Szkolenie pokazuje, jak zaplanować i stworzyć własny lejek sprzedażowy dla prostego produktu online – od pomysłu, przez przygotowanie oferty i strony sprzedażowej, po grafiki promocyjne i uruchomienie pierwszej mini-kampanii w social mediach. Dla osób początkujących, bez potrzeby pomocy technicznej.
Szkolenie pokazuje, jak zaplanować i stworzyć własny lejek sprzedażowy dla prostego produktu online – od pomysłu, przez przygotowanie oferty i strony sprzedażowej, po grafiki promocyjne i uruchomienie pierwszej mini-kampanii w social mediach. Dla osób początkujących, bez potrzeby pomocy technicznej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozpocząć sprzedaż online prostych produktów cyfrowych (takich jak e-booki, mini-kursy, checklisty, plannery, konsultacje) i potrzebują praktycznego wsparcia w stworzeniu własnego lejka sprzedażowego – od pomysłu, przez ofertę i stronę, po pierwszą promocję w social mediach.
W szczególności zapraszamy:
- osoby początkujące, które dopiero rozpoczynają swoją działalność online,
- freelancerów i specjalistów (np. dietetyków, trenerów, coachów, nauczycieli), chcących zarabiać na wiedzy i doświadczeniu,
- właścicieli małych firm, którzy chcą wprowadzić cyfrowe produkty do swojej oferty,
- uczestników zainteresowanych podstawami tworzenia prostych stron, grafik i promocji w internecie.
Szkolenie nie wymaga wcześniejszego doświadczenia technicznego ani marketingowego – uczestnicy krok po kroku zbudują własny mini-lejek sprzedażowy: od pomysłu na produkt po jego promocję i pierwszą sprzedaż.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji07-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi65
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego zaplanowania i stworzenia prostego lejka sprzedażowego dla produktu online (np. e-booka, mini-kursu, plannera). Uczestnik nauczy się tworzyć ofertę, prostą stronę sprzedażową, grafiki promocyjne w Canvie oraz planować i uruchamiać pierwszą mini-kampanię promocyjną w social mediach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje etapy tworzenia prostego produktu online oraz elementy lejka sprzedażowego obejmującego pomysł, ofertę, stronę i promocję. | Kryteria weryfikacji Wymienia i porządkuje główne etapy procesu tworzenia produktu online. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia kluczowe elementy lejka sprzedażowego oraz określa ich funkcję w procesie sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje podstawowe narzędzia i zasady planowania treści marketingowych w internecie (np. Canva, kreatory stron, media społecznościowe). | Kryteria weryfikacji Wskazuje podstawowe narzędzia wykorzystywane do planowania i tworzenia treści marketingowych online. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Określa zasady doboru narzędzi i kanałów komunikacji w zależności od rodzaju produktu i grupy odbiorców. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętność: Opracowuje prostą ofertę oraz projekt strony sprzedażowej dla produktu online z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. | Kryteria weryfikacji Określa kolejne etapy przygotowania oferty i strony sprzedażowej dla produktu online. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje kluczowe elementy skutecznej strony sprzedażowej (nagłówek, opis, CTA, grafika) oraz zasady ich rozmieszczenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętność: Przygotowuje materiały graficzne i plan mini-kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje etapy planowania mini-kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje zasady tworzenia spójnych materiałów graficznych i dopasowania ich do treści promocyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Stosuje zasady etycznej i odpowiedzialnej komunikacji w działaniach promocyjnych online. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia przykłady rzetelnej i nierzetelnej komunikacji marketingowej w internecie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Określa zasady bezpiecznego i etycznego wykorzystywania treści, grafik i danych w kampaniach promocyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozpocząć sprzedaż online prostych produktów cyfrowych (takich jak e-booki, mini-kursy, checklisty, plannery, konsultacje)
- Forma prowadzenia: szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym ( Web To Learn)
- Czas trwania: Szkolenie obejmuje 48 godzin zegarowych i 45 minut ( 65 lekcyjnych) w tym walidacje w formie testu teoretycznego 30 minut
- Szkolenie składa się z części teoretycznej 5h i praktycznej 40h i 15 min
- Przerwy: są wliczone w czas trwania usługi
- Walidacja: test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie ( test zostanie przeprowadzony po zakończeniu części edukacyjnej, gdzie będzie trwał 30 minut). Wynik testu oraz wyniki analizy dowodów i deklaracji będą dostępne do 2 dni.
- Prowadzenie zajęć: interaktywna forma z wykorzystaniem prezentacji, rozmowy na żywo, ćwiczeń
- Wsparcie techniczne: kontakt mailowy i telefoniczny w przypadku trudności technicznych
- dla osób korzystających z dofinansowania wymagana jest minimalna frekwencja na poziomie 80% zajęć
Dzień 1 – Wprowadzenie do produktów online i lejków sprzedażowych
Omówienie idei produktów cyfrowych i sprzedaży online. Analiza, jak działa prosty lejek sprzedażowy – od pomysłu po promocję. Przegląd typów produktów (e-book, kurs, planner, konsultacja) oraz przykłady skutecznych rozwiązań.
Dzień 2 – Pomysł na produkt i dopasowanie do odbiorcy
Generowanie pomysłów na produkty, analiza potrzeb i problemów odbiorców, tworzenie mapy klienta, ocena potencjału rynkowego. Praca grupowa nad wstępną koncepcją własnego produktu i omówienie wyników.
Dzień 3 – Budowanie oferty i język korzyści
Tworzenie oferty opartej na wartościach i potrzebach klienta. Struktura oferty: obietnica, nagłówek, CTA. Zasady pisania językiem korzyści. Ćwiczenia praktyczne – opracowanie własnej propozycji sprzedażowej.
Dzień 4 – Psychologia sprzedaży i dopasowanie przekazu
Zrozumienie decyzji zakupowych i różnych typów klientów. Zasady budowania przekazu marketingowego w oparciu o emocje, potrzeby i racjonalne argumenty. Tworzenie dopasowanych komunikatów sprzedażowych.
Dzień 5 – Projektowanie strony sprzedażowej – plan i układ
Wprowadzenie do narzędzi online (Canva, Carrd, Landingi, ConvertKit). Struktura skutecznej strony: nagłówek, opis, grafika, CTA. Zasady UX/UI dla początkujących. Planowanie i szkicowanie własnego projektu strony.
Dzień 6 – Tworzenie strony sprzedażowej w praktyce
Zajęcia praktyczne: budowa strony w Canvie lub prostym kreatorze, dodawanie grafik, CTA, formularzy i wersji mobilnej. Testowanie i analiza czytelności. Prezentacja i omówienie stron uczestników.
Dzień 7 – Grafiki i materiały promocyjne
Projektowanie grafik promocyjnych w Canvie. Tworzenie mockupów produktów (e-book, planner, kurs). Dobór kolorów, fontów i stylu wizualnego. Przygotowanie zestawu materiałów promocyjnych do publikacji.
Dzień 8 – Planowanie kampanii promocyjnej
Zasady planowania kampanii w social mediach. Tworzenie harmonogramu postów i komunikatów promocyjnych. Opracowanie mini-kampanii promocyjnej wspierającej sprzedaż produktu online.
Dzień 9 – Reklama płatna i analiza wyników
Wprowadzenie do Meta Ads – cele kampanii, budżet, grupy odbiorców. Podstawowe wskaźniki efektywności (zasięg, kliknięcia, CTR, konwersje). Analiza wyników i wnioski optymalizacyjne.
Dzień 10 – Walidacja efektów uczenia się i podsumowanie
Powtórzenie kluczowych zagadnień z całego szkolenia.
Walidacja efektów uczenia się – test teoretyczny online (jednokrotnego wyboru, automatyczny wynik).
Omówienie wyników testu i podsumowanie szkolenia z przedstawieniem kierunków dalszego rozwoju uczestników.
Informacje organizacyjne:
- Forma realizacji: zajęcia online w czasie rzeczywistym (na żywo z trenerem)
- Przerwy kawowe:
- w dni robocze – 1 × 15 minut
- w soboty – 2 × 15 minut
- Walidacja: test teoretyczny online (automatyczny wynik)
- Efekt końcowy: uczestnik potrafi zaplanować, przygotować i uruchomić kompletny mini-lejek sprzedażowy dla swojego produktu online – od pomysłu i oferty po stronę, grafiki i promocję.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 47 Czym jest produkt online i jak działa prosty lejek sprzedażowy- rozmowa na żywo | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 47 Przerwa kawowa 15 minut | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 47 Typy produktów (e-book, mini-kurs, planner, konsultacja) i etapy sprzedaży online- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 47 Wspólne podsumowanie dnia i pytania grupowe- rozmowa na żywo | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 47 Struktura skutecznej oferty: nagłówek, obietnica, CTA- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 47 Przerwa kawowa 15 minut | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 47 Pisanie językiem korzyści, dopasowanie komunikatu do klienta- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 47 Tworzenie szkicu oferty | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 47 Zasady wpływu i mechanizmy decyzji zakupowych- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 47 Przerwa kawowa 15 minut | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 47 Dopasowanie oferty do typu klienta (emocjonalny, analityczny, impulsywny)-współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 47 Wspólna dyskusja i pytania- rozmowa na żywo | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 47 Wybór narzędzi: Canva, Carrd, Landingi, ConvertKit-współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 47 Przerwa kawowa 15 minut | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 47 Struktura skutecznego landing page (nagłówek, opis, CTA)- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 47 Omówienie przykładów- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 47 Jak znaleźć pomysł na produkt – ćwiczenia grupowe- współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 47 Przerwa kawowa 15 minut | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 47 Określenie idealnego klienta – mapa odbiorcy i analiza potrzeb- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 47 Omówienie wniosków i pytania grupowe- rozmowa na żywo | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 47 Weryfikacja pomysłu i analiza potencjału rynkowego- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 47 Przerwa kawowa 15 minut | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 47 Budowa strony w Canvie lub kreatorze- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 47 Omówienie prac- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 47 Dodawanie grafik, CTA, formularzy- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 47 Przerwa kawowa 15 minut | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 47 Testowanie i poprawa użyteczności- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 47 Omówienie prac- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 47 Projektowanie grafik promocyjnych w Canvie- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 47 Przerwa kawowa 15 minut | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 47 Tworzenie mockupów produktów (e-book, planner, kurs)- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 47 Podsumowanie dnia- rozmowa na żywo | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 47 Zasady planowania kampanii w social mediach- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 47 Przerwa kawowa 15 minut | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 47 Opracowanie mini-planu kampanii promocyjnej- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 47 Omówienie planów uczestników- współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 47 Wprowadzenie do Meta Ads (cele, grupy, budżet)- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 47 Przerwa kawowa 15 minut | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 47 Mierniki skuteczności kampanii (CTR, konwersja, koszt kliknięcia)- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 47 Wspólne omówienie błędów i dobrych praktyk- współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 47 Powtórzenie procesu: pomysł → oferta → strona → promocja- współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 47 Przerwa kawowa 15 minut | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 47 Analiza i omówienie kluczowych zagadnień z całego szkolenia- współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 47 Przerwa kawowa 15 minut | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 47 Plan utrzymania sprzedaży i rozwijania własnego lejka po szkoleniu- współdzielenie ekranu | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 47 Omówienie i rekomendacje działań po szkoleniu- współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Barbara Ciepły | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 47 Walidacja efektów uczenia się – test teoretyczny online (jednokrotnego wyboru, automatyczny wynik) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Ciepły
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik po zakończeniu kursu otrzyma komplet praktycznych materiałów, które umożliwią samodzielne wdrożenie sprzedaży swojego produktu online:
- szablony grafik do promocji produktu (np. reklamy na Facebook/Instagram, posty, nagłówki),
- szablony mockupów produktów (ebooka, kursu, konsultacji) do edycji np. w Canva,
- wzór oferty sprzedażowej (PDF),
- przykładowy układ strony sprzedażowej (landing page),
- lista kontrolna elementów niezbędnych do uruchomienia lejka sprzedażowego,
- platformy do budowy stron, systemy mailingowe, systemy płatności, narzędzia do reklamy,
- nagrania wybranych fragmentów szkolenia do powtórki (z ograniczonym dostępem czasowym).
Warunki uczestnictwa
Laptop lub komputer z dostępem do internetu – niezbędny do pracy nad stroną sprzedażową, grafikami oraz konfiguracją systemów.
Podstawowa znajomość obsługi komputera i przeglądarki internetowej – np. korzystanie z e-maila, otwieranie linków, poruszanie się po stronach internetowych.
Dostęp do własnej skrzynki e-mail – potrzebnej do testowania lejka sprzedażowego i logowania się do narzędzi.
Konto na Facebooku (osobiste) – umożliwiające utworzenie konta reklamowego i przećwiczenie konfiguracji kampanii.
Chęć stworzenia własnego produktu edukacyjnego – np. kursu, e-booka, konsultacji, warsztatu lub innego produktu online.
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Biorąc udział w usłudze rozwojowej wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku .
Szkolenie realizowane jest w formie zdalnej w czasie rzeczywistym (online live) – za pośrednictwem platformy umożliwiającej interaktywną pracę z trenerem i grupą. Zajęcia prowadzone są w kameralnej grupie, co zapewnia indywidualne podejście i możliwość zadawania pytań na bieżąco.
Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
W przypadku dofinansowania niższego niż 70% do wartości usługi zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Aby w pełni uczestniczyć w szkoleniu i wykonać wszystkie zadania praktyczne, uczestnik powinien dysponować:
- laptopem lub komputerem z systemem operacyjnym Windows, macOS lub Linux,
- stabilnym dostępem do internetu (min. 10 Mb/s – niezbędne do pracy online oraz logowania do platform),
- aktualną wersją przeglądarki internetowej (Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari),
- podstawowym edytorem graficznym online (np. Canva – dostępna za darmo),
- możliwością logowania się do narzędzi zewnętrznych – np. platformy do budowy strony, systemów mailingowych, kreatora płatności, Facebooka (do uruchomienia kampanii reklamowej).
Nie jest wymagane żadne specjalistyczne oprogramowanie ani zaawansowane umiejętności techniczne – wszystkie narzędzia są omawiane i wdrażane krok po kroku podczas szkolenia.