Zostań trenerem i zarabiaj na swojej wiedzy. Marka trenera. Strategia. Praca na sali szkoleniowej.
Zostań trenerem i zarabiaj na swojej wiedzy. Marka trenera. Strategia. Praca na sali szkoleniowej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Małopolski Pociąg do kariery, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są osoby dorosłe, które chcą przekuć swoją wiedzę, doświadczenie i pasję w dochodowy zawód trenera oraz zbudować rozpoznawalną markę eksperta, w szczególności:
- Specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chcą zacząć dzielić się wiedzą w formie szkoleń.
- Osoby myślące o pierwszym kroku w stronę kariery trenerskiej.
- Osoby w trakcie zmiany zawodowej, które chcą postawić na niezależność i pracę z ludźmi.
- Pracownicy korporacji i instytucji, którzy chcą rozwijać kompetencje trenerskie, aby prowadzić warsztaty wewnętrzne lub rozpocząć działalność na rynku szkoleniowym.
- Freelancerzy, coachowie i doradcy, którzy chcą uzupełnić swoją ofertę o profesjonalne szkolenia.
- Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”.
- Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
- Usługa rozwojowa adresowana również dla Uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji26-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi38
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego i profesjonalnego prowadzenia szkoleń oraz budowania marki trenera, umożliwiając im zdobycie praktycznych umiejętności potrzebnych do pracy na sali szkoleniowej, w świecie online, a także do rozwijania własnej działalności trenerskiej i skutecznego zarabiania na swojej wiedzy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Określa własne predyspozycje, mocne strony i kompetencje w pracy trenera. | Kryteria weryfikacji – charakteryzuje oraz przedstawia analizę swoich cech, wartości i doświadczeń wspierających pracę trenerską | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Przygotowuje i prowadzi krótkie wystąpienie szkoleniowe. | Kryteria weryfikacji – prezentuje 5–10 minutowe wystąpienie z uwzględnieniem tonu głosu, mimiki, gestów i pracy z grupą | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Projektuje plan i program szkolenia dopasowany do potrzeb uczestników. | Kryteria weryfikacji – opracowuje harmonogram szkolenia (cele, moduły, metody pracy, materiały) w oparciu o brief | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Tworzy portfolio i ofertę trenerską. | Kryteria weryfikacji – przygotowuje przykładowe portfolio oraz krótką prezentację swojej oferty szkoleniowej | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Określa zasady wyceny i współpracy z klientem. | Kryteria weryfikacji – przedstawia zasady wyceny i określa model wyceny swojej pracy wraz z przykładowymi zapisami umowy trenerskiej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Buduje strategię komunikacji marki trenerskiej w mediach społecznościowych. | Kryteria weryfikacji – definiuje zasady i opracowuje plan strategiczny obecności marki na Facebooku, Instagramie i LinkedIn | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Stosuje sposoby promocji i pozyskiwania klientów w roli trenera. | Kryteria weryfikacji – pomawia przykładowe kampanie promujące szkolenia (organicznie lub płatnie) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
->Szkolenie jest adresowane głównie do osób, które chcą przekuć swoją wiedzę, doświadczenie i pasję w dochodowy zawód trenera oraz zbudować rozpoznawalną markę eksperta w dziedzinie prowadzenia zajęć.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną (45 minut).
-> Łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
->Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Warunki organizacyjne:
->Skompletowanie jednej grupy uczestników 2-16 osobowej
PROGRAM:
TEST POCZĄTKOWY
Dzień 1:
TY JAKO TRENER.KOMPETENCJE MERYTORYCZNE, DYDAKTYCZNE I INTERPERSONALNE
1.Twoje cechy charakteru, wartości, talenty, doświadczenie, które wesprą Cię w pracy trenera i szkoleniowca.
2.Twój osobisty styl pracy na sali szkoleniowej. Wyróżniki trenera.
3.Dobre praktyki trenerskie podczas szkoleń online i stacjonarnych.
4.Etyka pracy trenera i szkoleniowca.
Dzień 2:
PRZYGOTOWANIE TRENERA DO WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
1.Zasady skutecznych wystąpień i szkoleń podczas spotkań online i stacjonarnie.
2.Praca warsztatowa: omówienie tonu głosu, mimiki, ubioru trenera. Twój styl ubierania się podczas pierwszego i kolejnych dni szkoleń. Mimika. Ton głosu trenera a stres.
3.Dobre praktyki trenerskie podczas wystąpienia (jak uniknąć stresujących sytuacji na sali szkoleniowej)
4.Jak zachować się, kiedy uczestnicy szkolenia nie są zainteresowani tematem, zadają dużo pytań.
5.Typy osobowości uczestników szkoleń.
6.Psychologia rozmowy i przeprowadzania szkolenia z grupą .
7.Praca warsztatowa: pracujemy z tekstem i ekspresją.
8.Polecenie książek i podcastów związanych z tematyką szkoleń i wystąpień publicznych.
Dzień 3:
PROJEKTOWANIE PLANÓW I PROGRAMÓW SZKOLEŃ
1.Potrzeby uczestników szkoleń online i stacjonarnych (badanie, rozmowa, brief).
2. Cele szkoleniowe w modelu Smart.
3.Struktura szkolenia (wstęp, rozwinięcie tematu, zakończenie).Materiały dodatkowe i do pracy własnej uczestnika.
4.Metody aktywizacji uczestników (wykłady, warsztaty, dyskusje,burza mózgów).
5.Omówienie narzędzi trenerskich: tablice multimedialne, google VR, flipcharty i in.
6.Rozpisanie 2 harmonogramów szkoleń z tematyki wybranej przez uczestnika (moduły+opis).Warsztat.
PRZYGOTOWANIE OFERTY TRENERA I PREZENTACJI SZKOLENIOWEJ
1.Przygotowanie portfolio trenera, oferty biznesowej i krótkiej prezentacji szkoleniowej na dany temat.
2,Cechy skutecznego portfolio, prezentacji szkoleniowej, oferty. Kolory ,symbole, logo, zalecana długość tekstów w
prezentacjach, jak zacząć i jak zakończyć prezentację dla uczestnika szkolenia.
Praca warsztatowa w Canva.
Dzień 4:
WYCENA PRACY TRENERA W POLSCE
1.Jak wyceniać swoją pracę i nie zaniżać stawek rynkowych (praca godzinowa, pakietowa, szkolenia 1:1, grupowe)
2.Z jakimi klientami chcę pracować, a z kim nie.
3.Formułowanie umów trener- klient, trener-firma szkoleniowa
4.Analiza grup tematycznych w kontekście szukania zleceń.
5.Z którymi firmami warto nawiązać współpracę trenerską (polecenia firm szkoleniowych działających w Polsce: projekty komercyjne i finansowane z UE)
ZAKŁADANIE PROFILU MARKI TRENERSKIEJ NA FB
1.Zakładanie profilu firmowego. Nazwa profilu. Zdjęcia. Opis. Biogram. Praca warsztatowa.
2.Uwierzytelnianie dwuskładnikowe.
3.Konto prywatne a firmowe.
4.Ważne informacje techniczne.
Dzień 5:
MARKA TRENERA NA PLATFORMIE: FACEBOOK,INSTAGRAM,LINKEDLN I STRONIE INTERNETOWEJ
1.Strategia komunikacji marki w kanałach social media.
Praca warsztatowa- Rozpisanie planu strategicznego dla marki trenerskiej.
2.Cele obecności marki w kanałach social media. Budowanie świadomości marki. Pozyskiwanie klientów.
3.Grupa docelowa marki trenerskiej
Jak określić potrzeby, obiekcje grupy docelowej. Charakterystyka persony.
4.Zastosowanie ankiet w Google Forms i rozmów 1:1 w procesie poznania swojej grupy docelowej.
5.Reklamy organiczne i płatne w mediach społecznościowych. Zasady tworzenia postu reklamowego.
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ: TEST KOŃCOWY
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 TEST POCZĄTKOWY; TY JAKO TRENER.KOMPETENCJE MERYTORYCZNE, DYDAKTYCZNE I INTERPERSONALNE | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 Przerwa | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 PRZYGOTOWANIE TRENERA DO WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH cz. 1 | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 Przerwa | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 PRZYGOTOWANIE TRENERA DO WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH cz. 2 | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 PRZYGOTOWANIE TRENERA DO WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH cz. 3 | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 PROJEKTOWANIE PLANÓW I PROGRAMÓW SZKOLEŃ cz. 2 | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Przerwa | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 PRZYGOTOWANIE TRENERA DO WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH cz. 4 | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 Przerwa | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 PROJEKTOWANIE PLANÓW I PROGRAMÓW SZKOLEŃ cz. 1 | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 PRZYGOTOWANIE OFERTY TRENERA I PREZENTACJI SZKOLENIOWEJ cz. 1 | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Przerwa | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 PRZYGOTOWANIE OFERTY TRENERA I PREZENTACJI SZKOLENIOWEJ cz. 2 | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Przerwa | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 WYCENA PRACY TRENERA W POLSCE | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 ZAKŁADANIE PROFILU MARKI TRENERSKIEJ NA FB | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 MARKA TRENERA NA PLATFORMIE: FACEBOOK,INSTAGRAM,LINKEDLN I STRONIE INTERNETOWE cz. 1 | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 Przerwa | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 MARKA TRENERA NA PLATFORMIE: FACEBOOK,INSTAGRAM,LINKEDLN I STRONIE INTERNETOWE cz. 2 | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 MARKA TRENERA NA PLATFORMIE: FACEBOOK,INSTAGRAM,LINKEDLN I STRONIE INTERNETOWE cz. 3 | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Przerwa | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ: TEST KOŃCOWY | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 420,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 420,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Monika Run
Od 2022 roku, jako Trener i Strateg marek systematycznie prowadzi szkolenia online i stacjonarnie. W tym czasie przeprowadziła ponad 400 godzin szkoleniowych dla właścicieli marek, firm lokalnych, fundacji, freelancerów i osób fizycznych. Branże z którymi współpracowała to m.in. rozwój osobisty i talenty Gallupa, coaching, psychologia, doradztwo zawodowe, fotografia, telekomunikacja, edukacja, sport i czas wolny, holistyczna aranżacja wnętrz, zdrowy styl życia.
Jest twórczynią autorskich szkoleń dla trenerów “TRENER-JAK ZARABIAĆ NA
SWOJEJ WIEDZY” i marek osobistych ,,STRATEGIA DOCHODOWEJ MARKI.” Jest
autorką 30-stronicowego ebooka ,,Jak rozwijać markę osobistą holistycznie” oraz
“Reklama jako element strategii marki.Ustaw ją i zarabiaj.”
Trenerka posiada odpowiednie do rodzaju i zakresu świadczonych usług doświadczenie zawodowe, nabyte w ciągu ostatnich 5 lat od daty publikacji usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma notatnik, długopis i teczkę (wysłane pocztą na podany adres). Ponadto, w toku szkolenia, uczestnik będzie otrzymywał wydrukowane karty pracy, ćwiczenia do uzupełniania itp.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć. Ponadto, uzyskanie pozytywnego wyniku z testu teoretycznego.
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny są godzinami dydaktycznymi - 1h = 45 min.
Nie pasuje Ci termin szkolenia? Skontaktuj się z nami!
731791691
kontakt@future-consulting.pl
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli uczestnik uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701).
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój.
Zawarto umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
Został podpisany Regulamin współpracy i rozliczenia usług z wykorzystaniem elektronicznym bonów szkoleniowych w ramach projektu „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i projektu „Nowy start w Małopolsce z EURESem” z WUP Kraków.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie w części zdalnej, w czasie rzeczywistym to Click Meeting.
2. Minimalne wymagania do obsługi szkolenia w formie zdalnej, w czasie rzeczywistym na platformie Click Meeting:
- uczestnik powinien dysponować komputerem stacjonarnym bądź laptopem. Niezbędne również będą: mikrofon, słuchawki, głośniki i opcjonalnie kamera.
3. Minimale wymagania sprzętowe: procesor dwurdzeniowy, minimum 2GB pamięci RAM, wolna przestrzeń na dysku twardym (około 10GB)
4. System operacyjny: minimum Windows XP/MacOS High Sierra
5. Oprogramowanie: przeglądarka internetowa (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari, Microsoft Edge)
6. Sieć: łącze internetowe minimum 2 Mbps
7. Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.
8. Link do szkolenia oraz hasło dostępowe zostanie wysłany do uczestnika mailowo najpóźniej na 1 dzień przed realizacją usługi.