PROGRAM NEXT LEVEL LEADERSHIP
PROGRAM NEXT LEVEL LEADERSHIP
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie „Next Level Leadership” jest skierowane do liderów, menedżerów średniego i wyższego szczebla oraz HR Business Partnerów i HR Managerów, którzy:
• stoją przed wyzwaniem budowania zaangażowanych i samodzielnych zespołów
• chcą rozwijać komunikację, empatię i skuteczny wpływ w relacjach z zespołem,
• dążą do prowadzenia trudnych rozmów w sposób etyczny i wspierający rozwój,
• chcą skutecznie zarządzać różnorodnością, delegowaniem i odpowiedzialnością,
• pragną zwiększyć swoją odporność psychiczną, pewność i samoświadomość w roli lidera,
• chcą lepiej rozumieć emocje – własne i zespołu – by przeciwdziałać demotywacji i wypaleniu,
• oczekują diagnozy predyspozycji przywódczych z wykorzystaniem narzędzia Facet5 (wartość raportu z feedbackiem – 1500 zł netto),
• chcą otrzymać analizę talentów menedżerskich z rekomendacjami ich praktycznego zastosowania w codziennym przywództwie.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji02-02-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia „Next Level Leadership” jest, aby uczestnicy:• potrafili dopasować styl przywództwa do poziomu rozwoju pracownika, dzięki czemu szybciej budują samodzielne zespoły,
• stosowali pytania coachingowe i feedback, który realnie motywuje do działania,
• prowadzili trudne rozmowy w sposób etyczny i skuteczny,
• wzmacniali zaufanie, odpowiedzialność i zaangażowanie w zespole,
• rozwijali inteligencję emocjonalną i odporność psychiczną w roli lidera.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się • Analizuje poziomy rozwoju pracowników (D1–D4) i dobiera adekwatny styl przywództwa (S1–S4), skracając czas wdrażania i zwiększając samodzielność zespołu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie przyporządkowuje styl S1–S4 do co najmniej 4 przykładowych sytuacji opisanych w teście. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje pytania coachingowe i aktywne słuchanie w rozmowie z pracownikiem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje w teście co najmniej 3 przykłady prawidłowych technik coachingowych spośród podanych opcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozpoznaje własne emocje i emocje pracowników oraz reaguje empatycznie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie identyfikuje emocje w min. 4 z 5 opisanych scenariuszy i wskazuje adekwatną reakcję. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Prowadzi trudne rozmowy menedżerskie w sposób etyczny i skuteczny. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera w teście poprawne odpowiedzi dotyczące sposobu przeprowadzenia rozmowy korygującej i dyscyplinującej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Deleguje zadania zgodnie z poziomem kompetencji pracowników i buduje odpowiedzialność zespołu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie wskazuje w teście optymalny sposób delegowania w co najmniej 4 z 5 przedstawionych przypadków. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wzmacnia odporność psychiczną swoją i zespołu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera min. 3 prawidłowe techniki wzmacniania odporności psychicznej spośród zaproponowanych opcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
1. Przywództwo wg modelu Blancharda (4h)
- Poziomy rozwoju pracownika (D1–D4).
- Style przywództwa (S1–S4).
- Ćwiczenie: „Analiza poziomu rozwoju pracowników i dopasowanie stylu”, „Mapa rozwoju mojego zespołu”.
- Skracanie czasu wdrażania i zwiększanie samodzielności zespołu.
- Metody: mini-wykład, case study, praca w grupach, praca indywidualna (diagnoza mojego zespołu)
2. Coachingowy styl zarządzania (3h)
- Pytania coachingowe i aktywne słuchanie.
- Konstruktywny feedback.
- Ćwiczenie: rozmowa coachingowa w parach (realne problemy z zespołu)?
- Zmiana roli z kontrolera na partnera.
Dzień 2
3. Trudne rozmowy menedżerskie (3h)
- Struktura rozmów: motywujące, dyscyplinujące, rozwojowe, dotyczące zwolnienia.
- Feedback motywujący i korygujący (różne metody feedbackowania)
- Ćwiczenie: scenariusze trudnych rozmów (role play).
- Rozwiązywanie konfliktów z poszanowaniem wartości obu stron.
- Metody: wykład, ćwiczenia w parach, role play, analiza case study.
- Ćwiczenie: Scenariusze trudnych rozmów – odgrywanie ról (feedback korygujący, rozmowa o awansie, zwolnienie).
- Efekty: uczestnik prowadzi trudne rozmowy w sposób etyczny i skuteczny.
4. Odpowiedzialność Lidera: zarządzanie różnorodnością i różne style komunikacji
- Rola lidera w budowaniu odpowiedzialności i zaufania.
- Zarządzanie różnorodnością pokoleniową i stylami komunikacji.
- Delegowanie zadań – narzędzia i pułapki.
- Jak wzmacniać odporność psychiczną w zespole.
5. Inteligencja emocjonalna lidera i odporność psychiczna lidera (3h)
- Własne wartości i potrzeby jako źródło inteligencji emocjonalnej.
- Rozpoznawanie własnych emocji i emocji innych.
- Wczesne sygnały demotywacji i wypalenia.
- Komunikacja empatyczna NVC.
- Metody: mini-wykład, analiza scenek, ćwiczenia indywidualne.
- Ćwiczenie: Odczytywanie emocji w scenkach + mapa emocji
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Przywództwo wg modelu Blancharda (4h) | Prowadzący Magdalena Daniluk - Mikłasz | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Przerwa | Prowadzący Magdalena Daniluk - Mikłasz | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Przywództwo wg modelu Blancharda (4h) | Prowadzący Małgorzata Koniuszy | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Lunch | Prowadzący Małgorzata Koniuszy | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Coachingowy styl zarządzania (3h) | Prowadzący Małgorzata Koniuszy | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Koniuszy | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Coachingowy styl zarządzania (3h) | Prowadzący Magdalena Daniluk - Mikłasz | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Trudne rozmowy menedżerskie (3h) | Prowadzący Magdalena Daniluk - Mikłasz | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Przerwa | Prowadzący Magdalena Daniluk - Mikłasz | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Trudne rozmowy menedżerskie (3h) | Prowadzący Małgorzata Koniuszy | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Odpowiedzialność Lidera: zarządzanie różnorodnością i różne style komunikacji | Prowadzący Małgorzata Koniuszy | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Lunch | Prowadzący Małgorzata Koniuszy | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Inteligencja emocjonalna lidera i odporność psychiczna lidera (3h) | Prowadzący Magdalena Daniluk - Mikłasz | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Koniuszy | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Inteligencja emocjonalna lidera i odporność psychiczna lidera (3h) | Prowadzący Małgorzata Koniuszy | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Podzumowanie i zakonczenie | Prowadzący Małgorzata Koniuszy | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 262,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 262,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Koniuszy
Jako twórczyni filozofii Happy Work Culture, oferuje kompleksowe wsparcie w zakresie budowania zdrowych i efektywnych kultur organizacyjnych, od diagnozy i strategii, po szkolenia, coaching i mentoring. Łączy strategiczne myślenie z głębokim zrozumieniem potrzeb ludzi, tworząc rozwiązania, które
przynoszą trwałe rezultaty zarówno dla biznesu, jak i dla pracowników. Wykorzystuje narzędzia design thinking oraz swoje autorskie narzędzia i metody, oparte na filozofii Happy Work Culture.
Magdalena Daniluk - Mikłasz
Jej doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w firmach z kapitałem polskim i zagranicznym, o profilu ubezpieczeniowym, budowlanym i produkcyjnym, dzięki czemu doskonale rozumie różnorodne wyzwania biznesowe i organizacyjne.
Jest praktykiem biznesu, który inspiruje do działania, a jednocześnie towarzyszy klientom z uważnością i głębokim zrozumieniem. Specjalizuje się w świadomym planowaniu kariery, coachingu przywództwa, mentoringu menedżerskim oraz wsparciu w świadomym planowaniu ścieżki kariery, wykorzystując w pracy m.in. narzędzie Facet5 do diagnozy osobowości i odkrywania talentów.
Jej klienci mówią, że współpraca z Magdą to doświadczenie, które otwiera oczy – pełne profesjonalizmu, autentyczności i realnej zmiany. Magdalena jest pasjonatką rozwoju ludzi – głęboko wierzy w siłę indywidualnego potencjału, wartość inteligencji emocjonalnej, a w swojej pracy promuje ideę empatycznego przywództwa jako fundament skutecznego i odpowiedzialnego działania w biznesie i życiu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały w wersji elektronicznej.
Dodatkowo uczestnicy:
otrzymają diagnozę predyspozycji przywódczych z wykorzystaniem profesjonalnego narzędzia Facet5 (wartość raportu z feedbackiem – 1500 zł netto),
• otrzymają analizę talentów menedżerskich wraz z rekomendacjami ich praktycznego wykorzystania w codziennym przywództwie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
w przypadku usługi zdalnej: Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: bezpłatna aplikacja Microsoft Teams/ Google Meets.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: komputer / laptop z systemem Windows 7/8/10, Mac OS, głośniki oraz mikrofon. Dodatkowo do zdania egzaminu niezbędna jest kamera. Przeglądarka Internet Explorer 11, Microsoft Edge, najnowsza wersja programu Chrome lub najnowsza wersja przeglądarki Firefox, Safari.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego: dowolne łącze internetowe