Użytkowanie zasobów cyfrowych w środowisku zawodowym z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych ( kwalifikacja zarejestrowana w ZRK )
Użytkowanie zasobów cyfrowych w środowisku zawodowym z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych ( kwalifikacja zarejestrowana w ZRK )
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe w zakresie tworzenia i edycji danych cyfrowych, komunikacji i cyberbezpieczeństwa oraz identyfikacji i rozwiązywania problemów technicznych dotyczących komputerów klasy PC.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji07-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Osoba posiadająca kwalifikację rynkową samodzielnie tworzy i edytuje dane cyfrowe, komunikuję się i zna oraz korzysta z cyberbezpieczeństwa, identyfikuje i rozwiązuje problemy techniczne dotyczące komputerów klasy PC.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Obsługuje systemy operacyjne | Kryteria weryfikacji a. tworzy pliki i foldery oraz skróty do nich,b. edytuje pliki i foldery (np. usuwa foldery, zmienia nazwy plików i folderów, tworzy skróty do aplikacji), c. analizuje właściwości plików i folderów, d. wyszukuje pliki oraz foldery we wbudowanym w system menedżerze plików, sortując je po wybranej etykiecie, e. wykorzystuje graficzny interfejs użytkownika (GUI) systemu operacyjnego i aplikacji (np. pola wyboru, listy rozwijane, przyciski, przestrzeń roboczą, gesty, menu start, kopiowanie, wycinanie, wklejanie, usuwanie), f. wykonuje prace z aplikacjami: instalowanie, uruchamianie, wyłączanie, uruchom za pomocą, g. modyfikuje wygląd aplikacji (ustawienie i preferencje aplikacji), h. wykonuje zrzut ekranu (całego ekranu lub jego wycinka). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje systemy operacyjne | Kryteria weryfikacji a. rozpoznaje elementy interfejsu (np. pulpit, pasek zadań, okna systemowe) oraz poszczególne środowiska systemów operacyjnych (np. Windows, Linux, Unix),b. wskazuje główne typy komputerów, podstawowe urządzenia peryferyjne (np. mysz, klawiatura, monitor, drukarka, skaner, głośniki) i złącza komunikacji (np. USB, HDMI), c. charakteryzuje techniczne zagadnienia dotyczące komputerów klasy PC (np. jednostki pojemności, nazwy podstawowych podzespołów, pojęcie BIOSu/UEFI, warstwy systemu operacyjnego), d. rozpoznaje podstawowe skróty w systemie operacyjnym do operacji na plikach i folderach (np. w Windows. Ctrl+C, Ctrl+X, Ctrl+V, Ctrl+P), e. rozpoznaje najpopularniejsze rozszerzenia plików (np. *.txt, *.rtf, *.jpg, *.mp3, *.avi), f. charakteryzuje podstawowe programy do tworzenia treści (np. edytor tekstu, program graficzny, rejestrator głosu). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy i modyfikuje plik/pliki tekstowe w formie offline | Kryteria weryfikacji a. tworzy plik/pliki tekstowe,b. modyfikuje plik/pliki tekstowe z wykorzystaniem podstawowych narzędzi do modyfikacji wyglądu i konspektu (np. krój czcionki, rozmiar czcionki, układ strony, kolor, wyrównanie tekstu, wykorzystanie tabel, treści osadzonych, takich jak obrazki wstawione z dysku, automatyczne listy punktowe, wstawianie znaków specjalnych, znaki podziału linii, edycja nagłówka i stopki itp.), c. kopiuje lub przenosi treści pomiędzy różnymi aplikacjami, d. zapisuje i drukuje plik/pliki (np. za pomocą funkcji "Zapisz" i "Zapisz jako", wydruk na drukarce fizycznej, zapisz do pliku). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy i modyfikuje treści w trybie online | Kryteria weryfikacji a. rozpoznaje elementy interfejsu przeglądarki internetowej (np. pasek adresu, pasek wyszukiwania, przyciski nawigacyjne, karty, hiperłącza),b. identyfikuje podstawowe zagadnienia związane z siecią Internet (np. pojęcie Internet, Intranet, VLAN, protokół), c. wyszukuje informacje w Internecie z wykorzystaniem wizualnych filtrów wyszukiwarki internetowej (np. mapy, grafika, wideo, wiadomości), d. ocenia wyszukane treści pod względem ich przydatności, e. rozpoznaje treści reklamowe oraz sponsorowane, f. identyfikuje rozszerzenia domen internetowych (np. com, edu, gov, org, info), g. edytuje arkusze kalkulacyjne i dokumenty tekstowe z wykorzystaniem narzędzi webowych(np. Office Web App lub dokumenty Google), h. wykorzystuje dyski internetowe do przechowywania informacji (np. plików), wgrywanie/pobieranie plików), i. ocenia treści udostępnione z wykorzystaniem narzędzi do streamingu treści (np. podcasty, VOD, vlogi, transmisje na żywo, cloud gaming) pod względem ich przydatności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia prawo autorskie i licencji | Kryteria weryfikacji a. charakteryzuje zasady autorskich praw osobistych w kontekście zasobów cyfrowych,b. wymienia rodzaje licencji Creative Commons oraz wskazane przez Zintegrowaną Platformę Edukacyjną, c. charakteryzuje pojęcie licencji oprogramowania i jej rodzaje (np. wersja pełna, demo, freeware, trial), d. stosuje w dokumentach przypisy oraz opisy odnoszących się do wykorzystywanych w tekście praw autorskich (np. atrybucja, nazwa autora, link). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zdalne narzędzia do komunikacji indywidualnej lub grupowej | Kryteria weryfikacji a. rozróżnia zdalne formy komunikacji (np. portale społecznościowe, grupy dyskusyjne, forum internetowe oraz portal internetowy, komunikator, czat, e-mail),b. rozróżnia formy wymiany plików (np. dyski internetowe, portale hostingowe), c. omawia tożsamość cyfrową, wskazując na potrzebę jej ochrony, d. omawia proces zakładania i edycji konta użytkownika (np. zakładanie konta w portalu społecznościowym, na stronie internetowej lub forum internetowym), e. wypełnia istniejące konto podstawowymi danymi (dodanie awatara itp.), f. omawia proces wymiany informacji za pomocą narzędzi do komunikacji zdalnej (np. publikacja postów na portalu społecznościowym lub na forum z wykorzystaniem treści tekstowych, emotikonów i obrazków wczytanych z dysku komputera, dodawanie komentarzy itp.), g. omawia działanie elementów interfejsu narzędzi do komunikacji cyfrowej (np. pole tekstowe, pole wyboru, lista rozwijalna, przycisk wyślij/opublikuj). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia do zdalnej komunikacji indywidualnej lub grupowej | Kryteria weryfikacji a. przetwarza post lub komentarz na portalu, korzystając z zasad netykiety (np. tworzy/edytuje post na portalu społecznościowym, post na forum, komentarz na stronie),b. zakłada konto użytkownika w usłudze do komunikacji zdalnej (np. zakłada poczty e-mail, konto w serwisie społecznościowym, konto na stronie internetowej), c. stosuje narzędzia do komunikacji bezpośredniej (np. wysyła i odbiera wiadomości za pomocą komunikatorów internetowych, czatów tekstowych, poczty e-mail, korzysta z narzędzi do komunikacji audiowizualnej w wybranej przez siebie konfiguracji, wykorzystuje skonfigurowaną pocztę e-mail, korzystając z zainstalowanego klienta lub z aplikacji dostępnej w formie webowej do wysyłania wiadomości), d. współdzieli zasoby cyfrowe z innymi użytkownikami Internetu, posługując się narzędziami oferowanymi przez usługodawców hostingowych i dysków internetowych (np. udostępnia zasoby za pomocą dedykowanej opcji, generuje link do zasobów itp.), e. korzysta z kalendarzy cyfrowych w formie online lub offline, w tym planując wydarzenia za pomocą kalendarza online i zapraszając do nich inne osoby. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia i wykorzystuje usługi e-obywatel | Kryteria weryfikacji a. omawia usługi e-obywatel (np. mObywatel, BIP, profil zaufany, podpisywanie dokumentów, wypełnianie dokumentów formalnych [np. wnioski formalne do urzędu], przesyłanie dokumentów formalnych),b. obsługuje usługi e-obywatel (np. wyszukuje i pobiera dokumenty formalne, wnioski, uchwały, potwierdzenia, wysyła dokumenty, podpisuje dokumenty). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazuje zasady cyberbezpieczeństwa | Kryteria weryfikacji a. omawia rolę oprogramowania chroniącego przed cyberatakami (np. programów antywirusowych i firewalli, blockerów skryptów itp.),b. rozpoznaje złośliwe oprogramowanie i luki bezpieczeństwa (np. ataki socjotechniczne, wirusy, trojany, luki 0-days), c. omawia pojęcie kopii bezpieczeństwa, d. omawia rolę biuletynów i raportów bezpieczeństwa, e. identyfikuje techniki polegające na zmianie nagłówka w wiadomości SMS lub e-mail, f. omawia zagrożenia płynące ze stosowania przestarzałego, niewspieranego przez producenta sprzętu komputerowego, g. omawia zagrożenia płynące ze stosowania nieoryginalnego (tzw. pirackiego) oprogramowania w uzyskiwaniu nieautoryzowanego dostępu do danych, h. omawia rolę komunikacji szyfrowanej, wskazując potencjalne zagrożenia płynące z jej braku, i. wskazuje zagrożenia związane z wykorzystaniem zewnętrznych narzędzi do komunikacji (np. wykorzystanie publicznych i niezabezpieczonych sieci WiFi), j. omawia zasady stosowania silnych haseł (polityka haseł), k. omawia funkcje aktualizacji oprogramowania (np. Windows Update). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady cyberbezpieczeństwa | Kryteria weryfikacji a. stosuje narzędzia do skanowania nośników danych za pomocą skonfigurowanego oprogramowania antywirusowego,b. wskazuje certyfikat bezpieczeństwa na stronie internetowej (np. wystawcę certyfikatu oraz dla kogo został wystawiony, rozpoznaje brak certyfikatu/szyfrowania, właściciela strony internetowej lub usługi za pomocą dostępnych narzędzi - rejestracja domeny), c. wykorzystuje sposoby zabezpieczenia dostępu do urządzeń i usług cyfrowych (np. kod PIN, hasło, odcisk palca, funkcja rozpoznawania twarzy). a. wykorzystuje sposoby zabezpieczenia dostępu do urządzeń i usług cyfrowych (np. kod PIN, hasło, odcisk palca, funkcja rozpoznawania twarzy). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwiązuje podstawowe problemy techniczne | Kryteria weryfikacji a. identyfikuje nieskomplikowane problemy techniczne związana z użytkowaniem oprogramowania i sprzętu (np. zawieszenie oprogramowania, odłączenie urządzenia, brak połączenia z Internetem, brak tuszu/tonera w drukarce, zacięcie papieru, odróżnia tryb online od offline i wskazuje, jak nawiązać połączenie komputera z Internetem),b. rozwiązuje proste problemy ze sprzętem lub oprogramowaniem (np. zamyka zawieszoną aplikację, uzupełnia toner w drukarce, uruchamia ponownie komputer w celu zresetowania systemu, wykonuje zrzut ekranu błędu), c. pozyskuje informacje o systemie operacyjnym komputera i jego elementach składowych (np. wersja systemu operacyjnego, pamięć RAM, procesor), d. stosuje ułatwienia przeznaczone dla osób z indywidualnymi potrzebami (np. lupa, narrator, klawiatura ekranowa), e. charakteryzuje sposoby pozyskania wiedzy na temat napotkanego problemu technicznego (np. pomoc techniczna na stronie producenta, forum pomocy technicznej, portale specjalistyczne). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia wpływ korzystania z komputera na zdrowie i środowisko naturalne | Kryteria weryfikacji a. omawia wpływ użytkowania komputera na zdrowie fizyczne i psychiczne człowieka;b. charakteryzuje zasady ergonomicznego korzystania z komputera; c. omawia wpływ komputerów i Internetu na środowisko naturalne (np. rola elektrośmieci). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kwalifikacje zarejestrowane w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- KwalifikacjeUżytkowanie zasobów cyfrowych w środowisku zawodowym z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych
- Kod kwalifikacji w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFUNDACJA DIGITAL EUROPE
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFUNDACJA DIGITAL EUROPE
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
1.Tworzenie i edycja danych cyfrowych
1.1 Obsługiwanie systemów operacyjnych.
1.2 Opisywanie systemów operacyjnych
1.3 Tworzenie i modyfikacja plików tekstowych w formie offline
1.4 Tworzenie i modyfikowanie treści w trybie online
1.5 Omawianie prawa autorskiego i licencji
2.Komunikacja i cyberbezpieczeństwo
2.1 Charakteryzowanie zdalne narzędzi do komunikacji indywidualnej lub grupowej
2.2 Wykorzystywanie narzędzi do zdalnej komunikacji indywidualnej lub grupowej
2.3 Omawianie i wykorzystywanie usługi e-obywatel
2.4 Wskazywanie zasad cyberbezpieczeństwa
2.5 Stosowanie zasad cyberbezpieczeństwa
3. Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów technicznych dotyczących komputerów klasy PC
3.1 Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych
3.2 Omawianie wpływu korzystania z komputera na zdrowie i środowisko naturalne
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 43 Obsługiwanie systemów operacyjnych. | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 43 Przerwa 1 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 43 Obsługiwanie systemów operacyjnych. | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 43 Przerwa 2 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 43 Opisywanie systemów operacyjnych | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 43 Przerwa 3 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 43 Opisywanie systemów operacyjnych | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 43 Tworzenie i modyfikacja plików tekstowych w formie offline | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 43 Przerwa 1 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 43 Tworzenie i modyfikacja plików tekstowych w formie offline | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 43 Przerwa 2 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 43 Tworzenie i modyfikowanie treści w trybie online | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 43 Przerwa 3 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 43 Tworzenie i modyfikowanie treści w trybie online | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 43 Omawianie prawa autorskiego i licencji | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 43 Przerwa 1 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 43 Omawianie prawa autorskiego i licencji | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 43 Przerwa 2 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 43 Charakteryzowanie zdalne narzędzi do komunikacji indywidualnej lub grupowej | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 43 Przerwa 3 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 43 Charakteryzowanie zdalne narzędzi do komunikacji indywidualnej lub grupowej | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 43 Wykorzystywanie narzędzi do zdalnej komunikacji indywidualnej lub grupowej | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 43 Przerwa 1 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 43 Wykorzystywanie narzędzi do zdalnej komunikacji indywidualnej lub grupowej | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 43 Przerwa 2 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 43 Omawianie i wykorzystywanie usługi e-obywatel | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 43 Przerwa 3 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 43 Omawianie i wykorzystywanie usługi e-obywatel | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 43 Wskazywanie zasad cyberbezpieczeństwa | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 43 Przerwa 1 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 43 Wskazywanie zasad cyberbezpieczeństwa | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 43 Przerwa 2 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 43 Stosowanie zasad cyberbezpieczeństwa | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 43 Przerwa 3 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 43 Stosowanie zasad cyberbezpieczeństwa | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 43 Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 43 Przerwa 1 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 43 Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 43 Przerwa 2 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 43 Omawianie wpływu korzystania z komputera na zdrowie i środowisko naturalne | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 43 Przerwa 3 | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 43 Omawianie wpływu korzystania z komputera na zdrowie i środowisko naturalne | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 43 Egzamin ( Certyfikacja + walidacja ) | Prowadzący Paweł Dul | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 125,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Dul
Wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym , SWPW w Płocku - Informatyka stosowana oraz zarządzanie w informatyce
Doświadczenie zawodowe:
16 lat -nauczyciel informatyki na wszystkich etapach edukacyjnych, wykładowca. Obecnie szkoleniowiec IT.
Specjalizacja trenerska:
Trener głownie w obszarze Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych. Pasjonat nowych technologii i praktycznego ich wykorzystania. Posiadam wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia szkoleń dla osób dorosłych, w tym budowania relacji z uczestnikami szkolenia. Posiadam również umiejętność przygotowywania i modyfikacji scenariuszy szkoleń Przygotowałem i prowadziłem cykl szkoleniowy Mommypreneurs – materiały szkoleniowe na 275h szkoleniowych z zakresu WebDesign, Wordpress oraz Promocja w Internecie. Jestem również doradcą Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Gdańsku oraz Mazowieckiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Doskonale czuję się w tematach związanych z Microsoft Office 365 (Teams, Planner, One Note) jak również Google.
Posiadam certyfikat trenera VCC oraz certyfikat Microsoft Innovative Educator (MIE) Trainer
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma:
- Harmonogram usługi
- skrót tematyczny usługi w formie papierowej
Warunki uczestnictwa
Warunkiem ukończenia szkolenia i uzyskania kwalifikacji jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz uzyskanie pozytywnego wyniku egzaminu przeprowadzonego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Każdego dnia szkoleniowego zgodnie z wytycznymi przewidziane są przerwy uwzględnione w harmonogramie, które są zawarte w cenie usługi szkoleniowej. Usługa odbywa się w godzinach zegarowych
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Sprzęt komputerowy:
Uczestnik powinien dysponować komputerem stacjonarnym, laptopem lub urządzeniem mobilnym wyposażonym w kamerę internetową (wbudowaną lub zewnętrzną) oraz mikrofon.
Połączenie internetowe:
Konieczne jest zapewnienie stabilnego, nieprzerwanego dostępu do sieci internetowej o odpowiedniej przepustowości.
Oprogramowanie Zoom:
Uczestnik zobowiązany jest do zainstalowania aplikacji Zoom, dostępnej bezpłatnie pod adresem: https://zoom.us/download.
Minimalne wymagania systemowe aplikacji Zoom:
- Windows: wersja 7 lub nowsza (32-bit lub 64-bit),
- macOS: wersja 10.9 lub nowsza,
- Linux: m.in. Ubuntu 12.04+, Mint 17.1+, CentOS 6.4+, Fedora 21+, openSUSE 13.2+,
- Android: wersja 5.0 lub wyższa,
- iOS: wersja 8.0 lub wyższa.
Oprogramowanie do przeglądania materiałów szkoleniowych:
W celu korzystania z materiałów dydaktycznych wymagane jest zainstalowanie programu umożliwiającego odczyt plików PDF (np. Adobe Reader lub równoważny).
ID spotkania:
Kod dostępu: