Szkolenie Efektywny kontakt i radzenie sobie w trudnych sytuacjach z klientem zewnętrznym
Szkolenie Efektywny kontakt i radzenie sobie w trudnych sytuacjach z klientem zewnętrznym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest dla wszystkich osób, które mają bezpośredni kontakt z klientem i chcą nauczyć się jak efektywnie radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientem, aby nie eskalować negatywnych emocji i zapewnić dobrą obsługę klienta.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnej realizacji procesów komunikacyjnych z klientami, w tym efektywnej obsługi Klienta w sytuacjach trudnych, zgodnie z wytycznymi organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Podaje zasady komunikacji z trudnym Klientem | Kryteria weryfikacji Ankieta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęTrustwise Sp. z o. o.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoTrustwise Sp. z o. o.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Szkolenie ma charakter warsztatu, aby zapewnić jak największe przełożenie szkolenia na rozwój rzeczywistych umiejętności praktycznych, które uczestnik będzie mógł wykorzystać w swojej pracy. Nie jest wymagany określony poziom kompetencji związany z komunikacją natomiast wartościowa byłaby znajomość sytuacji kontaktu z klientem i wcześniejsze doświadczenia z klientami.
Szkolenie pozwala poznać i przećwiczyć narzważnejsze narzędzia umożliwiające poradzenie sobie w trudnej sytuacji z Klientem. Aby osiągnąć biegłość w zastosowowaniu tych narzędzi niezbędnę będzie, aby uczestnik po szkoleniu mógł zastosować je w praktyce pracy z Klientem.
Z uwagi na charakter szkolenia nie wymaga ono szczególnych warunków lokalowych i organizacyjnych. Szkolenie będzie odbywało się na głównie sali szkoleniowej i częściowo z wykorzystaniem infrastruktury obiektu, w którym odbywa się szkolenie w czasie realizacji zadań zespołowych niezbędnych dla osiągnięcia zakładanych celów szkolenia.
Warunkiem osiągnięcia zakładanych celów eukacyjnych jest aktywny udział w poniższych modułach szkolenia:
1. Techniki komunikacji z klientem
• bariery komunikacji – dlaczego ludzie mają trudności w porozumiewaniu się
• szanse i zagrożenia wynikające z różnorodności map pojęciowych
• sposoby na przełamywanie rożnorodności map pojęciowych
2. Narzędzia komunikacji podczas zgłaszanych obiekcji Klienta. Komunikacja w sytuacji trudnej:
• źródła objekcji i niezadowolenia Klienta
• strategie walki z objekcjami Klienta
• zdania, zwroty doceniające i dowartościowujące Klienta,
• zapobieganie powstawaniu konfliktu
• argumentacja i przekonywanie do swoich racji. Rola argumentów, faktów, konkretnych informacji
• intonacja głosem,
• techniki lingwistyczne – słowa, które uspokajają, • słowa, które wyzwalają gniew klienta.
3. Asertywność w komunikacji z klientem zewnętrznym
• co zrobić, kiedy zachowania klienta odbiegają od przyjętych ustaleń, zasad i wartości
• model komunikacji asertywnej z klientem
• jak unikać tonu agresywnego i uległego w komunikacji
• asertywne przekazywanie trudnych informacji
4. Emocje w sytuacjach trudnych z klientami
• natura emocji w sytuacjach trudnych
• radzenie sobie z emocjami własnymi i klienta
• efektywne zarządzanie emocjami
5. Warsztaty - symulacja kontaktu z klientem w sytuacjach trudnych
Na szkolenie składa się 16 godzin lekcyjnych, powiększonych o przerwy uwzględnione w harmonogramie szkolenia. 1 godzina lekcyjna szkolenia to 45 minut.
Szkolenie będzie prowadzone przez jednego z wskazanych trenerów.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 640,80 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 960,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 227,55 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 185,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 184,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 184,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Mateusz Olejnik
Stanisław Zawacki
Ponad 12 lat doświadczenia zawodowego oraz ponad 9 lat doświadczenia trenerskiego
Wyższe
Ponad 750 dni zrealizowanych szkoleń
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma notes i długopis, aby móc zanotować najważniejsze treści szkolenia. W szkoleniu nie są przewidziane szczególne materiały szkoleniowe. Trener będzie pracował z głównie z tablicą flipchart, przedstawiając najważniejsze zagadnienia szkolenia za pomocą flamastra. Instrukcje do ćwiczeń i symulacji będą podawane ustnie. Podsumowania ćwiczeń i najważniejsze wnioski będą zbieranie na tablicy flipchart, z której będą zrobione zdjęcia.
Informacje dodatkowe
Przy dofinansowaniu w wysokości co najmniej 70% szkolenie zostaje zwolnione z podatku VAT (na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.736)). W przypadku braku otrzymania dofinansowania w zakładanej wysokości, cena zostanie powiększona o podatek VAT 23%.