Tworzenie prostych stron i landing page z AI/
Tworzenie prostych stron i landing page z AI/
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Grupa docelowa usługi
- Osoby indywidualne, które chcą szybko uruchomić prostą stronę lub landing page dla własnych potrzeb: projektu, pasji, mikro‑biznesu, wydarzenia, portfolio czy zbiórki.
- Twórcy i freelancerzy bez doświadczenia technicznego, którzy chcą samodzielnie zbudować skuteczną stronę bez kodowania.
- Właściciele małych działalności, edukatorzy, osoby rozwijające profile w social media, którym zależy na zbieraniu leadów/zapisów.
Usługa jest dostępna dla wszystkich zainteresowanych – zarówno osób indywidualnych, jak i kierowanych przez urzędy, firmy, instytucje oraz wszystkich operatorów.
Mogą w niej uczestniczyć także osoby z programów regionalnych, w tym m.in.:
- Kierunek – Rozwój WUP Toruń
- Usługi rozwojowe województwa śląskiego
- Małopolski pociąg do kariery – sezon 1
- Nowy start w Małopolsce z EURESem
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji18-02-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego zaprojektowania, zbudowania i opublikowania prostej strony lub landing page z wykorzystaniem narzędzi AI i kreatorów no‑code, z wdrożeniem formularza, podstaw SEO i analityki, zasad RODO/dostępności oraz praktyk zrównoważonej (zielonej) i efektywnej technicznie publikacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:Charakteryzuje różnice między prostą stroną a landing page oraz ich kluczowe sekcje | Kryteria weryfikacji Rozróżnia i definiuje elementy (hero, korzyści, dowód społeczny, CTA, FAQ) oraz uzasadnia ich kolejność względem celu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje zastosowania narzędzi AI w tworzeniu treści i grafiki | Kryteria weryfikacji Klasyfikuje narzędzia (copy, grafika, wideo/ikony) i dobiera je do zadania | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wyjaśnia podstawy SEO on‑page i analityki | Kryteria weryfikacji Definiuje tytuł/meta, nagłówki, alt‑text; rozróżnia metody instalacji GA4/pixela | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje wymagania RODO/cookies i dostępności | Kryteria weryfikacji Wskazuje obowiązkowe elementy polityki prywatności, banera zgód i WCAG | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia wpływ decyzji technicznych na szybkość i ślad środowiskowy | Kryteria weryfikacji Ocenia formaty (WebP/AVIF), kompresję, lazy‑load, czcionki i ich wpływ na transfer energii | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:Projektuje strukturę landing page pod cel i grupę | Kryteria weryfikacji Układa sekcje i CTA adekwatnie do celu (sprzedaż/zapis/pobranie) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy treści i grafiki z użyciem AI | Kryteria weryfikacji Formułuje właściwe prompty, dobiera styl, ocenia zgodność z celem i legalnością | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Buduje stronę w kreatorze no‑code | Kryteria weryfikacji Dobiera komponenty (siatka, przyciski, formularz), mapuje style i hierarchię nagłówków | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Konfiguruje formularz i prostą automatyzację | Kryteria weryfikacji Wskazuje kolejność działań: walidacja pól, strona podziękowania, notyfikacje, integracja e‑mail/arkusz | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Publikuje stronę i zabezpiecza połączenie | Kryteria weryfikacji Rozróżnia tryby publikacji (subdomena/domena), aktywuje SSL | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wdraża podstawy SEO/analityki | Kryteria weryfikacji Dobiera tytuł/meta, sitemapę, robots; wybiera metodę instalacji GA4/pixela | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Optymalizuje wydajność i media | Kryteria weryfikacji Dobiera format/rozmiar obrazów, ustawia lazy‑load, ocenia Core Web Vitals | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE:Organizuje własny proces pracy nad stroną | Kryteria weryfikacji Planuje etapy (brief–wireframe–budowa–testy–publikacja) i kontroluje terminy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Komunikuje decyzje projektowe interesariuszom | Kryteria weryfikacji Uzasadnia wybór sekcji, CTA i treści względem celu i danych z analityki | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Nadzoruje etyczne i odpowiedzialne użycie AI | Kryteria weryfikacji Rozróżnia sytuacje wymagające oznaczenia treści generowanych i uzyskania zgód | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dlaczego warto skorzystać z naszej usługi:
- Zbudujesz i opublikujesz własną prostą stronę lub landing page już podczas kursu – gotową do zbierania zapisów lub sprzedaży.
- Przygotujesz treści i grafiki z AI dopasowane do Twojego celu (sprzedaż / zapis / pobranie)
- Uporządkujesz proces pracy: brief, prosty wireframe, checklisty „krok po kroku”, szablon strony
- Skonfigurujesz formularz i powiadomienia, by automatycznie zbierać leady oraz potwierdzenia na e‑mail/arkusz.
- Zadbasz o zgodność i bezpieczeństwo: polityka prywatności, baner cookies, podstawy RODO oraz legalne źródła materiałów.
- Wzmocnisz kompetencje cyfrowe: bezpieczna praca w chmurze, kontrola dostępu, kopie zapasowe 3‑2‑1.
- Oszczędzisz czas i pieniądze – działasz bez kodowania i bez agencji, z jasnym planem działania po kursie.
- Zyskasz pewność: będziesz wiedzieć, co robić, w jakiej kolejności i jak to sprawdzić
Praktyczne umiejętności:
Program szkolenia jest nastawiony na praktyczne ćwiczenia i studia przypadków, co pozwala uczestnikom na zastosowanie zdobytej wiedzy w realnych sytuacjach. Praktyczne podejście gwarantuje, że uczestnicy będą gotowi do efektywnej pracy po ukończeniu szkolenia.
Interaktywna forma zdalna:
Szkolenie odbywa się w formie zdalnej, w czasie rzeczywistym, za pomocą platformy Zoom. Umożliwia to uczestnictwo z dowolnego miejsca, oszczędzając czas i koszty związane z dojazdami. Interaktywne sesje wideo, współdzielenie ekranu i chat pozwalają na aktywny udział i bieżącą komunikację z prowadzącymi oraz innymi uczestnikami.
Godziny realizacji szkolenia:
Szkolenie obejmuje 16 godziny edukacyjne. Każda godzina szkolenia obejmuje 45 minut. tj. 12 godzin zegarowych.
Walidacja wliczona jest w czas trwania usługi.
Przerwy:
Nie są wliczane w czas trwania usługi. Są ustalane w sposób elastyczny.
Metody pracy:
Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową, połączoną z rozmową na żywo oraz współdzieleniem ekranu. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.
Harmonogram szkolenia:
Szczegółowy harmonogram zajęć, uwzględniający podział na dni i godziny oraz przerwy, zostanie ustalony i uzupełniony na 6 dni przed rozpoczęciem szkolenia, zgodnie z regulaminem BUR. Będzie on dostosowany do preferencji czasowych uczestników.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o kontakt w celu określenia preferowanych godzin szkolenia.
- Szkolenie może być realizowane zarówno raz jaki i kilka razy w tygodniu w trybie dziennym, umożliwiając intensywną naukę i skoncentrowane zajęcia lub popołudniowym, co pozwala uczestnikom z innymi obowiązkami dostęp do wartościowej edukacji.
- Dodatkowo, istnieje opcja organizacji zajęć w formie weekendowej, co sprawia, że szkolenie staje się bardziej elastyczne i dostosowane do różnych harmonogramów życia.
- w związku z powyższym nie wskazano szczegółowego harmonogramu - jesteśmy gotowi dostosować się do potrzeb całej grupy zapisanych osób, tworząc harmonogram, który uwzględni zróżnicowane preferencje czasowe uczestników.
- Harmonogram szkolenia może ulegać nieznacznemu przesunięciu czasowemu, zależnie od czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych ćwiczeń i zdolności przyswajania materiału przez uczestników, zgodnie z ich indywidualnym tempem nauki
Dostępność kurs do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami
- Wsparcie techniczne: Zapewniamy wsparcie techniczne dla uczestników, którzy mogą potrzebować pomocy w obsłudze platformy
- szkoleniowej lub dostępu do materiałów.
- Sesje Q&A: sesje pytań i odpowiedzi, gdzie uczestnicy mogą zadawać pytania w czasie rzeczywistym, również poprzez czat tekstowy,
- co jest pomocne dla osób, które mogą mieć trudności z komunikacją werbalną.
- platforma ZOOM, na której prowadzone jest szkolenie, jest zgodna z międzynarodowymi standardami dostępności,
- takimi jak WCAG 2.1.
- elastyczny harmonogram szkolenia, aby dostosować tempo nauki do indywidualnych możliwości uczestników.
Doświadczeni prowadzący:
Informacje o osobach prowadzących szkolenie, w tym imiona, nazwiska, kwalifikacje oraz doświadczenie, zostaną podane na 6 dni przed rozpoczęciem szkolenia, zgodnie z wymogami regulaminu BUR. Trenera prowadzący usługę oraz osoba walidująca będzie posiadała doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat lub kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Certyfikat ukończenia:
Certyfikat ukończenia kursu - Zaświadczenie wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Weryfikacja efektów uczenia się:
Program obejmuje weryfikację efektów uczenia się poprzez test teoretyczny, który pozwala na ocenę zdobytej wiedzy i umiejętności. Taki system oceny gwarantuje, że uczestnicy faktycznie przyswoili potrzebne informacje i są gotowi do ich praktycznego zastosowania.
Program kursu
Moduł 1: Landing page w praktyce
- Co to jest landing page i czym różni się od strony WWW; mapa sekcji i CTA.
- Jak określić cel i grupę odbiorców; wireframe i mikro‑copy.
- Przegląd skutecznych przykładów; zasady czytelności i mobile‑first.
Moduł 2: Treści i grafiki z AI
- Generowanie nagłówków, opisów i sekcji korzyści (prompty i iteracje).
- Tworzenie spójnych grafik/ikon; dobór stylu do marki.
- Legalność materiałów: licencje i oznaczenia.
Moduł 3: Budowa w kreatorze no‑code
- Ustawienia siatki, komponenty, style, formularz lead.
- Strona podziękowania, walidacja, powiadomienia.
- Mini‑projekt: szkic → strona robocza.
Moduł 4: Publikacja, SEO i analityka
- Domena/subdomena, SSL, podstawy hostingu.
- Tytuł/meta, alt‑text, sitemap/robots; instalacja GA4/pixela, podstawowe raporty.
- Testy A/B elementów (nagłówek, CTA, sekcja zaufania).
Moduł 5: Cyfrowe kompetencje w praktyce
- Organizacja i chmura: struktura, nazewnictwo, wersjonowanie; role i kontrola dostępu.
- Bezpieczeństwo i zgodność: MFA, szyfrowanie, RODO; atrybucja i prawa wizerunkowe.
- Automatyzacja i AI w workflow: szablony, checklisty; archiwizacja 3‑2‑1.
Moduł 6: Zielone kompetencje w publikacji stron
- Eco‑design: treści „zero‑waste”, lekka grafika, odpowiedzialne użycie AI.
- Wydajność a środowisko: dobór formatu/kodeka, kompresja, lazy‑load, czcionki.
- Dostępność i inkluzywność: kontrasty, alt‑teksty, czytelna typografia (podstawy WCAG).
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w formie nagrań z zajęć będą udostępnione uczestnikom na 5 dni po zakończeniu szkolenia.
Nagrania umożliwią powrót do przekazywanych informacji, które pojawiły się podczas realizacji usługi, co zapewni pełną dostępność szkolenia dla każdego zainteresowanego uczestnika, w tym osób ze szczególnymi potrzebami.
W celu otrzymania dostępu do materiałów, konieczne jest posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej z domeną @gmail.com
Warunki uczestnictwa
znajomość obsługi komputera i internetu w stopniu dobrym. Dzięki temu uczestnicy będą mogli w pełni korzystać z interaktywnych sesji szkoleniowych i narzędzi online.
Informacje dodatkowe
Podczas szkolenia obowiązkowe jest korzystanie z kamery internetowej przez uczestników.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Zawarto umowę WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój
„Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i projektu „Nowy start w Małopolsce z EURESem” został obustronnie podpisany regulamin współpracy i rozliczenia usług z wykorzystaniem elektronicznym bonów szkoleniowych w ramach projektu.
Kompetencje związane z zieloną i cyfrową transformacją.
Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr Kursor Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością świadczy usługi zwolnione z podatku od towarów i usług na podstawie Art. 43., ust. 1. Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne szkolenia na platformie Zoom:
- Sprzęt komputerowy:
- Wymagany komputer PC lub Mac z dostępem do internetu.
- Zalecana kamera internetowa oraz mikrofon dla udziału w sesjach wideo.
- Przeglądarka internetowa:
- Zalecane przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari.
- Wymagane zaktualizowane wersje przeglądarek dla optymalnej wydajności.
- Stabilne połączenie internetowe:
- Minimalna prędkość łącza: 2 Mbps dla udziału w sesjach wideo.
- Zalecane połączenie kablowe dla stabilności.
- Platforma Zoom:
- Konieczne pobranie i zainstalowanie najnowszej wersji aplikacji Zoom przed szkoleniem.
- Aktywne konto Zoom (możliwość utworzenia bezpłatnego konta).
- System operacyjny:
- Kompatybilność z systemem Windows lub macOS.
- Oprogramowanie dodatkowe:
- Zalecane zainstalowanie najnowszych wersji programów, takich jak przeglądarka, Java, Flash itp.
- Dźwięk i słuchawki:
- Zalecane użycie słuchawek z mikrofonem dla lepszej jakości dźwięku.
- Sprawdzenie działania dźwięku przed rozpoczęciem szkolenia.
- Przygotowanie przed sesją:
- Testowanie sprzętu i połączenia przed planowanym szkoleniem.
- Zapewnienie cichego miejsca pracy dla minimalizacji zakłóceń.
- Wsparcie techniczne:
- Zapewnienie kontaktu z pomocą techniczną w razie problemów podczas sesji.
- Zaplanowane przerwy:
- Uwzględnienie krótkich przerw w grafiku dla odpoczynku uczestników.
Zapewnienie powyższych warunków technicznych umożliwi płynny przebieg szkolenia na platformie Zoom, zminimalizuje zakłócenia i zagwarantuje efektywną interakcję między prowadzącym a uczestnikami.