Autodesk Inventor - Stopień I
Autodesk Inventor - Stopień I
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Osób zaczynających pracę z CAD 3D lub przechodzących z AutoCAD 2D.
- Konstruktorów, projektantów mechaników, technologów, automatyków/mechatroników z działów R&D, utrzymania ruchu i prototypowania.
- Pracowników biur projektowych oraz firm produkcyjnych (obróbka skrawaniem, blachy, tworzywa), którzy chcą tworzyć modele części, złożeń i dokumentację 2D.
- Studentów i absolwentów kierunków mechanicznych/mechatronicznych oraz osób przebranżawiających się do roli junior CAD.
- Właścicieli i pracowników MŚP, którzy potrzebują szybko wejść w modelowanie 3D na potrzeby ofertowania, warsztatu lub CAM.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, rozpoczynających pracę z programem Inventor i nie wymaga znajomości jakiegokolwiek środowiska modelowania 3D lub CAD. W czasie szkolenia uczestnicy poznająpodstawy pracy w środowisku 3D programu, narzędzia modelowania i edycji części, środowisko rysunkowe, środowisko zespołów, środowisko prezentacyjne i cały szereg różnych narzędzi usprawniających pracę w programie.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Celem szkolenia jest udoskonalenie wiedzy o modelowaniu zespołów. Kurs obejmuje nowoczesne metody projektowania zstępującego i szkieletowego, generator części maszynowych, konstrukcji ramowych oraz konstrukcje spawane. | Kryteria weryfikacji Po ukończonym szkoleniu trener upewnia się czy przedstawiony program był zrozumiały oraz czy został przyswojony przez uczestników. Mierzenie efektów nauki odbywa się również poprzez ankietę, którą wypełnia uczestnik pod koniec szkolenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Cel biznesowy
Podniesienie kwalifikacji i umiejętności Uczestnika oraz poszerzenie jego wiedzy na dany temat wpływające na poprawę ekonomiczną firmy.Efekt usługi
Celem szkolenia jest udoskonalenie wiedzy o modelowaniu zespołów. Kurs obejmuje nowoczesne metody projektowania zstępującego i szkieletowego, generator części maszynowych, konstrukcji ramowych oraz konstrukcje spawane.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Po ukończonym szkoleniu trener upewnia się czy przedstawiony program był zrozumiały oraz czy został przyswojony przez uczestników. Mierzenie efektów nauki odbywa się również poprzez ankietę, którą wypełnia uczestnik pod koniec szkolenia.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia:
- Wprowadzenie
- zdefiniowanie pojęć
- zasady pracy
- wprowadzenie do projektowania zespołów
- Środowisko szkicowania
- stosowanie podstawowych narzędzi przeglądania
- zapisywanie i odtwarzanie widoków
- przekroje modelu
- wybieranie, wyszukiwanie i odczytywanie właściwości obiektów
- zarządzanie widocznością obiektów
- Środowisko modelowania części
- podstawowe narzędzia i elementy konstrukcyjne
- Parametry i wyrażenia matematyczne
- Zarządzanie modelem i jego wyświetlaniem
- Środowisko modelowania zespołów
- Praca z projektami
- Środowisko menadżera rysunków
- Style i standardy
- Zestawienia
- lista materiałowa
- listy części
- numerowanie pozycji
- Informacja o modelu (iproperties) i narzędzia pomiarowe
- Środowisko tworzenia prezentacji oraz rysunki montażowe
- Budowanie zespołów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 1. Wprowadzenie 2. Środowisko szkicowania 3. Środowisko modelowania części 4. Parametry i wyrażenia matematyczne | Prowadzący Piotr Wiórkiewicz | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 5. Zarządzanie modelem i jego wyświetlaniem 6. Środowisko modelowania zespołów 7. Praca z projektami 8. Środowisko menadżera rysunków | Prowadzący Piotr Wiórkiewicz | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 9. Style i standardy 10. Zestawienia 11. Informacja o modelu i narzędzia pomiarowe 12. Środowisko tworzenia prezentacji oraz rysunki montażowe 13. Budowanie zespołów | Prowadzący Piotr Wiórkiewicz | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 152,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 750,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 102,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 83,33 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Wiórkiewicz
Z wykształcenia Inżynier Mechanik, z doświadczenia Narzędziowiec. W Man and Machine Software pracuje jako Inżynier aplikacji MFG odpowiedzialny za rozwiązania takie jak Inventor, Fusion, Netfabb, Plant 3D oraz wiele innych. Wspiera Konstruktorów Mechaników szkoleniami i pomaga w rozwiązywaniu problemów technicznych. Prywatnie Samochodziarz, który upodobał sobie szczególnie Diesle i nie boi się przy nich pobrudzić.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzymuje rekomendowane przez producenta oprogramowania materiały szkoleniowe. Zapewniamy 30-dniowe wsparcie dotyczące odbytego szkolenia.
Informacje dodatkowe
Dopuszczana jest możliwość zmiany trenera.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenia zdalne realizowane są z wykorzystaniem platformy AnyDesk, która zapewnia uczestnikom pełną interaktywność i możliwość aktywnej pracy w czasie rzeczywistym.
Każdy uczestnik otrzymuje dostęp do dedykowanego wirtualnego stanowiska roboczego, na którym samodzielnie wykonuje ćwiczenia pod okiem trenera. Dzięki temu uczestnik nie tylko obserwuje przebieg szkolenia, ale faktycznie uczestniczy w procesie tworzenia modelu, co znacząco zwiększa efektywność nauki.
Trener ma możliwość bieżącego podglądu pulpitu każdego uczestnika, co pozwala mu na:
- natychmiastowe wychwycenie i skorygowanie ewentualnych błędów,
- indywidualne wsparcie uczestników,
- monitorowanie postępów i dostosowanie tempa szkolenia do grupy.
Takie podejście stanowi istotną przewagę nad standardowymi szkoleniami prowadzonymi np. na platformach typu Teams, gdzie uczestnicy jedynie obserwują ekran prowadzącego. W naszym modelu uczestnik nie jest biernym słuchaczem, lecz aktywnym uczestnikiem procesu szkoleniowego, co przekłada się na szybsze przyswajanie wiedzy i lepsze utrwalenie umiejętności.
Każdy uczestnik potrzebuje mieć do dyspozycji:
- dostęp do szybkiego i stabilnego łącza internetowego (przepustowość łącza od 50 Mb/s wzwyż, opóźnienie PING poniżej 30 ms)
- dwa monitory (np. laptop i dodatkowy monitor)o wysokiej rozdzielczości, aby na jednym śledzić wykład, a na drugim wykonywać ćwiczenia na zdalnym komputerze
- dodatkowo, zalecane jest, aby zamiast mikrofonu i głośników laptopa zastosować słuchawki z mikrofonem, aby zapewnić dobrą jakość dźwięku.