Zielony Social Media Marketing: Cyfrowe Narzędzia dla Zrównoważonego Rozwoju. Szkolenie.
Zielony Social Media Marketing: Cyfrowe Narzędzia dla Zrównoważonego Rozwoju. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierowane jest do:
- właścicieli firm (MŚP) oraz osób prowadzących działalność gospodarczą, w szczególności z branży beauty & barber, którzy chcą wdrożyć zielone/ekologiczne strategie komunikacyjne w swoich firmach;
- pracowników firm, w tym fryzjerów, barberów, stylistów i specjalistów branży usługowej, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w obszarze zrównoważonego marketingu i komunikacji;
- pracowników działów marketingu, CSR, komunikacji i sprzedaży w przedsiębiorstwach zainteresowanych zrównoważonym rozwojem;
- specjalistów ds. promocji i osób odpowiedzialnych za komunikację produktową/usługową w organizacjach promujących ekologiczne rozwiązania.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji20-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do efektywnego projektowania i prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych promujących zrównoważony rozwój i minimalizację negatywnego wpływu na środowisko. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności tworzenia strategii, produkcji treści oraz monitoringu KPI z uwzględnieniem zasad green marketingu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe pojęcia związane zzielonym marketingiem i zrównoważonym rozwojem. | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe pojęcia takie jakgreenwashing, marketing ekologiczny, gospodarka o obiegu zamkniętym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia różnice między tradycyjnym azielonym marketingiem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe aspektyzrównoważonego rozwoju, takie jak ochrona zasobów naturalnych, energia odnawialna, redukcja odpadów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Tworzy strategie komunikacyjnepromujące zrównoważony rozwój i zielone inicjatywy w mediach społecznościowych. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie grupy docelowena podstawie analizy potrzeb ekologicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Projektuje kampanie, które integrujątreści edukacyjne, inspirujące i angażujące społeczność w działania proekologiczne. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje treści pod kątemefektywności i zaangażowania odbiorców. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Zarządza kampaniami reklamowymipromującymi zrównoważony rozwój na platformach społecznościowych. | Kryteria weryfikacji Projektuje kampanie reklamowe, któreminimalizują ślad węglowy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Ocenia efektywność kampaniireklamowych, wykorzystując odpowiednie wskaźniki KPI, takie jak zasięg, zaangażowanie, konwersja. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje budżety kampanii napodstawie analizy wyników i algorytmów platform. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wdraża zasady zrównoważonegorozwoju w strategiach content marketingowych. | Kryteria weryfikacji Przedstawia potrzeby odbiorców wkontekście edukacji ekologicznej i odpowiedzialnej konsumpcji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Opracowuje strategie komunikacji, któreeliminują ryzyko greenwashingu i promują autentyczne działania proekologiczne. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Organizuje warsztaty z planowaniacontentu, skupiające się na transparentności i zgodności z zasadami zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Tworzy i optymalizuje treści edukacyjnepromujące świadomość ekologiczną. | Kryteria weryfikacji Projektuje infografiki, wideo i inne formy treści edukacyjnych, które angażują i edukują o zrównoważonych praktykach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Monitoruje i dostosowujeharmonogramy publikacji treści na podstawie analizy zaangażowania i algorytmów platform. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Analizuje skuteczność różnych formtreści w kontekście budowania świadomości ekologicznej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Szkoli innych w zakresiezrównoważonego rozwoju i zarządzania odpadami. | Kryteria weryfikacji Organizuje szkolenia na temat segregacji odpadów, recyklingu i ograniczania marnotrawstwa. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Monitoruje obowiązujące przepisy i procedury środowiskowe. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Audytuje procesy operacyjne, identyfikując możliwości ich poprawy w kontekście zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Ocenia i uzasadnia efektywność kampanii promujących zrównoważony rozwój w mediach społecznościowych. | Kryteria weryfikacji Monitoruje i analizuje kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) kampanii ekologicznych, takie jak zasięg, zaangażowanie, konwersja. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Wybiera narzędzia analityczne i aplikacje wspierające kampanie promujące zrównoważony rozwój. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Rozwija i wdraża strategie efektywności energetycznej i redukcji zużycia zasobów. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia zużycie energii i identyfikuje przyczyny zbędnego zużycia w procesach operacyjnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Opracowuje strategie oszczędzania energii i wody, wykorzystując innowacyjne technologie i materiały. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Organizuje akcje społeczne i konkursy promujące zrównoważone praktyki. | Kryteria weryfikacji Projektuje i organizuje konkursy zgodne z zasadami promowania ekologicznych wartości. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Ocenia i uzasadnia efektywność konkursów pod kątem zaangażowania społeczności i budowania świadomości ekologicznej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie narzędzia i metody komunikacji, które zachęcają do uczestnictwa w działaniach proekologicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Doradza organizacjom w zakresie zrównoważonych praktyk biznesowych i rozwoju zielonych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Ocenia trendy związane z zieloną energią, gospodarką o obiegu zamkniętym i recyklingiem. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Projektuje strategie operacyjne, które minimalizują negatywny wpływ na środowisko. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Ocenia skuteczność wdrożonych praktyk zrównoważonego rozwoju i proponuje działania naprawcze. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Definiuje role i odpowiedzialność członków zespołu w projektach związanych z cyfryzacją i zieloną transformacją | Kryteria weryfikacji Wymienia kluczowe role w zespołachzajmujących się cyfryzacją i zielonymi technologiami | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wymienia wpływ odpowiedzialnego zarządzania danymi na zrównoważony rozwój | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Definiuje role i odpowiedzialność członków zespołu w pracy grupowej | Kryteria weryfikacji Wymienia podstawowe role zespołowe i ich znaczenie dla efektywnej współpracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wymienia wpływ podziału ról na funkcjonowanie zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie kierowane jest do:
- właścicieli firm (MŚP) oraz osób prowadzących działalność gospodarczą, w szczególności z branży beauty & barber, którzy chcą wdrożyć zielone/ekologiczne strategie komunikacyjne w swoich firmach;
- pracowników firm, w tym fryzjerów, barberów, stylistów i specjalistów branży usługowej, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w obszarze zrównoważonego marketingu i komunikacji;
- pracowników działów marketingu, CSR, komunikacji i sprzedaży w przedsiębiorstwach zainteresowanych zrównoważonym rozwojem;
- specjalistów ds. promocji i osób odpowiedzialnych za komunikację produktową/usługową w organizacjach promujących ekologiczne rozwiązania.
Szkolenie poprzez swój zakres tematyczny oraz rozbudowaną część warsztatową wpłynie pozytywnie na poziom umiejętności uczestnika w obszarze Social Media Marketingu, które są niezbędne do skutecznego promowania ekologicznych inicjatyw i produktów. Uczestnicy nauczą się definiować marketing w social mediach, tworzyć grupy odbiorców, planować komunikację oraz strategię działań z naciskiem na promowanie ekologicznych wartości. Praktyczne zajęcia z tworzenia kont na Instagramie i Facebooku, optymalizacji treści oraz organizacji konkursów pozwolą uczestnikom na zdobycie umiejętności niezbędnych do prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych.
Zakres szkolenia i kompetencje, które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO – wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach klasyfikacji ESCO:
Zakres szkolenia pozwala: identyfikować rodzaje odpadów, kształcić w zakresie przepisów dotyczących recyklingu, poruszać tematy problematyki środowiskowej, promować zrównoważony rozwój, wzbudzać pasję do przyrody, angażować innych w zachowania przyjazne dla środowiska. tworzyć i zarządzać kampaniami promującymi zrównoważone praktyki w mediach społecznościowych, które edukują o ograniczaniu marnotrawstwa, recyklingu i oszczędzaniu energii; edukować w zakresie ekologicznych przepisów i zasad zgodności środowiskowej, istotnych w komunikacji marketingowej i działalności promocyjnej; omawiać kluczowe kwestie związane z ochroną środowiska, takie jak zarządzanie odpadami, gospodarka o obiegu zamkniętym i ochrona bioróżnorodności, w sposób angażujący i informacyjny; promować zrównoważony rozwój poprzez skuteczne wykorzystanie narzędzi cyfrowych do szerzenia świadomości ekologicznej i zmiany nawyków konsumenckich; tworzyć treści, które wzbudzają zainteresowanie przyrodą i ochroną środowiska, wykorzystując różnorodne formaty, takie jak infografiki, wideo i posty edukacyjne; angażować społeczność online w działania proekologiczne, organizując wyzwania, konkursy i akcje, które motywują do świadomych i ekologicznych wyborów.
Szkolenie będzie miało formę głównie warsztatową. Uczestnicy będą pracować nad swoimi projektami, tworzyć content ekologiczny, analizować efektywność działań na różnych platformach społecznościowych oraz zdobywać praktyczne umiejętności w zakresie nagrywania i edycji Reels. Będą również wyposażeni w niezbędne narzędzia i techniki do efektywnego planowania i publikowania treści.
Forma warsztatowa zapewni realizację celu edukacyjnego usługi.
Usługa będzie realizowana w godzinach zegarowych.
Uwaga do harmonogramu :
Przerwa ustalona jest pierwszego dnia szkolenia na godzinę 11:30-12:00, drugiego dnia szkolenia na godzinę 11:00-11:30, trzeciego 12:00-12:30, biorąc pod uwagę charakter warsztatowy szkolenia godzina ta może zostać modyfikowana wg potrzeb. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi rozwojowej.
Dzień 1 — Wprowadzenie i podstawy (08:00–16:00)
08:00–08:30 — Otwarcie szkolenia, objaśnienie celu i harmonogramu, rozpoznanie poziomu uczestników, pre-test. (0,5 h)
08:30–09:30 — Podstawy zielonego marketingu w mediach społecznościowych (1 h)
09:30–10:30 — Tworzenie zielonych strategii marketingowych w social media (1 h)
10:30–11:30 — Recykling i ograniczanie marnotrawstwa w komunikacji marketingowej (1 h)
11:30–12:00 — Przerwa (0,5 h)
12:00–12:30 — Analiza zrównoważonych kampanii marketingowych (0,5 h)
12:30–13:30 — Zarządzanie zielonymi kampaniami reklamowymi w Meta Business Suite — praktyka (1 h)
13:30–14:30 — Planowanie i prowadzenie kampanii edukacyjnych na temat zrównoważonego rozwoju — praktyka (1 h)
14:30–15:30 — Tworzenie treści promujących zieloną energię i technologie odnawialne — warsztat (1 h)
15:30–16:00 — Role zespołowe i znaczenie współpracy; podsumowanie dnia, zadanie domowe (0,5 h)
Razem Dzień 1: 8 godzin zegarowych.
Dzień 2 — Zaawansowane techniki i wdrożenie (08:00–16:00)
08:00–09:00 — Ochrona środowiska w działaniach marketingowych — przegląd narzędzi (1 h)
09:00–10:00 — Promowanie produktów i usług przyjaznych środowisku — warsztat (1 h)
10:00–11:00 — Zarządzanie ryzykiem środowiskowym i zgodność z przepisami — ćwiczenie (1 h)
11:00–11:30 — Przerwa (0,5 h)
11:30–12:00 — Tworzenie kampanii angażujących społeczność na rzecz zrównoważonego rozwoju — ćwiczenie (0,5 h)
12:00–13:00 — Praktyczne zajęcia z tworzenia Reels i Stories — produkcja i edycja (1 h)
13:00–14:00 — Zarządzanie kampaniami promującymi zielone kompetencje w organizacji — warsztat (1 h)
14:00–15:00 — Optymalizacja kampanii pod kątem KPI — tworzenie raportów i dashboardów (1 h)
15:00–16:00 — Wpływ odpowiedzialnego zarządzania danymi na zrównoważony rozwój; Q&A; przygotowanie do dnia walidacji (1 h)
Razem Dzień 2: 8 godzin zegarowych.
Dzień 3 — Warsztat praktyczny, wdrożenie i walidacja (08:00–16:00)
08:00–10:00 — Intensywny warsztat praktyczny: dokończenie projektów uczestników, finalizacja planów kampanii (2 h)
10:00–10:30 — Przerwa (0,5 h)
10:30–12:30 — Kontynuacja warsztatów praktycznych: opracowanie strategii i treści kampanii (2 h)
12:30–13:00 — Przerwa obiadowa (0,5 h)
13:00–15:30 — Prezentacja wyników projektów uczestników, praca w grupach, konsultacje i przygotowanie do walidacji (2,5 h)
15:30–16:00 — Walidacja końcowa (0,5 h)
Razem Dzień 3: 8 godzin zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Otwarcie szkolenia, objaśnienie celu i harmonogramu, rozpoznanie poziomu uczestników, pre-test | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Podstawy zielonego marketingu w mediach społecznościowych | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Tworzenie zielonych strategii marketingowych w social media | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Recykling i ograniczanie marnotrawstwa w komunikacji marketingowej | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Przerwa | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Analiza zrównoważonych kampanii marketingowych | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Zarządzanie zielonymi kampaniami reklamowymi w Meta Business Suite | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Planowanie i prowadzenie kampanii edukacyjnych na temat zrównoważonego rozwoju | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Tworzenie treści promujących zieloną energię i technologie odnawialne | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Role zespołowe i znaczenie współpracy; podsumowanie dnia, zadanie domowe | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Ochrona środowiska w działaniach marketingowych | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Promowanie produktów i usług przyjaznych środowisku | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Zarządzanie ryzykiem środowiskowym i zgodność z przepisami | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Przerwa | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Tworzenie kampanii angażujących społeczność na rzecz zrównoważonego rozwoju | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Praktyczne zajęcia z tworzenia Reels i Stories | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Zarządzanie kampaniami promującymi zielone kompetencje w organizacji | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Optymalizacja kampanii pod kątem KPI — tworzenie raportów i dashboardów | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Wpływ odpowiedzialnego zarządzania danymi na zrównoważony rozwój; Q&A; przygotowanie do dnia walidacji | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Intensywny warsztat praktyczny: dokończenie projektów uczestników, finalizacja planów kampanii | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Przerwa | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Kontynuacja warsztatów praktycznych: opracowanie strategii i treści kampanii | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Przerwa obiadowa | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Prezentacja wyników projektów uczestników, praca w grupach, konsultacje i przygotowanie do walidacji | Prowadzący DAWID CIBOR | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Walidacja końcowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
DAWID CIBOR
Odbyte szkolenia i kursy:
- Kurs: Techniki koloryzacji Erayba Barcelona – 20.01.2019
- Program Instruktora Firmy Fryzjerskiej – 2017 r.
- Warsztaty z reklamy i marketingu online – 2018 r.
- Szkolenie z zaawansowanego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie – 2020 r.
- Warsztaty z włączenia zielonych kompetencji do strategii marketingowych i social mediów – 2021 r.
- Kurs Pedagogiczny dla Wykładowców Pozaszkolnych Form Kształcenia – 21.03.2024 r.
Przebieg zatrudnienia:
Od 10 lat pracuje w branży fryzjerskiej, zdobywając wiedzę zarówno praktyczną, jak i teoretyczną.Ukończył liczne kursy i warsztaty, które dotyczą zarówno zaawansowanych technik fryzjerskich, jak i nowoczesnych strategii zarządzania w social mediach.
- od 2017 r. do nadal – Specjalista ds. Social mediów i strategii marketingowych oraz Dyrektor ds. Szkoleń – UndHair Group.
- 2021-2022 – Studio Fryzjerskie Wioletta Kopka - menager
Dodatkowo od 2018 r. pracował jako trener dla różnych instytucji edukacyjnych oraz prywatnych firm.Powyższe kompetencje są aktualizowane na bieżąco od co najmniej 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypt zwiazany z tematem szkolenia, materiały dydaktyczne, długopis, ankiety.
Informacje dodatkowe
Informacja o zwolnieniu z VAT: Dz. U. poz. 1722 §3, ust. 1, pkt 14 z dnia 20 grudnia 2013 roku. Usługa realizowana w formie stacjonarnej, zostanie zrealizowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami Ministra Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
Walidacja przeprowadzona w formie:
- testu wiedzy on-line z wynikiem generowanym automatycznie, przed końcem szkolenia
- obserwacji w warunkach rzeczywistych i symulowanych
-analiza dowodów i deklaracji
Zakres szkolenia i kompetencje, które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO – wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach klasyfikacji ESCO
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi