Komunikacja to Twoja praca edycja Pracownik
Komunikacja to Twoja praca edycja Pracownik
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Komunikacja to Twoja Praca (edycja pracownik) to dwa dni intensywnego szkolenia z komunikacji dla Pracownik, podczas którego zapraszamy uczestników do swego rodzaju “laboratorium społecznego”. Warsztat skierowany jest do osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne i skuteczniej oddziaływać na otoczenie poprzez komunikację zarówno werbalną, jak i niewerbalną.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji03-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel edukacyjnyCo wyniesiesz z warsztatu komunikacji dla pracowników?
Świadomość własnego potencjału komunikacyjnego i obszarów do rozwoju
Znajomość mechanizmów tworzących relacje międzyludzkie i kształtujących komunikację interpersonalną
Znajomość schematów myślenia i działania ludzi w interakcjach ze współpracownikami
Umiejętność wykorzystania rozmowy do podnoszenia jakości relacji i zwiększania efektywności działania
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się PoznajPoprzez pracę nad swoją samoświadomością odkryjesz potencjał komunikacyjny i rozpoczniesz fascynującą pracę nad samym/ą sobą w zakresie efektywnego komunikowania się z innymi. | Kryteria weryfikacji Obserwacja i analizy uczestnika. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Retest w formie ponownej obserwacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Cel biznesowy
Co wyniesiesz z warsztatu komunikacji dla pracowników?Świadomość własnego potencjału komunikacyjnego i obszarów do rozwoju
Znajomość mechanizmów tworzących relacje międzyludzkie i kształtujących komunikację interpersonalną
Znajomość schematów myślenia i działania ludzi w interakcjach ze współpracownikami
Umiejętność wykorzystania rozmowy do podnoszenia jakości relacji i zwiększania efektywności działania
Efekt usługi
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
Poznaj Poprzez pracę nad swoją samoświadomością odkryjesz potencjał komunikacyjny i rozpoczniesz fascynującą pracę nad samym/ą sobą w zakresie efektywnego komunikowania się z innymi. | Obserwacja i analizy uczestnika. | Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Retest w formie ponownej obserwacji. | Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Osiągnięcie zakładanych efektów szkolenia jest weryfikowane w kilku komplementarnych etapach, z zastosowaniem metod pozwalających na uzyskanie obiektywnych i rzetelnych danych:
- Obserwacja i analiza w trakcie realizacji szkolenia
- W czasie zajęć Mentor prowadzi systematyczną obserwację pracy uczestników w warunkach rzeczywistych. Analizuje sposób wykonywania zadań, poziom zaangażowania oraz praktyczne zastosowanie przekazywanych treści. Na podstawie bieżących interakcji oraz ćwiczeń warsztatowych ocenia stopień nabycia wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych zgodnie z celami usługi.
- Ewaluacja końcowa
- Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik wypełnia ankietę ewaluacyjną. Kwestionariusz zawiera pytania dotyczące m.in. jakości pracy Mentora, adekwatności materiałów dydaktycznych, przydatności treści oraz poziomu osiągnięcia założonych efektów uczenia się. Zebrane dane pozwalają na uzyskanie zarówno opinii uczestników, jak i ich samooceny postępów oraz umożliwiają dokonanie analizy porównawczej w odniesieniu do celów programowych.
- Potwierdzenie ukończenia szkolenia
- Każda osoba, która uczestniczy w całym procesie i spełni ustalone kryteria obecności, otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia. Certyfikat stanowi formalne potwierdzenie udziału oraz osiągnięcia efektów uczenia się zgodnie z programem usługi.
Tak zaprojektowany, wieloetapowy proces weryfikacji zapewnia, że efekty kształcenia są potwierdzane zarówno poprzez bezpośrednią obserwację i ocenę Mentora, jak i poprzez uzyskanie informacji zwrotnej od uczestników. Pozwala to na rzetelne udokumentowanie wyników szkolenia oraz daje Klientowi pewność, że założone cele i efekty uczenia się zostały osiągnięte.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Rzetelna Wiedza
Podczas warsztatu przekażemy Ci rzetelnie zweryfikowaną wiedzę naukową i wieloletnie doświadczenie mentora. Poznasz istotne mechanizmy psychologiczne tworzące relacje międzyludzkie i kształtujące komunikację interpersonalną, a także powszechne nawyki komunikacyjne.
Praktyka
Podczas warsztatu nauczysz się jak świadomie i skutecznie komunikować się w typowych sytuacjach zawodowych takich jak: Udzielanie konstruktywnych informacji zwrotnych | Motywowanie współpracowników | Asertywna odmowa | Rozwiązywanie konfliktów | Konstruktywna obrona swojego stanowiska | Rozmowa z przełożonymi | Autoprezentacja.
Doświadczenie mentora
W ciągu tych trzech dni skorzystasz z warsztatu pracy mentora prowadzącego, który podzieli się swoim wieloletnim doświadczeniem pracy z ludźmi w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, gdzie rozmowa jest podstawą efektywnego działania i skutecznej pomocy. Mentor pokaże Ci jak, mimo problemów, emocji, presji czasu, opanować myśli, uporządkować przekaz i skutecznie komunikować swoje intencje, równocześnie uważnie słuchać, obserwować a przez to świadomie zarządzać rozmową.
Narzędzia do codziennej komunikacji
Po warsztacie będziesz wyposażony/a w praktyczne wzorce i narzędzia, które zapewnią skuteczność w trakcie codziennej komunikacji, która jest fundamentem Twojej pracy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 603,90 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 930,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 225,24 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 183,13 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręcznik
Warunki uczestnictwa
Rejestracja
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- przerwa kawowa, lunch w cenie szkolenia
- Klimatyzacja
- Wi-fi