Akademia HR - Kurs przygotowanie organizacji do wyzwań na rynku pracy.
Akademia HR - Kurs przygotowanie organizacji do wyzwań na rynku pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
- właściciele i/lub współwłaściciele zarządzający przedsiębiorstwem(aktywnie biorący udział w zarządzaniu) odpowiedzialni za politykę personalną lub za zarządzanie zasobami ludzkimi;
- zespoły HR;
- pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za politykę personalną w przedsiębiorstwie;
- pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji16-11-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do tworzenia strategii procesów HR wspierających zrównoważony rozwój organizacji, w tym kwestii "zielonej gospodarki". Szkolenie rozwinie kompetencje w zakresie wdrażania rozwiązań gwarantujących rozwój organizacji oparty o analizę potrzeb różnych grup oraz aktywne włączenie w procesy rozwojowe wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników, umożliwiając im czerpanie korzyści z realizacji celów firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opracowuje założenia zrównoważonego rozwoju i potrafi je przełożyć na grunt własnej firmy oraz założenia polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje, analizuje i wdraża kluczowe założenia zrównoważonego rozwoju w polityce personalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Formułuje wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń „zielonej gospodarki”. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje, analizuje i ocenia wyzwania personalne wynikające z zasad zielonej gospodarki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tłumaczy zasady zrównoważonego rozwoju w ramach firmy, ze szczególnym odniesieniem do procesów HR. | Kryteria weryfikacji Uczestnik objaśnia zasady zrównoważonego rozwoju w kontekście działań HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby rozwojowe organizacji i przekłada je na strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Kryteria weryfikacji Uczestnik diagnozuje kluczowe potrzeby rozwojowe organizacji i formułuje rekomendacje dotyczące kierunków działań HR. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Wykonuje pełną diagnozę potrzeb różnych grup interesariuszy w zakresie wykorzystania procesów HR. Włącza te grupy oraz partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje potrzeby interesariuszy oraz opracowuje proste rozwiązania umożliwiające ich uwzględnienie w działaniach HR. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Identyfikuje poziom satysfakcji pracowników z programów i procesów HR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju. Wdraża wnioski z tych badań kształtując nowe rozwiązania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik podaje ogólne metody oceny satysfakcji pracowników oraz wskazuje przykładowe działania rozwojowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje kompleksową strategię procesów HR, ukierunkowaną na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje wstępną strategię HR z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Monitoruje wdrażanie strategii HR w oparciu o precyzyjne wskaźniki. Dostosowuje ją do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznychinteresariuszy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje podstawowe wskaźniki efektywności oraz opisuje, jak monitoruje wdrażanie strategii HR. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywności organizacji z korzyściami dla pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje potrzeby firmy i pracowników oraz proponuje działania umożliwiające ich zrównoważenie. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Przygotowuje firmowy kodeks etyczny, formułujący wartości ważne dla kultury organizacyjnej, przekładające się na konkretne reguły postępowania, a także długofalowy program kształcenia etycznego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje zasady kodeksu etycznego oraz opracowuje przykłady działań edukacyjnych promujących etyczne postawy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Właściwie objaśnia planowane i wdrażane procesy rozwojowe z obszaru HR i pozyskuje dla nich wsparcie wszystkich grup społecznych,kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przekazuje w prosty sposób kluczowe informacje na temat procesów HR i uzyskuje podstawowe wsparcie. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Kształtuje partnerskie relacje między HR a głównymi grupami współpracowników w firmie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje przykładowe działania wspierające współpracę między HR a innymi działami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwija w firmie poczucie wrażliwości proekologicznej i odpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik podaje podstawowe inicjatywy wspierające świadomość ekologiczną w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje jak wykorzystać aktualną sytuację na rynku pracy i występujące w nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje istotne trendy na rynku pracy oraz omawia ich wpływ na działania w obszarze polityki personalnej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkoleniowy, który został zaprojektowany, zgodnie z założeniami kompetencji OKHR.
Dzień 1:
Fundamenty zrównoważonego rozwoju w HR
Cele dnia:
- Zrozumienie idei zrównoważonego rozwoju i „zielonej gospodarki”
- Przełożenie założeń SD na kontekst HR i firmy
Moduły:
- Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju i ESG w zarządzaniu
- Zielona gospodarka – wpływ na funkcjonowanie firm i działów HR
- Kodeks etyczny i program kształcenia etycznego
- HR jako strażnik wartości – kultura organizacyjna a postawy proekologiczne
- Warsztat: Autoanaliza firmy pod kątem zrównoważonego rozwoju (matryca obszarów)
Diagnoza potrzeb i angażowanie interesariuszy
Cele dnia:
- Rozpoznanie potrzeb rozwojowych organizacji i grup interesariuszy
- Budowanie strategii HR w dialogu z otoczeniem
Moduły:
- Interesariusze procesów HR – kim są i jak ich identyfikować?
- Metody diagnozy potrzeb (badania, wywiady, analiza danych)
- Angażowanie grup społecznych, kulturowych i wiekowych w projektowanie HR
- Wrażliwość kulturowa i inkluzywność w HR
- Warsztat: Mapowanie interesariuszy i analiza ich potrzeb
Dzień 2:
Budowanie strategii HR zgodnej z zasadami SD
Cele dnia:
- Przekładanie diagnozy i trendów na konkretne działania strategiczne
- Tworzenie dokumentu strategii HR zgodnego z SD
Moduły:
- Przekładanie potrzeb organizacji na cele HR
- Komponenty kompleksowej strategii HR (cele, działania, mierniki)
- Zróżnicowany rozwój pracowników – jak planować i wspierać
- HR dla „zielonej zmiany” – konkretne działania na poziomie rekrutacji, szkoleń, benefitów
- Warsztat: Opracowanie wstępnej strategii HR dla organizacji uczestników
Nowoczesne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi
Cele dnia:
- Reagowanie na zmieniający się rynek pracy
- Łączenie efektywności organizacyjnej z dobrostanem pracowników
Moduły:
- Trendy rynku pracy i ich wpływ na politykę personalną (automatyzacja, różnorodność, generacje)
- Rozwiązania HR łączące efektywność z korzyściami dla pracownika
- Monitorowanie i dostosowywanie strategii HR (wskaźniki, raportowanie, adaptacja)
- Komunikacja rozwojowa w organizacji – jak tłumaczyć zmiany?
- Warsztat: Projektowanie wskaźników skuteczności strategii HR
Dzień 3:
Praktyka strategicznego HR i wdrażanie zmian
Cele dnia:
- Finalizacja i prezentacja strategii HR
- Pozyskiwanie wsparcia dla działań i wdrażanie w praktyce
Moduły:
- HR jako partner zarządu i liderów zmian
- Pozyskiwanie akceptacji i zaangażowania pracowników (wewnętrzny PR, facylitacja)
- Wdrażanie strategii krok po kroku – roadmapa
- Budowanie kultury zaangażowania i współodpowiedzialności
- Warsztat końcowy:
- Prezentacja strategii HR uczestników
- Omówienie i feedback
- Podsumowanie szkolenia, wnioski, refleksje
- Walidacja
Usługa odbywa się w godzinach zegarowych, ma charakter mieszany: 8 godzin w formie online oraz 16 godzin w formie stacjonarnej.
Usługa prowadzona jest w wykorzystaniem metod aktywizujących uczestników (ćwiczenia praktyczne, studium przypadku, praca w grupach, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu itp).
Usługa kierowana jest do osób, u których przeprowadzone w ramach Projektu Akademia HR zostały testy kompetacyjne w tym obszarze tematycznym. Po odbyciu testu osoby wykazały potrzebę edukacyjną.
Program kończy się walidacją w formie testu teoretycznego oraz analizy dowodów i deklaracji, które weryfikuje osiągnięcie wszystkich efektów uczenia się.
Proces walidacji - test ma na celu ocenę wiedzy i umiejętności uczestników, uwzględniając pytania zamknięte i otwarte. Podczas szkolenia uczestnicy wykonują zadania praktyczne, które są nagrywane i później oceniane przez walidatora wraz z testem końcowym. Walidator nie będzie obecny na na szkoleniu. Oceni wszystko po zakończeniu kursu na podstawie filmów, zadań i testu końcowego.
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania oceny efektów uczenia się.
Minimalny poziom kwalifikowalności poprawnych odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80%.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo. Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowani a, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług. Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Fundamenty zrównoważonego rozwoju w HR - cz. I | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Fundamenty zrównoważonego rozwoju w HR - cz. II | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Diagnoza potrzeb i angażowanie interesariuszy - cz. I | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Diagnoza potrzeb i angażowanie interesariuszy - cz. II | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Budowanie strategii HR zgodnej z zasadami SD - cz. I. | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Budowanie strategii HR zgodnej z zasadami SD - cz. II | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Nowoczesne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi -cz. I | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Nowoczesne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi - cz. II | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Praktyka strategicznego HR i wdrażanie zmian - cz. I | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Praktyka strategicznego HR i wdrażanie zmian - cz. II | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Warsztat końcowy | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 389,52 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 389,52 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 141,23 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 141,23 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Kaganiec
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów online, ćwiczeń i zadań do wykonania w zakresie szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
- Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć (test wiedzy, analiza dowodów i deklaracji)
- Uczestnictwo zostanie potwierdzone przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście obecności oraz przez raport logowań uczestników szkolenia.
- W razie potrzeby szkolenie zostanie dostosowane do osób z niepełnosprawnością.
- W trakcie szkolenia obowiązują przerwy zgodnie z przepisami kodeksu pracy.
- Udział w walidacji oraz potwierdzone na etapie walidacji nabycia przewidzianych dla usługi efektów uczenia się poprzez pozytywne zaliczenie testu i pozytywny wynik z analizy dowodów i deklaracji.
- Uczestnik ma obowiązek zapisania się na usługę przez BUR co najmniej na 1 dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia.
Informacje dodatkowe
W ramach realizacji usług szkoleniowych Organizator utrwala wizerunek Uczestników w formie fotografii lub innych materiałów audiowizualnych wyłącznie w celach archiwizacyjnych, kontrolnych oraz dokumentacyjnych związanych z projektem. Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę.
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Do szkolenia potrzebna jest kamera.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych.
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.