Grupowy wakacyjny intensywny kurs języka angielskiego na poziomie Upper-Intermediate - semestr II (Kierunek-Rozwój) - wt. / czw. Bydgoszcz.
Grupowy wakacyjny intensywny kurs języka angielskiego na poziomie Upper-Intermediate - semestr II (Kierunek-Rozwój) - wt. / czw. Bydgoszcz.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Osoby, które ukończyły poziom Upper-Intermediate - semestr I. Usługa adresowana również dla nowych Uczestników w tym z Projektu Kierunek-Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników14
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do wykorzystywania języka angielskiego w zakresie sprawności czytania, pisania,słuchania oraz mówienia na poziomie Upper-Intermediate.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się językiem angielskim na poziomie Upper-Intermediate w formie ustnej i pisemnej w kontekście życia codziennego. | Kryteria weryfikacji Interpretuje główne wątki przekazu zawarte w złożonych tekstach mówionych i pisanych na tematy konkretne i abstrakcyjne, łącznie z tematami z zakresu jego specjalności. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje przejrzyste i szczegółowe wypowiedzi ustne i pisemne, a także wyjaśnia swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, rozważając wady i zalety różnych rozwiązań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Prowadzi płynną i spontaniczną komunikację, która umożliwia swobodne rozmowy z innym użytkownikiem języka bez obciążania żadnej ze stron. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia zasady gramatyczne w zakresie objętym programem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs adresowany jest dla osób, które ukończyły poziom Upper-Intermediate - semestr I. Usługa adresowana również dla nowych Uczestników w tym z Projektu Kierunek-Rozwój. Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut (łącznie 40 godzin lekcyjnych). Usługodawca nie przewidział przerw w usłudze szkoleniowej.
Usługa rozwojowa realizowana jest w siedzibie szkoły językowej wyposażonej w odpowiednie zaplecze dydaktyczne i socjalne, zapewniające uczestnikom komfortowe warunki nauki. Obiekt posiada 6 przestronnych, nowoczesnych sal dydaktycznych o powierzchni umożliwiającej prowadzenie zajęć grupowych oraz indywidualnych. Każda sala jest wyposażona w:
- stoły i krzesła dostosowane do liczby uczestników i charakteru zajęć,
- telewizor o przekątnej 65 cali umożliwiający prezentację materiałów multimedialnych,
- laptop dla trenera z dostępem do Internetu, oprogramowaniem biurowym i prezentacyjnym,
- dostęp do bezprzewodowej sieci Wi-Fi o odpowiedniej przepustowości,
- odpowiednie oświetlenie, ogrzewanie i wentylację.
Na terenie obiektu znajdują się:
- 2 toalety dla uczestników utrzymane w należytym stanie sanitarnym,
- kuchnia z możliwością przygotowania gorących napojów (kawa, herbata) oraz zakupu drobnych przekąsek (np. wafelki, ciastka),
- poczekalnia / strefa relaksu dla uczestników oczekujących na zajęcia,
- pomieszczenie dla kadry dydaktycznej wyposażone w sprzęt biurowy i dostęp do Internetu.
Obiekt jest w pełni dostosowany do prowadzenia usług rozwojowych w zakresie szkoleń językowych, zapewniając:
- komfortowe warunki pracy dla uczestników i trenerów,
- bezpieczeństwo oraz higienę zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- dostęp do sprzętu i technologii niezbędnych do realizacji zajęć w formie stacjonarnej.
Pomieszczenia są regularnie sprzątane, utrzymywane w czystości i poddawane okresowej konserwacji technicznej. Wszystkie elementy wyposażenia pozostają w pełnej sprawności i gotowości do użycia podczas świadczenia usługi rozwojowej.
Usługa rozwojowa kończy się walidacją efektów uczenia się, do której każdy z uczestników kursu zobowiązany jest przystąpić. Sposób organizacji walidacji: test i wywiad.
PROGRAM:
Zajęcia teoretyczne: 13 godzin dydaktycznych
Zajęcia praktyczne: 27 godzin dydaktycznych
I. Czasy gramatyczne:
- Present Simple
- Present Continuous
- Past Simple
- Present Perfect
- Past Perfect
- Past Continuous
- Future Perfect
- Future Continuous
II. Czasowniki:
- modalne
- posiłkowe
- posiłkowe
- regularne i nieregularne
- składnia czasownika z bezokolicznikiem i czasownikami zakończonymi na -ing
- czasowniki modalne w trzecim trybie warunkowym
III. Przyimki:
- miejsca (at, between, for...)
- czasu (at, on, in...)
IV. Pozostałe zagadnienia
- strona bierna w czasie teraźniejszym, przeszłym i przyszłym
- czasowniki modalne
- mowa zależna w zdaniach i pytaniach
- zdania względne definiujące i niedefiniujące
- gramatyka strony biernej
- różnice pomiędzy rzeczownikami policzalnymi i niepoliczalnymi
- konstrukcja zdań wyrażających kontrast i cel
V. Leksyka:
- sen (snore, duvet, insomnia...)
- muzyka (a violin, a flute, an orchestra...)
- ciało (heel, kidneys, shrug...)
- zbrodnia i kara (mugging, bribery, smuggling...)
- media (commentator, agony aunt, freelance journalist...)
- biznes (merge, the market leader, a deal...)
VI. Rozmówki:
- wyrażanie opinii
- wywiad
- dyskusja
- quiz
VII. Pisanie:
- pisanie artykułów
- pisanie e-maili
- pisanie historii
- pisanie opowiadania
- opis zdjęcia
- wyrażanie opinii
- raport
VIII. Czytanie:
- długie artykuły
- długie historie
- biografia
- książka
IX. Słuchanie:
Na tym poziomie Uczestnik rozumie złożone wypowiedzi, zawierające znane mu słownictwo. Potrafi
zrozumieć główne idee i najważniejsze szczegóły w rozmowach i wypowiedziach dotyczących znanych
tematów. Potrafi skutecznie się komunikować, co ułatwia mu rozumienie różnorodnych treści.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Gramatyka: used to, be used to, get used to – przyzwyczajenia. Ćwiczenia pisemne i ustne, słownictwo dotyczące snu. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 13-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Ćwiczenia słuchania i mówienia o nawykach związanych ze snem. Dialogi w parach z użyciem used to i be used to. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 18-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Czasowniki z bezokolicznikiem i zakończone na -ing – różnice, zastosowanie w zainteresowaniach muzycznych. Ćwiczenia pisemne i ustne. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 20-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Ćwiczenia słuchania i rozmowy o preferencjach muzycznych, dyskusja w parach, uzasadnianie wyborów. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 25-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Poszerzenie słownictwa codziennego, ćwiczenia w zdaniach i mini-quizy językowe. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 27-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Czasowniki modalne przeszłe: must have, would rather – wyrażanie preferencji i decyzji. Ćwiczenia pisemne i ustne. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 01-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Konflikty interpersonalne – kreowanie sytuacji konfliktowych i rozwiązań z użyciem nowej gramatyki. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 03-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Czasowniki zmysłów – użycie i różnice. Ćwiczenia pisemne i ustne, słownictwo związane z ciałem i doświadczeniami zmysłowymi. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 08-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Słownictwo związane z występami, scenki sytuacyjne i ćwiczenia konwersacyjne w praktyce. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 10-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Powtórzenie materiału z rozdziałów 6–7, ćwiczenia konwersacyjne, quizy i praktyczne zastosowanie struktur. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 15-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Strona bierna we wszystkich formach, have something done, is said that, he is thought to. Ćwiczenia pisemne i ustne. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 17-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Słownictwo związane z przestępczością i karami. Ćwiczenia pisemne i ustne w kontekście nowej gramatyki. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 22-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Fałszywe informacje i czasowniki raportujące. Rozwinięcie słownictwa medialnego, ćwiczenia gramatyczne. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 24-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Powtórzenie całego materiału: gramatyka, słownictwo, konwersacje, scenki praktyczne i wymowa. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 29-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja efektów uczenia się: test teoretyczny, wywiad swobodny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 560,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 560,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 64,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 64,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Frankiewicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wykaz materiałów:
1) Podręcznik + ćw. English File Upper-Intermediate wyd. IV wydawnictwo OXFORD
Materiały uzupełniające:
1) Platforma Oxford Learnes Bookshelf, Oxford Online Practice
2) Aplikacja na telefon do fiszek i zagadnień leksykalnych oraz testów wiedzy np. Kahoot, Quizlet, test-english.com
3) Materiały autorskie przygotowywane przez osobę prowadzącą usługę
4) Formularz egzaminacyjny
Warunki uczestnictwa
1. Wykonanie testu poziomującego (pre-test) na stronie British School:
https://www.britishschool.pl/test/
(wyłącznie osoby, które nie brały udziału w "Grupowym wakacyjnym intensywnym kursie języka angielskiego na poziomie Upper-Intermediate - semestr I (Kierunek-Rozwój) - wt. / czw. Bydgoszcz").
2. Zawarcie umowy z British School Anna Racinowska
3. Posiadanie przez Uczestnika wskazanego przez Usługodawcę kompletu podręczników (podr. + ćw.) - dodatkowa opłata
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek-Rozwój.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi