SZKOLENIE: SOCIAL MEDIA W BRANŻY BEAUTY
SZKOLENIE: SOCIAL MEDIA W BRANŻY BEAUTY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli firm i ich pracowników działających w branży beauty, którzy chcą nauczyć się promować firmę/ markę w social media oraz osób indywidualnych, które chcą zdobyć nowe umiejętności w zakresie social mediów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji13-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
SZKOLENIE: SZKOLENIE: SOCIAL MEDIA W BRANŻY BEAUTY, przygotowuje do prowadzenia social mediów w firmie z branży beauty. Uczestnik po szkoleniu buduje wizerunek marki, sprzedaje w sieci za pomocą narzędzi marketingowych, wykorzystuje komunikatory w kontakcie z klientami, tworzy reklamy, tworzy rolki i nagrania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się wykorzystuje wiedzę o mediach społecznościowych niezbędną do efektywnej sprzedaży, marketingu i komunikacji w branży beauty | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje social media- omawia rodzaje aktywności w mediach i trendy - analizuje różnice | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wykorzystuje zasady działania w social mediach w branży beauty | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje działania w zakresie zasięgów- omawia zasady bezpieczeństwa - obsługuje wybrane narzędzia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wykorzystuje wiedzę w zakresie doboru działań, odbiorców i treści w branży beauty | Kryteria weryfikacji - omawia zasady doboru działań, odbiorców i treści - analizuje działania skierowane do różnych odbiorów - tworzy video i contentu – nagrywanie mobilne, Reelsy, Stories, edycja podstawowa. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się wykorzystuje wiedzę w zakresie tworzenia strategii komunikacji marki firmy beauty w social mediach | Kryteria weryfikacji - omawia rodzaje contentu- charakteryzuje narzędzia tworzenia treści na social media - tworzy treści | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi Program realizowany jest w 8 godzinach dydaktycznych (teoretycznych oraz warsztatowych) obejmuje:
Moduł I. Znaczenie social media w branży beauty, przegląd kanałów i określenie celów.
Moduł II. Strategia komunikacji i wizerunek – jak wyróżnić się i budować markę eksperta.
Moduł III. Tworzenie video i contentu – nagrywanie mobilne, Reelsy, Stories, edycja podstawowa.
Moduł IV. Planowanie i publikacja – plan treści, narzędzia, angażowanie społeczności.
Moduł V. Sprzedaż i marka osobista – komunikacja oferty, budowanie zaufania klientów.
Moduł VI. Podsumowanie, Q&A oraz droga dalszego rozwoju.
WALIDACJA
Sprawy organizacyjne: szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli firm, pracodawców i pracowników branży beauty oraz osób indywidualnych zainteresowanych tematyką social media w tej branży. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie jednego dnia szkoleniowego zajęć przewidziano 1 przerwę 15 min. W przypadku wystąpienia dodatkowych przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy. Przewidziane przerwy nie są wliczone w czas usługi. Usługa jest realizowana stacjonarnie. Walidacja będzie przeprowadzona w formie testu wiedzy, który każdy uczestnik wypełnia samodzielnie. Po sprawdzeniu testu, uczestnik otrzymuje od walidatora informację ustną, jakie odpowiedzi były prawidłowe i jaką otrzymał punktację. Walidacja dla wszystkich uczestników odbywa się w tym samym czasie i trwa nie mniej niż 15 min
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Moduł I. Znaczenie social media w branży beauty, przegląd kanałów i określenie celów. | Prowadzący Aleksandra Kurdziel | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Moduł II. Strategia komunikacji i wizerunek – jak wyróżnić się i budować markę eksperta. | Prowadzący Aleksandra Kurdziel | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Moduł III. Tworzenie video i contentu – nagrywanie mobilne, Reelsy, Stories, edycja podstawowa. | Prowadzący Aleksandra Kurdziel | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Moduł V. Sprzedaż i marka osobista – komunikacja oferty, budowanie zaufania klientów. | Prowadzący Aleksandra Kurdziel | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Moduł VI. Podsumowanie, Q&A oraz droga dalszego rozwoju. | Prowadzący Aleksandra Kurdziel | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Moduł IV. Planowanie i publikacja – plan treści, narzędzia, angażowanie społeczności. | Prowadzący Aleksandra Kurdziel | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Kurdziel
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
2. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie jednego dnia szkoleniowego zajęć przewidziano dwie 15-minutowe przerwy.
3. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
4.Dostawca usługi zapewnia materiały szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Chętny do udziału w szkoleniu :
1. Przesyła zgłoszenie na mail info@wbs.net.pl
2. Wypełnia potrzebną dokumentację u wybranego Operatora
3. Po otrzymaniu decyzji o refundacji oraz podpisaniu umów z Operatorem i firmą szkoleniową otrzymuje ID wsparcia i zapisuje się na szkolenie w BUR
4. Wpłaca zaliczkę za szkolenie, odbywa szkolenie, wypełnia dokumentacje szkoleniową oraz ankietę w BUR.
5. Rozlicza się za szkolenie oraz przygotowuje dokumentację rozliczeniową do refundacji, którą składa do operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Usługa jest realizowana stacjonarnie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi