"Akademia Lidera _ PREMIUM. Zarządzanie przedsiębiorstwem oraz zasobami ludzkimi". Zarządzanie zmianą Rozwiązywanie problemów. Zarządzanie strategiczne i procesowe. Zarządzanie przez cele. Organizacja pracy oraz zarządzanie czasem. Szkolenie stacjonarne.
"Akademia Lidera _ PREMIUM. Zarządzanie przedsiębiorstwem oraz zasobami ludzkimi". Zarządzanie zmianą Rozwiązywanie problemów. Zarządzanie strategiczne i procesowe. Zarządzanie przez cele. Organizacja pracy oraz zarządzanie czasem. Szkolenie stacjonarne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do obecnych i przyszłych menedżerów,
kierowników w przedsiębiorstwach oraz innych osób chcących podnieść
swoje kompetencje w zakresie bycia skutecznym liderem zespołu oraz
efektywnego zarządzania zespołem. Szkolenie skierowane do
uczestników chcących rozwinąć wybrane kompetencje takie jak
Zarządzanie zmianą, Rozwiązywanie problemów, Zarządzanie
strategiczne i procesowe, Zarządzanie przez cele, Organizacja pracy oraz
zarządzanie czasem. Szkolenie stacjonarne.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji21-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia zdobędzie praktyczną wiedzę jak skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem i zespołem w zakresietakich obszarów jak Zarządzanie zmianą, Rozwiązywanie problemów, Zarządzanie strategiczne i procesowe,
Zarządzanie przez cele, Organizacja pracy oraz zarządzanie czasem. Szkolenie stacjonarne.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Definiuje czym jest zarządzaniezmianą. | Kryteria weryfikacji Opisuje czym jest zarządzanie zmianą. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia powody dla których zmianysą trudne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Podaje Korzyści i zagrożenia wdrażaniazmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje czym jest Synektyka Gordona.Model Iskiawy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Definiuje etapy przechodzeniaprzez zmianę. | Kryteria weryfikacji Opisuje Etapy przechodzenia przezzmianę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Angażuje pracowników wprocesach decyzyjnych we wdrażaniu zmiany | Kryteria weryfikacji Zachęca pracowników do udziału wprocesach decyzyjnych podczas Meetingów, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje różnorodne metodyangażowania zespołu w decyzjach we wdrażanu zmiany m in Burze mózgów, Design Thinking, Brainstorming | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Stosuje metody komunikacji wzespole | Kryteria weryfikacji Definiuje czym jest metoda FUO i FUKO | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Definiuje pojęcia związane zzarządzaniem strategicznym i procesowym | Kryteria weryfikacji Opisuje czym jest Misja i wizja firmy,analiza strategiczna | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje zasady analizy strategicznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje cykl Deminga | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętność: Planuje i organizuje pracęw zespole | Kryteria weryfikacji Wdraża narzędzia planowania iorganizacji pracy w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje zasady zarządzaniaprzez cele | Kryteria weryfikacji Definiuje zasadę SMAT i SMARTER | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia wybrane wskaźniki KPI wzarządzaniu przez cele | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje jak mierzyć i realizację zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Definiuje czym jest zarządzanieczasem pracy | Kryteria weryfikacji Wymienia podstawowe zasadyzarządzania czasem pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia główne tzw. "rozpraszaczeczasu" | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża zmianę zespole | Kryteria weryfikacji Planuje przeprowadzenie zmiany,przygotowuje zespół | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Właściwie Komunikuje i wdrożeniezmiany | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności:Odpowiada na style reakcji pracowników na zmianę. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje reakcje pracowników nazmianę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje adekwatne metody do rodzajureakcji na zmianę | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ustala cele z zespołem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Realizuje w zespolezarządzanie strategiczne i przez cele | Kryteria weryfikacji Egzekwuje realizacje wyznaczonychzadań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje strategię działań wprzedsiębiorstwie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Realizuje i mierzy efekty realizacjistrategii w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Współpracujew zespole | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady komunikacji iwspółpracy w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie stacjonarne, 16 godzin. Przerwy i walidacja wliczone są do czasu usługi szkoleniowej.
Szkolenie skierowane jest do obecnych i przyszłych menedżerów, kierowników w przedsiębiorstwach oraz innych osób chcących
podnieść swoje kompetencje w zakresie bycia skutecznym liderem zespołu oraz efektywnego zarządzania zespołem. Szkolenie
skierowane do uczestników chcących rozwinąć wybrane kompetencje takie jak Zarządzanie zmianą, Rozwiązywanie problemów,
Zarządzanie strategiczne i procesowe, Zarządzanie przez cele, Organizacja pracy oraz zarządzanie czasem. Szkolenie stacjonarne.
Główny cel usługi:
Uczestnik szkolenia zdobędzie praktyczną wiedzę jak skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem i zespołem w zakresie takich obszarów
jak Zarządzanie zmianą, Rozwiązywanie problemów, Zarządzanie strategiczne i procesowe, Zarządzanie przez cele, Organizacja pracy
oraz zarządzanie czasem. Szkolenie stacjonarne.
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi:
Ćwiczenia praktyczne wykonywane będą indywidualnie z wykorzystaniem Work Booka w formie papierowej oraz prezentacji
multimedialnej w taki sposób aby narastał stopień ich trudności. 50% czasu szkolenia to część praktyczna i 50% część teoretyczna, każda
godzina to 60 minut. Przerwy oraz walidacja wliczają się do czasu trwania usługi.
W ciągu pierwszego i trzeciego dnia zajęć przewidziana jest jedna przerwa 15 minutowa, drugiego dnia zajęć trwającego powyżej 6
godzin są przewidziane dwie przerwy 15 minutowe. Przerwy i walidacja wliczają się do czasu szkolenia.
1. Zarządzanie zmianą. Dlaczego zmiany są trudne? Korzyści i zagrożenia wdrażania zmian. Planowanie przeprowadzenia zmiany,
przygotowanie zespołu Komunikowanie i wdrożenie zmiany
2. Rozpoznanie i odpowiedź na style reakcji pracowników na zmianę. Etapy przechodzenia przez zmianę . Radzenie sobie z oporem na
zmianę. Wykorzystanie zmiany do zwiększenia siły zespołu,wzrostu motywacji i zwiększenia efektywności pracy w przedsiębiorstwie
dzięki zmianie.
3. Udział pracowników w procesach decyzyjnych. Struktura Meetingów, Burze mózgów, Design Thinking, Brainstorming. Synektyka
Gordona. Model Iskiawy
4. Rozwiązywanie problemów.
5. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. Misja i wizja firmy.
6.Jak i po co analizować działania konkurencji.
7.Zarządzanie strategiczne i procesowe. Strategia sprzedaży. Strategia marketingowa. Cykl Deminga jako metoda doskonalenia
procesów.
8 .Planowanie i Organizacja pracy.
9.Zasady zarządzania przez cele zasada SMARTER. Definiowanie i podział celów.
10. Wskaźniki jakości KPI.
11. Priorytetyzacja zadań.
12.Zarządzanie czasem pracy.
13. Tworzenie kart i harmonogramów oraz standardów pracy. Tablice canbanowe.
14. Jak mierzyć i skutecznie realizować zadania.
15. Jak egzekwować wykonywanie zadań. Plany naprawcze.
16.Walidacja. Teoretyczny test wiedzy.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas szkolenia udostępniona będzie prezentacja, case study, ćwiczenia praktyczne realizowane będą przy wykorzystaniu Work Booka
przekazanego w formie papierowej uczestnikom szkolenia.
1 godzina usługi szkoleniowej to 60 min. Przerwy i walidacja wliczone są w czas usługi.
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie
zwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział w usłudze jest finansowany co najmniej
w 70% ze środków publicznych.
Warunki uczestnictwa
Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w 100% czasu w zajęciach usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu
wiedzy na poziomie min 80%.
1 godzina rozliczeniowa = 60 minut
Szkolenie trwa 16 godzin zegarowych
Przerwy i walidacja wliczają się do czasu trwania usługi.
Cena usługi rozwojowej nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków
trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Podstawą do rozliczenia usługi zdalnej w czasie rzeczywistym, tj. realizowanej walidacji, jest wygenerowanie z systemu raportu
umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Walidacja, czyli część usługi rozwojowej, zostanie przeprowadzona za pośrednictwem platformy/komunikatora wskazanego przez
Organizatora Usługi: Microsoft Teams.
Uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub
stacjonarne(komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2 GHz lub lepszy (zalecany
czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej); system operacyjny taki jak min. Windows
8(zalecany Windows 11),Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS; aktualne wersje przeglądarki np. Google
Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer.
Uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości –minimalna
prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s.
Uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
Dostawca Usług udostępni link umożliwiający uczestnictwo w usłudze zdalnej przez cały okres jej trwania – link Dostawca Usługi
udostępni na 7 dni przed planowanym terminem szkolenia.
Liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach
zajęć(ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.).
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób
ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021–2027