Skuteczne decyzje: co wpływa na moralność, efektywność i odporność psychiczną. Szkolenie w ramach Akademii Rozwoju Menedżerskiego IMPETUS. Szkolenie ma charakter otwarty i jest organizowane z inicjatywy Centrum Medycznego Polskiego Związku Głuchych.
Możliwość dofinansowania
Skuteczne decyzje: co wpływa na moralność, efektywność i odporność psychiczną. Szkolenie w ramach Akademii Rozwoju Menedżerskiego IMPETUS. Szkolenie ma charakter otwarty i jest organizowane z inicjatywy Centrum Medycznego Polskiego Związku Głuchych.
Numer usługi 2025/10/23/163068/3099955
1 476,00 PLN
brutto
1 200,00 PLNnetto
295,20 PLNbrutto/h
240,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli zawodów medycznych i okołomedycznych, którzy w codziennej pracy łączą odpowiedzialność za zdrowie pacjentów z potrzebą budowania odporności psychicznej i etycznych relacji zawodowych.Uczestnikami mogą być:
- lekarze specjaliści i lekarze rodzinni, którzy każdego dnia podejmują decyzje w bezpośrednim kontakcie z pacjentami,
- pielęgniarki i pielęgniarze – odpowiedzialni za ciągłość opieki i emocjonalne wsparcie pacjentów,
- fizjoterapeuci i rehabilitanci – pracujący z pacjentami długoterminowo,
- rejestratorki i rejestratorzy medyczni – stanowiący pierwszy punkt kontaktu z pacjentem,
- personel administracyjny – organizujący pracę placówki i wspierający obsługę pacjentów,
- psycholodzy i psychoterapeuci – wspierający proces leczenia emocjonalnego,
- studenci kierunków medycznych i pokrewnych – przygotowujący się do pracy z pacjentem,
- oraz menedżerowie i koordynatorzy zespołów medycznych, którzy odpowiadają za rozwój ludzi i jakość współpracy w placówkach
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji10-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi5
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- Zrozumienie mechanizmów psychologicznych stojących za podejmowaniem decyzji.- Wzmocnienie etycznych postaw i zdolności rozpoznawania emocji w relacjach zawodowych.
- Rozwijanie odporności psychicznej i umiejętności radzenia sobie ze stresem.
- Usprawnienie procesu podejmowania decyzji w warunkach presji.
- Wzmacnianie empatii i efektywności w zespołach medycznych i menedżerskich.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie wpływ emocji, stresu i wartości na proces podejmowania decyzji. | Kryteria weryfikacji • Analiza studium przypadku • Dyskusja moderowana dotycząca wyzwań w środowisku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Potrafi identyfikować czynniki obniżające odporność psychiczną i skuteczność działania. | Kryteria weryfikacji • Symulacje rozmów w różnych sytuacjach.• Ćwiczenia w stosowaniu technik negocjacyjnych. • Analiza skuteczności proponowanych działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Stosuje techniki wspierające etyczne i efektywne decyzje zawodowe. | Kryteria weryfikacji • Obserwacja postawy uczestnika podczas symulowanych rozmów.• Informacje zwrotne od prowadzącego oraz innych uczestników. • Samoocena uczestnika dotycząca jego postępów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Stosuje techniki wzmacniające odporność psychiczną. | Kryteria weryfikacji • Ocena aktywności w pracy zespołowej.• Analiza przypadków i dyskusja na temat skuteczności strategii komunikacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Buduje relacje oparte na zaufaniu, empatii i odpowiedzialności. | Kryteria weryfikacji Opinie uczestników i prowadzącego na temat umiejętności interpersonalnych uczestnika. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Bricolage ewolucji, czyli dlaczego z natury jesteśmy dobrzy i źli
- Wybory moralne i trening etyczny
- Zmysł moralny w mózgu (opieka, sprawiedliwość, lojalność, autorytet, świętość i wolność) i jego konsekwencje dla decyzji społecznych i biznesowych
- Świat norm społecznych i świat norm rynkowych, czyli wpływ pieniędzy na wewnętrzną motywację
- Dwa modele podejmowania decyzji: konsekwencji i tożsamości
Wydajne poznanie, czyli dlaczego umysł nie mieszka w głowie
- Wolno, by tracić mało energii, czyli dlaczego unikać długotrwałego stresu
- Nieprecyzyjnie, by tracić mało energii, czyli dlaczego unikać perfekcjonizmu za wszelką cenę
- Nowatorsko, by tracić mało energii, czyli dlaczego uczyć się na błędach predykcyjnych
Teoria mózgu społecznego
- Liczba Dunbara dla homo sapiens
- Trzy kluczowe inteligencje człowieka: fizyczna, społeczna i kulturowa
- Swobodna zabawa, czyli rozwój inteligencji fizycznej (dominacja zastąpiona prestiżem, rozwój relacji i współpracy, cele autoteliczne, stymulacja systemu emocjonalnego)
- Emocjonalne dostrojenie, czyli rozwój inteligencji społecznej (wskazówki umiejętności, kompetencji, prestiżu)
- Społeczne uczenie się, czyli rola norm społecznych (altruistyczne karanie)
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 4
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Bricolage ewolucji czyli dlaczego jestesmy dobrzy i źli | Prowadzący Maciej Błaszak | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Wydajne poznanie, czyli dlaczego umysł nie mieszka w głowie | Prowadzący Maciej Błaszak | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Teoria mózgu społecznego | Prowadzący Maciej Błaszak | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Test walidacyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 476,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 295,20 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 240,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Maciej Błaszak
Wybitny kognitywista i biolog, doktor habilitowany nauk humanistycznych oraz profesor na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jest również Stypendystą Uniwersytetu w Kilonii (Stypendium DAAD) oraz Uniwersytetu w Edynburgu (Stypendium Tempus). Jako wykładowca, dzieli
się swoją wiedzą na wielu renomowanych uczelniach, w tym na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Uniwersytecie SWPS w Poznaniu oraz Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.
się swoją wiedzą na wielu renomowanych uczelniach, w tym na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Uniwersytecie SWPS w Poznaniu oraz Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują:
- rabat - 20 %, obowiązujący przez miesiąc na wszystkie ebooki dostępne w księgarni IMPETUS https://impetus.consulting/sklep/;
- rabat - 10% do każdego kolejnego bloku szkoleniowego zamówionego w przeciągu sześciu miesięcy od daty realizacji szkolenia;
- rabat - 5 % do wykorzystania przez rok na szkolenia z innego zakresu
- możliwość skorzystania z subskrypcji na wszystkie publikowane treści, na okres 12 miesięczny w cenie specjalnej.
Warunki uczestnictwa
Przy odpowiednim zapewnieniu materiałów wstępnych lub podstawowego szkolenia w przypadku uczestników z ograniczonym doświadczeniem, szkolenie może być dostępne dla szerokiego spektrum uczestników z różnymi poziomami doświadczenia i wiedzy.
Adres
Adres
ul. Bobrowa 19
70-791 Szczecin
woj. zachodniopomorskie
Sala szkoleniowa w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Projektor do prezentacji, stanowiska szkoleniowe, przerwy kawowe dopasowane do potrzeb Zamawiającego
Kontakt
Kontakt
Hanna Hanć
E-mail
hanna@impetus.consulting
Telefon
(+48) 606 777 500