemów technicznych należy skontaktować się z organizatorem pod adresem e-mail wskazanym w karcie usługi.
Dostawca Usług zapewnia niezbędne wymagania techniczne i informacje potrzebne do realizacji usługi.