APERTUS Akademia rozwoju kompetencji dla farmaceutów i techników
APERTUS Akademia rozwoju kompetencji dla farmaceutów i techników
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla osób pracujących w aptekach, w szczególności dla:
- farmaceutów (pierwszy stół, opieka farmaceutyczna, rekomendacje OTC),
- techników farmaceutycznych i personelu ekspedycyjnego,
- kierowników i zastępców kierowników aptek – także w roli liderów wdrażających standard rozmowy,
- właścicieli i menedżerów sieci/pojedynczych aptek odpowiedzialnych za wyniki i standardy,
- nowych pracowników rozpoczynających pracę w aptece,
- osób odpowiedzialnych za szkolenia wewnętrzne / jakościowe (KPI, standardy, mystery shopper),
- opcjonalnie: zespołów e-apteki/telefarmacji pracujących z doradztwem na odległość.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji05-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do skutecznej, empatycznej komunikacji z pacjentem oraz współpracownikami. Stosuje doradczy model sprzedaży. Identyfikuje kluczowe elementy procesu i zasady etyczne, wdraża bezpieczny cross-/upselling adekwatny do potrzeb. Buduje lojalność pacjenta.Wykazuje się empatią. Deleguje świadomie zadania pod mocne strony pracowników, komunikuje się klarownie w zespole, rozwiązuje konflikty i motywuje. Buduje pozycję autorytetu i zaufania, inspiruje do działania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje kluczowe elementy sprzedaży doradczej w aptece (proces, etyka, KPI, rola „pierwszego stołu”) oraz klasyfikuje techniki zwiększające wartość koszyka. | Kryteria weryfikacji wskazuje etapy procesu sprzedaży doradczej i identyfikuje rolę „pierwszego stołu”. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji rozróżnia zasady etyczne w krótkich scenariuszach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji mapuje elementy procesu do przykładowej rozmowy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji klasyfikuje techniki zwiększania koszyka (np. cross-selling, up-selling, zestawy/komplementarność, follow-up) do odpowiednich potrzeb pacjenta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje w rozmowie realnej min. 3 momenty, w których zastosowano techniki zwiększania koszyka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wiedza: Rozróżnia mechanizmy wpływu emocji i przekonań na decyzje pacjenta oraz definiuje strategie budowania lojalności i standard skutecznej komunikacji. | Kryteria weryfikacji rozróżnia emocje pacjenta (np. lęk, wstyd, frustracja) i ich wpływ na decyzje zakupowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji definiuje elementy standardu skutecznej komunikacji (cel rozmowy, język korzyści, parafraza, domknięcie). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje emocje i przekonania pacjenta oraz dobiera adekwatną reakcję (normalizacja, edukacja, rekomendacja). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji utrzymuje postawę empatyczną, reguluje własne emocje i buduje zaufanie (kontakt wzrokowy, ton, podsumowanie zaleceń). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Reguluje własne emocje i dobiera adekwatne reakcje w kontakcie z trudnym pacjentem, deeskaluje sytuacje i dokumentuje działania po wizycie. | Kryteria weryfikacji identyfikuje typy „trudnych” zachowań pacjentów (np. agresywny, roszczeniowy, lękowy, unikający) i rozróżnia techniki deeskalacji dla każdego typu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wyjaśnia model regulacji emocji (np. STOP/PAUZA–oddech–reframing) oraz wymienia zasady dokumentowania interwencji po wizycie (co, kiedy, gdzie). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji reguluje własne emocje (pauza, oddech, ton głosu), dobiera adekwatną reakcję (parafraza, granice, propozycja rozwiązania) i deeskaluje sytuację | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje procedurę bezpieczeństwa (wezwanie wsparcia, zakończenie rozmowy) gdy eskalacja trwa; wdraża standard zakończenia (podsumowanie zaleceń, informacja o dalszym kontakcie). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji utrzymuje profesjonalną postawę i szacunek, reguluje napięcie w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża bezpieczne techniki sprzedaży uzupełniającej | Kryteria weryfikacji Rozróżnia techniki: cross-selling, up-selling, sprzedaż komplementarną; identyfikuje kiedy ich nie stosować. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Definiuje zasady bezpieczeństwa i zgodności (compliance): pierwszeństwo potrzeby pacjenta, transparentność, brak presji, zgoda pacjenta, dokumentacja. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji parafrazuje, podsumowuje zalecenia, proponuje alternatywę lub follow-up bez wywierania presji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Szanuje autonomię pacjenta, utrzymuje etyczną, nieoceniającą postawę i buduje zaufanie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Buduje relację opartą na zaufaniu i odpowiedzialności, przyjmuje informację zwrotną i współpracuje przy standaryzacji praktyk w zespole apteki. | Kryteria weryfikacji buduje zaufanie przez jasną komunikację (kontakt wzrokowy, ton, parafraza), wyjaśnia decyzje i bierze odpowiedzialność za ustalenia z pacjentem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji stosuje empatię (uznanie emocji, normalizacja), utrzymuje granice i domyka rozmowę z podsumowaniem i zgodą pacjenta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji współtworzy lub aktualizuje element standardu rozmowy (np. skrypt, checklistę), testuje go w praktyce i raportuje wnioski na krótkiej odprawie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji udziela konstruktywnego feedbacku współpracownikowi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje mechanizmy stresu i wypalenia zawodowego oraz ich wpływ na codzienną pracę. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje mechanizmy stresu i wypalenia zawodowego, określając ich przyczyny, objawy oraz konsekwencje dla zdrowia psychicznego i fizycznego, a także analizuje ich wpływ na jakość pracy i relacje z pacjentami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji identyfikuje symptomy stresu i wypalenia zawodowego u siebie oraz współpracowników, a następnie wdraża skuteczne techniki ich redukcji, takie jak techniki relaksacyjne, planowanie pracy czy strategie przeciwdziałania przeciążeniu zawodowemu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji stosuje zasady dbałości o dobrostan psychiczny, aktywnie zarządza własnym stresem i pomaga współpracownikom w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje różne typy osobowości pacjentów i dostosowuje do nich styl komunikacji oraz argumentację sprzedażową. | Kryteria weryfikacji identyfikuje różne typy osobowości pacjentów, analizując ich cechy charakterystyczne, sposób komunikacji oraz reakcje w sytuacjach stresowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji stosuje odpowiednie techniki komunikacyjne, dostosowując ton, tempo rozmowy i argumentację sprzedażową do indywidualnych cech pacjenta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji wdraża świadome podejście do komunikacji interpersonalnej, budując relacje oparte na empatii i zrozumieniu oraz aktywnie dostosowując swoje reakcje do potrzeb pacjentów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Stosuje skuteczne techniki zarządzania stresem i emocjami w kontaktach z pacjentami. | Kryteria weryfikacji identyfikuje czynniki wywołujące stres w kontaktach z pacjentami oraz analizuje ich wpływ na jakość komunikacji i efektywność zawodową. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji stosuje skuteczne techniki zarządzania stresem i emocjami, wykorzystując strategie oddechowe, mindfulness, autoregulację emocjonalną. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji wdraża świadome podejście do kontroli własnych emocji w pracy z pacjentami, dbając o atmosferę wzajemnego szacunku i otwartości. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Umiejętność: Wdraża strategie efektywnej komunikacji i budowania cierpliwości w pracy z trudnymi pacjentami. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje skuteczne strategie komunikacyjne stosowane w pracy z trudnymi pacjentami, analizuje ich wpływ na jakość relacji oraz identyfikuje techniki pozwalające na budowanie cierpliwości i kontrolowanie emocji w wymagających sytuacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji wdraża strategie efektywnej komunikacji i budowania cierpliwości, stosując techniki aktywnego słuchania, parafrazowania, zadawania odpowiednich pytań oraz utrzymywania profesjonalnej postawy w obliczu trudnych rozmów i konfliktowych sytuacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje świadome podejście do relacji z pacjentami, okazując empatię, zachowując cierpliwość i dostosowując sposób komunikacji do indywidualnych potrzeb pacjenta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Wdraża zasady profesjonalnej i empatycznej komunikacji, budując pozytywne relacje z pacjentami. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje kluczowe zasady profesjonalnej i empatycznej komunikacji w pracy z pacjentem, rozumiejąc ich znaczenie w budowaniu zaufania, skutecznej współpracy oraz zapobieganiu konfliktom. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji stosuje techniki aktywnego słuchania, precyzyjnego formułowania komunikatów oraz odpowiedniego reagowania na emocje pacjenta, aby prowadzić rozmowy w sposób profesjonalny, spokojny i budujący pozytywne relacje. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji wdraża zasady profesjonalnej i empatycznej komunikacji, okazując szacunek, cierpliwość i zrozumienie dla pacjentów, co sprzyja tworzeniu komfortowej atmosfery i poprawia jakość obsługi w placówce medycznej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje różne typy osobowości w zespole oraz ich wpływ na efektywność pracy i komunikację. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje różne typy osobowości w zespole oraz ich wpływ na efektywność pracy i komunikację, rozumiejąc ich mocne strony oraz potencjalne wyzwania w środowisku zawodowym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji wskazuje sposoby dostosowania stylu zarządzania i komunikacji do specyfiki osobowości pracowników, aby zwiększyć ich zaangażowanie i efektywność. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje metody identyfikacji typów osobowości, wykorzystując je do lepszego dopasowania ról i obowiązków w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji wdraża strategie komunikacyjne dostosowane do różnych osobowości, skutecznie budując atmosferę współpracy i zaufania w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Stosuje narzędzia do analizy mocnych stron zespołu, aby skuteczniej zarządzać jego potencjałem. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje kluczowe kompetencje i mocne strony pracowników, rozumiejąc ich wpływ na efektywność zespołu i realizację celów organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje narzędzia i metody analizy talentów oraz potencjału pracowników, umożliwiające lepsze dopasowanie ról i obowiązków. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje narzędzia do analizy mocnych stron zespołu, identyfikując obszary wymagające wsparcia oraz sposoby optymalizacji pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji wdraża strategie zarządzania talentami, wykorzystując wyniki analizy do skuteczniejszego delegowania zadań i motywowania zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: inspiruje swój zespół, budując pozycję świadomego i skutecznego lidera. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje cechy skutecznego lidera oraz ich wpływ na motywację i efektywność zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji wskazuje strategie budowania autorytetu i zaufania wśród pracowników, dostosowane do specyfiki zespołu i organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji stosuje techniki motywacyjne i komunikacyjne, które wspierają rozwój zespołu oraz wzmacniają jego zaangażowanie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji inspiruje swój zespół, budując pozycję świadomego i skutecznego lidera, który wspiera rozwój pracowników, motywuje ich do działania i tworzy środowisko sprzyjające współpracy oraz osiąganiu wspólnych celów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM RAMOWY SZKOLENIA: APERTUS Akademia rozwoju kompetencji dla farmaceutów i techników
MODUŁ I Komunikacja, cierpliwość i odporność psychiczna – kluczowe umiejętności farmaceuty w pracy z pacjentem
- Stres i wypalenie zawodowe w pracy z pacjentem – zajęcia teoretyczne z częścią praktyczną
- Jak budować cierpliwość w relacji z trudnym pacjentem – zajęcia praktyczne
- Typy osobowości pacjentów i dopasowanie stylu komunikacji – zajęcia praktyczne
- Skuteczna argumentacja w rozmowie z pacjentem – zajęcia praktyczne
- Jak panować nad emocjami w trudnych sytuacjach? – zajęcia praktyczne
- Budowanie pozytywnej relacji z pacjentem – zajęcia praktyczne
- Zarządzanie czasem i efektywność w pracy z pacjentem – zajęcia praktyczne
MODUŁ II Sprzedaż doradcza w aptece – program rozwoju kompetencji dla farmaceutów i techników
- Sprzedaż doradcza w aptece - zajęcia teoretyczne
- Skuteczna komunikacja w pracy z pacjentem - zajęcia praktyczne
- Zwiększenie wartości koszyka zakupowego - zajęcia praktyczne
- Zarządzanie emocjami w obsłudze pacjenta - zajęcia praktyczne
- Zarządzanie stresem w obsłudze trudnego pacjenta - zajęcia praktyczne
- Wpływ przekonań na pracę z pacjentem - zajęcia praktyczne
- Budowanie lojalności pacjentów - zajęcia praktyczne
MODUŁ III Lider w farmacji – jak skutecznie delegować zadania, rozwijać zespół i wzmacniać jego potencja
- Dopasowanie zadań do predyspozycji i mocnych stron pracownika - zajęcia teoretyczne z częścią praktyczną
- Efektywna komunikacja z pracownikiem o danym typie osobowości - zajęcia teoretyczne z częścią praktyczną
- Budowanie pozycji lidera i skuteczne zarządzanie zespołem - zajęcia praktyczne
Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie oraz obserwacja w warunkach rzeczywistych
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności:
- Warsztaty
- Studia przypadków (case studies)
- Symulacje praktycznych sytuacji
- Ćwiczenia grupowe
------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Usługa realizowana jest w jednostkach lekcyjnych, czyli 1 jednostka lekcyjna to 45 min. Usługa trwa 56 jednostek lekcyjnych, czyli 48 godzin + przerwy 2 godz.15 min. Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
- Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie
- „Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR.”
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Warunki niezbędne do spełnienia (przez uczestników usługi), aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu:
- minimalny poziom wykształcenia: nie jest wymagane
- Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie
- aktywność w trakcie prowadzenia usługi: udzielania informacji, angażowanie się w realizację usługi
- minimalny poziom obecności na zajęciach 80%
- minimalna liczba pracowników firmy, która powinna wziąć udział w usłudze - zgodnie z kartą
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 29 Stres i wypalenie zawodowe w pracy z pacjentem – zajęcia teoretyczne z częścią praktyczną | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 29 Przerwa | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 29 Jak budować cierpliwość w relacji z trudnym pacjentem – zajęcia praktyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 29 Przerwa | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 29 Typy osobowości pacjentów i dopasowanie stylu komunikacji – zajęcia praktyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 29 Skuteczna argumentacja w rozmowie z pacjentem – zajęcia praktyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 29 Jak panować nad emocjami w trudnych sytuacjach? – zajęcia praktyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 29 Przerwa | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 29 Budowanie pozytywnej relacji z pacjentem – zajęcia praktyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 29 Zarządzanie czasem i efektywność w pracy z pacjentem – zajęcia praktyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 29 Sprzedaż doradcza w aptece - zajęcia teoretyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 29 Przerwa | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 29 Skuteczna komunikacja w pracy z pacjentem - zajęcia praktyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 29 Przerwa | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 29 Zwiększenie wartości koszyka zakupowego - zajęcia praktyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 29 Zarządzanie emocjami w obsłudze pacjenta - zajęcia praktyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 29 Przewra | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 29 Zarządzanie emocjami w obsłudze pacjenta - zajęcia praktyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 29 Zarządzanie stresem w obsłudze trudnego pacjenta - zajęcia praktyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 29 Zarządzanie stresem w obsłudze trudnego pacjenta - zajęcia praktyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 29 Przerwa | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 29 Wpływ przekonań na pracę z pacjentem - zajęcia praktyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 29 Budowanie lojalności pacjentów - zajęcia praktyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 29 Przerwa | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 29 Dopasowanie zadań do predyspozycji i mocnych stron pracownika - zajęcia teoretyczne z częścią praktyczną | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 29 Efektywna komunikacja z pracownikiem o danym typie osobowości - zajęcia teoretyczne z częścią praktyczną | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 29 Przerwa | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 29 Budowanie pozycji lidera i skuteczne zarządzanie zespołem - zajęcia praktyczne | Prowadzący Karol Nieciecki | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 29 Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie oraz obserwacja w warunkach rzeczywistych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 11 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 11 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karol Nieciecki
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
MATERIAŁY DLA UCZESTNIKÓW:
- prezentacja
- skrypt
- wypracowane podczas warsztatów materiały
UZUPEŁNIENIE INFORMACJI DODATKOWYCH:
- Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
- Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
- Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
- Przedsiębiorca zobowiązany jest do zapewnienia udziału Pracowników przedsiębiorcy w usłudze rozwojowej na poziomie frekwencji nie mniejszym niż 80%
Informacje dodatkowe
Usługa realizowana jest w jednostkach lekcyjnych, czyli 1 jednostka lekcyjna to 45 min. Usługa trwa 56 jednostek lekcyjnych, czyli 48 godzin + przerwy 2 godz.15 min. Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Uczestnik szkolenia otrzyma:
- zaświadczenie potwierdzające zdobyte kompetencje po zakończeniu usługi - min 80 % obecności, pozytywnym zaliczeniu walidacji
- materiały szkoleniowe - opisane w karcie usług
Dodatkowe informacje:
- Karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
- Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
Cd. w materiałach dla uczestników
Adres
Adres
Prawidłowy adres usługi (nie można wprowadzić tej miejscowości w systemie): Ostrówek 07-132 ul. Św. Jana Pawła II 2a (gmina Łochów).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi