Szkolenie: "Transformacja zespołu sprzedaży - Praktyka na Żywym Organizmie"
Szkolenie: "Transformacja zespołu sprzedaży - Praktyka na Żywym Organizmie"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierowane do: Przedsiębiorców, właścicieli firm, członków zarządu, pracowników wyższego i niższego szczebla, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów.
- Minimalna liczba uczestników14
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji07-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój praktycznych umiejętności uczestników w zakresie prowadzenia rozmów sprzedażowych. Szkolenie przygotowuje do samodzielnego i skutecznego zamykania sprzedaży oraz zwiększania własnej skuteczności sprzedażowej. Uczestnicy nauczą się nauczą się stosować model Start-Stop-Continue w codziennej pracy., analizować własne rozmowy handlowe i formułować wnioski dotyczące ich skuteczności.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa kryteria skutecznej rozmowy sprzedażowej w kontekście finalizacji transakcji | Kryteria weryfikacji - wymienia co najmniej dwie cechy rozmowy prowadzące do efektywnego zamknięcia sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Dobiera właściwy element modelu SSC do przykładowych zachowań sprzedawcy | Kryteria weryfikacji - Wskazuje element „Stop” dla zachowania sprzedawcy, które ogranicza efektywność rozmowy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje elementy rozmowy sprzedażowej wymagające poprawy | Kryteria weryfikacji - wskazuje co najmniej dwa pytania sprzedawcy, które mogą zniechęcać klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie kierowane do: Przedsiębiorców, właścicieli firm, członków zarządu, pracowników wyższego i niższego szczebla, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów.
Szkolenie będzie prowadzone w formie wykładu z angażowaniem uczestników w formie pytań, zadań oraz ćwiczeń podczas trwania szkolenia.
Usługa prowadzona jest w trybie godzin zegarowych, tj. 1 godzina = 60 minut.
Przerwy i czas walidacji są wliczone w czas usługi rozwojowej.
W ostatnim dniu szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja w formie testu on-line z odpowiedziami generowanymi komputerowo. Test udostępniony zostanie przez osobę prowadzącą
PROGRAM
1.Przywitanie uczestników i przedstawienie celów szkolenia
2.Praktyczne rozmowy z klientem - symulacje rozmów sprzedażowych. (praktyka)
- Uczestnicy przeprowadzają rzeczywiste rozmowy sprzedażowe w symulowanych scenariuszach.
- Rejestrowanie i notowanie kluczowych elementów rozmowy (pytania, obiekcje, reakcje klienta).
3.Feed Back na temat prowadzonych rozmów w celu zwiększenia ich skuteczności – zamknięcia sprzedaży (praktyka)
- Wskazanie elementów wymagających poprawy, które wpływają na skuteczność zamknięcia sprzedaży.
- Rekomendacje do natychmiastowego wdrożenia w kolejnych rozmowach.
4.Analiza i omówienie rozmów sprzedażowych (praktyka)
- Analiza mocnych stron każdej rozmowy
- Prawidłowe wzorce zachowań i schematy, które sprzyjają sukcesowi.
- Wspólna dyskusja nad strategiami poprawy efektywności rozmów.
5.Model informacji zwrotnej SSC (Start, Stop, Continue) (teoria + praktyka)
- Zasady udzielania informacji zwrotnej w modelu SSC .
- Praktyczne zastosowanie SSC
- Ćwiczenia i symulacje – warsztatowe przećwiczenie modelu na rzeczywistych sytuacjach uczestników, analiza trudnych przypadków.
6.Podsumowanie zastosowanego modelu – co sprzedawca musi zacząć, przestać i kontynuować w rozmowie (teoria + praktyka)
- Praktyczne przykłady działań, które zwiększają skuteczność sprzedaży (Start).
- Identyfikacja zachowań ograniczających efektywność i metody ich eliminacji (Stop).
- Utrwalanie pozytywnych nawyków sprzedażowych i ich powtarzalność w codziennej pracy (Continue).
7.Pytania uczestników. Dyskusja o tym, jak zwiększać skuteczność swoich rozmów.
8.Test teoretyczne z odpowiedziami generowanymi automatycznie przeprowadzony w ramach walidacji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Przywitanie uczestników i przedstawienie celów szkolenia | Prowadzący Karol Froń | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Praktyczne rozmowy z klientem - symulacje rozmów sprzedażowych | Prowadzący Karol Froń | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Feed Back na temat prowadzonych rozmów w celu zwiększenia ich skuteczności – zamknięcia sprzedaży | Prowadzący Karol Froń | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Analiza i omówienie rozmów sprzedażowych | Prowadzący Karol Froń | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przerwa | Prowadzący Karol Froń | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Model informacji zwrotnej SSC (Start, Stop, Continue) | Prowadzący Karol Froń | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Podsumowanie zastosowanego modelu – co sprzedawca musi zacząć, przestać i kontynuować w rozmowie | Prowadzący Karol Froń | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Przerwa | Prowadzący Karol Froń | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Pytania uczestników. Dyskusja o tym, jak zwiększać skuteczność swoich rozmów. | Prowadzący Karol Froń | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Test teoretyczny z odpowiedziami generowanymi automatycznie przeprowadzony w ramach walidacji | Prowadzący Karol Froń | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 740,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 740,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 217,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 217,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karol Froń
współwłaściciel Contact Center One – firmy tworzącej unikalną kulturę pracy w branży call center.
Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych, zarządzania zespołem i rozwoju osobistego –zrealizował już ponad 50 szkoleń i 540 godzin na sali. Jest autorem modelu rozmowy handlowej OK SPRZEDAŻ, książki „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży”, ebooka „Psychologia Sprzedaży
Telefonicznej” oraz kilku innych książek o tematyce sprzedażowej i rozwojowej. Posiada certyfikat coacha Erickson Institute of Coaching i ponad 200 godzin przeprowadzonych coachingów, osiągając 99% satysfakcji klientów. Prowadzi prężnie działający kanał YouTube, dzieli się wiedzą w obszernej bibliotece szkoleń VOD, a wybrane szkolenia dostępne są w jego sklepie online. Posiada także bogatą kolekcję referencji od zadowolonych klientów, potwierdzających skuteczność jego
metod. Znany z bezpośredniego stylu, energii i poczucia humoru, inspiruje do działania i skutecznej sprzedaży.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas szkolenia będzie udostępniana prezentacja, która zostanie wysłana do Uczestników po zakończonym szkoleniu.
Warunki uczestnictwa
Każdy uczestnik powinien mieć dostęp do telefonu lub komputera z dostępem do Internetu (WiFi).
Udział w szkoleniu nie wymaga wcześniejszego doświadczenia zawodowego, określonego zakresu zadań ani specjalistycznej wiedzy iumiejętności. Od uczestników wymagane są jedynie podstawowe umiejętności obsługi telefonu, komputera oraz przeglądarkiinternetowej.
Ćwiczenia będą realizowane w parach, co sprzyja wymianie doświadczeń i wspólnemu rozwiązywaniu zadań.
Informacje dodatkowe
Usługa prowadzona z użyciem metod aktywizujących uczestników.
Usługa dofinansowana w minimum 70% ze środków publicznych jest zwolniona z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2020 r. poz. 1983) w związku z art. 82 ust. 3 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2022 r. poz. 931).
Aby usługa mogła być rozliczona w projekcie z dofinansowaniem, wymagane jest minimum 80% obecności Uczestnika na szkoleniu. Frekwencja Uczestnika projektu zostanie potwierdzona poprzez własnoręczny podpis złożony na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście obecności.
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma odpowiednie zaświadczenie/certyfikat o jego ukończeniu.
Pomoc techniczna w trakcie szkolenia pod numerem telefonu 511 103 162
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi