Intensywny kurs języka angielskiego C1 - 83-godzinny, mała grupa (pn/śr 18:00-20:15).
Intensywny kurs języka angielskiego C1 - 83-godzinny, mała grupa (pn/śr 18:00-20:15).
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówNowy start w Małopolsce z EURESEM, Małopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Kurs dla osób dorosłych.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających wiedzę z języka ogólnego na poziomie B2 (opisanym wg CEFR), chcących pogłębić swoją wiedzę na poziomie C1.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery – sezon 1" oraz dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem"
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji07-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi83
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka obcego. Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które posiadają wiedzę na poziomie B2 i chcą kontynuować naukę na poziomie C1.Celem kursu jest podniesienie umiejętności językowych do poziomu rozumienia szerokiego zakresu trudnych, dłuższych tekstów, dostrzegania także znaczeń ukrytych, wyrażonych pośrednio.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik rozumie szeroki zakres trudnych, dłuższych tekstów specjalistycznych, dostrzegając także znaczenia ukryte, wyrażone pośrednio. Wypowiada się na każde tematy spontanicznie, bez większego trudu odnajdując właściwe sformułowania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu C1 (wg CEFR). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik skutecznie i swobodnie Posługuje się językiem w kontaktach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej na poziomie C1 (wg CEFR). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Dzięki szkoleniu uczestnik formułuje jasne, dobrze zbudowane, szczegółowe, dotyczące złożonych problemów wypowiedzi ustne lub pisemne, sprawnie i właściwie posługując się regułami organizacji wypowiedzi, łącznikami, wskaźnikami zespolenia tekstu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie C1 (wg CEFR). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje 83 godziny lekcyjne (62:15 godzin zegarowych), zgodnie z harmonogramem szkolenia.
W ramach jednostki lekcyjnej, wskazanej w harmonogramie, nie ma przerw.
Szkolenie nastawione jest na uzyskanie przez uczestnika praktycznych umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu codziennym. Zajęcia prowadzone są metodą komunikatywną i w sposób równomierny rozwijają cztery umiejętności językowe: czytanie, mówienie, słuchanie, pisanie.
Program realizuje standardy, które są zgodne z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego.
https://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf
Słuchanie
Rozumiem dłuższe wypowiedzi, nawet jeśli nie są one jasno skonstruowane i kiedy związki logiczne są w nich jedynie implikowane, a nie wyrażone bezpośrednio. Bez większych trudności rozumiem programy telewizyjne i filmy.
Czytanie
Rozumiem długie i złożone teksty informacyjne i literackie, dostrzegając i doceniając ich zróżnicowanie pod względem stylu. Rozumiem artykuły specjalistyczne i dłuższe instrukcje techniczne, nawet te niezwiązane z moją dziedziną.
Mówienie
Potrafię się wypowiadać płynnie i spontanicznie, bez zbyt widocznego namyślania się w celu znalezienia właściwych sformułowań. Potrafię skutecznie porozumiewać się w kontaktach towarzyskich i sprawach zawodowych. Potrafię precyzyjnie formułować swoje myśli i poglądy, zręcznie nawiązując do wypowiedzi rozmówców. Potrafię formułować przejrzyste i szczegółowe wypowiedzi dotyczące skomplikowanych zagadnień, rozwijać w nich wybrane podtematy lub poszczególne kwestie i kończyć je odpowiednią konkluzją.
Pisanie
Potrafię się wypowiadać w zrozumiałych i dobrze zbudowanych tekstach, dosyć szeroko przedstawiając swój punkt widzenia. Potrafię pisać o złożonych zagadnieniach w prywatnym liście, w rozprawce czy opracowaniu, podkreślając kwestie, które uważam za najistotniejsze. Potrafię dostosować styl tekstu do potencjalnego czytelnika.
Warunki niezbędne do spełnienia przez UCZESTNIKA, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu - posiadanie wiedzy z języka ogólnego na poziomie B2 (opisanego wg CEFR).
Program zajęć:
Moduł 1: Advanced Communication Skills (Unit 1)
- Tematyka i słownictwo: Style komunikacji, subtelności w wyrażaniu opinii i emocji
- Gramatyka: Narrative tenses (past simple, past continuous, past perfect), użycie różnych czasów w opowiadaniu historii
- Funkcje językowe: Wyrażanie emocji, relacjonowanie wydarzeń, opisywanie doświadczeń z subtelnymi różnicami w znaczeniu
Moduł 2: Expressing Opinion and Debate (Unit 2)
- Tematyka i słownictwo: Dyskusje, debaty, argumentacja za i przeciw
- Gramatyka: Mixed conditionals, struktury gramatyczne do wyrażania przypuszczeń i hipotez
- Funkcje językowe: Wyrażanie i obrona opinii, kontrargumentowanie, formułowanie przypuszczeń i hipotez
Moduł 3: Cultural Awareness and Diversity (Unit 3)
- Tematyka i słownictwo: Kultura, różnorodność, zrozumienie międzykulturowe
- Gramatyka: Cleft sentences (It was… that…), emphasizing structures
- Funkcje językowe: Opisywanie różnic kulturowych, wyrażanie złożonych myśli, akcentowanie i podkreślanie
Moduł 4: Advanced Grammar and Nuances (Unit 4)
- Tematyka i słownictwo: Nuansowanie znaczeń w wypowiedziach, złożone struktury gramatyczne
- Gramatyka: Inversion in conditionals, inversion for emphasis, complex sentence structures
- Funkcje językowe: Użycie zaawansowanych struktur gramatycznych, tworzenie wyrafinowanych i formalnych wypowiedzi
Moduł 5: Academic and Professional Language (Unit 5)
- Tematyka i słownictwo: Język formalny, język akademicki, specjalistyczne słownictwo zawodowe
- Gramatyka: Nominalization, passive structures in academic writing, collocations with high-frequency academic words
- Funkcje językowe: Pisanie formalnych tekstów, raportów, artykułów; precyzyjne wyrażanie skomplikowanych myśli
Moduł 6: Persuasion and Influence (Unit 6)
- Tematyka i słownictwo: Techniki perswazji, marketing, retoryka
- Gramatyka: Use of modals for deduction and speculation, persuasive language structures
- Funkcje językowe: Przekonywanie, wyrażanie przypuszczeń, budowanie argumentów
Moduł 7: Advanced Listening and Interpretation (Unit 7)
- Tematyka i słownictwo: Rozumienie subtelności i intencji w języku mówionym, idiomy
- Gramatyka: Advanced use of phrasal verbs, idiomatic expressions
- Funkcje językowe: Interpretacja subtelnych różnic, rozumienie idiomów i metafor, wyrażanie złożonych myśli w mowie
Moduł 8: Abstract and Creative Thought (Unit 8)
- Tematyka i słownictwo: Wyrażanie abstrakcyjnych pojęć, kreatywne myślenie
- Gramatyka: Use of advanced adjectives and adverbs, complex noun phrases
- Funkcje językowe: Tworzenie wyrafinowanych opisów, wyrażanie opinii o złożonych tematach
Moduł 9: Professional Presentation Skills (Unit 9)
- Tematyka i słownictwo: Prezentacje, umiejętności przemawiania, techniki prezentacyjne
- Gramatyka: Hedging language, linkers for structuring arguments and presentations
- Funkcje językowe: Przygotowanie prezentacji, techniki nawiązywania kontaktu z odbiorcami, klarowne przedstawianie argumentów
Moduł 10: Review and Integration of Skills (Unit 10)
- Tematyka i słownictwo: Integracja poznanych struktur i słownictwa
- Gramatyka: Podsumowanie kluczowych struktur, powtórzenie złożonych czasów i wyrażeń idiomatycznych
- Funkcje językowe: Zastosowanie języka w różnych kontekstach, przygotowanie do walidacji
Walidacja końcowa: Podsumowanie kursu i test C1
- Cel: Sprawdzenie umiejętności uczestników na poziomie C1
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Advanced Communication Skills 1 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Advanced Communication Skills 2 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 Expressing Opinion and Debate 1 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Expressing Opinion and Debate 2 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 Expressing Opinion and Debate 3 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Cultural Awareness and Diversity 1 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 Cultural Awareness and Diversity 2 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 Cultural Awareness and Diversity 3 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Advanced Grammar and Nuances 1 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 18-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 Advanced Grammar and Nuances 2 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 Advanced Grammar and Nuances 3 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 Academic and Professional Language 1 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Academic and Professional Language 2 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 Persuasion and Influence 1 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Persuasion and Influence 2 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 11-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Persuasion and Influence 3 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 16-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Advanced Listening and Interpretation 1 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 18-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 Advanced Listening and Interpretation 2 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Advanced Listening and Interpretation 3 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Abstract and Creative Thought 1 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 30-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Abstract and Creative Thought 2 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 01-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 Abstract and Creative Thought 3 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 08-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 Professional Presentation Skills 1 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 13-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Professional Presentation Skills 2 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 15-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Review and Integration of Skills 1 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Review and Integration of Skills 2 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 Review and Integration of Skills 3 | Prowadzący Aleksandra Smeaton | Data realizacji zajęć 27-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 980,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 980,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 60,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 60,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Smeaton
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na zajęciach wykorzystywane są materiały własne Szkoły oraz podręcznik (Wydawnictwo Oxford University Press). Koszt materiałów własnych oraz podręcznika wliczony jest w cenę kursu.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa:
1. Wykonanie testu poziomującego on-line (https://axonsystem.edu.pl/testy/) lub w siedzibie szkoły.
2. Podpisanie umowy ze szkołą Axon System na realizację szkolenia.
3. Przystąpienie do walidacji.
4. Zgodnie z regulaminem Projektu - Małopolski Pociąg do Kariery - sezon I - Uczestnik zobowiązany jest do obecnosci na zajeciach w wymiarze minimum 80%, w innym wypadku pokrywa koszty usługi sam.
Informacje dodatkowe
Usługa skierowana jest do Uczestników Projektów MP i/lub NSE.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi