Szkolenie dla Baltic Home sp. z o.o., z zakresu sprzedaży i obsługi klienta w oparciu o model DISC SALES - grupa 2
Szkolenie dla Baltic Home sp. z o.o., z zakresu sprzedaży i obsługi klienta w oparciu o model DISC SALES - grupa 2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Recepcjoniści i managerowie recepcji, zajmujący się bezpośrednią sprzedażą i kontaktem z gościem apartamentów, niezależnie od posiadanego doświadczenia zawodowego i w sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest teoretyczne przygotowanie uczestników do efektywnego prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych dostosowanych do profilu behawioralne gościa oparciu o badanie i model DISC SALES.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia mocne strony sprzedawcy charakterystyczne dla stylu DISC Sales | Kryteria weryfikacji Przypisuje mocne strony do poszczególnych stylów w oparciu o model DISC Sales | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia style zachowania i komunikacji DISC gości | Kryteria weryfikacji Rozróżnia zachowania i style komunikacji charakterystyczne dla różnych stylów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje style DISC gościa na podstawie opisu zachowania | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Opisuje język, argumenty i sposobu prowadzenia rozmowy do stylu DISC gościa | Kryteria weryfikacji Wymienia argumenty dostosowane do stylu DISC gościa | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia sposoby prowadzenia rozmowy dla różnych stylów DISC gościa | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania usługi wyrażony jest w godzinach dydaktycznych (45 minut). Usługa trwa 10 godzin dydaktycznych. Część szkoleniowa trwa 9,56 godzin dydaktycznych, a część walidacyjna (test z wynikiem generowanym automatycznie) trwa 0,44 godziny dydaktycznej (20 minut). Min. 5 godzin godzin zostanie poświęcone na ćwiczenia i praktyczne zadania. W czasie szkolenia zaplanowano jedną dłuższą przerwę obiadową i kilka krótszych przerw kawowych, w zależności od potrzeb grupy. Przerwy są wliczone w czas trwania usługi.
Przed przystąpieniem do szkolenia każdy z uczestników przejdzie badanie DISC Sales, do realizacji szkolenia zostaną wykorzystane indywidualne raporty z badania uczestników.
Metody pracy:
- Mini wykłady trenera
- Praca w parach i omówienie na forum
- Praca w grupach
- Praca na forum
- Sesja pytań i odpowiedzi
Program usługi
- Przywitanie i wstęp do warsztatu
- Przypomnienie koncepcji modelu DISC
- Autodiagnoza stylu komunikacji i sprzedaży w oparciu o model DISC SALES – rozpoznanie własnych mocnych stron i wyzwań w kontakcie z gościem
- Identyfikacja stylów DISC u gości – teoria i ćwiczenia z rozpoznawania zachowań i potrzeb
- Dopasowanie języka, argumentów i sposobu prowadzenia rozmowy do różnych stylów DISC gości – mini-symulacje
- Sposoby komunikowania oferty w oparciu o założenia modelu DISC Sales – na przykładzie konkretnych produktów firmy
- Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Przywitanie i wstęp do warsztatu | Prowadzący Zuzanna Mazurek | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Przypomnienie koncepcji modelu DISC | Prowadzący Zuzanna Mazurek | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa | Prowadzący Przemysław Janik | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Autodiagnoza stylu komunikacji i sprzedaży w oparciu o model DISC SALES – rozpoznanie własnych mocnych stron i wyzwań w kontakcie z gościem | Prowadzący Zuzanna Mazurek | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Identyfikacja stylów DISC u gości – teoria i ćwiczenia z rozpoznawania zachowań i potrzeb | Prowadzący Zuzanna Mazurek | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Przerwa lunchowa | Prowadzący Przemysław Janik | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Dopasowanie języka, argumentów i sposobu prowadzenia rozmowy do różnych stylów DISC gości – mini-symulacje | Prowadzący Zuzanna Mazurek | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Przerwa | Prowadzący Zuzanna Mazurek | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Sposoby komunikowania oferty w oparciu o założenia modelu DISC Sales – na przykładzie konkretnych produktów firmy | Prowadzący Zuzanna Mazurek | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja | Prowadzący Zuzanna Mazurek | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:10 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 845,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 184,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Zuzanna Mazurek
Wcześniej zajmowała się projektowaniem i realizacją strategii komunikacyjnej (wewnętrznej i zewnętrznej), komunikacją kryzysową, działaniami government affairs, community relations oraz społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Pracowała w banku Citi Handlowy na stanowisku Community Relations Officer, a wcześniej w jednej z czołowych agencji public relations Sigma International. Współpracowała m.in. z takimi markami jak Microsoft, Gillette, Airbus, FedEx, czy PKO BP SA. Stała na czele wielu międzynarodowych projektów realizowanych w Polsce oraz na poziomie paneuropejskim.
Kompetencje liderskie rozwijała również jako prezes International Coaching Federation w Polsce, którym była przez dwie kadencje, a tym samym należała do grona globalnych liderów organizacji. Pełniła również funkcję Partnera zarządzającego w firmie consultingowej.
Jako certyfikowany konsultant DISC D3 na co dzień pomaga w procesach rekrutacyjnych, budowaniu skutecznych zespołów, a także wspiera managerów w zarządzaniu przez pryzmat tego narzędzia.
Liczba godzin szkoleń zrealizowanych w ostatnich 5 latach: 1600
Przemysław Janik
Doświadczony edukator zarówno w systemie oświaty, jak i w sektorze prywatnym, szkoli i doradza od 2002 roku. Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie z zakresu DISC D3 oraz Bazy Usług Rozwojowych, jest certyfikowanym konsultantem DISC D3 (firma certyfikująca: Effectiveness). Liczba godzin szkoleń zrealizowanych w ostatnich 5 latach w zakresie DISC: 40
Wykształcenie, posiadane certyfikaty i uprawnienia:
2024 Szkolenie certyfikacyjne - konsultant DISC D3, Effectiveness
2001 – 2002 Politechnika Krakowska; Studia Podyplomowe w zakresie Organizacji i zarządzania oświatą samorządową
1991 – 1992 Politechnika Krakowska; Studium Przygotowania Pedagogicznego
Wybrane ukończone szkolenia:
• Audytor wewnętrzny ISO 9001:2015 (05.2024, Bureau Veritas)
• Akredytowany program ACSTH ICF „Szkoła Coachingu Coaching Ways” (2021, Szkoła Coachingu Flow, Małgorzata Binias-Wilga
• Cykl szkoleń obejmujący zasady i techniki sprzedaży oparte na modelu Sandler Selling System – (12.2013)
• Techniki negocjacji – (07.2011, GROW coaching & consulting)
• Mistrzostwo w negocjacjach wg prof. Nęckiego – (11.2012, ExploHR)
• Podejmowanie decyzji – (12.2010, DOOR Training & Consulting)
• Komunikacja interpersonalna w biznesie – (08.2012, GROW coaching & consulting
• Zarządzanie projektami – analiza finansowa – (07.2011, GROW coaching & consulting
• Zarządzanie Portfelem Projektów – (03.2013, Berndson)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Arkusze do pracy i z podsumowaniem najważniejszych definicji w formie wydrukowanej dla każdego uczestnika oraz notes i długopis.
Warunki uczestnictwa
Przed przystąpieniem do szkolenia należy ukończyć szkolenie ogólne dotyczące modelu DISC (style zachowania i komunikacji, charakterystyka, motywatory).
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z podatku VAT: Art. 43 ust 1 pkt 29 lit. a Ustawy o VAT oraz paragraf 3 ust 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra finansów z dnia 20 grudnia 2013 w sprawie zwolnień od podatku - jeśli dotyczy.