Google Ads / Wdrożenie skutecznych kampanii Google Ads - szkolenie
Google Ads / Wdrożenie skutecznych kampanii Google Ads - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery, Kierunek - Rozwój, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II, FELB.06.08-IZ.00-0083/24
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do zarówno do osób fizycznych, jak i do przedsiębiorców i ich pracowników, którzy chcą nabyć wiedzę i umiejętności sprzedażowe, i wykorzystać je w ramach prowadzonej działalności gospodarczej i etatu.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji25-02-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Google Ads" przygotowuje do samodzielnego i prawidłowego wykonywania obowiązków w zakresie tworzenia kampanii reklamowychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia znaczenie opinii w Google Moja Firma i wskazuje sposoby ich pozyskiwania oraz zarządzania nimi. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje korzyści wynikające z posiadania pozytywnych opinii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawne sposoby reagowania na opinie klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje funkcje i konfigurację narzędzi Google (Ads, Analytics, Tag Manager) oraz opisuje proces ich integracji. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia główne funkcje Google Ads, Analytics i Tag Managera. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną kolejność łączenia narzędzi Google. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Klasyfikuje rodzaje kampanii Google Ads i przyporządkowuje je do odpowiednich celów marketingowych. | Kryteria weryfikacji Dobiera typ kampanii do konkretnego celu biznesowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje różnice między kampaniami Discovery, Performance Max i innymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozróżnia cechy kampanii lokalnych, w sieci wyszukiwania i remarketingowych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje charakterystyczne elementy kampanii lokalnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje sytuacje, w których stosuje się kampanie remarketingowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa zasady doboru słów kluczowych i analizuje ich wpływ na skuteczność kampanii. | Kryteria weryfikacji Wybiera właściwe kryteria doboru słów kluczowych (dopasowanie, intencja użytkownika). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje skutki użycia nieodpowiednich słów kluczowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa zasady budowy struktury kampanii i grup reklam zgodnie z dobrymi praktykami. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje poprawny podział na kampanie i grupy reklam. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wybiera elementy niezbędne do prawidłowej struktury kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wskazuje elementy skutecznej reklamy tekstowej w Google Ads. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje komponenty reklamy zwiększające jej atrakcyjność (nagłówki, CTA, rozszerzenia). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje błędy obniżające skuteczność reklamy tekstowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje wyniki kampanii i dobiera działania optymalizacyjne w celu poprawy jej efektywności. | Kryteria weryfikacji Interpretuje podstawowe wskaźniki skuteczności (CTR, CPC, ROAS). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera właściwe działania optymalizacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest zarówno do osób fizycznych, jak i do przedsiębiorców i ich pracowników, chcących zwiększyć zakres wiedzy i własnych umiejętności. Udział w usłudze umożliwi uczestnikowi uzupełnienie i uporządkowanie dotychczasowej wiedzy z obszaru sprzedaży.
RAMOWY PLAN KSZTAŁCENIA:
I. Pre-test.
II. Google Moja Firma (wizytówka Google) (teoria+praktyka)
- Tworzenie i optymalizacja
- Zbieranie opinii i zarządzanie nimi
III. Konfiguracja narzędzi Google (teoria+praktyka)
- Połączenie Ads, Analytics, Tag Manager
- Ustawienie konwersji (np. formularze, telefony – WordPress)
IV. Rodzaje kampanii (teoria+praktyka)
- Kampanie lokalne, wyszukiwanie, remarketing
- Discovery i Performance Max – czy warto?
V. Tworzenie kampanii od podstaw (teoria+praktyka)
- Dobór słów kluczowych
- Struktura kampanii i grup reklam
- Tworzenie skutecznych reklam tekstowych
VI. Optymalizacja (teoria+praktyka)
- Analiza wyników, modyfikacja stawek, testowanie
VII. Walidacja.
Szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych i realizowane jest w kameralnych grupach, maksymalnie 8-osobowych. Każdy uczestnik realizujący kurs w formie zdalnej w czasie rzeczywistym ma możliwość otrzymania od nas (za pośrednictwem kuriera) jednostki sprzętowej. Po zakończonym kursie sprzęt zostaje odebrany przez kuriera.
Udział uczestników szkolenia realizujących je w formie zdalnej w czasie rzeczywistym potwierdza raport generowany z platformy Zoom.
Wymagana jest frekwencja na poziomie min. 80%.
Szkolenie prowadzone jest z wykorzystaniem metod nauczania aktywizujących uczestników: dyskusja w grupie, burza mózgów, ćwiczenia.
Szkolenie rozpoczyna się pre-testem weryfikującym początkową wiedzę uczestnika usługi rozwojowej i zakończone jest walidacją, tj. wewnętrznym egzaminem (post-test) weryfikującym nabyte kompetencje, pozytywne jego zaliczenie honorowane jest certyfikatem potwierdzającym jego ukończenie i uzyskane efekty kształcenia.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Pre-test. Google Moja Firma (wizytówka Google). Tworzenie i optymalizacja. Zbieranie opinii i zarządzanie nimi. (Testy, wykład, dyskusja, ćwiczenia) | Prowadzący Albert Adamczak | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa. | Prowadzący Albert Adamczak | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Konfiguracja narzędzi Google. Połączenie Ads, Analytics, Tag Manager. Ustawienie konwersji (np. formularze, telefony – WordPress). (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Albert Adamczak | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa. | Prowadzący Albert Adamczak | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Rodzaje kampanii. Kampanie lokalne, wyszukiwanie, remarketing. Discovery i Performance Max – czy warto? Tworzenie kampanii od podstaw. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Albert Adamczak | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa. | Prowadzący Albert Adamczak | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Dobór słów kluczowych. Struktura kampanii i grup reklam. Tworzenie skutecznych reklam tekstowych. Optymalizacja. Analiza wyników, modyfikacja stawek, testowanie. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia, testy.) | Prowadzący Albert Adamczak | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 476,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 184,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Albert Adamczak
Wykształcenie: Wyższe – Zarządzanie w małych i średnich przedsiębiorstwach 2014-2017
Doświadczenie zawodowe: Ponad 10 lat doświadczenia w marketingu internetowym i e-commerce. od 2015 - obecnie.
Współwłaściciel lokalnej firmy usługowej. od 2014 - obecnie.
Właściciel sklepu internetowego. Samodzielne planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w systemie Google Ads. od 2020 - obecnie.
Obsługa klientów zewnętrznych – przygotowanie strategii reklamowych, prowadzenie działań performance marketingowych. od 2017 - obecnie
Praktyczne doświadczenie w optymalizacji i pozycjonowaniu wizytówek Google Business Profile. od 2014 - obecnie.
Doświadczenie szkoleniowe:
Szkolenia indywidualne z zakresu Google Ads i pozycjonowania lokalnego. od 2021 - obecnie.
Edukacja klientów w zakresie zarządzania kampaniami, analizowania wyników i optymalizacji budżetu reklamowego. od 2021 - obecnie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Całość opracowanych materiałów jest autorska i składa się z: opisów, schematów, zdjęć. Po zakończeniu kształcenia wszyscy uczestnicy otrzymują materiały w formie skryptu dotyczące całości przekazywanej wiedzy.
Każdy uczestnik realizujący kurs w formie zdalnej w czasie rzeczywistym ma możliwość otrzymania od nas (za pośrednictwem kuriera) jednostki sprzętowej. Po zakończonym kursie sprzęt zostaje odebrany przez kuriera.
Informacje dodatkowe
Faktura za usługę rozwojową podlega zwolnieniu z VAT dla osób korzystających z dofinansowania powyżej 70% (zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 955 z późn. zm.)).
Szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych. Przerwy realizowane w trakcie szkolenia nie są wliczane do jego czasu trwania.
I przerwa: 10:15-10:30
II przerwa: 12:00-12:45
III przerwa: 14:15-14:30
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
- Do połączenia zdalnego w czasie rzeczywistym pomiędzy uczestnikami, a trenerem służy program “Zoom Client for Meetings” (do pobrania ze strony https://zoom.us/download).
- Komputer/laptop z kamerką internetową z zainstalowaną aplikacją Zoom, minimum dwurdzeniowy CPU o taktowaniu 2 GHz.
- Mikrofon i słuchawki (ewentualnie głośniki).
- System operacyjny MacOS 10.7 lub nowszy, Windows 7, 8, 10, Linux: Mint, Fedora, Ubuntu, RedHat.
- Przeglądarkę internetowa: Chrome 30 lub nowszy, Firefox 27 lub nowszy, Edge 12 lub nowszy, Safari 7 lub nowsze.
- Dostęp do internetu. Zalecane parametry przepustowości łącza: min. 5 Mbps - upload oraz min. 10 Mbps - download, zarezerwowane w danym momencie na pracę zdalną w czasie rzeczywistym. Umożliwi to komfortową komunikację pomiędzy uczestnikami, a trenerem.
- Link umożliwiający dostęp do szkolenia jest aktywny przez cały czas jego trwania, do końca zakończenia danego etapu szkolenia. Każdy uczestnik będzie mógł użyć go w dowolnym momencie trwania szkolenia.