Szkolenie -Beauty Social Media LAB – warsztaty w praktyce z elementami zrównoważonego rozwoju. ( kwalifikacje)
Szkolenie -Beauty Social Media LAB – warsztaty w praktyce z elementami zrównoważonego rozwoju. ( kwalifikacje)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaStyl życia / Uroda
- Grupa docelowa usługi
- Szkolenie skierowane jest do osób, które rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem w mediach społecznościowych i chcą z własnej inicjatywy zdobyć podstawową wiedzę oraz praktyczne umiejętności w zakresie skutecznej promocji marek, produktów i usług w duchu zrównoważonego rozwoju.
- Usługa szkoleniowa dedykowana jest szczególnie dla osób chcących rozwijać swoje kompetencje cyfrowe oraz zielone, a także dla tych, którzy chcą świadomie wykorzystywać narzędzia social media do budowania odpowiedzialnych strategii marketingowych, minimalizujących negatywny wpływ na środowisko.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji05-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do uzyskania kwalifikacji Technologie cyfrowe w branży beauty. Uczestnik nabędzie wiedzę i praktyczne umiejętności tworzenia oraz prowadzenia profesjonalnego profilu w social mediach. Po ukończeniu szkolenia potrafi projektować spójną identyfikację wizualną, przygotowywać treści(posty, rolki, stories) z użyciem narzędzi Canva, ChatGpt CapCut, optymalizować profil, analizować skuteczność publikacji oraz działać zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje zielone kompetencje na podstawie bazy danych ESCO znajdujące zastosowanie w praktyce gabinetowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje czym jest świadomość ekologiczna oraz w jaki sposób rozwijać praktyki ekologiczne w pracy gabinetowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje zastosowania zasady 6R (Rethink, Refuse, Reduce, Reuse, Repair, Recycle). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje różnice między głównymi kanałami social media (Instagram, Facebook, TikTok) i ich rolę w promocji usług beauty. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje i omawia kluczowe cechy poszczególnych kanałów social media (Instagram, Facebook, TikTok) w kontekście promocji usług beauty oraz sposobów budowania relacji z odbiorcami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia, w jaki sposób wykorzystanie mediów społecznościowych może wspierać promocję usług beauty w sposób zrównoważony. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje oraz przygotowuje posty, stories oraz rolki dopasowane do grupy docelowej, wykorzystując przy tym cyfrowe narzędzia zamiast materiałów drukowanych, co ogranicza zużycie papieru i innych zasobów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje treści (posty, stories, rolki) dostosowane do potrzeb określonej grupy odbiorców, wykorzystując narzędzia cyfrowe do ich projektowania i publikacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia wybór cyfrowych form komunikacji jako rozwiązania wspierającego ochronę środowiska, poprzez ograniczenie wykorzystania materiałów drukowanych i promowanie ekologicznych praktyk w branży. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Uczestnik optymalizuje profil firmowy w social mediach, dbając jednocześnie o świadome i etyczne treści promujące wartości zgodne ze zrównoważonym rozwojem i odpowiedzialnością społeczną. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje i wprowadza zmiany w profilu firmowym w mediach społecznościowych w celu zwiększenia jego atrakcyjności, spójności oraz dopasowania do grupy docelowej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje lub dobiera treści promocyjne zgodne z zasadami etyki, zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej, potwierdzając świadome podejście do komunikacji marki. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje świadome prowadzenie komunikacji w social mediach, dbając o profesjonalny wizerunek marki beauty oraz promując postawy proekologiczne – np. poprzez treści wspierające zrównoważony rozwój, świadome wybory konsumenckie i ekologiczne rozwiązania w branży beauty. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje elementy świadomej i profesjonalnej komunikacji marki beauty w mediach społecznościowych, uwzględniając zasady etyki oraz odpowiedzialności społecznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje sposoby promowania postaw proekologicznych w komunikacji marki beauty, w tym działania wspierające zrównoważony rozwój i ekologiczne wybory konsumentów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęICVC Certyfikacja Sp. z o.o.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoICVC Certyfikacja Sp. z o.o.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Cel edukacyjny:
Usługa przygotowuje uczestnika do uzyskania kwalifikacji Technologie cyfrowe w branży beauty. Uczestnik nabędzie wiedzę i praktyczne umiejętności tworzenia oraz prowadzenia profesjonalnego profilu w social mediach w branży beauty. Po ukończeniu szkolenia potrafi projektować spójną identyfikację wizualną, przygotowywać treści (posty, rolki, stories) z użyciem narzędzi Canva, ChatGPT, CapCut, optymalizować profil, analizować skuteczność publikacji oraz działać zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Szkolenie prowadzi do nabycia kwalifikacji zawodowej: „Technologie cyfrowe w branży beauty z zastosowaniem zrównoważonego rozwoju — ChatGPT”
Szkolenie skierowane jest dla:
- Szkolenie skierowane jest do osób, które rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem w mediach społecznościowych i chcą z własnej inicjatywy zdobyć podstawową wiedzę oraz praktyczne umiejętności w zakresie skutecznej promocji marek, produktów i usług w duchu zrównoważonego rozwoju.
- Usługa szkoleniowa dedykowana jest szczególnie dla osób chcących rozwijać swoje kompetencje cyfrowe oraz zielone, a także dla tych, którzy chcą świadomie wykorzystywać narzędzia social media do budowania odpowiedzialnych strategii marketingowych, minimalizujących negatywny wpływ na środowisko.
Działania ułatwiające osiągnięcie celu usługi:
- zapoznanie się z ogólnodostępną literaturą i artykułami popularnonaukowymi z zakresu zmian dotyczących ochrony środowiska w branży kosmetycznej oraz informacjami dotyczącymi social mediów
Opis warunków organizacyjnych:
Organizator szkolenia zapewnia kompleksowo wyposażoną salę szkoleniową, która umożliwia przeprowadzenie szkolenia tj.: materiały i akcesoria potrzebne do pracy, wraz z materiałami jednorazowego użytku oraz preparatami niezbędnymi do wykonania zabiegu, w pełni wyposażone stanowisko pracy wraz z niezbędnymi urządzeniami w zależności o tematyki szkolenia (np. łóżko kosmetyczne, taboret kosmetyczny, lampa kosmetyczna, stolik kosmetyczny).
Szkolenia przeprowadzane są w grupach maksymalnie 6 osobowych, każdy uczestnik ma zapewnione własne stanowisko pracy w trakcie trwania szkolenia. Liczba stanowisk pracy podczas szkolenia uzależniona jest od ilości uczestników. Każdy uczestnik będzie pracował przy komputerze lub na telefonie. Harmonogram szkolenia może ulegać nieznacznemu przesunięciu czasowemu ze względu na czas wykonywanych zabiegów i umiejętności uczestników zgodnie z indywidualnym tempem pracy.
Część teoretyczna:
Budowanie wizerunku i spójnego stylu marki beauty w social mediach:
- Kolory, czcionki i elementy wizualne – jak dobrać do charakteru marki beauty.
- Zasady tworzenia spójnego stylu wizualnego i komunikacyjnego.
- Tworzenie rozpoznawalnego profilu salonu (logo, bio, estetyka, ton komunikacji).
- Różnice między platformami: Instagram, Facebook, TikTok –czym się różnią, co dają i jak dobrać styl treści do każdej z nich.
- Identyfikacja i analiza grupy docelowej – kim są odbiorcy, jak ich znaleźć i angażować.
Tworzenie i planowanie treści w mediach społecznościowych dla branży beauty:
- Typy treści: posty, stories, rolki (reels) – różnice, funkcje, cele i momenty publikacji.
- Jakie treści działają najlepiej w branży beauty – edukacyjne, inspirujące, promocyjne, relacyjne.
- Storytelling – jak opowiadać historię marki i klientów.
- Planowanie treści tygodniowych i miesięcznych – harmonogram, kategorie postów, cykliczność.
- Narzędzia wspierające planowanie i automatyzację publikacji ChatGPT
Zielone kompetencje na podstawi bazy danych ESCO:
- znaczenie zrównoważonych praktyk w pracy zawodowej i komunikacji marketingowej w branży beauty
- promowanie postawy odpowiedzialności środowiskowej wśród klientów i społeczności online.
- rozróżnianie produkty konwencjonalne od ekologicznych, biodegradowalnych i nietoksycznych.
- segregacja, utylizacja i przechowywanie materiałów stanowiących zagrożenie dla zdrowia i bezpieczeństwa;
- omówienie zastosowania zasady 6R (Rethink, Refuse, Reduce, Reuse, Repair, Recycle).
- metody zmniejszania zużycia wody podczas zabiegów, minimalizacji wpływu systemów ogrzewania i energii elektrycznej w miejscu pracy na środowisko
Część praktyczna:
Narzędzia początkującego:
- Canva - projektowanie postów stories karuzeli
- CapCut - szybka edycja wideo
- Retusz zdjęć, planowanie publikacji
Optymalizacja profilu i audyt Instagrama:
- ustawienie profesjonalnego profilu na Instagramie i Facebooku
- bio linki highlights
- kontrola obecnych profili uczestniczek - indywidualne wskazówki i porady
Nagrywanie rolek:
- Planowanie rolki - pomysł i prosty scenariusz, ujęcia w salonie - światło, kadrowanie, ruch kamery, każda uczestniczka nagrywa swój materiał
Montaż rolek w CapCut:
- Cięcie i łączenie klipów, dodawanie muzyki napisów efektów, poprawa kolorów i tempa, dopasowanie do trendów, przygotowanie filmu do publikacji
Canva i detale:
- Tworzenie miniaturki rolki, dodanie logo kolorów i elementów spójnych z marką
Publikacja i analiza:
- Jak pisać opisy i dobierać hashtagi, najlepsze godziny publikacji, każda uczestniczka publikuje testową rolkę lub przygotowuje ją do publikacji, krótka analiza profilu po wrzuceniu rolki
Warsztaty rozwoju zielonych kompetencji:
- organizacja stanowiska pracy zgodnie z zasadami "zero waste"
- stosowanie metod ograniczania zużycia wody podczas zabiegów stylizacji brwi min. poprzez wybór odpowiednich urządzeń i akcesoriów (np. dozowników ograniczających zużycie wody).
- segregacja odpadów zgodnie z normami środowiskowymi - podczas zajęć każdy uczestnik dba o to, by odpowiednio wyrzucać odpady
- organizacja pracę w sposób minimalizujący zużycie energii
- praktyczne zastosowanie metod ograniczania ogrzewania i chłodzenia gabinetu (np. planowanie harmonogramu pracy w zależności od pory dnia i sezonu).
Egzamin - walidacja
Test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji Szkolenie kończy się walidacją przeprowadzoną przez walidatora z ICVC. Certyfikat wydany przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji, tj. ICVC, co potwierdzi zdobycie wymaganych kwalifikacji.
Opis przebiegu walidacji:
Walidacja przeprowadzona zostanie z zapewnieniem rozdzielności funkcji procesów kształcenia i szkolenia od procesu walidacji – realizacja obu procesów przeprowadzona przez dwie różne osoby.
Instruktor pozostaje neutralny wobec procesu oceny – nie ingeruje w wyniki testu, sposób uzupełniania materiałów ani w jakość przesyłanych dowodów i deklaracji.
Walidacja jest przeprowadzona w formie zdalnej i podzielona na 2 etapy:
Walidacja części teoretycznej: Test teoretyczny, przeprowadzany jest na platformie egzaminacyjnej ICVC. Uczestnik otrzymuje indywidualne kody dostępowe do platformy. Do udziału w teście uczestnik musi dysponować własnym urządzeniem mobilnym z dostępem do internetu. Warunkiem zaliczenia jest uzyskanie min. 70% poprawnych odpowiedzi.
Walidacja części praktycznej: Polega na analizie dowodów i deklaracji przygotowanych przez uczestnika. Uczestnik zobowiązany jest do przesłania w formie elektronicznej kompletu wypracowanych materiałów najpóźniej do końca procesu kształcenia do organizatora szkolenia, który następnie przekazuje je walidatorowi wyznaczonemu przez firmę ICVC. Zaliczenie następuje po spełnieniu co najmniej 70% wymagań. Walidator nie uczestniczy w gromadzeniu dowodów i deklaracji – zostaje włączony dopiero na etapie ich analizy.
Wyniki walidacji przekazywane są organizatorowi po zakończeniu procesu weryfikacji.
Walidacja przeprowadzona zostanie z zapewnieniem rozdzielności funkcji procesów kształcenia i szkolenia od procesu walidacji – realizacja obu procesów przeprowadzona przez dwie różne osoby.
Certyfikat jest wydawany osobom, które zdały Egzamin ICVC weryfikujący ich kwalifikacje do wykonywania zawodu Szkolenie prowadzi do nabycia kwalifikacji zawodowej: "Technologie cyfrowe w branży beauty z zastosowaniem zrównoważonego rozwoju — ChatGPT"
Szkolenie wpisuje się w Program Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego 2019–2030 (PRT) w następujących obszarach :
- Technologie dla ochrony środowiska: 3.3 Technologie gospodarowania odpadami
- Technologie informacyjne i telekomunikacyjne: 4.7 - Technologie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego
Usługa ma charakter stacjonarny - 32 h dydaktyczne
Usługa szkoleniowa odbywa się w jednostkach dydaktycznych.
1 godzina usługi = 45 minut dydaktycznych
Usługa składa się z części teoretycznej ( 4,5h zegarowych ), części praktycznej ( 10,5 h zegarowych ), przerw ( 1h zegarowych), walidacja (0,5h zegarowa )które są wliczane do procesu kształcenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Część teoretyczna: Budowanie wizerunku i spójnego stylu marki beauty w social mediach. Tworzenie i planowanie treści w mediach społecznościowych dla branży beauty | Prowadzący marta hinz | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Część teoretyczna: Zielone kompetencje na podstawi bazy danych ESCO | Prowadzący marta hinz | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Przerwa | Prowadzący marta hinz | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Część praktyczna: Warsztaty rozwoju zielonych kompetencji | Prowadzący marta hinz | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Część praktyczna: Narzędzia początkującego | Prowadzący marta hinz | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Część praktyczna: Optymalizacja profilu i audyt Instagrama | Prowadzący marta hinz | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Część teoretyczna: Podsumowanie wiedzy z dnia pierwszego, krótkie pytania i odpowiedzi | Prowadzący marta hinz | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Część praktyczna: Nagrywanie rolek | Prowadzący marta hinz | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Część praktyczna: Montaż rolek w CapCut | Prowadzący marta hinz | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Część praktyczna: Canva i detale. Publikacja i analiza | Prowadzący marta hinz | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Część praktyczna: przygotowanie przez uczestnika wypracowanych dowodów i deklaracji, organizacja możliwości wypełnienia testu | Prowadzący marta hinz | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja: test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący marta hinz | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 227,27 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 227,27 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 125,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
marta hinz
- sierpień 2023 " Color Make Up"
- maj 2021 "Hair Stroke Brows"
- maj 2021 "Butterfly Eyeliner"
Jako szkoleniowiec stawia na praktykę oraz wsparcie poszkoleniowe. Około setki jej kursantek z różnych dziedzin dziś świetnie radzą sobie ze zdobytą wiedzą. Instruktor Marta jako szkoleniowiec i praktyk od początku rozpoczęcia swojej kariery zawodowej buduje umiejętności i wiedzę zgodnie z zasadami ekologii w związku z czym posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, które umożliwia promowanie świadomości ekologicznej. W prowadzeniu swojego studia, stosuje praktyki proekologiczne związane z recyklingiem, minimalizacją systemu ogrzewania oraz zasadami przechowywania i utylizacji materiałów szkodliwych. Posiada właściwe kompetencje z zakresu ochrony środowiska:
- maj 2024 ukończone szkolenie " Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju. Szkolenie świadomościowe na rzecz zielonych kompetencji"
- lipiec 2024 ukończenie szkolenia " OCHRONA ŚRODOWISKA recykling, utylizacja, gospodarowanie odpadami stosowane w praktyce
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewnia wszelkie materiały szkoleniowe i dydaktyczne niezbędne do realizacji części teoretycznej i praktycznej szkolenia min.: skrypt, długopis, pincety do stylizacji brwi, klej, farbki, cleaner, remover, bonder, produkty jednorazowe, kozetki, krzesła, lampy, przyborniki do stylizacji brwi.
Warunki uczestnictwa
Uczestniczka zobowiązana jest do zapewnienia we własnym zakresie modelki na usługę szkoleniową w liczbie minimum 3. Jeżeli uczestniczka nie ma takiej możliwości zobowiązana jest do kontaktu z organizatorem w tym zakresie najpóźniej do 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia. Wówczas organizator wesprze bezpłatnie uczestniczki w tym w zakresie.
Przed zapisaniem się na usługę, bardzo proszę o kontakt pod numerem telefonu 579 491 857 w celu potwierdzenia dostępności miejsca w grupie szkoleniowej.
Informacje dodatkowe
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę. Uczestnik ma obowiązek zapisania się na usługę przez BUR co najmniej na 1 dzień przed rozpoczęciem realizacji usługi.
Przed zapisaniem się na usługę, bardzo proszę o kontakt pod numerem telefonu 579 491 857 w celu potwierdzenia dostępności miejsca w grupie szkoleniowej.
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
3) W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Miejsce szkolenia spełnia bezpieczne i higieniczne warunki pracy dla instruktora i uczestników.