Automatyzacja i cyfryzacja procesów zarządzania mikroprzedsiębiorstwem . Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Automatyzacja i cyfryzacja procesów zarządzania mikroprzedsiębiorstwem . Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa adresowana do:
- właścicieli firm,
- pracowników zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych/menadżerskich, pracowników objętych planami związanymi z awansem tj. osoby planowane do objęcia stanowiska kierowniczego/menadżerskiego,
- pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, pracowników zespołu HR
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji08-04-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje do:Celem usługi szkoleniowej jest przygotowanie uczestnika szkolenia do samodzielnego wykorzystania automatyzacji i cyfryzacji w procesach zarządzania mikroprzedsiębiorstwem, dobór narzędzi cyfrowych i wiedza o zastosowaniu wybranych narzędzi jak też korzyści z ich zastosowania.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje narzędzia cyfrowe wykorzystywane do zarządzania mikroprzedsiębiorstwem | Kryteria weryfikacji Wskazuje wykorzystanie wybranych narzędzi cyfrowych do efektywnego zarządzania mikroprzedsiębiorstwem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia wybrane narzędzia cyfrowe wykorzystywane do zarządzania mikroprzedsibiortwem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje zastosowanie wybranych narzędzi cyfrowych w zrządzaniu mikroprzedsiębiorstwem tj CRM, kalendarzy on line, systemów do fakturowania, systemów zarządzania zadaniami, systemami pracy zdalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wdraża wybrane cyfrowe rozwiązanie do prac celem zarządzania mikroprzedsiębiorstwem | Kryteria weryfikacji Dobiera wybrane narzędzie cyfrowe do zarządzania w firmie i uzasadnia swój wybór poprzez wskazanie korzyści zastosowania systemu cyfrowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wykonuje jedno zadanie za pomocą wybranego rozwiązania cyfrowego mające na celu realizację wybranego procesu lub zadania w organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Identyfikuje wykorzystanie automatyzacji do powtarzalnych zadań administracyjnych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje i ocenia przykłady zastosowania automatyzacji stosowanej do podanych zadań administracyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje korzyści zastosowania automatyzacji stosowanej do podanych zadań administracyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Identyfikuje zasady bezpiecznego przechowywania i zarządzania danymi klientów | Kryteria weryfikacji Wskazuje zasady bezpiecznego przechowywania danych klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Określa jak wybrane zasady wpływają na zarządzanie danymi klientów i bezpieczeństwo | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia cyfrowe do komunikacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym organizacji | Kryteria weryfikacji Wybiera narzędzie cyfrowe służące komunikacji w organizacji i na zewnątrz. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje wybraną funkcjonalność wybranego cyfrowego rozwiązania do komunikacji w organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Dobiera i wdraża wybrane narzędzie cyfrowe do komunikacji w organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wykazuje postawę otwartą do wdrażania zmian w organizacji w zakresie cyfryzacji i automatyzacji. | Kryteria weryfikacji Wskazuje korzyści i argumenty do wdrażania nowych rozwiązań cyfrowych do zarządzania w mikrofirmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Nazwa kompetencji: Automatyzacja i cyfryzacja procesów zarządzania mikroprzedsiębiorstwem . Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
W procesie szkoleniowym będzie brała udział grupa maksymalnie do 8 osób.
Jedna godzina trwa 45minut i jest godziną dydaktyczną. Przerwy i walidacja wliczają się do czasu usługi.
Szkolenie trwa 24 godziny dydaktyczne czyli 18 godz zegarowych z czego 9 h zegarowych
jest przeznaczone na zajęcia praktyczne i część teoretyczna to 7 godzin i 15 min (w oparciu o prezentację multimedialną ) i praktycznej 11 godz i 15 min (samodzielne oraz grupowe wykonywanie ćwiczeń w oparciu o Work Book przekazany uczestnikom przed szkoleniem w wersji elektronicznej, case study, ćwiczenia grupowe w grupach 2-4 osobowych, ćwiczenia indywidualne, dyskusje) oraz przerw 1 godz 15 min oraz walidacji 30 minut.
Program szkolenia:
Część I
1. Definicja i identyfikacja kluczowych procesów biznesowych w mikroprzedsiębiortwie w których warto zastosować automatyzacje i cyfryzacje.
2. Analiza gotowości organizacji do wdrażania rozwiązań cyfrowych i automatyzacji.
3. Korzyści wdrażania automatyzacji i cyfryzacji w procesach biznesowych w mikro organizacji.
4. Przegląd narzędzi cyfrowych i automatyzacji do obsługi klientó CRM mających zastosowanie w zarządzaniu w mikrofirmie.
5.Przegląd narzędzi cyfrowych do pracy zdalnej w mikrofirmie. Clickmeeting, MS Teams.
6. Narzędzia do fakturowania Fakturownia, Fakturowo.
7. Narzędzia cyfrowe do komunikacji.
8. Narzędzia cyfrowe do zarządzania zadaniami, Trelo, Asana.
9.Przegląd procesów biznesowych i dobór narzędzi i rozwiązań cyfrowych i automatyzacji.
10.Automatyzacja sprzedaży i marketingu w mikrofirmie.
11.Admistrowanie danymi kientów. Zasady bezpiecznego zarządzania danymi w mikrofirmie.
12.Wspieranie współpracowników w wykorzystywaniu narzędzi cyfrowych i automatyzacji w procesach biznesowych.
13. Walidacja
Uczestnicy przed szkoleniem dokonują samooceny posiadanych kompetencji z zakresu usługi szkoleniowej i w tym celu mogą zasięgnąć wiedzy z ogólnodostępnych źródeł m in. w internecie przed rozpoczęciem usługi dzięki temu uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę, celem przygotowania się i lepszego przyswojenia programu szkoleń.
Szkolenie oparte jest o metody:
- prezentacja multimedialna praca zespołowa – zadania w grupach,
- case study,
- zadania
- Ćwiczenia indywidualne - case study
- Dyskusje – wymiana doświadczeń i refleksji.
- Feedback trenerski – omówienie wyników prac uczestników
Na koniec szkolenia zostanie przeprowadzona ankieta oraz walidacja.
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności a poziom trudności będzie narastał wraz z nabywaniem umiejętności i wiedzy uczestników i będzie na każdym etapie szkolenia weryfikowany przez trenera.
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ:
Walidacja efektów uczenia odbywa się w oparciu o teoretyczny test wiedzy wykonany elektronicznie poprzez platformę Microsoft Office 365 (FORMS) gdzie wynik generuje się automatycznie i jest podawany uczestnikowi oraz obserwacja w warunkach symulowanych.
Walidacja efektów uczenia się na poziomie min. 80% łącznie uzyskanych punktów z prawidłowych odpowiedzi z testu wiedzy z wynikiem generowanym automatycznie oraz punktów zdobytych podczas obserwacji w warunkach symulowanych uprawnia uczestnika do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji.
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się. Walidacja została przygotowana w taki sposób, że podczas procesu walidacji będzie weryfikowane nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (postaw) Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi:
Walidacja trwa 30 minut , tj. 15 minut teoretyczny test wiedzy z wynikiem generowanym automatycznie poprzez platformę FORMS MS Office udostępniany przez osobę walidującą a wynik generowany jest automatycznie uczestnikowi, następnie przeprowadzana jest obserwacja w warunkach symulowanych. - trwająca 15 minut polegająca na wykonaniu i zaprezentowaniu zadania praktycznego a w ten sposób udzieleniu odpowiedzi sprawdzając tym samym efekty uczenia się zgodne z ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się.
Walidator nie bierze udziału w procesie kształcenia usługi (nie jest obecny). Walidacja prowadzona jest przez Panią Wioletę Grzybowską i jest przez nią oceniana.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Przed szkoleniem uczestnicy otrzymają Work book w formie edytowalnej przesłany elektronicznie (mailowo) oraz pozostałe materiały przekazywane będą podczas trwania szkolenia (case study, zadania, test, etc).
Szkolenie składa się z wykładu i w większości z części praktycznej w formie warsztatu.
Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestnika.
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności a poziom trudności będzie narastał wraz z nabywaniem umiejętności i wiedzy uczestników i będzie na każdym etapie szkolenia weryfikowany przez trenera.
Szkolenie oparte jest o metody:
- prezentacja multimedialna
- praca zespołowa – zadania w grupach,
- Case study,
- zadania
- Ćwiczenia indywidualne - case study
- Dyskusje – wymiana doświadczeń i refleksji.
- Feedback trenerski – omówienie wyników prac uczestników
Trener będzie weryfikować nabywane umiejętności podczas szkolenia.
Wybrane metody walidacji po szkoleniu umożliwiają zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw).
Po szkoleniu zostanie przeprowadzona ankieta oraz walidacja.
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ:
Walidacja efektów uczenia odbywa się w oparciu o teoretyczny test wiedzy wykonany elektronicznie poprzez platformę Microsoft Office 365 (FORMS) gdzie wynik generuje się automatycznie i jest podawany uczestnikowi oraz obserwacja w warunkach symulowanych.
Walidacja efektów uczenia się na poziomie min. 80% łącznie uzyskanych punktów z prawidłowych odpowiedzi z testu wiedzy z wynikiem generowanym automatycznie oraz punktów zdobytych podczas obserwacji w warunkach symulowanych uprawnia uczestnika do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji.
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się. Walidacja została przygotowana w taki sposób, że podczas procesu walidacji będzie weryfikowane nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (postaw) Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi:
Walidacja trwa 30 minut , tj. 15 minut teoretyczny test wiedzy z wynikiem generowanym automatycznie poprzez platformę FORMS MS Office udostępniany przez osobę walidującą a wynik generowany jest automatycznie uczestnikowi, następnie przeprowadzana jest obserwacja w warunkach symulowanych. - trwająca 15 minut polegająca na wykonaniu i zaprezentowaniu zadania praktycznego a w ten sposób udzieleniu odpowiedzi sprawdzając tym samym efekty uczenia się zgodne z ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się.
Walidator nie bierze udziału w procesie kształcenia usługi (nie jest obecny). Walidacja prowadzona jest przez Panią Wioletę Grzybowską i jest przez nią oceniana.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
Po zakończeniu usługi uczestnicy otrzymują odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu wiedzy z wynikiem generowanym automatycznie oraz obserwacji w warunkach symulowanych na poziomie co najmniej 80% na podstawie ilości uzyskanych punktów łączne z obu form walidacji.
Warunki uczestnictwa
1. Szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistej.
2.Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
3.Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwierdzony przez uczestnika raportem uczestnictwa wygenerowanym z platformy Teams.
4. Dostawca usługi potwierdza, że zapewni realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
5. Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na ewentualne utrwalenie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli.
6.Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem B U R
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, cena jest adekwatna do jej zakresu.
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych. Każda godzina dydaktyczna to 45 min.
Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills);.
Dostawca usługi potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy realizacja usługi uprawnia przedsiębiorstwo lub osobę do uzyskania dofinansowania co najmn
Warunki techniczne
Warunki techniczne
W czasie zajęć zdalnych w czasie rzeczywistym od uczestników wymagany jest dostęp do Internetu oraz komputera lub innego sprzętu przenośnego z dostępem do internetu z mikrofonem i głośnikiem oraz wideo.
Podczas prowadzenia zajęć nie jest wymagane stałe korzystanie z wideo i mikrofonu przez uczestników, wymagane jest w zakresie niezbędnym i umożliwiającym niezakłócające prowadzenie zajęć w grupie.
Podstawą do rozliczenia usługi zdalnej w czasie rzeczywistym jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Usługa rozwojowa zostanie przeprowadzona za pośrednictwem platformy/komunikatora wskazanego przez Organizatora Usługi: Microsoft Teams uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub stacjonarne(komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS; aktualne wersje przeglądarki np.- Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości – minimalna prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s;uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
Dostawca Usług udostępnia linki w karcie usługi i dodatkowo udostępni link umożliwiający uczestnictwo w usłudze zdalnej przez cały okres jej trwania uczestnikom.
Link Dostawca Usługi udostępni uczestnikom przed planowanym terminem szkolenia.
Liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.) Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.