Komunikacja i efektywna współpraca w zespole – wspólne wartości, wspólne cele
Komunikacja i efektywna współpraca w zespole – wspólne wartości, wspólne cele
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do pracowników danej organizacji, chcących poszerzać swoją wiedzę i umiejętności oraz kompetencje z zakresu komunikacji w budowaniu efektywnych zespołów oraz współpracy opartej na wspólnych wartościach, zasadach oraz celach, a także do pracowników i zespołów, których efekty pracy zależą m.in. od precyzyjnej komunikacji i przekazywania informacji lub poleceń przełożonych, zarządzających zespołem pracowników różnych działów współpracujących ze sobą pracowników z zespołów zróżnicowanych pod względem stażu pracy, wieku, kompetencji, zajmowanego stanowiska.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji06-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem jest przygotowanie uczestnika szkolenia do samodzielnego wykorzystania technik komunikacyjnych opartych na wzajemnym szacunku, zrozumieniu i empatii w efektywnych zespołach oraz rozwijania umiejętności tworzenia spójnych relacji między członkami zespołu oraz wspierania współpracy i osiągania wspólnych celów poprzez świadomą i efektywną wymianę informacji oraz aktywne słuchanie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Motywuje siebie i innych do zaangażowania w realizację zadań i celów | Kryteria weryfikacji aktywnie wyraża oraz wspiera nowe pomysły w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji zachęca do aktywności i angażowania się | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji świadomie wykorzystuje swoje motywatory | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Efektywnie współpracuje oraz skutecznie komunikuje się oraz ze współpracownikami | Kryteria weryfikacji wykorzystuje podobieństwa i różnice osobowościowe do efektywnej współpracy w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji słucha innych, wkłada wysiłek w zrozumienie, nawiązuje do wypowiedzi innych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji współpracuje opierając się na zrozumieniu, szacunku i pozytywnych intencjach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji dopasowuje styl komunikacji indywidualnie do potrzeb i oczekiwań współpracowników | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji stosuje metody aktywnego słuchania (pytania, parafrazy, podsumowania) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Realizuje zadania i cele wspólne dla zespołu i organizacji | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki realizacji celów m.in. SMARTER | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Realizuje cele ze świadomością wpływu na inne działy | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Określa priorytety realizowanych zadań i celów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zapobiega i rozwiązuje konflikty w zespole | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje przyczyny konkretnego konfliktu w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki rozwiązywania konfliktów zgodne z założeniami zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje rozwiązania trudnych sytuacji w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje zasady etyki zawodowej, jako fundament budowania zaufania wzespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ I Automotywacja do współpracy oraz budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie
Uczestnicy połączeni w 2-3 osobowe zespoły będą stosowali techniki automotywacji oraz metody wzbogacania własnego potencjału poznane w trakcie szkolenia. Wymiana doświadczeń w podsumowaniu modułu. Każda grupa będzie miała do wykorzystania stolik, krzesła a także otrzyma karty flipchart i kolorowe mazaki.
Co motywuje mnie do pracy zespołowej
główne czynniki i zasady budowania automotywacji – moje mocne strony
Rola optymizmu i metody wzbogacania własnego potencjału. Wpływ optymizmu na podejmowanie działań i zaangażowanie
Wzmacnianie poczucia własnej wartości i pewności siebie
MODUŁ II Skuteczna komunikacja i współpraca oparta na szacunku i zaufaniu
Uczestnicy połączeni w 2-3 osobowe zespoły będą stosowali techniki skutecznej komunikacji i oraz metody aktywnego słuchania jako ważnego aspektu prawidłowej komunikacji. Wymiana doświadczeń w podsumowaniu modułu. Każda grupa będzie miała do wykorzystania stolik, krzesła a także otrzyma karty flipchart i kolorowe mazaki.
zachowania wpływające (nie)pozytywnie na współpracę
techniki komunikacji wspierające współpracę w zespole
podobieństwa oraz różnice osobowościowe i wewnątrz zespołu, jak wykorzystywać różnorodność
Jak aktywne słuchanie wpływa na zrozumienie i współpracę.
MODUŁ III Realizacja zadań i celów wspólnych zespołu
Uczestnicy połączeni w 2 osobowe zespoły będą stosowali metody wyznaczania priorytetów oraz wdrożą na przykładach zasady SMATER i GROW do realizacji celów. Wymiana doświadczeń w podsumowaniu modułu. Każda grupa będzie miała do wykorzystania stolik, krzesła a także otrzyma karty flipchart i kolorowe mazaki.
Poprawnie sformułowany cel – pokaż SENS działań
Wyznaczanie priorytetów – czy można robić wszystko? Koncentracja na sprawach gwarantujących osiągnięcie celu zespołu
Zasada SMARTER oraz GROW w wyznaczaniu celów i ich praktyczne zastosowanie w realizacji celów zespołowych oraz efektywności pracy własnej.
MODUŁ IV Sytuacje konfliktowe w zespole
Uczestnicy połączeni w 2-3 osobowe zespoły będą identyfikowali przyczyny konfliktów w zespole, przeanalizują trudne sytuacje, które wpływają na efektywną współpracę w zespole . Stworzą kodeks etyki współpracy w zespole. Wymiana doświadczeń w podsumowaniu modułu. Każda grupa będzie miała do wykorzystania stolik, krzesła a także otrzyma karty flipchart i kolorowe mazaki.
Przyczyny konfliktów w zespołach
Moja postawa w konflikcie
Trudne sytuacje w zespole
Etyka zawodowa i rozwiązywanie dylematów związanych z wykonywanym zawodem -budowanie zaufania w Zespole
MODUŁ V EGZAMIN WEWNETRZNY
Usługa świadczona jest w godzinach zegarowych, gdzie jedna godzina odpowiada 60 minutom . Czas trwania usługi 8 godzin. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi (łącznie 30 minut).
Zajęcia praktyczne 6:15 godzin. Zajęcia teoretyczne 1 godzina. Egzamin wewnętrzny 15 minut.
Ocena kompetencji- test
Harmonogram
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 MODUŁ I Automotywacja do współpracy oraz budowanie poczucia własnej wartości ipewności siebie | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 PRZERWA | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 MODUŁ II Skuteczna komunikacja i współpraca oparta na szacunku i zaufaniu | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 MODUŁ III Realizacja zadań i celów wspólnych zespołu | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 PRZERWA | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 MODUŁ IV Sytuacje konfliktowe w zespole | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 MODUŁ VEGZAMINWEWNETRZNY | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 214,29 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 214,29 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Andrzej Zdanowski
Nagrody oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają moje osiągnięcia oraz ciągłe dążenie do realizacji wyznaczanych celów. Cała moja praca to… ludzie.
Efekty moich metod zarządzania zostały docenione m.in. nagrodą Dyrektora Zarządzającego TPDiTel w konkursie „Najlepszy Szef”, wyróżnieniem/ nagrodą za wyniki sprzedażowe w firmie UNI-FILM Sp. z o.o., nagrodą Zarządu ANB Sp. z o.o. za efektywność działań.
Jako trener specjalizuję się w szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania zespołami –budowania, motywacji oraz przywództwa.
Różnorodność branż, w których zdobywałem doświadczenie (reklama, ubezpieczenia, windykacja, budownictwo, inwestycje, rolnictwo, usługi i finanse), pozwala mi na elastyczne podejście doprowadzonych zajęć i szybkie znalezienie wspólnego języka z uczestnikami.
Jestem autorem książki „Typologia osobowości w praktyce, czyli jak ułatwić sobie życie”. Jestem współautorem książki „Sięgaj dalej – scenariusze szkoleń biznesowych”.
W TVN CNBC występowałem jako ekspert w dziedzinie organizacji i planowania pracy menadżera.
Wykładowca na studiach MBA, tematu Self Management - zarządzanie zespołami biznesowymi w praktyce
„Trener zmian” (potwierdzony certyfikatem).
Sprawiam, że ludziom „chce się chcieć” 😊
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy usługi otrzymają skrypt materiałów szkoleniowych dostosowanych do realizowanej usługi rozwojowej. Materiały zawierają pojęcia teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne. Dodatkowo uczestnicy otrzymają: notatnik, teczkę, długopis.
Warunki uczestnictwa
W przypadku kursów dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w kursie jest spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, do którego składane będą dokumenty o dofinansowanie usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Sala szkoleniowa do 30 m2. Oddzielne stanowiska pracy dla każdego z uczestników ( krzesło, stolik). Dostosujemy nasze usługi do indywidulanych wymagań uczestników, aby zapewnić pełne uczestnictwo i komfort w trakcie trwania szkolenia.
W efekcie ukończenia kursu uczestnicy uzyskają certyfikat ukończenia kursu, potwierdzającym nabycie kwalifikacji w obszarze komunikacji i współpracy w zespole.
PODSTAWA ZWOLNIENIA Z VATU:
Podstawy prawne zwolnienia z vat : 1. Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013 r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70 % ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.