Kurs AI UX Designer | forma zdalna w czasie rzeczywistym
Kurs AI UX Designer | forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery, Kierunek - Rozwój, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Grupa docelowa usługi
DLA KOGO JEST TEN KURS?
Szkolenie przeznaczone jest dla osób bez doświadczenia w projektowaniu UX. Wcześniejsze doświadczenie i wiedza z zakresu projektowania mogą być pomocne, lecz nie są konieczne do wzięcia udziału w kursie.
Dla osób, które chcą tworzyć intuicyjne, dostępne i spersonalizowane produkty cyfrowe wykorzystując narzędzia AI. Kurs jest przeznaczony zarówno dla osób początkujących, jak i tych, które chcą podnieść swoje kompetencje i nauczyć się wykorzystywać sztuczną inteligencję w projektowaniu, personalizacji doświadczeń użytkownika, analizie danych i automatyzacji zadań.
Usługa rozwojowa adresowana również dla Uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
- Minimalna liczba uczestników12
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji02-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie osób bez doświadczenia w dziedzinie projektowaniaUser Experience, do wejścia na tę ścieżkę rozwoju zawodowego. Wyposaży uczestników w znajomość podstaw metodologii i narzędzi, da kompleksowe zrozumienie zagadnień związanych z projektowaniem doświadczeń użytkowników oraz zapozna z możliwymi wyzwaniami tworzenia tzw. User Experience. Kurs AI UX Designer nauczy łączyć klasyczne podejście do projektowania UX z potencjałem sztucznej inteligencji.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawy UX i UI | Kryteria weryfikacji Opisuje jak UX wpisuje się w strukturę firmy oraz jakie modele zarządzania są stosowane w procesie projektowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Definiuje podstawy badań UX | Kryteria weryfikacji Opisuje i przeprowadza badania z użytkownikami, pozna różne metody badawcze oraz dowie się, jak analizować zebrane dane. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje prototypowanie | Kryteria weryfikacji Opisuje tworzenie prototypów, które pozwalają na szybkie testowanie i iterowanie pomysłów. Pozna różne techniki prototypowania – od prostych szkiców po interaktywne makiety – oraz dowie się, jak wybrać odpowiednie narzędzia do realizacji swoich projektów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawy testowania | Kryteria weryfikacji Opisuje planowanie i przeprowadza testy, które dostarczą cennych danych do poprawy interfejsów użytkownika. Pozna różne podejścia do testowania, w tym metody analityczne oraz narzędzia, które wspierają proces zbierania i analizy danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Definiuje projektowanie z wykorzystaniem AI | Kryteria weryfikacji Opisuje jak AI może wspierać twórcze procesy, automatyzować zadania oraz dostarczać wartościowe dane, które pomogą w tworzeniu bardziej spersonalizowanych i intuicyjnych interfejsów. Dowie się, jak zintegrować narzędzia AI w codziennej pracy projektanta oraz jakie są najlepsze praktyki w tym obszarze. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje budowanie portfolio i jego wpływ na proces rekrutacji | Kryteria weryfikacji Opisuje profesjonalne portfolio, które wyróżni na tle konkurencji, oraz nauczy się jak skutecznie zaprezentować swoje umiejętności i doświadczenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs praktyczny, realizowany zdalnie w czasie rzeczywistym w ciągu 32 godzin podanych w karcie usługi.
Kurs opublikowany w godzinach zegarowych. Ewentualne przerwy w trakcie zajęć ustalane będą indywidualnie między instruktorem a uczestnikami. Przerwy wliczają się do czasu trwania zajęć.
Dodatkowo kursanci otrzymują dostęp do dodatkowych materiałów, do samodzielnego zapoznania się między zajęciami prowadzonymi z instruktorem.
Moduły szkoleniowe
Poniżej znajduje się lista bloków szkoleniowych, które zostaną zrealizowane podczas poszczególnych edycji kursu „AI UX Designer” w Akademii infoShare.
W przypadku każdej z grup szkoleniowych program będzie dostosowywany do poziomu zaawansowania grupy, także w trakcie trwania szkolenia.
1. UX i AI: fundamenty nowoczesnego projektowania
Wprowadzenie do podstaw UX i UI oraz roli projektanta w organizacji, z naciskiem na to, jak sztuczna inteligencja zmienia sposób projektowania produktów cyfrowych i wpływa na przyszłość zawodu.
2. Proces i struktura projektu
Omówienie procesu planowania projektu UX – od briefu i celów biznesowych po strukturę zespołu i modele zarządzania stosowane w pracy projektowej.
3. Discovery & insighty
Zgłębianie etapu discovery, w którym uczestnicy uczą się definiować problemy projektowe, przeprowadzać desk research oraz tworzyć plan działań badawczych.
4. UX Strategy & wymagania
Budowanie strategii UX w oparciu o analizę wymagań użytkowników, klienta i zespołu, z wykorzystaniem AI do porządkowania informacji i wyciągania wniosków.
5. AI w badaniach: Automatyzacja i analiza
Poznanie sposobów wykorzystania AI w badaniach UX – od analizy danych ilościowych i jakościowych, przez tworzenie person i user journey, po automatyczną analizę konkurencji.
6. Iteracje i koncepcje z AI
Praktyczne warsztaty projektowe skoncentrowane na generowaniu pomysłów, szybkim iterowaniu koncepcji oraz selekcji rozwiązań przy wsparciu inteligentnych narzędzi.
7. Prototypowanie: Od pomysłu do koncepcji
Przygotowanie do prototypowania poprzez planowanie architektury informacji, tworzenie przepływu użytkownika (user flow) i wybór narzędzi do dalszej pracy.
8. Makietowanie: Low-Fi, High-Fi, testy
Tworzenie makiet low- i high-fidelity oraz prototypów, w tym integracja AI w procesie generowania komponentów UI, interakcji i treści zgodnych z zasadami UX writingu.
9. Design Systemy + Dostępność (A11y)
Projektowanie z uwzględnieniem zasad dostępności (WCAG), pracy z design systemami oraz adaptacji interfejsów do różnych urządzeń w podejściu RWD i mobile-first.
10. UX UI: dobre praktyki
Zastosowanie zasad dobrego projektowania UX/UI – hierarchia wizualna, teoria kolorów, typografia i nawigacja wspierająca intuicyjność interfejsu.
11. Testowanie: Zachowania, dane, decyzje
Wprowadzenie do testowania UX: planowanie testów, korzystanie z narzędzi takich jak Hotjar i Google Analytics, analiza zachowań użytkowników i podejmowanie decyzji na podstawie danych.
12. Projektowanie z AI: Praktyka i narzędzia
Zintegrowanie AI z procesem projektowym – od automatyzacji prototypowania i generowania treści po wykorzystanie AI do personalizacji, dostępności i optymalizacji rozwiązań.
13. Portfolio i kariera w UX
Budowanie profesjonalnego portfolio UX, przygotowanie do rozmów rekrutacyjnych oraz prezentowanie swoich projektów z pomocą AI do generowania grafik, treści i materiałów promocyjnych.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 UX i AI: fundamenty nowoczesnego projektowania | Prowadzący Michał Sawicki | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Proces i struktura projektu | Prowadzący Michał Sawicki | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Discovery & insighty | Prowadzący Michał Sawicki | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 UX Strategy & wymagania | Prowadzący Michał Sawicki | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 AI w badaniach: Automatyzacja i analiza | Prowadzący Michał Sawicki | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Iteracje i koncepcje z AI | Prowadzący Michał Sawicki | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Prototypowanie: Od pomysłu do koncepcji | Prowadzący Michał Sawicki | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Makietowanie: Low-Fi, High-Fi, test | Prowadzący Michał Sawicki | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Design Systemy + Dostępność (A11y) | Prowadzący Michał Sawicki | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 UX UI: dobre praktyki | Prowadzący Michał Sawicki | Data realizacji zajęć 10-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Testowanie: Zachowania, dane, decyzje | Prowadzący Michał Sawicki | Data realizacji zajęć 17-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Projektowanie z AI: Praktyka i narzędzia | Prowadzący Michał Sawicki | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Walidacja za pomocą testu z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Michał Sawicki | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Portfolio i kariera w UX | Prowadzący Michał Sawicki | Data realizacji zajęć 07-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 190,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 593,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 99,69 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 81,05 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Sebastian Świtek
Michał Sawicki
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały przekazywane kursantom podczas zajęć są udostępniane w formie linków do źródeł, przed rozpoczęciem zajęć dostają materiały na dedykowanej platformie dydaktycznej. Przed pierwszymi zajęciami uczestnicy otrzymują materiały informacyjne jak przygotować środowisko do pracy podczas kursu.
Trenerzy udostępniają autorskie materiały w formie linków do źródeł.
Warunki uczestnictwa
CZEGO OCZEKUJEMY OD CIEBIE?
- wysokiej motywacji
- otwartej głowy
- podstawowej znajomości języka angielskiego
Wymagania techniczne i sprzętowe
Twój system operacyjny to:
- Ubuntu 20.04 lub wyższy
- macOS 11.7.10 Big Sur lub nowszy
- Windows 8.1 lub wyższy
Masz dobre i stabilne łącze internetowe – minimum 3Mb/ s download i 3 Mb/ s upload. Jeżeli nie
masz pewności, sprawdź szybkość swojego łącza na https:// www.speedtest.pl/.
Posiadasz słuchawki lub mikrofon, który zbiera tylko głos mówiącego, bez dźwięków z
głośników i kamerkę. Jeżeli nie masz słuchawek lub mikrofonu, podczas zajęć skorzystaj
z opcji wyciszenia, jeśli w danym momencie nic nie mówisz.
Jeśli masz taką możliwość - przyda Ci się dodatkowy monitor (może też być telewizor
podłączony do komputera). Tak będzie Ci łatwiej pracować z narzędziami oraz aktywnie
uczestniczyć w zajęciach, bez konieczności przełączania widoków.
Informacje dodatkowe
- Warsztaty prowadzone są przez doświadczonego trenera
- Niezbędne licencje na oprogramowanie w trakcie kursu
- Wsparcie techniczne
- Zajęcia będą realizowane przy użyciu platformy Zoom, komunikacja będzie odbywała się za pomocą Slack
- uczestnik otrzyma link umożliwiający uczestnictwo podczas zajęć, który będzie ważny od godziny rozpoczęcia przez cały czas trwania danych zajęć
- Po zakończeniu kursu wystawiamy zaświadczenie o uczestnictwie w kursie
Zawarto umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania sprzętowe:
- własny laptopa z systemem operacyjnym Windows 10 /11 lub/ MacOS 11.7.10 Big Sur /lub wyższy, Linux
- optymalna konfiguracja sprzętowa: procesor i5+ lub podobny, 8GB+ pamięci RAM, zalecany dysk SSD
- konieczność posiadania kamerki, mikrofonu, słuchawek i internetu
- opcjonalnie dodatkowy monitor