Skuteczne prezentacje i negocjacje handlowe z wykorzystaniem Business English w oparciu o funkcje językowe, metodę Avalon i case study oraz autorskie techniki i strategie – intensywne szkolenie z praktykiem i native speakerem na poziomie B2-C1 (wyższy średniozaawansowany - zaawansowany)
Skuteczne prezentacje i negocjacje handlowe z wykorzystaniem Business English w oparciu o funkcje językowe, metodę Avalon i case study oraz autorskie techniki i strategie – intensywne szkolenie z praktykiem i native speakerem na poziomie B2-C1 (wyższy średniozaawansowany - zaawansowany)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierujemy głównie do osób, które w swojej działalności zawodowej prowadzą prezentacje i negocjacje handlowe z klientami zagranicznymi, w którym to celu potrzebują tworzyć je w sposób skuteczny, dostosowany do danego środowiska pracy oraz z użyciem odpowiednich narzędzi i adekwatnych wyrażeń w międzynarodowym języku biznesu, czyli w języku angielskim.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi84
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotuje do przedstawiania efektywnych prezentacji handlowych oraz prowadzenia skutecznych negocjacji handlowych z klientami i partnerami zagranicznymi w języku angielskim. Uczestnik zdobędzie wiedzę o przygotowaniu, przeprowadzeniu oraz ewaluacji procesów związanych z prezentacjami i negocjacjami pod kątem biznesowym jak też nauczy się wykorzystywania w tym celu adekwatnych funkcji językowych po angielsku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik:- przygotowuje poprawne i efektywne prezentacje, - przeprowadza skuteczne negocjacje handlowe, - posługuje się adekwatnymi strategiami negocjacyjnymi, - podczas ww. czynności używa odpowiednich funkcji językowych w języku angielskim, - ocenia ww. procesy i wyciąga z nich wnioski na przyszłość, - umiejętnie porusza się w międzynarodowym środowisku biznesowym, okazując swymi wypowiedziami szacunek dla różnic kulturowych. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenia w prowadzeniu prezentacji i negocjacji przed Prowadzącym oraz z innymi uczestnikami szkolenia, ćwiczenia językowepozwalające ocenić poprawność użycia nowopoznanych funkcji językowych w języku angielskim dla ww. sytuacji biznesowych. | Metoda walidacji Prezentacja |
Cel biznesowy
Uczestnicy nabędą umiejętności konieczne do przeprowadzanie skutecznych prezentacji i negocjacji handlowych z klientami i partnerami zagranicznymi z zastosowaniem funkcji językowych w języku angielskim, dzięki czemu oni, jako przedsiębiorcy, lub firmy w których pracują, będą mogły zawierać intratne międzynarodowe relacje biznesowe, wchodzić na nowe rynki zbytu oraz skutecznie podtrzymać nawiązane współprace.Efekt usługi
Rozwiązanie wypracowane dla pracodawcy:
Raport z realizacji kursu językowego, zawierający:
- informację o osiągniętych rezultatach (np. poziom językowy wg skali CEFR),
- rekomendacje dotyczące dalszych kroków rozwojowych (np. kontynuacja nauki na wyższym poziomie, przygotowanie do egzaminu certyfikacyjnego, wdrożenie zajęć konwersacyjnych w środowisku pracy).
Kryteria weryfikacji osiągnięcia efektu:
- udział pracownika w kursie w wymaganym wymiarze godzin,
- pozytywne wyniki testów/ocen końcowych potwierdzających wzrost kompetencji,
- uzyskanie zaświadczenia lub certyfikatu ukończenia kursu z określonym poziomem językowym,
- ocena lektora potwierdzająca podniesienie kompetencji komunikacyjnych.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi:
- test wstępny i końcowy porównujący poziom językowy pracownika,
- protokół z realizacji kursu wraz z listą obecności,
- raport końcowy przygotowany przez instytucję szkoleniową,
- wydane uczestnikom certyfikaty/zaświadczenia.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Przygotowanie prezentacji – skuteczny research nt. klienta/ partnera, budowa prezentacji pod kątem technicznym, efektywna prezentacja danych, dobór treści, przygotowanie wystąpienia, przygotowanie odpowiednich funkcji językowych w j. angielskim wg metody komunikacyjnej oraz metody Avalon.
2. Przeprowadzanie prezentacji – autorska zasada PPP jako klucz do sukcesu, tips&tricks w trudnych sytuacjach, perswazyjne funkcje językowe
3. Faza post-prezentacyjna – domknięcie spotkania, ewaluacja.
4. Case study i przygotowanie prezentacji.
5. Przygotowanie do negocjacji handlowych – budowanie relacji, gromadzenie kluczowych informacji, dobór technik, przygotowanie odpowiednich funkcji językowych w j. angielskim wg metody komunikacyjnej oraz metody Avalon.
6. Proces negocjacji – dobór adekwatnych strategii negocjacji i aplikowanie ich w kontekście szybkich i trudnych negocjacji biznesowych, komunikacja i aktywne słuchanie, dobór odpowiednich funkcji językowych.
7. Techniki negocjacji „wewnątrz kręgu”, wyjście z kręgu w celu zakończenia negocjacji, wybór BATNA [Best Alternative to a Negotiated Agreement].
8. Case study dot. negocjacji oraz ratunkowe funkcje językowe.
Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych tj. 1 godz.=45 min.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 970,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 970,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 59,17 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 59,17 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne- materiały wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych, ćwiczeń, zbiory funkcji językowych w języku angielskim, handouty.
Materiały piśmiennicze.
Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończoniu szkolenia.