System komunikacji wewnętrznej Insights Discovery
System komunikacji wewnętrznej Insights Discovery
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierowane jest do ludzi chcących polepszyć swoje umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji12-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu zapoznanie się z systemem komunikacji oparty o metodologię Discovery Insight. Dowiedzą się jakim typem osobowości są i jak się komunikują, zrozumieją jednocześnie jak komunikować się z innymi typami osobowości oraz jak polepszać relacje interpersonalne.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje typy osobowości | Kryteria weryfikacji - zna swój typ osobowości- rozpoznaje typy osobowości innych - dopasowuje odpowiedni styl komunikacji do typu osobowości rozmówcy | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Polepsza kontakty społeczne z rozmówcami | Kryteria weryfikacji - dzięki rozpoznaniu typów osobowości potrafi nawiązać konwersację dogodną dla swojego rozmówcy- określa typy zachować i dopasowuje swoją reakcję -buduje swobodniejsze relacje ze swoimi rozmówcami | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Analiza typów osobowości a efektywność komunikacji. Role społeczne a dynamika nawiązywania relacji. Gra szkoleniowa – pozwalająca doświadczyć pracy w zróżnicowanym zespole. Komunikacja międzypokoleniowa.
Wykład, ćwiczenia, omówienie ćwiczeń – rozmowa o rezultatach
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Analiza typów osobowości oraz ich wpływu na skuteczność komunikacji. Rola pełnionych funkcji społecznych i dynamika budowania relacji międzyludzkich. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Symulacja szkoleniowa – umożliwiająca doświadczenie współpracy w różnorodnym zespole. Porozumiewanie się między przedstawicielami różnych pokoleń. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Sprawdzenie oraz potwierdzenie zdobytych kompetencji. | Prowadzący Marcin Kasperski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 968,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 218,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 177,78 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Kasperski
Posiada doświadczenie z zakresu sprzedaży oraz prowadzenia szkoleń. Od 10 lat aktywnie zajmujesię sprzedażą. Pracował zarówno w korporacji jak również prowadzi własną działalnośćgospodarczą, co pozwala na złapanie odpowiedniej perspektyw w jego pracy. Od początku związanyz branżą finansową oraz marketingową. Odpowiada również za rozwój oraz zarządzanie FundacjąPanheri, łączącą środowisko biznesowe z środowiskiem akademickim, działającą na terenie całegokraju. Współtworzy autorski projekt rozwojowy „Team Spirit”, uczący współpracy zespołówmiędzypokoleniowych. Jest właścicielem dwóch marek szkoleniowych: Waves Group oraz AkademiBeauty.
Absolwent Uniwersytetu SWPS Poznań : jednolite magisterskie - Prawo oraz podyplomowePsychologia Społeczna. Certyfikowany Trener Sprzedaży.
Od 6 lat prowadzi szkolenia, pracował już z 10 000 osób, przepracował ponad 1000h szkoleniowych,przez pierwsze 3 lata pracował jako trener wewnętrzny dla Uniwersytetu SWPS, od 3 lat pracuje jakotrener Fundacji Panheri. Od roku prowadzi szkolenia pod marką Waves Group oraz AkademiaBeauty. Zajmuje się szkoleniami z zakresu sprzedaży, komunikacji, team buildingu oraz LeanManagementu. Ma wiedzę niezbędną do prowadzenia z szkolenia z przedmiotu karty usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Indywidualne długopisy, kartki, markery i inne jednorazowe pomoce dydaktyczne. Skrypt oraz prezentacja elektroniczna, karty do gry
Informacje dodatkowe
Całe szkolenie liczone jest względem godzin zegarowych 1h = 60 minut.
Szkolenie zostało zaprojektowane w oparciu o analizę potrzeb klienta.
Metody i tematyka są dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników oraz potrzeb i celów strategicznych firmy.
Na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. usługa dofinansowana w min. 70 % będzie zwolniona z VAT.