Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową. Akademia HR. Szkolenie w formie mieszanej tj stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym.
Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową. Akademia HR. Szkolenie w formie mieszanej tj stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana do:
- właścicieli firm,
- pracowników zatrudnionych na stanowiskach
kierowniczych/menadżerskich,
- pracowników objętych planami związanymi z awansem tj. osoby
planowane do objęcia stanowiska kierowniczego/menadżerskiego,
- pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną
przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
- pracowników zespołu HR.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem /
stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji09-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie komp.w zakresie wdraż.rozw. umożl. efektywną i satysfak. pracę zdalną, hybrydową, homeoffice, elast. czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy. Celem usługi szkol. jest przygotow. uczest. do wykorz.
odpowied. narzędzi wspier. nowe formy organiz. pracy, radzenia sobie z typowymi trudn.(w tym problemami z poczuciem
identyczny. z firmą / zesp.) oraz bud. zaangaż.pracow. korzys. z tych form pracy, zapew. sprawnej komunik. i podziału
/deleg. zad. w przyp. pracy zd/hyb
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 1Wiedza: Identyfikuje odpowiednie zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje odpowiednie zapisy KodeksuPracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje podstawowe aspekty prawnejakie mają wpływ na pracę zdalną i hybrydową | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 2Wiedza: Identyfikuje podstawowe / ogólnodostępne oraz dedykowane rozwiązania technologiczne, umożliwiające pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Podaje przykłady dedykowanychrozwiązań technologicznych, umożliwiających pracę zdalną i hybrydową. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Określa na podstawie posiadanejwiedzy o narzędziach technologicznych, jakie rozwiązania technologiczne są odpowiednie do własnej organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 3Wiedza: Identyfikuje podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe korzyści dlaorganizacji oraz dla pracowników ze stosowania pracy zdalnej i hybrydowej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe potrzeby organizacjioraz dla pracowników ze stosowania pracy zdalnej i hybrydowej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 4Wiedza: Opisuje typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe etc.), które mogą towarzyszyć różnych formom pracy zdalnej i wdraża działania, które je eliminują. | Kryteria weryfikacji Definiuje pułapki oraz metody radzeniasobie z nimi w zakresie typowych trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe etc.), które mogą towarzyszyć różnych formom pracy zdalnej i wdraża działania, które je eliminują. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 5Wiedza: Wskazuje czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtować zaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje plan działań nadbudowaniem zaangażowania pracowników w różnorodne formy pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Określa kluczowe elementy strategiidziałań mające pozytywny wpływ na zaangażowanie pracowników korzystających z różnych form pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 6Umiejętności: Organizuje działania zespołów wykorzystując pracę zdalną / hybrydową oraz elastyczny czas pracy. | Kryteria weryfikacji Organizuje spotkania w zespolewykorzystując pracę zdalną / hybrydową | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje formę pracy i czas pracypod potrzeby poszczególnych grup pracowników | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 7Umiejętności: Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób. | Kryteria weryfikacji Dopasowuje rozwiązania zapewniającesprawną komunikację i podział oraz delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje efekty pracy oraz opinięposzczególnych grup pracowników na temat stosowanych różnorodnych form pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 8Umiejętności: Wdraża do organizacji odpowiednie rozwiązania technologiczne umożliwiające efektywną pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Wybiera i wdraża przykładoweplatformy, aplikacje i systemy wykorzystywane w pracy zdalnej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza testy poszczególnychnarzędzi technologicznych i zbiera opinie w organizacji przed ich wdrożeniem | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje raport wdrożonychnarzędzi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 9Umiejętności: Opracowuje i wdraża akceptowane i wspierane przez wszystkich zainteresowanych rozwiązania, pozwalające na skuteczny monitoring efektywności pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Stosuje wiedzę o przedsiębiorstwie iwiedzę zespole o raz rozwiązaniach i funkcjonalności danych technologii celem stosowania skutecznego monitoringu efektywności pracy zdalnej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uwzględnia potrzeby poszczególnychpracowników dobierając właściwe metody monitoringu efektów pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 10Umiejętności: Pomaga kadrze menedżerskiej w unikaniu mikro managementu i ograniczaniu swobody działania pracowników. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę wdrożonychdziałań i doradza w przypadku wystąpienia sytuacji lubryzykal mikro managementu lub ograniczania swobody działania pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Stosuje konkretne metody reagowaniana w określonych sytuacjach mikro managementu i ograniczaniu swobody działania pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 11Umiejętności: Przygotowuje i wdraża systemowe rozwiązania zapobiegające wystąpieniu takich zjawisk jak wypalenie zawodowe, czy też pogorszenie jakości życia (well- being) pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej. | Kryteria weryfikacji Stosuje działania wg ustalonego worganizacji planu wsparcia dla pracowników w poszczególnych potrzebach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Określa obszary zapewniającewspółpracę zespołu w pracy zdalnej zapobiegające wystąpieniu takich zjawisk jak wypalenie zawodowe, czy też pogorszenie jakości życia (well- being) pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 12Kompetencje społeczne: Skutecznie wspiera kadrę menedżerską w radzeniu sobie z typowymi trudnościami (w tym problemami z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem) oraz w budowaniu zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje program wsparcia dlamenedżerów w radzeniu sobie z typowymi trudnościami (w tym problemami z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem) oraz w budowaniu zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opracowuje i omawia na cyklicznychspotkaniach strategię budowania zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Diagnozuje i reaguje na sytuacjekryzysowe lub zagrożenia w typowych trudnościach (w tym problemami z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem) oraz w budowaniu zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Efekt uczenia nr 13Umiejętności: Omawia z pracownikami i kadrą menedżerską indywidualne przypadki związane z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy itp. Wypracowuje z nimi optymalne rozwiązania w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Określa obszary zapewniającewspółpracę zespołu w pracy zdalnej w konkretnych sytuacjach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Podsumowuje z pracownikami i kadrąmenedżerską szanse i zagrożenia w indywidualnych przypadkach związanych z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wypracowuje z zespołem optymalnerozwiązania i metody radzenia z trudnościami w pracy zdalnej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady właściwej i efektywnejkomunikacji w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nazwa kompetencji: Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Szkolenie w formie mieszanej tj stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym. Szkolenie w formie mieszanej i walidacja w
formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Jedna godzina to 60 minut. Przerwy i walidacja wliczają się do czasu usługi.
Szkolenie trwa 24 godziny zegarowe, z czego 11 h i 30 minut jest przeznaczone na zajęcia praktyczne (samodzielne oraz grupowe
wykonywanie ćwiczeń w oparciu o Work Book przekazany uczestnikom pierwszego dnia szkolenie w wersji papierowej, case study,
ćwiczenia grupowe w grupach 2-4 osobowych, ćwiczenia indywidualne, dyskusje) oraz 9 godzin i 45 minut to zajęcia teoretyczne (w
oparciu o prezentację multimedialną )
Efekty uczenia się Kryteria weryfikacji Metoda walidacji
Efekt uczenia nr 13
Umiejętności:
Omawia z pracownikami i kadrą
menedżerską indywidualne przypadki
związane z wykorzystaniem pracy
zdalnej, elastycznego czasu pracy itp.
Wypracowuje z nimi optymalne
rozwiązania w tym zakresie.
Określa obszary zapewniające
współpracę zespołu w pracy zdalnej w
konkretnych sytuacjach
Test teoretyczny z wynikiem
generowanym automatycznie
Podsumowuje z pracownikami i kadrą
menedżerską szanse i zagrożenia w
indywidualnych przypadkach
związanych z wykorzystaniem pracy
zdalnej, elastycznego czasu pracy itp.
Test teoretyczny z wynikiem
generowanym automatycznie
Wypracowuje z zespołem optymalne
rozwiązania i metody radzenia z
trudnościami w pracy zdalnej.
Wywiad swobodny
Stosuje zasady właściwej i efektywnej
komunikacji w organizacji
Test teoretyczny z wynikiem
generowanym automatycznie
2 godz 15 min przerwy oraz 30 min walidacji.
Dzień I
1. Wprowadzenie do zasad pracy zdalnej i hybrydowej
2. Czym jest praca zdalna i hybrydowa oraz jakie są zasady stosowania tych form zatrudnienia. Zalety i wyzwania pracy zdalnej
i elastycznego czasu pracy.
3. Aspekty prawnie pracy zdalnej i hybrydowej
4. Korzyści oraz zagrożenia dla pracowników i organizacji wynikające z różnorodnych form pracy i elastycznego czasu pracy.
5. Potrzeby pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy.
. Technologie wykorzystywane do pracy zdalnej.
7. Programy, aplikacje i platformy do prowadzenia pracy zdalnej.
. Narzędzia pomocne do zarządzania efektywnością pracy zdalnej oraz monitorowania postępów pracy
9. Diagnozowanie potrzeb organizacji i jej dojrzałości do wdrożenia narzędzi do zdalnej pracy. Wybór narzędzi.
10. Wspieranie pracowników w sprawnym wykorzystaniu technologii niezbędnych do pracy.
11. Typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe etc.), które mogą towarzyszyć
różnych formom pracy zdalnej i wdraża działania, które je eliminują.
12. Czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtować zaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy
Dzień II
1. Metody skutecznej i efektywnej organizacji pracy zdalnej i hybrydowej.
2. Zarządzanie wynikami pracy zdalnej, wpływ na efektywność pracy. Monitorowanie czasu pracy zdalnej.
3. Monitorowanie oraz ocena wyników pracy. Metody oceny wyników pracy.
4. Znaczenie właściwej komunikacji w pracy zdalnej i hybrydowej.
5. Zasady skutecznego komunikowania się w zespole pracującym zdalnie oraz korzyści. Wdrożenie, dbałość i egzekwowanie zasad
właściwej komunikacji w zespole zdalnym.
. Pułapki niewłaściwej komunikacji między pracownikami pracującymi zdalnie i jak ich unikać.
7. Rola menedżera w procesie komunikacji w pracy zdalnej.Motywacja.
. Delegowanie oraz podział zadań w pracy zdalnej i hybrydowej.
9. Współpraca w zespole w systemie zdalnej pracy. Spotkania zespołu w formie zdalnej z tworzeniem środowiska współpracy
zespołowej i wymiany doświadczeń
10. Angażowanie pracowników do częstych kontaktów w zespole, dzielenia się wiedzą i utrzymywania relacji. Umacnianie współpracy w
zakresie różnorodnych form pracy, rozwiązywanie problemów
11. Doskonalenie metod i narzędzi pracy zdalnej i hybrydowej z udziałem zespołu w tych procesach
Dzień III
1. Akceptowane i wspierane przez wszystkich zainteresowanych rozwiązania, pozwalające na skuteczny monitoring efektywności pracy
zdalnej, elastycznego czasu pracy
2. Obserwacja i przewidywanie zagrożeń wynikających ze zdalnej pracy oraz opracowanie sposób radzenia sobie z zagrożeniami
3. Pomoc kadrze menedżerskiej w unikaniu mikro managementu[1] i ograniczaniu swobody działania pracowników.
4. Opracowywanie systemów motywacyjnych dla pracowników
5. Wspólne cele, dbałość o relacje i poczucie przynależności do organizacji
. Zapobieganie sytuacjom spadku motywacji i efektywności na skutek różnych form pracy
7. Wsparcie organizacyjne i psychologiczne dla pracowników pracujących zdalnie
. Diagnozowanie problemów emocjonalnych pracowników wynikających z pracy zdalnej lub hybrydowej
9. Budowanie poczucia przynależności do firmy i zespołu oraz szczerej komunikacji nastawionej na współpracę w zespole
10. Planowanie programu wsparcia psychologicznego dla kadry oraz realizacja programu na różnych szczeblach organizacji.
11. Tworzenie kultury organizacji opartej na zasadach utrzymania zdrowia psychicznego oraz tzw work life balanace.
12. Budowanie kultury organizacyjnej ukierunkowanej na zmiany, adaptację do obecnych i przyszłych stale zmieniających się trendów i
wyzwań na rynku pracy związanych z formami pracy.
13. Wdrażanie rozwiązań systemowych zapobiegających wystąpieniu takich zjawisk jak wypalenie zawodowe, czy też pogorszenie jakości
życia (well-being) pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej.
14. Indywidualne podejście do pracowników związane z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy itp. Wypracowanie
optymalnych rozwiązań w tym zakresie.
15. Walidacja - Test wiedzy oraz wywiad swobodny.
Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 8 osób.
Zachowano rozdzielności funkcji pomiędzy procesem kształcenia i walidacji.
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ- walidacja efektów uczenia odbywa się w oparciu o test kompetencyjny (wykonany elektronicznie
poprzez platformę FORMS Microsoft Office 365 gdzie wynik generuje się automatycznie i jest podawany uczestnikowi) oraz wywiad
swobodny. Walidacja efektów uczenia się na poziomie min. 80% prawidłowych odpowiedzi z testu wiedzy oraz udzielenie właściwych
odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego na poziomie 80% uprawnia uczestnika do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji. Walidacja
obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się. Test został przygotowany w taki sposób, że podczas procesu
walidacji będzie weryfikował nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych
(postaw)
Warunki organizacyjne:
W procesie szkoleniowym będzie brała udział jedna grupa składająca się z osób skierowanych na szkolenie przez Przedsiębiorcę.1 h
szkolenia = 60 minut. Przerwy zostały wliczone w czas trwania usługi. Szkolenie oparte jest o metody: prezentacja, Work Book w wersji
papierowej, case study, ćwiczenia grupowe, dyskusje, mini warsztaty. Na koniec szkolenia zostanie przeprowadzona ankieta oraz
walidacja.
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu
o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Walidacja efektów uczenia się odbywa się w oparciu o test teoretyczny oraz wywiad swobodny.
Walidacja trwa 30 minut , tj. 15 minut teoretyczny test wiedzy gdzie wszyscy uczestnicy jednocześnie rozwiązują test teoretyczny a wynik
generowany jest automatycznie uczestnikowi, następnie przeprowadzana jest wspólny wywiad swobodny - trwający 15 minut dla
wszystkich uczestników - polegający na zadaniu przez walidatora pytań (pełniącego rolę moderatora i asesora) oraz udzieleniu przez
uczestników odpowiedzi - sprawdzając tym samym efekty uczenia się. Na ocenę wywiadu swobodnego mają wpływ odpowiedzi zgodne z
ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się . Wszyscy uczestnicy mają prawo do swobodnej wypowiedzi i na równych
prawach.
Walidacja prowadzona jest przez Panią Wioletę Grzybowską i jest przez nią oceniana.
Informacje dodatkowe:
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Regionalnym Programie lub FERS. Usługa
rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce
w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na
zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkulenia z zakresu bezpieczeństwa i
higieny pracy, szkulenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy). Usługa rozwojowa nie obejmuje
wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich
pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który
wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach
Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji.
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co
najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu wiedzy oraz wywiadu swobodnego na poziomie co najmniej
80%.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie
albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W pierwszym dniu szkolenia uczestnicy otrzymają Work book w formie papierowej, po szkoleniu zostanie przeprowadzona ankieta oraz
walidacja w postaci testu wiedzy w formie elektronicznej poprzez Microsoft Office - Forms oraz wywiadu swobodnego. Szkolenie będzie
prowadzone w oparciu o udostępnianą prezentację multimedialną.
Metody pracy:
Szkolenie składa się z wykładu i w większości z części praktycznej w formie warsztatu.
Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w
zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, mniejszych grup dwu i trzyobowowo i ćwiczenia indywidualne.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o
doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności tj.: prezentacja, Work Book w wersji papierowej, case study,
ćwiczenia indywidualne i grupowe w grupach 2-4 osobowych, dyskusje, mini warsztaty
Trener będzie weryfikować nabywane umiejętności podczas szkolenia.
Wybrane metody walidacji po szkoleniu umożliwiają zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych
(postaw).
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co
najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie teoretycznego testu wiedzy oraz udzielenie właściwych odpowiedzi
podczas wywiadu swobodnego na poziomie 80%. Minimalny poziom odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80 %. Minimalny poziom
właściwych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego to 80% zgodne z ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się.
Metody walidacji, które zostaną wybrane:
teoretyczny test wiedzy w formie on line na platformie Microsoft Office 365 Forms wywiad swobodny
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
Warunki uczestnictwa
1.Szkolenie w formie mieszanej tj stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym.
2.Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
3.Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na
udostępnionej przez organizatora szkolenia liście w przypadku szkolenia stacjonarnego oraz wygenerowanego raportu udziału w usłudze
zdalnej w czasie rzeczywistym w przypadku walidacji.
4. Dostawca usługi potwierdza, że zapewni realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym
również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
5. Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli Karta niniejszej usługi
rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem B U R
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, cena jest adekwatna do jej zakresu.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych
przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills);.
Dostawca usługi potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie
powierzenia usług.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami
prawa o VAT. Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy realizacja usługi uprawnia przedsiębiorstwo lub osobę
do uzyskania dofinansowania co najmniej w 70%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
W czasie zajęć zdalnych w czasie rzeczywistym od uczestników wymagany jest dostęp do Internetu oraz komputera lub innego sprzętu
przenośnego z dostępem do internetu z mikrofonem i głośnikiem oraz wideo. Podczas prowadzenia zajęć nie jest wymagane stałe
korzystanie z wideo i mikrofonu przez uczestników, wymagane jest w zakresie niezbędnym i umożliwiającym niezakłócające prowadzenie
zajęć w grupie.
Podstawą do rozliczenia usługi zdalnej w czasie rzeczywistym tj. realizowanej walidacji, jest wygenerowanie z systemu raportu,
umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Walidacja czyli część usługi rozwojowej zostanie przeprowadzona za pośrednictwem platformy/komunikatora wskazanego przez
Organizatora Usługi: Microsoft Teams
uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub
stacjonarne(komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany
czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS;
aktualne wersje przeglądarki np.- Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer
uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości – minimalna
prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s;-
uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
Dostawca Usług udostępni link umożliwiający uczestnictwo w usłudze zdalnej przez cały okres jej trwania- Link Dostawca Usługi
udostępni na 7 dni przed planowanym terminem szkolenia
liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć
(ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.)
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób
ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.