Eco Video PRO: Tworzenie ekologicznego video content marketingu na YouTube jako narzędzie budowania wizerunku w Public Relations. Szkolenie.
Eco Video PRO: Tworzenie ekologicznego video content marketingu na YouTube jako narzędzie budowania wizerunku w Public Relations. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych, które planują z własnej inicjatywy podnieść swoje kwalifikacje cyfrowe w obszarze tworzenia profesjonalnych treści video wykorzystywanych w marketingu internetowym, ze szczególnym uwzględnieniem platformy YouTube.
Uczestnictwo w szkoleniu prowadzi do nabycia kwalifikacji ICVC/SVM 20123.01 Specjalista ds. video content marketingu, potwierdzającej przygotowanie do pracy w nowoczesnym środowisku komunikacji wizualnej online.
Usługa dedykowana jest osobom chcącym rozwinąć umiejętności w zakresie nagrywania, montażu i publikacji treści wideo, a także planowania kampanii z uwzględnieniem zasad green marketingu i zrównoważonego rozwoju.
Szkolenie adresowane jest do marketerów, twórców internetowych, freelancerów, influencerów, pracowników agencji reklamowych oraz osób odpowiedzialnych za komunikację i promocję w przedsiębiorstwach, które chcą łączyć techniczne kompetencje video z odpowiedzialnym podejściem do kreacji treści.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji16-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje uczestników do wdrożenia zrównoważonych praktyk w produkcji i promocji treści wideo na YouTube. Uczestnicy nauczą się, jak tworzyć profesjonalne, ekologiczne materiały wideo oraz zarządzać kanałem YouTube w sposób minimalizujący ślad węglowy. Szkolenie przygotowuje uczestników do budowania wizerunku marki poprzez filmy promujące wartości ekologiczne, co pozwoli im szerzyć świadomość ekologiczną i angażować innych w zachowania przyjazne dla środowiska.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia kluczowe pojęcia dla ekologicznego video content marketingu. | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia takie, jak: ekologiczny content marketing, gospodarka o obiegu zamkniętym, greenwashing, zrównoważony rozwój, ślad węglowy, minimalizowanie zużycia zasobów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe techniki nagrywania filmów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje założenia ekologicznego video content marketingu oraz wyjaśnia jego znaczenie w kontekście promowania wartości środowiskowych. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje pojęcie content marketingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Definiuje czym jest ekologiczne podejście w produkcji wideo i strategii marketingowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje rolę storytellingu w kontekście promowania wartości ekologicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Opisuje sprzęt i techniki nagrywania filmów z perspektywy efektywności energetycznej. | Kryteria weryfikacji Wymienia elementy sprzętu o niskim zużyciu energii. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia wpływ oświetlenia LED na zrównoważoną produkcję. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Tworzy scenariusz filmu wideo dostosowany do założeń komunikacyjnych marki. | Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiedni schemat narracyjny w zależności od celu filmu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Integruje przekaz marki z oczekiwaniami grupy docelowej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady montażu wideo, minimalizujące zużycie energii elektrycznej. | Kryteria weryfikacji Opisuje wpływ edycji materiału wideo na środowisko. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wymienia przykładowe energooszczędne oprogramowania służące do montażu filmów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Nagrywa materiał wideo z zastosowaniem zasad „green production”. | Kryteria weryfikacji Ustawia tło i dobiera oświetlenie minimalizujące zużycie energii elektrycznej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Realizuje film w sposób ograniczający ślad węglowy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje dostępne w swoim posiadaniu materiały, np. lampy, światło dzienne, elementy wystroju, ściany, przeciwdziałając nadmiernej konsumpcji, w myśl gospodarki o obiegu zamkniętym. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Montuje film wideo z wykorzystaniem odpowiednich parametrów technicznych i ekologicznych ustawień renderowania. | Kryteria weryfikacji Dobiera właściwe parametry projektu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Korzysta z legalnych i otwartych zasobów dźwiękowych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Eksportuje film wideo w optymalnym formacie i jakości. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Opracowuje miniatury i opisy wspierające wizerunek marki. | Kryteria weryfikacji Tworzy miniaturę zgodną z zasadami eco-design. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiedzialne tytuły i opisy treści. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Nadzoruje i zarządza kanałem na platformie YouTube. | Kryteria weryfikacji Zakłada konto na platformie YouTube. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Publikuje materiały filmowe na platformie YouTube. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie współpracy w grupie w planowaniu strategii video content marketingowej. | Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe elementy skutecznej współpracy w zespołowym tworzeniu materiałów video content marketingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wymienia zasady produktywnej komunikacji w pracy zespołowej przy planowaniu działań marketingowych w Internecie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęICVC CERTYFIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoICVC CERTYFIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Szkolenie "Eco Video PRO: Tworzenie ekologicznego video content marketingu na YouTube jako narzędzie budowania wizerunku w Public Relations" jest przeznaczone dla osób indywidualnych chcących podnieść swoje umiejętności i kompetencje cyfrowe oraz ma na celu zdobycie wiedzy na temat zrównoważonych praktyk w produkcji i promocji treści wideo na YouTube. Uczestnicy zostaną przygotowani do samodzielnego tworzenia profesjonalnych, ekologicznych materiałów wideo oraz zarządzania kanałem YouTube w sposób minimalizujący ślad węglowy.
Usługa prowadzi do nabycia kwalifikacji: Specjalista ds. video content marketingu (ICVC/SVM 20123.01)
Kwalifikacja potwierdza wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne osób pracujących lub planujących rozpoczęcie pracy w sektorze marketingu cyfrowego, komunikacji wizualnej i tworzenia treści wideo na potrzeby kampanii promocyjnych oraz budowania wizerunku marki w Internecie. Certyfikat ICVC jest wydawany osobom, które zdały egzamin ICVC, weryfikujący przygotowanie do pracy na stanowisku Specjalista ds. video content marketingu.
Egzamin przeprowadzany po zakończeniu szkolenia przez niezależny podmiot certyfikujący potwierdza zdobycie kwalifikacji. Pozytywny wynik egzaminu uprawnia do otrzymania certyfikatu uznawanego w branży marketingowej, kreatywnej, edukacyjnej oraz medialnej.
W ramach szkolenia przewidziano również walidację efektów uczenia się, mającą na celu ocenę stopnia osiągnięcia zakładanych efektów kształcenia. Uczestnik, który pomyślnie ukończy proces walidacji i zda formalny egzamin, uzyskuje kwalifikację branżową: Specjalista ds. video content marketingu.
Zakres tematyczny usługi szkoleniowej jest spójny z tematyką wynikającą z Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programu Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030 (Obszar technologiczny: Technologie Informacyjne).
Zakres szkolenia i kompetencje, które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO - wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach klasyfikacji ESCO:
Zakres szkolenia pozwala m.in.: poruszać tematy problematyki środowiskowej, promować zrównoważony rozwój, wzbudzać pasję do przyrody, angażować innych w zachowania przyjazne dla środowiska; tworzyć i zarządzać kampaniami video content marketingowymi, promującymi zrównoważone praktyki, które edukują o oszczędzaniu energii i minimalizowaniu zużycia zasobów; omawiać kluczowe kwestie związane z ochroną środowiska, takie jak: korzystanie ze źródeł energii odnawialnej, techniki minimalizowania zużycia zasobów oraz śladu węglowego - w sposób angażujący i informacyjny; promować zrównoważony rozwój poprzez skuteczne wykorzystanie narzędzi cyfrowych do szerzenia świadomości ekologicznej i zmiany nawyków konsumenckich.
Szkolenie będzie miało formę głównie warsztatową. Każdy uczestnik będzie pracował przy komputerze i na profesjonalnym sprzęcie służącym do nagrywania filmów. Forma warsztatowa zapewni realizację celu edukacyjnego usługi.
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych (1 godzina zajęć = 60 minut).
Podczas szkolenia każdy uczestnik będzie miał dostęp do w pełni wyposażonego stanowiska pracy, które odzwierciedla warunki panujące w profesjonalnym studiu produkcyjnym. Stanowisko zostało zaprojektowane tak, aby umożliwić pełne przygotowanie oraz realizację narracyjnego filmu, który zostanie opublikowany na kanale YouTube. W ramach symulacji pracy w zespole produkcyjnym, uczestnicy będą pracować przy realizacji wideo w grupach 3-osobowych, obejmując na zmianę następujące role:
- Narrator - osoba prezentująca treść do kamery,
- Kierownik produkcji - odpowiedzialny za nadzorowanie poprawności nagrania przy pomocy monitora podglądowego,
- Operator promptera - zarządzający tekstem na ekranie promptera, wspierając narratora w płynnej prezentacji.
Uwaga do harmonogramu: przerwy na lunch są wliczone w czas trwania usługi i zostały ustalone na godzinę 12:30 - 13:15 - uwzględniono w harmonogramie.
Część teoretyczna obejmuje 2,5 godziny zegarowe zajęć, natomiast część praktyczna - 10,5 godziny. Pozostały czas trwania usługi to: 2 przerwy (w pierwszym oraz drugim dniu zajęć) po 45 minut oraz 1,5 godziny przeznaczone na kwestie organizacyjne (m.in. przywitanie, pre-testy, post-testy, pytania, podsumowanie zajęć) i walidację usługi oraz egzamin.
PROGRAM:
I DZIEŃ SZKOLENIA [część teoretyczna: 1,5 godziny, część praktyczna: 5,5 godziny, przerwa: 45 min, kwestie organizacyjne: 15 min] - 17.01.2026:
08:00 - 08:15 Przywitanie uczestników, omówienie szkolenia, przeprowadzenie pre-testów w celu oceny początkowego poziomu wiedzy uczestników.
08:15 - 09:30 MODUŁ I - Wprowadzenie do zrównoważonego content marketingu i storytellingu wideo.
1. Wprowadzenie do środowiska filmów w serwisie YouTube.
2. Omówienie sposobów monetyzacji kanału i etycznych modeli tworzenia treści.
3. Aspekty budowania kanału eksperckiego i społeczności wokół wartości ekologicznych.
4. Wprowadzenie do Content Marketingu w nurcie „green marketingu”.
5. Przykłady zielonego storytellingu i odpowiedzialnej komunikacji wideo.
6. Strategie tworzenia treści minimalizujących ślad węglowy (planowanie, produkcja, emisja).
09:30 - 11:00 MODUŁ II - Techniczne aspekty nagrywania filmów i ekologiczny dobór sprzętu.
1. Podstawowa nomenklatura związana z nagrywaniem filmów.
2. Omówienie sprzętu do nagrywania filmów na YouTube: lustrzanki a bezlusterkowce oraz rola obiektywów zmiennoogniskowych i stałoogniskowych w produkcji wideo.
3. Dobór sprzętu o niskim zużyciu energii oraz oświetlenia minimalizującego wpływ na środowisko
4. Omówienie dodatkowego sprzętu w produkcji wideo: mikrofon, oświetlenie, teleprompter, adapter.
11:00 - 12:30 MODUŁ III - Tworzenie scenariusza filmu i planowanie ekologicznej produkcji - praca w grupach.
1. Struktura scenariusza filmu i zasady planowania produkcji wideo.
2. Wykorzystanie storytellingu do budowania narracji o wartościach i społecznej odpowiedzialności.
3. Planowanie scen i lokalizacji z uwzględnieniem ograniczenia zużycia energii.
4. Ćwiczenie w grupach: opracowanie scenariusza filmu.
12:30 - 13:15 Przerwa.
13:15 - 16:00 MODUŁ IV - Warsztat: ekologiczna produkcja filmów na YouTube - praca w grupach.
1. Podział na role: reżyser, operator, narrator.
2. Przygotowanie planu filmowego z uwzględnieniem zasad „green production” (oszczędność energii, rekwizyty zero waste).
3. Przygotowanie techniczne do nagrywania filmu minimalizujące ślad węglowy: oświetlenie, mikrofon, ustawienia kamery i obiektywu.
4. Przygotowanie tekstu w teleprompterze - edycja i synchronizacja z nagraniem.
5. Ćwiczenie w grupach: nagrywanie filmu z uwzględnieniem zasad zrównoważonej produkcji.
II DZIEŃ SZKOLENIA [część teoretyczna: 1 godzina, część praktyczna: 5 godzin, przerwa: 45 min, kwestie organizacyjne: 25 min, walidacja i egzamin: 50 min] - 18.01.2026:
08:00 - 08:15 Przywitanie uczestników, krótkie przypomnienie materiału z poprzedniego dnia, sprawdzenie i rozwiązanie ewentualnych trudności na aktualnym etapie szkolenia.
08:15 - 09:30 MODUŁ V - Montaż i postprodukcja wideo w nurcie green editing - praca w grupach.
1. Kluczowe etapy postprodukcji i renderowania wideo - praktyczne wskazówki.
2. Wybór ustawień redukujących zużycie energii podczas renderowania.
3. Udźwiękowienie filmów i praca z biblioteką Audio.
4. Ćwiczenie w grupach: montaż i eksport filmu zoptymalizowanego pod kątem efektywności energetycznej.
09:30 - 11:00 MODUŁ VI - Ekologiczne miniatury i odpowiedzialne publikowanie treści - praca w grupach.
1. Tworzenie miniatur niestandardowych z wykorzystaniem energooszczędnych formatów plików - specyfikacje techniczne.
2. Przykłady miniatur wspierających pozytywny wizerunek ekologiczny marki.
3. Ustawienia tytułów, opisów i tagów z zastosowaniem zasad eko-komunikacji.
4. Udostępnianie filmu na YouTube w praktyce.
5. Ćwiczenie w grupach: opracowanie miniatury oraz publikacja filmu.
11:00 - 12:30 MODUŁ VII - Tworzenie materiałów promocyjnych i eko-dynamika wideo - praca w grupach.
1. Rola zajawki i krótkich form wideo w ekologicznej komunikacji marek.
2. Wpływ krótszych form wideo na zmniejszenie zużycia transferu danych.
3. Rola stabilizatora elektronicznego w tworzeniu materiałów promocyjnych na YouTube
4. Obsługa stabilizatora elektronicznego - techniczne aspekty.
5. Ćwiczenie w grupach: nagrywanie dynamicznej zajawki z wykorzystaniem stabilizatora.
12:30 - 13:15 Przerwa.
13:15 - 15:00 MODUŁ VIII - Projekcja, analiza i omówienie efektów pracy.
1. Projekcja filmów stworzonych przez uczestników.
2. Analiza zgodności z zasadami zrównoważonego video content marketingu.
3. Dyskusja o możliwościach wdrożenia zasad eko-produkcji w praktyce zawodowej.
15:00 - 15:10 Podsumowanie szkolenia, sesja pytań, post-test.
15:10 - 15:35 Walidacja.
15:35 - 16:00 Egzamin ICVC - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie.
*UWAGI DOTYCZĄCE WALIDACJI:
Walidacja przeprowadzana jest w formie ZDALNEJ [forma zdalna dotyczy tylko i wyłącznie instytucji walidującej i certyfikującej - uczestnicy wypełniają test i realizują ćwiczenia, będąc na sali szkoleniowej] - i podzielona jest na 2 etapy:
- walidację części praktycznej: uczestnicy podczas szkolenia wykonują ćwiczenia, gromadząc tym samym dowody pracy własnej i nabycia efektów uczenia się prowadzących do zdobycia umiejętności, pod koniec szkolenia zostają one przesłane do weryfikacji przez instytucję zewnętrzną (analiza dowodów i deklaracji).
- walidację części teoretycznej: uczestnicy pod koniec szkolenia wypełniają elektroniczny test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie, który zostaje przygotowany i przesłany przez instytucję zewnętrzną, na podstawie opisanych w karcie usługi efektów uczenia się oraz efektów uczenia się określonych w zakresie kwalifikacji (test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie).
Po uzyskaniu pozytywnej oceny końcowej (z walidacji i egzaminu ICVC), uczestnik otrzymuje certyfikat ICVC potwierdzający nabycie kwalifikacji.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Przywitanie uczestników, omówienie szkolenia, przeprowadzenie pre-testów w celu oceny początkowego poziomu wiedzy uczestników. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 MODUŁ I: Wprowadzenie do ekologicznego content marketingu i storytellingu wideo. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 MODUŁ II: Techniczne aspekty nagrywania filmów i ekologiczny dobór sprzętu. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 MODUŁ III: Tworzenie scenariusza filmu i planowanie ekologicznej produkcji - praca w grupach. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Przerwa. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 MODUŁ IV: Warsztat: ekologiczna produkcja filmów na YouTube - praca w grupach. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Przywitanie uczestników, krótkie przypomnienie materiału z poprzedniego dnia, sprawdzenie i rozwiązanie ewentualnych trudności na aktualnym etapie szkolenia. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 MODUŁ V: Montaż i postprodukcja wideo w nurcie green editing - praca w grupach. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 MODUŁ VI: Ekologiczne miniatury i odpowiedzialne publikowanie treści - praca w grupach. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 MODUŁ VII: Tworzenie materiałów promocyjnych i eko-dynamika wideo - praca w grupach. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 MODUŁ VIII: Projekcja, analiza i omówienie efektów pracy. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Podsumowanie szkolenia, sesja pytań, post-test. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:35 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Egzamin ICVC | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:35 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:25 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 944,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 944,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 309,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 309,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Szymak
Twórca marki Ecogames, zajmującej się produkcją ekologicznych gier planszowych, stanowiacych element strategii marketingowych firm. Wspiera firmy w budowaniu wizerunku odpowiedzialnych społecznie marek, promujących zrównoważony rozwój poprzez skuteczne wykorzystanie narzędzi marketingowych do szerzenia świadomości ekologicznej i zmiany nawyków konsumenckich.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat lub kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat – przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi: m.in. WSB Praktyczny marketing internetowy (2022), Google & SGH: Marketing internetowy (2023), ICAN Business Advisor: Marketing strategiczny (2023), Google Analytics Certification (2024), Google Ads Search Certification (2024), Google Ads Display Certification (2024), LH Wordpress (2024), Google & SGH: AI (2025).
Posiada ponad 120 godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń i konsultacji indywidualnych o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 24 miesiącach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy Uczestnik otrzyma konspekt z materiałami w wersji drukowanej, który zdecydowanie ułatwia pracę podczas szkolenia, a także posłuży utrwaleniu wiadomości po odbytym szkoleniu. Zapewniamy także notesy i długopisy. Dla chętnych udostępniamy również konspekt w wersji cyfrowej.
Informacje dodatkowe
Uprzejmie prosimy o zabranie ze sobą laptopa. W przypadku braku takiej możliwości, prosimy o kontakt z Dostawcą - zapewnimy sprzęt.
Ponadto, organizator zapewnia dostęp do specjalistycznego sprzętu, który umożliwi profesjonalne przeprowadzenie ćwiczeń i realizację nagrania na najwyższym poziomie, m.in.: kamery i obiektywy stałoogniskowe marki Canon, stabilizator elektroniczny, prompter, statywy oraz złącza montażowe, mikrofony, monitor podglądowy, oświetlenie studyjne.
Pozytywny wynik egzaminu uprawnia do otrzymania certyfikatu ICVC rozpoznawalnego w branży marketingu cyfrowego. Certyfikat ICVC jest wydawany osobom, które uzyskały pozytywny wynik walidacji i zdały egzamin ICVC, weryfikujący przygotowanie do pracy na stanowisku Specjalista ds. video content marketingu.
Informacja o zwolnieniu z VAT: Dz.U. 2013 poz. 1722 (Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień) §3, ust. 1, pkt 14.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi