Siła talentów: indywidualne omówienie testu Gallupa i planu rozwoju osobistego
Siła talentów: indywidualne omówienie testu Gallupa i planu rozwoju osobistego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób:
- osób dorosłych pragnących lepiej poznać swoje predyspozycje i potencjał zawodowy,
- menedżerów i liderów chcących rozwijać swój styl przywództwa w oparciu o talenty,
- członków zespołów, którzy chcą efektywniej współpracować dzięki zrozumieniu różnic indywidualnych,
- osób planujących zmianę ścieżki zawodowej lub rozwój kariery w zgodzie ze swoimi talentami.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji05-12-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi4
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest rozwój samoświadomości i kompetencji uczestnika poprzez analizę jego indywidualnych talentów zidentyfikowanych w teście CliftonStrengths (Gallup). Uczestnik identyfikuje swoje mocne strony, analizuje ich wpływ na efektywność zawodową oraz formułuje indywidualny plan rozwoju i kariery w oparciu o własne talenty, samodzielnie określając kierunki i działania wspierające dalszy rozwój.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Identyfikuje swoje dominujące talenty | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje i opisuje swoje kluczowe talenty na podstawie raportu CliftonStrengths. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się 2. Analizuje wpływ swoich talentów na działania zawodowe i współpracę | Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia przykłady sytuacji, w których jego talenty wspierały lub ograniczały efektywność i relacje. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się 3. Określa sytuacje sprzyjające wykorzystaniu talentów | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia przykłady sytuacji, w których zastosowanie jego talentów przyczyniło się do osiągnięcia pozytywnych rezultatów. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się 4. Formułuje indywidualny plan rozwoju w oparciu o talenty | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje plan działań rozwojowych uwzględniający swoje mocne strony i obszary do rozwoju. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się 5. Prezentuje działania rozwojowe wynikające z omówienia talentów | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia planowane lub wdrożone kroki wykorzystujące talenty w praktyce zawodowej lub osobistej. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Etap 1: Przygotowanie i diagnoza
- Uczestnik otrzymuje dostęp do testu CliftonStrengths (Gallup).
- Wykonuje test online, identyfikując swoje dominujące talenty (TOP 5 oraz pełny profil 34 talentów).
- Przygotowuje się do sesji, zapoznając się z raportem wyników.
Etap 2: Indywidualna analiza wyników z certyfikowanym trenerem
- sesja rozwojowa z trenerem certyfikowanym przez Gallup.
- Omówienie wyników testu w kontekście codziennego funkcjonowania, relacji i pracy zawodowej.
- Zidentyfikowanie obszarów, w których talenty uczestnika są najmocniej widoczne oraz tych, które wymagają równoważenia.
- Przełożenie wyników na praktyczne działania – jak rozwijać mocne strony i unikać pułapek wynikających z ich nadmiernego użycia.
Etap 3: Planowanie dalszego rozwoju w oparciu o talenty
- Opracowanie indywidualnego planu działań rozwojowych opartego na talentach.
- Uczestnik otrzymuje podsumowanie spotkania z kluczowymi wnioskami i rekomendacjami.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Indywidualna analiza wyników z certyfikowanym trenerem | Prowadzący Katarzyna Pachocka-Nowok | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Planowanie dalszego rozwoju w oparciu o taleny | Prowadzący Katarzyna Pachocka-Nowok | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 214,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 553,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 450,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Pachocka-Nowok
Posiada certyfikat RMP Master in Poland, potwierdzający kwalifikacje w pracy z narzędziem Reiss Motivation Profile®, umożliwiającym diagnozę wewnętrznych źródeł motywacji i budowanie trwałego zaangażowania.
Z powodzeniem ukończyła również Strengths Coaching Course, rozwijając kompetencje w zakresie coachingu opartego na mocnych stronach. W swojej pracy wspiera uczestników w odkrywaniu i rozwijaniu talentów zidentyfikowanych w teście CliftonStrengths (Gallup), pomagając im świadomie wykorzystywać potencjał w życiu zawodowym i osobistym.
Łącząc profesjonalizm z empatycznym podejściem, tworzy bezpieczną przestrzeń do refleksji, rozwoju i budowania planu działań w oparciu o indywidualne talenty, wartości i motywacje.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Doradca przekazuje uczestnikowi link do wykonania testu CliftonStrengths (Gallup) oraz instrukcję jego realizacji.
- Uczestnik otrzymuje raport wyników testu oraz indywidualny plan rozwoju zawodowego i osobistego opartego na talentach.
Informacje dodatkowe
Uczestnik wykonuje test CliftonStrengths (Gallup) na 7 dni przed rozpoczęciem spotkania.
Raport z testu stanowi podstawę pracy doradczej podczas sesji.
Usługa obejmuje przygotowanie doradcy, analizę wyników testu, spotkanie indywidualne i opracowanie planu rozwoju.
Efektem końcowym jest indywidualny plan rozwoju zawodowego i osobistego oparty na talentach uczestnika.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania sprzętowe urządzenia uczestnika: Komputer stacjonarny lub laptop (zalecane) z systemem:
Kamera internetowa (wbudowana lub zewnętrzna), umożliwiająca udział w wideokonferencji. Mikrofon i głośniki lub słuchawki z mikrofonem – zapewniające dobrą jakość dźwięku bez zakłóceń. Minimalne parametry sprzętowe:
Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
Oprogramowanie i narzędzia niezbędne do uczestnictwa: 🔹 Platforma wideokonferencyjna:
🔹 Dostęp do materiałów dydaktycznych:
🔹 Wymagane oprogramowanie:
Dodatkowe wymagania organizacyjne: Uczestnik powinien:
|