Zielone kompetencje cyfrowe. Copywriting i tworzenie grafik na stronach www w sektorze zielonej gospodarki. Kurs z egzaminem ECDL B2.
Zielone kompetencje cyfrowe. Copywriting i tworzenie grafik na stronach www w sektorze zielonej gospodarki. Kurs z egzaminem ECDL B2.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących lub planujących zatrudnienie w sektorze zielonej gospodarki, które chcą rozwinąć umiejętności cyfrowe w zakresie copywritingu i tworzenia grafik na potrzeby stron internetowych. Adresatami kursu są osoby związane z komunikacją, marketingiem, administracją, sprzedażą lub obsługą klienta w organizacjach działających na rzecz zrównoważonego rozwoju. Udział w szkoleniu jest również odpowiedni dla osób planujących rozpoczęcie działalności w branżach wspierających zieloną transformację (np. odnawialne źródła energii, ekoturystyka, edukacja ekologiczna). Szkolenie kończy się egzaminem ECDL B2 potwierdzającym nabyte kompetencje cyfrowe w zakresie efektywnego i odpowiedzialnego wykorzystania narzędzi technologicznych w pracy i komunikacji online.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji12-01-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie prowadzi do przygotowania uczestnika do samodzielnego tworzenia treści i grafik na potrzeby stron internetowych promujących zieloną gospodarkę oraz działania na rzecz ochrony środowiska. Uczestnik zdobywa wiedzę o zasadach budowy stron www, doskonali umiejętność pisania tekstów i projektowania grafik wspierających zrównoważony rozwój. Szkolenie kończy się egzaminem ECDL B2 potwierdzającym nabyte kompetencje cyfrowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy teksty na strony www promujące zieloną gospodarkę | Kryteria weryfikacji • dobiera słowa kluczowe• wyszukuje informacje dotyczące produktów sektoru zielonej gospodarki w celu stworzenia tekstu na stronę www • określa persona odbiorcy (uosobienie odbiorców dla strony internetowej w przedsiębiorstwie działającym w sektorze zielonej gospodarki) • kreuje treści ekologiczne i angażuje świadomych konsumentów | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Tworzy grafikę na strony www promujące zieloną gospodarkę | Kryteria weryfikacji • kreuje pomysły wizualne współgrające z zieloną gospodarką• tworzy infografiki na potrzeby "zielonych kampanii" • optymalizuje grafikę na stronie www | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Określa ścieżkę rozwoju w zakresie zielonej gospodarki | Kryteria weryfikacji • wymienia obszary w których chciałby się dokształcać | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Definiuje bezpieczeństwo w sieci | Kryteria weryfikacji Wymienia metody kontroli wykorzy-stania Internetu: nadzór, ograniczenia przeglądarek, ograniczenia ściągania z Internetu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Używa ustawień i narzędzi przeglądarki | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia pojęcie wyskakujących okie-nek (pop-up); Dopuszcza i blokuje wyskakujące okienka; Wyjaśnia pojęcie ciasteczka (cookie). Dopuszcza i blokuje ciasteczka; Używa dostępnych funkcji pomocy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Komunikuje się online | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia koncepcję społecznościinternetowej (wirtualnej), Wskazuje przykłady portali społecznościowych, forów internetowych, stron konferen- cyjnych, czatów oraz stron z grami komputerowymi online. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęląskie Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne KISS
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoPolskie Towarzystwo Informatyczne (PTI)
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących lub planujących zatrudnienie w sektorze zielonej gospodarki, które chcą rozwinąć umiejętności cyfrowe w zakresie copywritingu i tworzenia grafik na potrzeby stron internetowych. Adresatami kursu są osoby związane z komunikacją, marketingiem, administracją, sprzedażą lub obsługą klienta w organizacjach działających na rzecz zrównoważonego rozwoju. Udział w szkoleniu jest również odpowiedni dla osób planujących rozpoczęcie działalności w branżach wspierających zieloną transformację (np. odnawialne źródła energii, ekoturystyka, edukacja ekologiczna). Szkolenie kończy się egzaminem ECDL B2 potwierdzającym nabyte kompetencje cyfrowe w zakresie efektywnego i odpowiedzialnego wykorzystania narzędzi technologicznych w pracy i komunikacji online.
Czas trwania szkolenia to 3 dni: 2 dni szkoleniowe w godz. 8:30 - 15:30 - 14 h zegarowych (16 h dydaktyczne + przerwy); 1 dzień - 1 godzina dydaktyczna - egzamin zewnętrzny.
Dwa pierwsze dni odbywają się zdalnie w czasie rzeczywistym, 3 dzień - egzamin odbywa się stacjonarnie w sali szkoleniowej wyposażonej w stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika, projektor, flipcharty, markery.
Program szkolenia jest powiązany z załącznikiem nr 1 "Mapa powiązań technologicznych" do Programu Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030 w obszarze technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych - 4.2 Technologie informacyjne
Walidacja: Szkolenie kończy się egzaminem zewnętrznym ECDL B2 oraz walidacją wewnętrzną. Koszt przystąpienia do pierwszego egzaminu pokrywa organizator.
Program:
1. Podstawowe zasady tworzenia stron www
- domena, certyfikat SSL
- UX
- cel strony
- mobilność strony
- dobre praktyki przy tworzeniu stron www
2. Tworzenie tekstów na stronie www promujących zieloną gospodarkę
- tworzenie wpisów w oparciu o edytor Gutenberg
- dobór słów kluczowych
- persona odbiorców (uosobienie odbiorców dla strony internetowej w przedsiębiorstwie działającym w sektorze zielonej gospodarki)
- tworzenie treści ekologicznych i angażujących świadomych konsumentów
3.Tworzenie grafik na stronie www promujących zieloną gospodarkę
- tworzenie grafik współgrających z zieloną gospodarką
- tworzenie infografiki na potrzeby "zielonych kampanii"
- optymalizacja grafiki na stronie www
4. Walidacja
Walidacja wewnętrzna
Egzamin zewnętrzny ECDL B2
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | ||||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 294,12 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 294,12 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 300,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 300,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 190,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 190,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Westerowski
• Trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior trainer);
• Doradca zawodowy;
• Certyfikowany coach amerykańskiej metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling;
• Doświadczenie: 20 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia własnej działalności gospodarczej – prowadzenie usług doradczych i szkoleniowych z zakresu technik sprzedaży, marketingu internetowego oraz projektowania stron www - tworzenia treści i grafik na stronie www; Trener w Szkole Komputerowej Impuls w zakresie technik sprzedaży, marketingu internetowego oraz projektowania stron www od 2020 roku; Wykładowca Akademii E-marketingu na Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej od 2014 roku
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie .pdf - prezentacja
Informacje dodatkowe
Szkolenie zwolnione z VAT na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień Tekst jednolity Dz. U. z 2025 r. poz. 832 z dnia 26.06.2025 r. 832 § 3 ust 1 pkt 14.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik szkolenia powinien mieć do dyspozycji w trakcie części zdalnej w czasie rzeczywistym:
- Komputer min. 8 GB RAM, mikrofon i kamera,
- Stabilne łącze internetowe: min. 10 Mbps (pobieranie), 5 Mbps (wysyłanie),
- Przeglądarka: Google Chrome (zalecana),
- Konto Google do udziału w spotkaniach na platformie Google Meet,
- Do przeprowadzenia egzaminu: należy założyć konto na platformie egzaminacyjnej: https://eecdl.pl/system/register.php
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe