Sztuczna Inteligencja w Marketingu – Praktyczne Warsztaty
Sztuczna Inteligencja w Marketingu – Praktyczne Warsztaty
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do specjalistów i zespołów marketingowych, a także managerów, właścicieli firm oraz osób decyzyjnych, które chcą wprowadzić nowoczesne, oparte na sztucznej inteligencji narzędzia do codziennej pracy marketingowej.
W szczególności dedykowane dla:
- Specjalistów ds. marketingu,
- Managerów marketingu,
- Właścicieli firm,
- Agencji marketingowych,
- Osób odpowiedzialnych za rozwój biznesu.
Usługa skierowana do uczestników programu Małopolski pociąg do kariery oraz Nowy start w Małopolsce z EURESem.
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji15-04-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności zastosowania narzędzi sztucznej inteligencji w codziennej pracy marketingowej – od tworzenia treści, przez analizę danych, po automatyzację kampanii. Uczestnicy zdobędą wiedzę, która pozwoli im zwiększyć efektywność działań marketingowych i tworzyć nowoczesne, skuteczne strategie oparte na AI.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia główne narzędzia AI wykorzystywane w marketingu | Kryteria weryfikacji Wybiera właściwe narzędzia z listy w zależności od zastosowania (np. tworzenie treści vs. analiza danych) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia związane z AI i marketingiem cyfrowym. | Kryteria weryfikacji Podaje poprawne definicje terminów takich jak: generatywna AI, automatyzacja, personalizacja, itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje funkcje popularnych narzędzi AI w marketingu | Kryteria weryfikacji Dopasowuje narzędzia AI do ich funkcjonalności | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uzasadnia wybór narzędzi AI do określonych działań marketingowych | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, dlaczego dane narzędzie jest bardziej efektywne w danej sytuacji marketingowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do specjalistów i zespołów marketingowych, a także managerów, właścicieli firm oraz osób decyzyjnych, które chcą wprowadzić nowoczesne, oparte na sztucznej inteligencji narzędzia do codziennej pracy marketingowej.
W szczególności dedykowane dla:
- Specjalistów ds. marketingu,
- Managerów marketingu,
- Właścicieli firm,
- Agencji marketingowych,
- Osób odpowiedzialnych za rozwój biznesu.
Usługa skierowana do uczestników programu Małopolski pociąg do kariery oraz Nowy start w Małopolsce z EURESem.
Usługa prowadzona z użyciem metod aktywizujących uczestników.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych - 1godz szkolenia=45minut. Przerwy nie są wliczane w koszt usługi.
Uczestnictwo w minimum 80% zajęć jest obowiązkowe. Frekwencja będzie potwierdzana na podstawie raportu z logowań.
W ostatnim dniu szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja w formie testu on line z odpowiedziami generowanymi komputerowo. Test udostępniony zostanie przez osobę prowadzącą usługę - rozdzielność funkcji zostaje zachowana z uwagi na rodzaj testu (test on line z odpowiedziami generowanymi automatycznie).
Program szkolenia:
Dzień 1: Wprowadzenie i praktyczne wykorzystanie AI w marketingu
Podstawy działania sztucznej inteligencji i jej rola w nowoczesnym marketingu
Przegląd narzędzi GenAI:
1. Modele językowe/multimodalne: ChatGPT, Gemini, Grok, Perplexity, Claude
2. Model do prezentacji: Gamma.app
3. Modele wideo: Invideo AI lub Vidnoz AI lub CapCut lub Pika Labs lub inne
4. Modele głosowe: ElevenLabs lub OpenAI.fm
➡️Tworzenie treści marketingowych z wykorzystaniem GenAI (Warsztaty)
Generowanie tekstów sprzedażowych, treści blogowych i opisów produktów przy użyciu ChatGPT i Gemini
Tworzenie dynamicznych prezentacji marketingowych za pomocą Gamma.app
Tworzenie grafik, wideo i materiałów promocyjnych przy użyciu Invideo AI, Vidnoz AI, CapCut i Pika Labs
Dodawanie profesjonalnych narracji głosowych za pomocą ElevenLabs
➡️Analiza danych i personalizacja marketingu (Warsztaty)
Wykorzystanie Grok i Perplexity (DeepResearch) do analizy trendów rynkowych i zachowań klientów
Tworzenie hiperspersonalizowanych ofert i komunikacji marketingowej na podstawie zebranych danych
Ćwiczenia praktyczne: wykorzystanie ChatGPT i Gemini do budowy personalizowanych treści
Dzień 2: Strategie marketingowe z AI i optymalizacja działań
➡️Optymalizacja działań marketingowych przy użyciu AI (Warsztaty)
Projektowanie zoptymalizowanych kampanii marketingowych i tworzenie ścieżek klienta z pomocą ChatGPT i Gemini
Planowanie contentu i tworzenie harmonogramów treści
Ćwiczenia praktyczne: budowanie kalendarzy publikacji i treści marketingowych w oparciu o analizę trendów i głębokie badanie
➡️Budowanie strategii marketingowej z wykorzystaniem AI (Warsztaty)
Ustalanie celów marketingowych i definiowanie wskaźników efektywności (KPIs)
Segmentacja rynku, definiowanie grup docelowych i projektowanie ścieżek klienta z pomocą Perplexity (DeepResearch), ChatGPT i Grok
Ćwiczenia warsztatowe: tworzenie kompleksowej strategii kampanii marketingowej
➡️Etyka, transparentność i dobre praktyki wykorzystania AI w marketingu
Zasady odpowiedzialnego korzystania z GenAI w marketingu
Ochrona danych osobowych i etyka komunikacji
- Analiza przykładów dobrych i złych praktyk w działaniach marketingowych opartych na AI
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Przywitanie uczestników, rozpoczęcie szkolenia, omównienie tematów poruszanych na szkoleniu | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Wprowadzenie i praktyczne wykorzystanie AI w marketingu. Podstawy działania sztucznej inteligencji i jej rola w nowoczesnym marketingu (wykład, udostępnianie ekranu) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Przerwa | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Tworzenie treści marketingowych z wykorzystaniem GenAI (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Przerwa obiadowa | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Analiza danych i personalizacja marketingu (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 13:55 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Przerwa | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:55 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Analiza danych i personalizacja marketingu - ciąg dalszy (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Sesja Q&A | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Przywitanie uczestników, rozpoczęcie szkolenia, omównienie tematów II dnia szkolenia | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 17-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Strategie marketingowe z AI i optymalizacja działań (wykład, udostępnienie ekranu) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 17-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Przerwa | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 17-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Optymalizacja działań marketingowych przy użyciu AI (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 17-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Przerwa obiadowa | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 17-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Budowanie strategii marketingowej z wykorzystaniem AI (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 17-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 13:55 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Przerwa | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 17-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:55 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Etyka, transparentność i dobre praktyki wykorzystania AI w marketingu (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 17-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Sesja Q&A | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 17-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Test teoretyczny online z odpowiedziami generowanymi automatycznie przeprowadzony w ramach walidacji | Prowadzący Kacper Rzosiński | Data realizacji zajęć 17-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Kacper Rzosiński
W latach 2019-2025 zrealizował ponad 700 godzin pracy warsztatowej w 16 kluczowych projektach dla klientów krajowych i międzynarodowych (Polska, Norwegia, Szwajcaria, ZEA). Był odpowiedzialny za optymalizację systemów ERP, platform SaaS oraz sklepów e-commerce, kładąc nacisk na User Experience, Customer Development i Customer Support. Ma bogate doświadczenie w mapowaniu procesów (Event Storming, Discovery Workshop) oraz w budowaniu strategii marki (Brand Sprint, Design Sprint). Pracował dla gigantów rynkowych takich jak Allegro (projektowanie procesów zwrotowych, modele predykcyjne, wdrożenie Design Systemu) oraz KDPW (platformy oparte o technologie blockchain, audyty systemów).
Kariera Kacpra Rzosińskiego w branży kreatywnej i graficznej rozpoczęła się w 2013 roku, a jego edukację potwierdza dyplom licencjacki z grafiki użytkowej (WIT) oraz studiów podyplomowych z UX (SWPS). Dodatkowo, jego umiejętności trenerskie i interpersonalne wzmacniają certyfikaty z coachingu menadżerskiego (54h) oraz z Dialogu Motywującego
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas szkolenia będzie udostępniana prezentacja, która zostanie wysłana do Uczestników szkolenia po zakończonym szkoleniu.
Warunki uczestnictwa
Od uczestników szkolenia nie są wymagane żadne umiejętności ani doświadczenie. Wymagane są jedynie podstawowe umiejętności komunikacyjne i obsługi komputera.
Informacje dodatkowe
Usługa prowadzona z użyciem metod aktywizujących uczestników.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych - 1godz = 45 minut
Przerwy nie są wliczane w koszt usługi
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc / gwarancji terminu.
Oferujemy organizację tego i innych dofinansowanych usług w formule zamkniętej. W takiej sytuacji usługa jest dostosowywana do życzeń konkretnego Klienta, a przyjęte rozwiązania opierają się na analizie potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i/lub „Nowy start w Małopolsce z EURESem”
Usługa podlega zwolnieniu z VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt. 28
Uczestnictwo w minimum 80% zajęć jest obowiązkowe. Frekwencja będzie potwierdzana na podstawie raportu z logowań.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
- Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy); - 2GB pamięci RAM
(zalecane 4GB)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana
najnowsza wersja) - Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox
lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)
- Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości
HD) - kamera, mikrofon oraz głośniki lub słuchawki - wbudowane lub zewnętrzne
Aplikacja ZOOM jest kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami stacjonarnymi oraz
mobilnymi (tj. laptop, tablet, telefon komórkowy)
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom drogą mailową najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia. Dane dostępowe do usługi zostaną opublikowane w karcie usługi nie później niż w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Pomoc techniczna w trakcie szkolenia pod numerem telefonu 666660364
Szkolenie będzie rejestrowane/ nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych celach.