Zielona transformacja w Social media - Jak tworzyć posty, które angażują odbiorców i budują markę - wykorzystanie narzędzi IT do promocji firmy jako element zielonej transformacji - szkolenie kończy się egzaminem.
Zielona transformacja w Social media - Jak tworzyć posty, które angażują odbiorców i budują markę - wykorzystanie narzędzi IT do promocji firmy jako element zielonej transformacji - szkolenie kończy się egzaminem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób indywidualnych, które z własnej inicjatywy chcą rozwijać swoje umiejętności i kwalifikacje zawodowe oraz cyfrowe, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki. Obejmuje ono obszary komunikacji, sprzedaży i marketingu z wykorzystaniem mediów społecznościowych.
Grupę docelową stanowią osoby zainteresowane pracą w sektorze zielonej gospodarki, pracownicy firm ekologicznych i branż związanych ze zrównoważonym rozwojem, specjaliści ds. CSR, osoby zaangażowane w edukację ekologiczną oraz te, które planują otworzyć własną działalność w tej dziedzinie. Uczestnicy szkolenia zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie marketingu w mediach społecznościowych, niezbędne do efektywnego promowania ekologicznych produktów i inicjatyw.
Niniejsza usługa rozwojowa dot. kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego i prowadzi do nabycia zielonych kwalifikacji. Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji06-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie z Social media czyli Jak tworzyć posty, które angażują odbiorców i budują markę, przygotowuje do samodzielnej pracy z wykorzystaniem mediów społecznościowych i pozwala pozyskać wiedzę jak kreować siebie w Internecie, rozwijać marketing własny i firmy. Usługa przygotowuje Uczestników do wykorzystania social mediów, do promowania działań firmy i usług zamiast tradycyjnych sposobów reklamy i marketingu, co ograniczny ślad węglowy oraz zwiększy zasięg dotarcia do klientów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje jak tworzyć wizerunek waplikacjach związanych z Social mediami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje jak bezbłędnie wykonywać zadaniapraktyczne i odpowiada na pytania teoretyczne z zakresu zdobytej wiedzy. Uczestnik opisuje jak kreować swój wizerunek w sieci. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik omawia i charakteryzuje sposoby doboru aplikacji powiązanych z Social mediami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje sposoby wykorzystywania zdobytychinformacji na temat wszystkich funkcji Social mediów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje potrzeby ipreferencje odbiorców treści marketingowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje sposoby samodzielnego prowadzeniaprojektów content marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzujedziałania związane z planowaniem, tworzeniem i rozpowszechnianiem treści marketingowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje jak samodzielnie planować i delegować zadania zespołu orazdostawców | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik:-wymienia przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności | Kryteria weryfikacji -Uczestnik analizuje i charakteryzujestrategie marketingowe w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik: charakteryzuje zasady działaniamarketingautomation -Ocenia strategie e-marketingu w firmie oraz stosuje zasady zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji - Uczestnik analizuje procesy działaniamarketingautomation | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - Uczestnik analizuje i charakteryzujenarzędzia cyfrowe, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik skutecznie współpracuje w zespole | Kryteria weryfikacji -aktywnie angażuje się w realizację powierzonych zadań , | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji - skutecznie działa i radzi sobie w trudnych sytuacjach zawodowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęEverest Consulting & Szkolenia Marcin Kottas
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoMirela Jeleń Śląska Akademia Nauki i Rozwoju
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Warunki organizacyjne:
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia.
Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie tj. jedna przerwa 15 min, oraz jedna przerwa 30 min. - przerwy wliczają się w czas trwania szkolenia
-> Szkolenie przeprowadzone będzie w formie stacjonarnej w liczbie 12 godzin dydaktycznych.
Szkolenie ma charakter szkolenia teoretycznego - opartego o wykłady, prezentację, materiały szkoleniowe.
-> szkolenie ma charakter wprowadzający w temat social mediów, kolejne szkolenia będą już nastawione na poszczególne aspekty i bardziej zaawansowane techniki.
-> ROZDZIELNOŚĆ OSOBOWA WALIDACJI I CERTYFIKACJI: Rozdzielność szkolenia od walidacji - rozdzielność osobowa. Osoba szkolącanie ocenia wiedzy i umiejętności swoich kursantów w zakresie, w którym nauczała. Końcową walidację i certyfi kację prowadzi odrębnaosoba.
Egzamin i walidacja wliczają się w czast trwania szkolenia.
Dzień I. Moduł 1: Podstawy tworzenia treści w social media
- Czym są media społecznościowe i dlaczego są ważne dla biznesu?
- Denicja social media i ich rola w marketingu.
- Psychologia social media:Jak działa ludzki mózg w sieci?
- Jak budować relacje z odbiorcami.
- Elementy skutecznego postu:Tekst, obraz, wideo – jak je łączyć?
- Omówienie roli transparentności i wiarygodności w budowaniu wizerunku proekologicznego
Moduł 2: Strategie content marketingu w social media
- Planowanie treści:Kalendarz editorialny – jak go stworzyć i wykorzystać?
- Tematyka postów – jak dopasować ją do grupy docelowej?
- Storytelling – jak opowiadać historie marki?
- Content curation – jak dzielić się wartościowymi treściami innych?
- Analiza konkurencji:Jak śledzić działania konkurencji?
- Jak znaleźć inspiracje?
- Edukacja w zakresie zasad zrównoważonego rozwoju i myślenie systemowe.
Moduł 3: Narzędzia do tworzenia treści
- wprowadzenie do tematu
- Narzędzia do graki:Canva, Adobe Photoshop, Crello – podstawowe funkcje.
- Tworzenie grak zgodnych z identykacją wizualną marki.
- Narzędzia do tworzenia wideo:Filmora, iMovie – podstawowe funkcje.
- Tworzenie krótkich lmików na social media.
- Narzędzia do planowania treści:Buffer, Hootsuite, SkedSocial – podstawowe funkcje.
- Jak tworzyć i promować treści proekologiczne zwiększające świadomość ekologiczną odbiorców:
- Kampania #PlasticFreeJuly — globalna inicjatywa zachęcająca do ograniczenia plastiku jednorazowego użytku, wykorzystująca storytelling i angażujące grafiki edukacyjne.
Moduł 4: Pomiar efektywności i optymalizacja
- Optymalizacja treści:Jak reagować na komentarze i wiadomości?
- Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) w komunikacji marki:
-Wyjaśnienie, czym jest CSR i jak można efektywnie komunikować działania firmy na rzecz środowiska, np. redukcję emisji CO₂, recykling, wykorzystanie energii odnawialnej.
- Reklamowanie produktów ekologicznych i rozróżnianie certyfikatów eko-oznaczeń
-Omówienie popularnych certyfikatów ekologicznych (np. EU Ecolabel, FSC, Fair Trade, Energy Star) i ich znaczenia dla konsumentów oraz twórców treści.
-Jak rozpoznawać zielone produkty „greenwashed” – czyli fałszywie lub przesadnie promowane jako ekologiczne.
-Przykłady dobrych praktyk i błędów marketingowych na rynku produktów ekologicznych.
- Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Moduł 1: Podstawy tworzenia treści w social media | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Przerwa | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Moduł 2: Strategie content marketingu w social media | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Przerwa | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Moduł 3: Praktyczne narzędzia do tworzenia treści / obserwacja w warunkach symulowanych podmiot zewnętrzny | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Moduł 4: Pomiar efektywności i optymalizacja | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Walidacja wewnętrzna - test teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:35 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Walidacja zewnętrzna / test teoretyczny, obserwacja w warunkach symulowanych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:35 | Godzina zakończenia 16:55 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Zakończenie, wręczenie certyfikatów | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:55 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:05 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 437,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 437,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 123,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Dawid Sławiński
Ukończone szkolenia z zakresu Zielonej transformacji oraz narzędzi IT w procesach zielonej transformacji w okresie ostatnich 5 lat od założenia niniejszej usługi.
doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą publikacji usługi w BUR i/lub kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą publikacji usługi w BUR.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników szkolenia otrzyma materiały dot. szkolenia dotyczących tematu szkolenia w formie wydrukowanego skryptu, teczkę, notatnik, długopis.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest pełnoletność, wykształcenie minimum podstawowe oraz obecność na co najmniej 80% zajęć i aktywny udział na zajęciach oraz wypełnianie poleceń osób realizujących szkolenie i walidację (wraz z wypełnieniem testów wiedzy). Warunkiem koniecznym jest zamieszkiwanie na terenie województwa śląskiego, w obszarach objętych wsparciem projektów Zielony Śląsk (i ich odmian) przez jednego z operatorów. Nie jest wymagany podstawowy zakres wiedzy z przedmiotowego, gdyż poziom szkolenia zostanie dostosowany do umiejętności każdego z uczestników. Usługodawca zapewnia dostępność do usługi rozwojowej osobą z szczególnymi potrzebami zgodnie z Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027 – Standard Szkoleniowy. Jeśli ktoś z zainteresowanych potencjalnych Uczestników usługi rozwojowej ma szczególne potrzeby bardzo prosimy o kontakt z naszym biurem: mailowo, telefonicznie lub osobiście.
Informacje dodatkowe
Zarówno w trakcie trwania szkolenia, jak i po jego zakończeniu istnieje możliwość zadawania pytań e-mailowo, na które eksperci odpowiedzą od razu lub podczas kolejnego spotkania.
Informacja o zwolnieniu z VAT: Dz. U. poz. 1722 §3, ust. 1, pkt 14 z dnia 20 grudnia 2013 roku.
Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu - wymagane jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć. Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut.
Uzyskane kwalifikacje - uczestnik szkolenia po zdanym egzaminie uzyska kwalifikacje z zakresu:
"Tworzenie postów w social mediach z wykorzystaniem narzędzi IT"
W opinii usługodawcy: Szkolenie wspiera cele zawarte w Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019 – 2030 w obszarze: TECHNOLOGIE INFORMACYJNE I TELEKOMUNIKACYJNE (pkt. 4.1 – Technologie telekomunikacyjne, pkt. 4.2 – Technologie informacyjne).