Siła talentów: indywidualne omówienie testu Gallupa i planu rozwoju osobistego
Siła talentów: indywidualne omówienie testu Gallupa i planu rozwoju osobistego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób:
- osób dorosłych pragnących lepiej poznać swoje predyspozycje i potencjał zawodowy,
- menedżerów i liderów chcących rozwijać swój styl przywództwa w oparciu o talenty,
- członków zespołów, którzy chcą efektywniej współpracować dzięki zrozumieniu różnic indywidualnych,
- osób planujących zmianę ścieżki zawodowej lub rozwój kariery w zgodzie ze swoimi talentami.
- Data zakończenia rekrutacji05-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi4
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem usługi jest zwiększenie efektywności zawodowej uczestnika poprzez diagnozę jego indywidualnych talentów zidentyfikowanych w teście CliftonStrengths (Gallup). Uczestnik analizuje własne mocne strony, określa obszary ich praktycznego wykorzystania w pracy oraz opracowuje plan rozwoju zawodowego, wspierający osiąganie lepszych wyników i satysfakcji w pracy.Efekt usługi
EFEKT USŁUGI
Efektem usługi będzie rozwój kompetencji uczestnika w zakresie diagnozowania i świadomego wykorzystywania własnych talentów w pracy zawodowej i życiu osobistym. Uczestnik analizuje wyniki testu CliftonStrengths (Gallup), określa swoje dominujące talenty oraz opracowuje indywidualny plan rozwoju i kariery w oparciu o mocne strony, zwiększając efektywność działania i satysfakcję zawodową.
Zakres nabywanych kompetencji:
Wiedza
Po zakończeniu usługi uczestnik:
- identyfikuje zasady działania testu CliftonStrengths (Gallup) i sposób interpretowania wyników,
- opisuje znaczenie talentów w kontekście efektywności zawodowej i współpracy,
- określa zależności między talentami a obszarami wymagającymi równowagi,
- wskazuje znaczenie pracy opartej na mocnych stronach w planowaniu rozwoju zawodowego.
Umiejętności
Po zakończeniu usługi uczestnik:
- analizuje własne talenty w odniesieniu do wykonywanych zadań zawodowych,
- określa sytuacje, w których jego talenty wspierają osiąganie rezultatów,
- formułuje indywidualny plan rozwoju zawodowego i osobistego w oparciu o talenty,
- wykorzystuje wyniki testu w podejmowaniu decyzji dotyczących dalszego rozwoju.
Kompetencje społeczne
Po zakończeniu usługi uczestnik:
- stosuje mocne strony w relacjach zawodowych i prywatnych,
- przyjmuje informację zwrotną i analizuje jej znaczenie dla dalszego rozwoju,
- planuje działania rozwojowe, kierując się indywidualnymi wartościami i talentami.
KRYTERIA WERYFIKACJI
Każdy uczestnik, w trakcie sesji doradczej:
- prezentuje wnioski z analizy własnych wyników testu CliftonStrengths,
- przedstawia przykłady sytuacji, w których wykorzystuje swoje talenty,
- opracowuje indywidualny plan rozwoju zawodowego w formie pisemnej lub elektronicznej,
- omawia plan i uzasadnia jego elementy podczas rozmowy podsumowującej.
Walidacja efektów uczenia się odbywa się w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz analizy dowodów i deklaracji (opracowany plan rozwoju). Walidację przeprowadza doradca realizujący usługę w trakcie końcowej części spotkania.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie potwierdzone na podstawie:
- analizy opracowanego przez uczestnika indywidualnego planu rozwoju zawodowego, zawierającego cele, działania i wskaźniki postępu,
- rozmowy podsumowującej (wywiadu ustrukturyzowanego), w trakcie której uczestnik prezentuje wnioski z analizy swoich wyników testu CliftonStrengths (Gallup) oraz sposób ich wykorzystania w pracy zawodowej,
- oceny doradcy dokonanej z wykorzystaniem karty kryteriów walidacyjnych (m.in. trafność analizy talentów, adekwatność celów rozwojowych, logika zaplanowanych działań, świadomość mocnych stron),
- arkusza autorefleksji uczestnika, w którym dokonuje on samooceny poziomu wykorzystania swoich talentów i opisuje planowane kierunki rozwoju,
- indywidualnej informacji zwrotnej udzielonej przez doradcę po zakończeniu sesji.
Program
Program
Etap 1: Przygotowanie i diagnoza
- Uczestnik otrzymuje dostęp do testu CliftonStrengths (Gallup).
- Wykonuje test online, identyfikując swoje dominujące talenty (TOP 5 oraz pełny profil 34 talentów).
- Przygotowuje się do sesji, zapoznając się z raportem wyników.
Etap 2: Indywidualna analiza wyników z certyfikowanym trenerem
- sesja rozwojowa z trenerem certyfikowanym przez Gallup.
- Omówienie wyników testu w kontekście codziennego funkcjonowania, relacji i pracy zawodowej.
- Zidentyfikowanie obszarów, w których talenty uczestnika są najmocniej widoczne oraz tych, które wymagają równoważenia.
- Przełożenie wyników na praktyczne działania – jak rozwijać mocne strony i unikać pułapek wynikających z ich nadmiernego użycia.
Etap 3: Planowanie dalszego rozwoju w oparciu o talenty
- Opracowanie indywidualnego planu działań rozwojowych opartego na talentach.
- Uczestnik otrzymuje podsumowanie spotkania z kluczowymi wnioskami i rekomendacjami.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Indywidualna analiza wyników z certyfikowanym trenerem | Prowadzący Katarzyna Pachocka-Nowok | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Planowanie dalszego rozwoju opartego na talentach | Prowadzący Katarzyna Pachocka-Nowok | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt usługi brutto | Cena 2 214,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt usługi netto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt godziny brutto | Cena 553,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt godziny netto | Cena 450,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Pachocka-Nowok
Posiada certyfikat RMP Master in Poland, potwierdzający kwalifikacje w pracy z narzędziem Reiss Motivation Profile®, umożliwiającym diagnozę wewnętrznych źródeł motywacji i budowanie trwałego zaangażowania.
Z powodzeniem ukończyła również Strengths Coaching Course, rozwijając kompetencje w zakresie coachingu opartego na mocnych stronach. W swojej pracy wspiera uczestników w odkrywaniu i rozwijaniu talentów zidentyfikowanych w teście CliftonStrengths (Gallup), pomagając im świadomie wykorzystywać potencjał w życiu zawodowym i osobistym.
Łącząc profesjonalizm z empatycznym podejściem, tworzy bezpieczną przestrzeń do refleksji, rozwoju i budowania planu działań w oparciu o indywidualne talenty, wartości i motywacje.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Doradca przekazuje uczestnikowi link do wykonania testu CliftonStrengths (Gallup) oraz instrukcję jego realizacji.
- Uczestnik otrzymuje raport wyników testu oraz indywidualny plan rozwoju zawodowego i osobistego opartego na talentach.
Informacje dodatkowe
Uczestnik wykonuje test CliftonStrengths (Gallup) na 7 dni przed rozpoczęciem spotkania.
Raport z testu stanowi podstawę pracy doradczej podczas sesji.
Usługa obejmuje przygotowanie doradcy, analizę wyników testu, spotkanie indywidualne i opracowanie planu rozwoju.
Efektem końcowym jest indywidualny plan rozwoju zawodowego i osobistego oparty na talentach uczestnika.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania sprzętowe urządzenia uczestnika: Komputer stacjonarny lub laptop (zalecane) z systemem:
Kamera internetowa (wbudowana lub zewnętrzna), umożliwiająca udział w wideokonferencji. Mikrofon i głośniki lub słuchawki z mikrofonem – zapewniające dobrą jakość dźwięku bez zakłóceń. Minimalne parametry sprzętowe:
Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
Oprogramowanie i narzędzia niezbędne do uczestnictwa: 🔹 Platforma wideokonferencyjna:
🔹 Dostęp do materiałów dydaktycznych:
🔹 Wymagane oprogramowanie:
Dodatkowe wymagania organizacyjne: Uczestnik powinien:
|