Szkolenie - Wzornictwo Użytkownika z Figma.
Szkolenie - Wzornictwo Użytkownika z Figma.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do :
- Projektantów
- Specjalistów UI/UX
- Programistów
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji07-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił samodzielnie zaprojektować nowoczesny, responsywny interfejs użytkownika w Figma, przygotować klikalny prototyp aplikacji lub strony internetowej, stosować komponenty i biblioteki projektowe w celu przyspieszenia pracy, a także efektywnie współpracować z zespołem projektowym i programistami, dostarczając gotowe do wdrożenia projekty zgodnie z dobrymi praktykami UX/UI.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje etapy projektowania doświadczeń użytkownika (UX) i rolę Figma w procesie tworzenia interfejsów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia główne fazy procesu projektowego i wskazuje miejsce wykorzystania narzędzia Figma. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Porusza się po interfejsie aplikacji Figma i zakłada nowy projekt. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy nowy plik w Figma i lokalizuje podstawowe funkcje interfejsu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Projektuje układ strony lub aplikacji z wykorzystaniem elementów UI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje projekt ekranu z użyciem ramek, warstw i komponentów. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Stosuje zasady projektowania responsywnego i przygotowuje projekt do eksportu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy warianty projektu dla różnych rozdzielczości i eksportuje wybrane elementy graficzne. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Wykorzystuje komponenty i biblioteki do przyspieszenia pracy projektowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy komponent i stosuje go wielokrotnie w ramach projektu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Buduje klikalny prototyp w Figma. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dodaje interakcje między ekranami i prezentuje działający prototyp. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Identyfikuje typowe problemy projektowe i dobiera odpowiednie rozwiązania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje przykład problemu projektowego i prezentuje sposób jego rozwiązania w Figma. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia:
- Wprowadzenie
- Przegląd funkcji Figma
- Czym jest projektowanie doświadczeń użytkownika?
- Przegląd procesu projektowania
- Pierwsze kroki z Figma
- Poruszanie się po interfejsie użytkownika Figma
- Projektowanie aplikacji internetowej
- Praca z interfejsem użytkownika Element i treścią
- Tworzenie projektu responsywnego
- Eksportowanie projektu
- Ponowne wykorzystanie projektu Element
- Tworzenie projektu portfolio
- Współpraca z członkami zespołu
- Zarządzanie wymaganiami
- Praca z programistami
- Najlepsze praktyki dostarczania dopracowanego projektu
- Rozwiązywanie problemów
- Podsumowanie i wnioski
- Walidacja
Szkolenie ma charakter teoretyczny, z aspektami praktycznymi. W trakcie szkolenia uczestnicy nabędą kompetencje cyfrowe.
Usługa jest realizowana zdalnie w czasie rzeczywistym, co oznacza, że każdy uczestnik w trakcie zajęć pracuje indywidualnie na swoim komputerze.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Przed szkoleniem uczestnicy będą musieli wypełnić pre-test.
ORGANIZACJA PRZERW I LICZBA GODZIN SZKOLENIA
- Szkolenie trwa 7 godzin zegarowych.
- W trakcie szkolenia w ciągu 1 dnia szkoleniowego przewiduje się przerwy dostosowane do potrzeb uczestników.
WALIDACJA
Usługa prowadzona jest w wykorzystaniem metod aktywizujących uczestników (ćwiczenia praktyczne, studium przypadku, praca w grupach).Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania oceny efektów uczenia się.
Proces walidacji - test ma na celu ocenę wiedzy i umiejętności uczestników, uwzględniając pytania zamknięte i otwarte. Podczas szkolenia uczestnicy wykonują zadania praktyczne, które są nagrywane i później oceniane przez walidatora wraz z testem końcowym. Walidator nie będzie obecny na na szkoleniu. Oceni wszystko po zakończeniu kursu na podstawie filmów, zadań i testu końcowego.
Minimalny poziom kwalifikowalności poprawnych odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80%.
Po ukończeniu szkolenia wystawiane jest zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia i osiągnięcie efektów kształcenia.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo. Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług. Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 990,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 990,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 141,43 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 141,43 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Bartłomiej Bachniak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów online: slajdów i ćwiczeń, które będą przerabiać na szkoleniu.
Warunki uczestnictwa
Ogólne zrozumienie koncepcji tworzenia aplikacji.
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% -100 % (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
- Niespełnienie powyższych wymagań może skutkować brakiem dofinansowania.
- Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
- Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
- Aby uzyskać certyfikat, uczestnik musi być na min 80% zajęć.
- W razie potrzeby szkolenie zostanie dostosowane do osób z niepełnosprawnością.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
3) W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom oraz DaDesktop. Każdy uczestnik otrzymuje 2 dni przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Do szkolenia potrzebna jest kamera.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych.
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do pokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.