Kurs: STRATEGIA MARKI ORAZ OBECNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH
Kurs: STRATEGIA MARKI ORAZ OBECNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Grupa docelowa usługi
- specjaliści ds. marketingu i PR,
- osoby odpowiedzialne za komunikację w organizacjach,
- freelancerzy i osoby rozwijające własne marki osobiste,
- twórcy treści i social media managerowie,
- każda osoba zainteresowana marketingiem internetowym
- pracownicy i kadra zarządzająca MŚP,
- usługa jest również adresowana do Uczestników Projektu: "Kierunek – Rozwój",
- Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Usługa rozwojowa adresowana również dla Uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- do udziału w usłudze wymagana jest podstawowa wiedza ogólnoekonomiczna uczestnik
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi31
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu „STRATEGIA MARKI ORAZ OBECNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH” jest przygotowanie uczestnika do samodzielnego, efektywnego kreowania obecności marki w internecie, zgodnej z celami biznesowymi oraz zaplanowania i prowadzenia profesjonalnych działań komunikacyjnych w social mediachEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje tożsamość marki | Kryteria weryfikacji Potrafi określić misję i wizję marki | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Definiuje tożsamość marki | Kryteria weryfikacji Rozróżnia wartości marki i ich rolę | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Analizuje rynek i konkurencję | Kryteria weryfikacji Umie wskazać grupę docelową | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Analizuje rynek i konkurencję | Kryteria weryfikacji Stosuje podstawowe narzędzia do analizy konkurencji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Buduje komunikację marki | Kryteria weryfikacji Potrafi określić kluczowe komunikaty | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Buduje komunikację marki | Kryteria weryfikacji Umie dobrać kanały komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy i optymalizuje profil firmowy | Kryteria weryfikacji Potrafi wskazać elementy profilu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy i optymalizuje profil firmowy | Kryteria weryfikacji Umie ustawić cele marketingowe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy angażujący content | Kryteria weryfikacji Dobiera typy treści do odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy angażujący content | Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia do tworzenia contentu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Prowadzi kampanie reklamowe | Kryteria weryfikacji Zna podstawy Facebook Ads | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Prowadzi kampanie reklamowe | Kryteria weryfikacji Analizuje wyniki kampanii | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy atrakcyjny profil | Kryteria weryfikacji Umie optymalizować bio | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy atrakcyjny profil | Kryteria weryfikacji Potrafi używać linków | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Projektuje treści wizualne | Kryteria weryfikacji Tworzy treści zgodne z estetyką marki | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Projektuje treści wizualne | Kryteria weryfikacji Planuje harmonogram publikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje reklamy i hashtagi | Kryteria weryfikacji Dobiera skuteczne hashtagi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje reklamy i hashtagi | Kryteria weryfikacji Tworzy kampanie reklamowe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy angażujące treści | Kryteria weryfikacji Zna rodzaje popularnych treści | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy angażujące treści | Kryteria weryfikacji Umie wykorzystać muzykę i efekty | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Optymalizuje profil marki | Kryteria weryfikacji Potrafi określić cele konta | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Optymalizuje profil marki | Kryteria weryfikacji Dobiera elementy profilu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Współpracuje z influencerami | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje rolę influencerów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Prowadzi kampanie reklamowe | Kryteria weryfikacji Zna podstawy reklamy TikTok Ads | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy profesjonalny profil | Kryteria weryfikacji Rozróżnia profil osobisty i firmowy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Buduje sieć kontaktów | Kryteria weryfikacji Zna zasady networkingu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Buduje sieć kontaktów | Kryteria weryfikacji Rozumie rolę rekomendacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy wartościowe treści i reklamy | Kryteria weryfikacji Projektuje content marketing | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy wartościowe treści i reklamy | Kryteria weryfikacji Zna reklamy LinkedIn Ads | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs składa się z następujących modułów
Strategia marki
- Wprowadzenie do strategii marki
- Czym jest marka i dlaczego jest ważna?
- Elementy skutecznej strategii marki.
- Definiowanie tożsamości marki
- Misja, wizja, wartości marki.
- Tworzenie persony marki.
- Analiza rynku i konkurencji
- Badanie grupy docelowej.
- Narzędzia do analizy konkurencji.
- Budowanie komunikacji marki
- Kluczowe komunikaty i ton marki.
- Jak przyciągnąć i zaangażować odbiorców?
- Warsztat: Tworzenie własnej strategii marki
- Uczestnicy tworzą w grupach szkic strategii dla swojej marki.
Facebook jako skuteczne narzędzie marketingowe
- Wprowadzenie do Facebooka jako narzędzia marketingowego
- Statystyki i trendy użytkowania.
- Jak Facebook różni się od innych platform?
- Tworzenie i optymalizacja profilu firmowego
- Kluczowe elementy profilu.
- Jak ustawić cele marketingowe?
- Content marketing na Facebooku
- Rodzaje treści: posty, wideo, relacje.
- Jak tworzyć angażujące treści?
- Narzędzia do tworzenia contentu
- Reklama na Facebooku
- Wprowadzenie do Facebook Ads.
- Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe?
- Analiza wyników i optymalizacja
- Kluczowe metryki do śledzenia.
- Jak interpretować wyniki i dostosowywać strategię?
Instagram w marketingu
- Wprowadzenie do Instagramu
- Statystyki użytkowania i demografia.
- Dlaczego Instagram jest ważny dla marek?
- Tworzenie atrakcyjnego profilu
- Kluczowe elementy profilu.
- Jak używać bio i linków?
- Content na Instagramie
- Rodzaje treści: posty, stories, reels.
- Jak planować i tworzyć atrakcyjne treści wizualne?
- Narzędzia do tworzenia contentu
- Hashtagi i zasięg organiczny
- Jak dobierać hashtagi?
- Strategie zwiększania zasięgu organicznego.
- Reklama na Instagramie
- Wprowadzenie do Instagram Ads.
- Jak tworzyć kampanie reklamowe na Instagramie?
Autor programu: Justyna Toros
TikTok – nowa platforma marketingowa
- Wprowadzenie do TikToka
- Statystyki użytkowania i demografia.
- Jak TikTok zmienia sposób tworzenia treści?
- Tworzenie konta i profilu
- Kluczowe elementy profilu.
- Jak ustawić cele na TikToku?
- Content na TikToku
- Rodzaje treści: trendy, wyzwania, edukacja.
- Jak tworzyć angażujące filmy?
- Narzędzia do tworzenia contentu
- Strategie marketingowe na TikToku
- Jak wykorzystać influencerów?
- Współpraca z użytkownikami.
- Reklama na TikToku
- Wprowadzenie do TikTok Ads.
- Jak tworzyć kampanie reklamowe na TikToku
- Wprowadzenie do LinkedIn
- Statystyki użytkowania i demografia.
- Jak LinkedIn różni się od innych platform?
- Tworzenie profilu osobistego i firmowego
- Kluczowe elementy profilu.
- Jak optymalizować profil pod kątem rekrutacji i biznesu?
- Networking i budowanie relacji
- Jak skutecznie korzystać z LinkedIn do networkingu?
- Wartość rekomendacji i świadectw.
- Content marketing na LinkedIn
- Jak tworzyć wartościowe treści?
- Jak angażować swoją sieć?
- Narzędzia do tworzenia contentu
- Reklama na LinkedIn
- Wprowadzenie do LinkedIn Ads.
- Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe?
Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych. Dodatkowo każdego dnia w trakcie szkolenia przewidziana jest jedna przerwa 15 minutowa oraz jedna przerwa lunchowa trwająca 45 minut. Przerwy nie są ujęte w polu „Liczba godzin dydaktycznych”, ale są wliczone do tabeli z harmonogramem zajęć.Na zakończenie szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się (test teoretyczny przeprowadzony za pomocą narzędzi cyfrowych) trwająca 1 godzinę dydaktyczną. Wyniki testów cyfrowych generowane są automatycznie przez system, od razu po zakończeniu walidacji.
Wymagany poziom obecności na zajęciach 80-100% (w zależności od wymagań operatora).
Do udziału w usłudze wymagana jest podstawowa wiedza ogólnoekonomiczna uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 26 STRATEGIA MARKI: Wprowadzenie do strategii marki; definiowanie tożsamości marki – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 26 STRATEGIA MARKI: Analiza rynku i konkurencji – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 26 Przerwa lunchowa (nie wliczana do liczby godzin usługi) | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 26 STRATEGIA MARKI: Budowanie komunikacji marki – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 26 STRATEGIA MARKI: Warsztat: Tworzenie własnej strategii marki – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 26 FACEBOOK: Wprowadzenie do Facebooka jako narzędzia marketingowego; tworzenie i optymalizacja profilu firmowego – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 26 FACEBOOK: Content marketing na Facebooku – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 26 Przerwa lunchowa (nie wliczana do liczby godzin usługi) | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 26 FACEBOOK: Reklama na Facebooku – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 26 FACEBOOK: Analiza wyników i optymalizacja – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 26 INSTAGRAM W MARKETINGU: Wprowadzenie do Instagramu; tworzenie atrakcyjnego profilu – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 26 INSTAGRAM W MARKETINGU: Content na Instagramie – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 26 Przerwa lunchowa (nie wliczana do liczby godzin usługi) | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 26 INSTAGRAM W MARKETINGU: Hashtagi i zasięg organiczny – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 26 INSTAGRAM W MARKETINGU: Reklama na Instagramie – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 26 TIKTOK – NOWA PLATFORMA MARKETINGOWA: Wprowadzenie do TikToka; tworzenie konta i profilu – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 26 TIKTOK – NOWA PLATFORMA MARKETINGOWA: Content na TikToku – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 26 Przerwa lunchowa (nie wliczana do liczby godzin usługi) | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 26 TIKTOK – NOWA PLATFORMA MARKETINGOWA: Strategie marketingowe na TikToku – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 26 TIKTOK – NOWA PLATFORMA MARKETINGOWA: Reklama na TikToku – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 26 LINKEDIN: Wprowadzenie do LinkedIn; tworzenie profilu osobistego i firmowego – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 26 LINKEDIN: Networking i budowanie relacji – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 26 Przerwa lunchowa (nie wliczana do liczby godzin usługi) | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 26 LINKEDIN: Content marketing na LinkedIn – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 26 LINKEDIN: Reklama na LinkedIn – wykłady, ćwiczenia i czat na żywo | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 26 Walidacja | Prowadzący Justyna Toros | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 720,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 720,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 87,74 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 87,74 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Toros
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestniczy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe wykładowcy w tym np.:
- skrypty i autorską prezentację,
- scenariusze,
- pliki dokumentów przygotowanych w formacie PDF lub/i Excel,
- zadania i ćwiczenia,
- materiał dydaktyczny "umiejętności i kompetencje społeczne"
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie poprzez BUR oraz bezpośrednio na stronie www.frr.pl w celu zawarcia umowy świadczenia usług i wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Informacje dodatkowe
W polu Liczba godzin usługi wymiar godzin szkolenia jest przedstawiony w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna usługi = 45 minut).
W sytuacjach nagłych/nieprzewidzianych, jak również w przypadku problemów technicznych prosimy uczestników szkolenia o kontakt z opiekunem szkolenia.
Oświadczam, że firma Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o. (NIP 5213544873) jest wpisana do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez m. st. Warszawa pod numerem 1050K i na tej podstawie jest uprawniona do wystawiania faktur ze stawką VAT zw. (usługa szkoleniowa zwolniona z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dn. 11.03.2004 r.).
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu: „Kierunek – Rozwój”.
Zawarto umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
- szkolenie będzie realizowane na platformie ClickMeeting (www.clickmeeting.com/pl), która działa w przeglądarce internetowej (należy posiadać aktualną wersją przeglądarki: google chrome/ firefox/ opera/ safari lub Edge),
- komputer/laptop/tablet prawidłowo połączony ze sprawnymi: głośnikami, mikrofonem oraz kamerą,
- Internet o minimalnej prędkości pobierania 2 Mb/s (weryfikacja: https://www.speedtest.pl/),
- komputer/laptop/tablet z wgranym systemem Windows lub iOS i aktualną wersją ww. przeglądarki internetowej,
- komputer/laptop/tablet z zainstalowanym oprogramowaniem MS Office (w szczególności MS Excel).
Usługa jest dostępna na wszystkich urządzeniach (laptop, tablet czy telefon komórkowy) posiadających stały dostęp do Internetu.
Uczestnicy otrzymają osobne linki dostępowe do każdego dnia szkolenia, na maksymalnie 1 dzień przed rozpoczęciem każdego dnia szkolenia. Otrzymany link będzie aktywny do czasu zakończenia dnia szkolenia.
Usługa będzie rejestrowana i nagrywana w celu monitoringu. Nagranie będzie udostępnione (na ograniczony czas) uczestnikom po uprzednim wyrażeniu zgody wykładowców i uczestników w celu utrwalenia efektów kształcenia.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.