SZKOLENIE - 74. edycja - Szkoła Trenerów Metrum® - KOMPETENCJE
SZKOLENIE - 74. edycja - Szkoła Trenerów Metrum® - KOMPETENCJE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
- Trenerzy/trenerki, absolwenci/absolwentki szkół i kursów trenerskich, podyplomowych studiów trenerskich;
- studenci/studentki oraz absolwenci/absolwentki studiów psychologii, pedagogiki i innych kierunków;
- nauczyciele/nauczycielki, pedagodzy/pedagożki, psycholodzy/psycholożki, doradcy/doradczynie zawodowi/e;
- osoby pracujące z zespołami;
- osoby planujące zmianę ścieżki kariery;
- pracownicy działów HR;
- osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji31-03-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi144
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkoła Trenerów Metrum® koncentruje się na rozwijaniu kluczowych kompetencji trenerskich, przygotowując uczestników do efektywnego prowadzenia szkoleń i warsztatów. Program jest oparty na praktycznych technikach i metodach pracy z grupami, z naciskiem na budowanie umiejętności interpersonalnych oraz tworzenie wartościowych doświadczeń edukacyjnych. Celem jest wyposażenie przyszłych trenerów w narzędzia pozwalające na prowadzenie szkoleń w sposób angażujący, skuteczny i dostosowany do uczestnikówEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje etapy procesu grupowego i ich wpływ na uczenie się uczestników.Identyfikuje fazy procesu grupowego na podstawie obserwowanych zachowań. Analizuje strukturę i dynamikę grupy z różnych perspektyw. Dobiera strukturę szkolenia do etapu rozwoju grupy. | Kryteria weryfikacji • Wymienia i opisuje poszczególne fazy procesu grupowego.• Porównuje zachowania uczestników w różnych etapach rozwoju grupy. • Uzasadnia znaczenie norm i ich wpływu na funkcjonowanie grupy. • Analizuje przykłady interakcji grupowych i przypisuje je do odpowiednich faz. • Wskazuje oznaki przechodzenia grupy do kolejnego etapu rozwoju. • Formułuje wnioski dotyczące aktualnych potrzeb uczestników na danym etapie. • Diagnozuje swoją rolę jako trenera w kontekście aktualnej dynamiki grupowej. • Proponuje działania trenerskie adekwatne do poziomu zaangażowania i gotowości grupy. • Uzasadnia dostosowanie tempa i formy pracy do potrzeb grupy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje ogólne zasady i mechanizmy komunikacji interpersonalnej.Stosuje techniki komunikacji wspierającej proces uczenia się. Dobiera narzędzia komunikacji wizualnej do pracy trenerskiej. Moderuje komunikację grupową z wykorzystaniem technik trenerskich. Modeluje postawę otwartej, empatycznej i asertywnej komunikacji. | Kryteria weryfikacji • Wymienia podstawowe elementy komunikacji interpersonalnej.• Opisuje znaczenie spójności komunikacji werbalnej i niewerbalnej. • Wskazuje błędy i bariery komunikacyjne w kontekście pracy z grupą. • Przeprowadza instrukcję, analizę i podsumowanie ćwiczenia, dbając o jasność przekazu. • Wykorzystuje techniki klaryfikowania i parafrazowania w interakcjach z uczestnikami. • Przekazuje informację zwrotną zgodnie z zasadami wspierającej komunikacji. • Opracowuje komunikaty graficzne wspierające proces uczenia się. • Wskazuje przykłady wykorzystania komunikacji wizualnej w pracy z grupą. • Otwiera i zamyka dyskusje z grupą zgodnie z celem szkolenia. • Formułuje wypowiedzi w duchu „ja jestem ok – ty jesteś ok”. • Dzieli się własnym doświadczeniem bez oceniania uczestników. • Reaguje spokojnie i stanowczo w sytuacjach wymagających asertywności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje potrzeby komunikacyjne poszczególnych typów osobowości zgodnie z metodologią Insights Discovery.Rozróżnia komunikację racjonalną i emocjonalną oraz stosuje je adekwatnie do kontekstu. Dopasowuje sposób komunikacji do potrzeb odbiorców. Identyfikuje własne mocne strony i obszary do rozwoju w komunikacji trenerskiej. Buduje wiarygodność i zaufanie w relacjach z osobami o różnych typach osobowości. | Kryteria weryfikacji • Wskazuje różnice w stylach komunikacyjnych według klasyfikacji typów osobowości.• Przyporządkowuje konkretne potrzeby komunikacyjne do wybranych typów. • Opisuje możliwe trudności w komunikacji z poszczególnymi typami. • Przyporządkowuje przykłady wypowiedzi do stylu komunikacji (racjonalnej vs emocjonalnej). • Dobiera sposób wyrażania komunikatów w zależności od kontekstu grupowego. • Zmienia styl wypowiedzi w zależności od reakcji uczestników. • Formułuje komunikaty wspierające zaangażowanie i zrozumienie. • Formułuje informację zwrotną na temat własnego stylu komunikacji. • Wskazuje sytuacje, w których jego styl może być mniej skuteczny. • Formułuje wypowiedzi wspierające atmosferę bezpieczeństwa i zaufania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje mechanizmy powstawania oporu u uczestników szkoleń.Identyfikuje własne postawy trenerskie mogące wywoływać trudności. Stosuje techniki radzenia sobie z trudnymi uczestnikami i sytuacjami w grupie. Dobiera strategie reagowania do rodzaju sytuacji trudnej. | Kryteria weryfikacji • Wymienia psychologiczne i sytuacyjne źródła oporu.• Opisuje wpływ procesu zmiany na pojawianie się oporu. • Analizuje konsekwencje niezaopiekowanego oporu w grupie. • Wskazuje zachowania trenera, które zwiększają napięcie w grupie. • Analizuje przykłady interakcji, które mogą wywołać opór uczestników. • Dobiera adekwatne metody interwencji do typu trudności (np. konflikt, podważanie autorytetu). • Różnicuje reakcje w przypadku oporu jawnego i ukrytego. • Proponuje konkretne techniki radzenia sobie z łamaniem kontraktu lub podważaniem autorytetu. • Uzasadnia dobór strategii do kontekstu sytuacyjnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Klasyfikuje formy pracy warsztatowej ze względu na ich funkcję i zastosowanie.Projektuje moduł edukacyjny w oparciu o cykl Kolba lub inny model uczenia się. Projektuje autorskie ćwiczenia szkoleniowe. Ocenia wpływ struktury i procesu na efektywność edukacji dorosłych. | Kryteria weryfikacji • Wskazuje przykłady ćwiczeń podnoszących dynamikę, wyciszających, konfrontacyjnych i bezpiecznych.• Opisuje sytuacje, w których dana forma pracy jest adekwatna. • Opracowuje logiczny ciąg działań szkoleniowych według etapów cyklu Kolba. • Wskazuje metody dopasowane do każdego etapu cyklu. • Opisuje przebieg ćwiczenia wraz z instrukcją i celem edukacyjnym. • Przedstawia sposób podsumowania i transferu doświadczenia. • Wskazuje elementy struktury szkolenia, które wpływają na efektywność uczenia się. • Opisuje rolę trenera w podtrzymywaniu procesu uczenia się u dorosłych. • Uzasadnia konieczność dostosowania metod do potrzeb grupy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Formułuje cele szkoleniowe zgodne z zasadami SMART oraz z potrzebami grupy docelowej.Charakteryzuje podstawowe metody ewaluacji szkoleń i dobiera odpowiednie narzędzie do celu szkolenia. Planuje czas trwania poszczególnych etapów warsztatu z uwzględnieniem kształtowania kompetencji. Projektuje scenariusz warsztatu zgodny z cyklem uczenia się dorosłych. | Kryteria weryfikacji • Wymienia i charakteryzuje co najmniej trzy metody ewaluacji.• Dobiera i uzasadnia wybór narzędzia ewaluacyjnego do konkretnego celu szkolenia. • Tworzy harmonogram szkolenia uwzględniający czas i cele każdego modułu. • Rozróżnia aktywności rozwijające wiedzę, umiejętności i postawy. • Projektuje strukturę warsztatu w oparciu o cykl Kolba lub inny model uczenia się. • Opisuje logiczny ciąg działań edukacyjnych w scenariuszu szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Analizuje i integruje wiedzę oraz doświadczenia zdobyte w trakcie programu szkoleniowego.Projektuje własną ścieżkę rozwoju zawodowego w oparciu o metodę Drogi do celu Diltsa. Definiuje swój styl pracy trenerskiej. | Kryteria weryfikacji • Wskazuje konkretne momenty, które miały wpływ na rozwój kompetencji trenerskich.• Opisuje zmiany w postawie i umiejętnościach trenerskich na przestrzeni szkolenia. • Wskazuje spójny cel rozwojowy oraz konkretne działania wspierające jego realizację. • Określa wartości, przekonania i tożsamość wspierające dalszy rozwój. • Wskazuje obszary do dalszego rozwoju na podstawie informacji zwrotnych z procesu. • Określa charakterystyczne cechy własnego stylu pracy. • Opisuje sytuacje, w których jego styl pracy przynosi najlepsze efekty. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Nawiązuje i utrzymuje relacje w grupie szkoleniowej, sprzyjające efektywnej pracy warsztatowej.Reaguje adekwatnie na emocje i zachowania uczestników w sytuacjach szkoleniowych. Wykazuje gotowość do przyjmowania i dawania informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji • Inicjuje kontakt z uczestnikami grupy szkoleniowej.Komunikuje się w sposób wspierający proces grupowy. Współtworzy atmosferę bezpieczeństwa i zaufania. • Identyfikuje sygnały emocjonalne i napięcia w grupie. Dobiera odpowiednie interwencje trenerskie do sytuacji emocjonalnej. • Przyjmuje feedback w sposób nieobronny i refleksyjny. Udziela informacji zwrotnej zgodnej z zasadami konstruktywnej komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Osoby, do których w szczególności adresowane jest to szkolenie:
Liderzy, menedżerowie i osoby zarządzające zespołami
- Kierownicy, dyrektorzy, HR Business Partnerzy, liderzy projektów.
- Osoby odpowiedzialne za rozwój ludzi w organizacjach.
Trenerzy, doradcy, psycholodzy, terapeuci i edukatorzy
- Osoby, które już pracują z ludźmi w obszarze wsparcia lub rozwoju.
- Trenerzy umiejętności miękkich, psycholodzy, pedagodzy, terapeuci, doradcy zawodowi.
Specjaliści HR, L&D, rekruterzy
- Osoby pracujące w działach personalnych i szkoleniowych.
- Konsultanci zajmujący się rekrutacją, oceną kompetencji, rozwojem talentów.
Osoby planujące zmianę zawodową
- Osoby wypalone zawodowo, szukające pracy z sensem i większego wpływu.
- Kobiety wracające na rynek pracy po przerwie, które chcą pracować z ludźmi.
Osoby zainteresowane własnym rozwojem osobistym
- Osoby, które niekoniecznie chcą zawodowo pracować jako trenerzy, ale czują potrzebę głębszego poznania siebie, zasad komunikacji, zasad uczenia innych.
Coachowie początkujący i samoucy
- Osoby po krótszych kursach trenerskich, które chcą ugruntować wiedzę i uczyć się w praktyce.
***
W ramowym programie usług oraz w informacjach podstawowych posługujemy się wymiarem godzin zegarowych.
***
Przerwy są wliczane w czas trwania usługi.
***
Warunki organizacyjne
Szkolenie jest zaprojektowane tak, aby komfortowo pracowało się z grupą 8-16 osób. Podczas zajęć przewidziana jest również praca w parach lub praca w małych grupach (liczba osób do pracy w grupie jest zależna od ilości uczestników oraz od przeprowadzanego ćwiczenia).
***
Szkolenie odbywa się czasowo według harmonogramu jednak z uwagi na różne tempo pracy kursantów - możliwe są minimalne przesunięcia.
***
Metoda walidacji efektów kształcenia:
- test teoretyczny (pytania zamknięte sprawdzające znajomość pojęć i koncepcji w zakresie trenerstwa, komunikacji, oporu, itp., itd., a także rozumienie metod i zasadności ich zastosowania).
Uczestnicy wykonają test online z wynikiem generowanym automatycznie. W tym celu, otrzymają na swój adres mailowy link do wykonania testu. Na sali szkoleniowej jest dostęp do sieci wi-fi. Jest również możliwość skorzystania z tabletu, w przypadku, gdyby uczestnik nie posiadał swojego urządzenia cyfrowego.
- prezentacja (uczestnicy poprowadzą tzw. Etiudę trenerską, która będzie oceniana pod względem merytorycznym przez walidatora).
TRENING INTERPERSONALNY
(40 godzin)
ROZUMIENIE DYNAMIKI PRACY GRUPOWEJ
(16 godzin)
● Rozumienie dynamiki procesów grupowych w kontekście budowania poczucia bezpieczeństwa uczestników.
warsztatów i realizacji celów warsztatowych.
● Identyfikowanie zachowań właściwych dla poszczególnych faz procesu grupowego.
● Doskonalenie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i blokujących realizację celów warsztatowych.
● Interwencje trenerskie wpływające na dynamikę pracy grupowej.
NARZEDZIA KOMUNIKACJI W PRACY TRENERSKIEJ
(16 godzin)
● Ogólne prawidłowości komunikacji interpersonalnej.
● Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej dla budowania relacji z grupą.
● Narzędzia komunikacji kierujące dynamiką procesów grupowych: klaryfikowanie, wiązanie, antagonizowanie i inne.
● Rozumienie barier komunikacyjnych i ich konsekwencji dla relacji z grupą i realizacji celów szkoleniowych.
● Trening komunikacji, wspierającej proces uczenia się w oparciu o doświadczenie własne: podawanie instrukcji, prowadzenie analizy, przekazywanie wiedzy, transfer doświadczenia.
STYLE KOMUNIKACJI A PROCES UCZENIA SIE Insights Discovery®
(16 godzin)
● Poznanie specyficznych potrzeb komunikacyjnych poszczególnych typów osobowości.
● Komunikacja racjonalna i komunikacja emocjonalna.
● Dopasowanie sposobu komunikacji do potrzeb odbiorców.
● Określenie swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju w komunikacji z grupą.
● Budowanie wiarygodności i zaufania w relacji z poszczególnymi typami osobowości.
RADZENIE SOBIE Z SYTUACJAMI TRUDNYMI NA SALI SZKOLENIOWEJ
(16 godzin)
● Zrozumienie zjawiska oporu i przyczyn jego powstawania.
● Identyfikacja zachowań i postaw trenera, które mogą powodować sytuacje trudne podczas szkolenia.
● Rozwinięcie umiejętności radzenie sobie z oporem i identyfikacji „Uczestników trudnych”.
● Nabycie umiejętności radzenia sobie z różnymi sytuacjami trudnymi: ukryty i jawny konflikt w grupie, łamanie zasad kontraktu, podważanie autorytetu trenera i inne.
METODY TRENERSKIE - NARZEDZIA PRACY WARSZTATOWEJ
(16 godzin)
● Poznanie różnych form pracy warsztatowej: ice-breakery, ćwiczenia - podnoszące dynamikę pracy grupowej, wyciszające, konfrontacyjne, bezpieczne, studia przypadków, video trening, wykorzystanie filmów i inne.
● Projektowanie modułów edukacyjnych w oparciu o cykl Kolba.
● Projektowanie własnych ćwiczeń szkoleniowych.
● Rozumienie znaczenia struktury i procesu w edukacji ludzi dorosłych.
METODY TRENERSKIE - KONSTRUOWANIE SCENARIUSZA WARSZTATU
(16 godzin)
● Formułowanie celów szkoleniowych.
● Metody ewaluacji szkoleń – model Donalda Kirkpatricka i inne.
● Planowanie czasu warsztatu uwzględniającego kształtowanie kompetencji: wiedza + umiejętności + postawa.
● Budowanie scenariusza warsztatu szkoleniowego.
(32 godziny)
● Doświadczenie siebie w roli trenera/trenerki warsztatu (w ciągu tych dwóch zjazdów każdy uczestnik przeprowadza swój warsztat (obserwacja w warunkach symulowanych), a pozostali biorą w nim czynny udział udzielają informacji zwrotnej).
● Wypełnienie testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie.
ZJAZD CERTYFIKACYJNY - INTEGRACJA DOŚWIADCZENIA I PLANOWANIE PRZYSZŁOSCI
(16 godzin)
● Integracja doświadczenia z rocznego programu Szkoły Trenerów Metrum®
● Planowanie przyszłości w oparciu o metodę Drogi do celu Diltsa.
● Planowanie dalszych działań rozwijających kompetencje trenerskie.
● Odkrywanie i wzmacnianie własnego stylu pracy trenerskiej.
● Wręczenie certyfikatów.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 947,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 8 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 76,02 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 61,81 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Kuba Giedrojć
Łącznie przeprowadził ponad 2 250 h warsztatowo-szkoleniowych.
W latach 2019-2025 szkolił z tematów: metodologia w pracy trenera, praca z oporem, dynamika pracy grupowej, wystąpienia publiczne, komunikacja asertywna, trening śmiałości, narzędzia pracy coacha, coachingowy model przywództwa, mentoring w biznesie, budowanie marki osobistej, psychologia pozytywna, skuteczna komunikacja, aktywne słuchanie, team coaching.
W latach 2019-2025 odbył następujące szkolenia własne:
- Trener FRIS
- Job crafting
- Wykorzystanie narzędzi AI w biznesie
- Budowanie kompetencji menadżerskich w oparciu o metodologię Gallupa
- Budowanie kompetencji menadżerskich w oparciu o metodologię Insights Discovery
Aleksandra Goc
Łącznie przeprowadziła ponad 10 000 h warsztatowo-szkoleniowych.
W latach 2019 – 2025 szkoliła z tematów: komunikacja, budowanie zespołu, zrządzanie zespołem, facylitacja, sprzedaż, obsługa klienta, FRIS style myślenia i działania, work-life balance, proces grupowy.
W latach 2019-2025 odbyła następujące szkolenia własne: Wszechnica UJ i Szkoła Facylitacji rozwojowych w asyście koni HAE.
Bartek Marszałek
Łącznie przeprowadził 600h warsztatowo-szkoleniowych.
W latach 2019 – 2025 szkolił z tematów:
mentoringu, tutoringu, efektywnej komunikacji, efektywnej rekrutacji, specyfiki pracy z młodzieżą, budowania zespołu, budowania zespołu w oparciu o Facet5, budowania ścieżki rozwoju pracownika, efektywnego feedbacku, budowania wewnętrznej motywacji, komunikacji porozumienia bez przemocy, budowania strategii organizacji.
W latach 2019-2025 odbył następujące szkolenia własne:
- PRIMED Institute in Character Education - Universidad Internacional de la Rioja, University of Missouri-St. Louis, University of Navarra,
- FPL Master Class Management poziom I i poziom II - FPL,
Strategic Sales Leadership - ICAN Institute
Agata Otrębska
Łącznie przeprowadziła ponad 5 000 h warsztatowo-szkoleniowych.
W latach 2019 – 2025 szkoliła z tematów: team coaching, narzędzia pracy coacha, zarządzanie zmianą, rozwój liderów, metodologia pracy trenera, przygotowywanie scenariusza warsztatu, train the trainer, zarządzanie zespołami, szkolenia kadry kierowniczej, warsztaty dla zespołów HR - wdrażanie zmian w organizacjach, zarządzanie talentami w organizacjach.
Marta Błońska
Łącznie przeprowadziła ponad 6 000 h warsztatowo-szkoleniowych.
W latach 2019 – 2025 szkoliła z tematów: radzenie sobie ze stresem i presją, profilaktyka wypalenia zawodowego, budowanie odporności psychicznej, budowanie zespołu, komunikacja w zespole, przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy, informacja zwrotna i zarządzanie zespołem, well-being, dobrostan psychiczny pracowników.
W latach 2019-2025 odbyła następujące szkolenia własne:
- Szkolenie certyfikacyjne odporności psychicznej
- Certyfikacyjny program szkoleniowo-mentoringowy Katarzyny Kuzak
- Szkolenie z zakresu Transformującej Obecności (TPLC)
- Szkolenie Treningu Umiejętności Społecznych
- Szkolenie z neuroróżnorodności
Joanna Kapuścińska
Łącznie przeprowadziła ponad 2000 h warsztatowo-szkoleniowych.
Trenerka rozwoju osobistego i treningu interpersonalnego, rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne /PTP/ oraz doświadczony superwizor rekomendowany przez PTP.
W latach 2019-2025 odbyła następujące szkolenia własne:
• 2024 - Model Brugijski - studium praktycznie / szkolenie pod patronatem Instytutu Korzybskiego
• 2024 - podyplomowe szkolenie w Podejściu Skoncentrowanym na Rozwiązaniach
• 2024 - konferencja EBTA (European Brief Therapy Association) / Teneryfa / 23 godziny szkolenia
• 2023 - warsztat „Terapeut(k)a też człowiek”- o rezyliencji z perspektywy „pomagacza”
• 2023 - warsztat prowadzony przez Anne-Marie Wulf pt. "Budowanie relacji - ja i inni" (w wymiarze 8 godzin dydaktycznych) podczas XVII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach "Wokół R(el)acji w TSR!"
• 2022 - zdobycie certyfikatu do samodzielnego prowadzenia szkoleń w Podejściu Skoncentrowanym na Rozwiązaniach
W latach 2019–2025 szkoliła z tematów: proces grupowy, trening interpersonalny, superwizja treningu interpersonalnego, superwizja zespołów trenerskich, terapia skoncentrowana na rozwiązaniach, superwizja warsztatów autorskich, trening integracyjny, trening twórczego myślenia, warsztaty antystresowe oraz warsztaty umiejętności psychospołecznych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają segregator z materiałami dydaktycznymi.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem rezerwacji miejsca na szkolenie jest skontaktowanie się z nami przed wybraniem naszej Karty Usługi, aby potwierdzić czy są wolne miejsca.
WAŻNE: Integralną częścią Szkoły Trenerów jest wyjazdowy, 5-dniowy Trening Interpersonalny, który nie może być finansowany przez BUR. Prosimy o kontakt, w celu uzyskania dokładnych informacji.
Dane kontaktowe: biuro@metrum.edu.pl lub telefon tel: 601275427 / 512172848
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja