Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy - Od zaufania do dbałości o wyniki (OBI, gr. 2)
Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy - Od zaufania do dbałości o wyniki (OBI, gr. 2)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Właściciele, zespoły HR, pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, menadżerowie lub kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego wdrażania rozwiązań gwarantujących rozwój organizacji oparty o analizę potrzeb różnych grup interesariuszy oraz aktywne włączenie w procesy rozwojowe wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników, dając im jednocześnie możliwość czerpania korzyści z realizacji celów firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje, jak wykorzystać aktualną sytuację na rynku pracy i występujące na nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia trendy kształtowania nowoczesnej polityki personalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykonuje pełną diagnozę potrzeb różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca, kadra menedżerska i pracownicy, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w zakresie wykorzystania procesów HR. Włącza te grupy oraz partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje jak wykonać diagnozę potrzeb w zakresie wykorzystania procesów HR | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje poziom satysfakcji pracowników z programów i procesów HR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju. Wdraża wnioski z tych badań kształtując nowe rozwiązania. | Kryteria weryfikacji Definiuje jak identyfikować poziom satysfakcji pracowników z programów i procesów HR | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje kompleksową strategię procesów HR, ukierunkowaną na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji.Monitoruje wdrażanie strategii HR w oparciu o precyzyjne wskaźniki. Dostosowuje ją do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy | Kryteria weryfikacji Rozróżnia jak przygotować strategię procesów HR oraz potrafi monitorować jej wdrażanie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Właściwie objaśnia planowane i wdrażane procesy rozwojowe z obszaru HR i pozyskuje dla nich wsparcie wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia planowane i wdrażane procesy rozwojowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywności organizacji (realizacja celów firmy) z konkretnymi korzyściami dla pracowników. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia rozwiązania efektywne dla organizacji z korzyściami dla pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje firmowy kodeks etyczny, formułujący wartości ważne dla kultury organizacyjnej, przekładające się na konkretne reguły postępowania, a także długofalowy program kształcenia etycznego. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia proces przygotowania kodeksu etycznego dla organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Charakterystyka potrzeb rozwojowych organizacji (teoria).
- Strategia HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój (teoria/praktyka).
- Potrzeby rozwojowe w organizacji, a strategia HR (teoria/praktyka).
- Diagnoza potrzeb różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca, kadra menedżerska i pracownicy, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w zakresie wykorzystania procesów HR (praktyka)
- Włączanie różnych grup interesariuszy oraz partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej w organizacji (teoria/praktyka).
- Narzędzia służące do badania poziomu satysfakcji pracowników z programów i procesów HR (teoria/praktyka).
- Zrównoważony rozwój w kontekście wdrażanych programów i procesów HR (teoria/praktyka).
- Analiza wniosków z badań w kontekście kształtowania nowych rozwiązań (praktyka).
- Walidacja
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Trener prowadzący szkolenie rozda testy uczestnikom w czasie przewidzianym na walidację. Nie ingeruje w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania. Po zakończeniu usługi, testy wypełnione przez uczestników zostaną przekazane do oceny Walidatorowi.
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu swobodnego. Osoba walidująca, waliduje usługę w formie zdalnej, po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera prowadzącego usługę.
Osoba walidująca zostaje zaangażowana dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników. Nie prowadzi bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej. a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na protokole z przeprowadzonej walidacji.
Szkolenie zwolnione z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień w związku z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. powyższe usługi szkoleniowe mogą zostać zwolnione z naliczenia podatku VAT.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 132,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 132,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Julia Vitsko
Pomaga zespołom rozwiązywać konflikty, zarówno w formule mediacji indywidualnych, jak i facylitowanych warsztatów grupowych. Szkolenia, spotkania, coachingi i warsztaty prowadzi biegle w języku polskim, angielskim, rosyjskim i ukraińskim.
Jako kierownik zagranicznej sieci sprzedaży największego Touroperatora w Polsce, wprowadzała firmę na 6 rynków oraz odpowiadałam za wyniki sprzedaży 900 podmiotów i biur w 6 krajach. Od 2015 roku jest konsultantem i trenerem i specjalizuje się m.in. w szkoleniach handlowych, menedżerskich, współpracy, rozwiązywaniu konfliktów, audytach oraz coachingu.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia
szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
W ciągu ostatnich 24 miesięcy od dnia usługi przeprowadziła 120 godzin szkoleń dla dorosłych z zakresu Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy udostępniony Uczestnikom w formie elektronicznej.
Informacje dodatkowe
W każdym dniu szkolenia Uczestnicy będą mieli obowiązek podpisania imiennej lista obecności, która po zakończeniu zajęć zostanie przekazana Operatorowi.
Jeżeli w usłudze będzie brała udział osoba z niepełnosprawnościami usługa zostanie do niej dostosowana.
Warunkiem ukończenia szkolenia (a zarazem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu) jest frekwencja na poziomie minimum 80% oraz uzyskanie pozytywnego wyniku walidacji (oceny dokonuje niezależna osoba przeprowadzająca walidację).
Walidacja jest wliczona w cenę usługi.
Weryfikacja testów wiedzy i wywiadu swobodnego stanowi pracę własną Walidatora i zostanie przeprowadzona poza godzinami realizacji usługi.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej. Usługa jest realizowana metodami aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.