Akademia HR - Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy
Akademia HR - Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do firmy z sektora MŚP i dużych firm w ramach projektu" Akademia HR".
Usługa skierowana do:
- właścicieli,
- pracowników pełniących funkcję kierowniczą,-
- pracowników przewidzianych do objęcia funkcji kierowniczej/menadżerskiej,
- pracowników zespołu HR,
- pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firmy lub zarządzanie zasobami ludzkimi.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji20-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest nabycie kompetencji: Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy. Usługa przygotowuje uczestników do: Tworzenia strategii procesów HR ukierunkowanych na zrównoważony rozwój, w tym uwzględniający kwestie „zielonej gospodarki”. Wdrażania rozwiązań gwarantujących rozwój organizacji oparty o analizę potrzeb różnych grup interesariuszy oraz aktywne włączenie w procesy rozwojowe wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opracowuje założenia zrównoważonego rozwoju i potrafi je przełożyć na grunt własnej firmy oraz założenia polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Formułuje zasady zrównoważonego rozwoju i przedstawić ich wpływ na działania firmy, tworząc dokument zawierający konkretne założenia polityki personalnej, które integrują cele środowiskowe, społeczne i ekonomiczne z kontekstem organizacyjnym swojej firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje potrzeby rozwojowe organizacji i przekłada je na strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Kryteria weryfikacji Analizuje sytuację organizacji w odniesieniu do jej celów i wyzwań, identyfikuje potrzeby rozwojowe różnych grup pracowników, a następnie tworzy strategię HR, która uwzględnia te potrzeby oraz różnorodność wiekową, kulturową i kompetencyjną, proponując konkretne działania i cele rozwojowe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wiedza: Formułuje wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń „zielonej gospodarki”. | Kryteria weryfikacji Analizuje trendy rynku pracy (np. praca zdalna, automatyzacja, demografia), a następnie tworzy propozycję polityki personalnej, która uwzględnia te trendy, wspiera rozwój pracowników oraz odpowiada na wyzwania związane z dostępnością i mobilnością kadr. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje, jak wykorzystać aktualną sytuację na rynku pracy i występujące na nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Wskazuje, jak założenia zielonej gospodarki wpływają na politykę personalną, opisuje konkretne wyzwania stojące przed działem HR w tym kontekście oraz formułuje działania, które wspierają cele środowiskowe przy jednoczesnym zachowaniu efektywności organizacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wykonuje pełną diagnozę potrzeb różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca, kadra menedżerska i pracownicy, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w zakresie wykorzystania procesów HR. Włącza te grupy oraz partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę interesariuszy (zarząd, menedżerowie, pracownicy, grupy społeczne), identyfikuje ich potrzeby w obszarze HR oraz przedstawia konkretne rozwiązania angażujące te grupy w opracowywanie polityki personalnej, z uwzględnieniem różnorodności i partycypacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje poziom satysfakcji pracowników z programów i procesów HR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju. Wdraża wnioski z tych badań kształtując nowe rozwiązania. | Kryteria weryfikacji Projektuje i realizuje badanie satysfakcji pracowników z programów HR, analizuje dane z uwzględnieniem aspektów zrównoważonego rozwoju oraz formułuje konkretne działania naprawcze i rozwojowe, wdrażając je w celu poprawy jakości procesów personalnych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Przygotowuje kompleksową strategię procesów HR, ukierunkowaną na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji. | Kryteria weryfikacji Tworzy spójny dokument strategiczny zawierający wizję, cele, kierunki działań HR oraz mierniki sukcesu, które wspierają długoterminowy rozwój kapitału ludzkiego, przy jednoczesnym uwzględnieniu odpowiedzialności społecznej, ekologicznej i ekonomicznej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Monitoruje wdrażanie strategii HR w oparciu o precyzyjne wskaźniki. Dostosowuje ją do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy. | Kryteria weryfikacji Opracowuje zestaw mierników do monitorowania wdrażania strategii HR, analizuje wyniki w kontekście zmieniających się warunków wewnętrznych i zewnętrznych, a następnie przedstawia zmodyfikowaną wersję strategii, dopasowaną do aktualnych potrzeb organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Właściwie objaśnia planowane i wdrażane procesy rozwojowe z obszaru HR i pozyskuje dla nich wsparcie wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników. | Kryteria weryfikacji Opracowuje plan komunikacji dla procesów rozwojowych HR, uwzględniając potrzeby i język różnych grup pracowników, przekonuje ich do udziału w procesach oraz dokumentuje uzyskane wsparcie poprzez wskaźniki zaangażowania lub informacje zwrotne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywności organizacji (realizacja celów firmy) z konkretnymi korzyściami dla pracowników. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje zestaw działań HR, które zwiększają efektywność firmy i przynoszą wymierne korzyści pracownikom, opracowuje kodeks etyczny oraz program szkoleń etycznych, wskazując ich wpływ na kulturę organizacyjną i postawy zatrudnionych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Postawa: Przygotowuje firmowy kodeks etyczny, formułujący wartości ważne dla kultury organizacyjnej, przekładające się na konkretne reguły postępowania, a także długofalowy program kształcenia etycznego. | Kryteria weryfikacji Opracowuje kodeks etyczny zawierający jasno zdefiniowane wartości i odpowiadające im reguły postępowania, dostosowane do kultury organizacyjnej firmy. Przygotowuje również program kształcenia etycznego obejmujący cele, formy realizacji i sposób oceny skuteczności. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Postawa: Kształtuje partnerskie relacje między HR a głównymi grupami współpracowników z firmie – w tym z Zarządem. | Kryteria weryfikacji Tworzy model współpracy HR z kluczowymi grupami w firmie (np. Zarządem, menedżerami), określa zasady i kanały komunikacji oraz prezentuje przykłady działań, które skutkują większą partycypacją i wspólnym podejmowaniem decyzji personalnych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Postawa: Rozwija w firmie poczucie wrażliwości proekologicznej, postawy odpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Kryteria weryfikacji Inicjuje i wdraża działania edukacyjne oraz operacyjne w zakresie ekologicznego zarządzania zasobami pracy, promuje postawy prośrodowiskowe wśród pracowników i przedstawia rezultaty wdrożonych działań na poziomie operacyjnym i świadomościowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Postawa: Tłumaczy zasady zrównoważonego rozwoju w ramach firmy, ze szczególnym odniesieniem do procesów HR. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia pracownikom i kadrze kierowniczej, czym jest zrównoważony rozwój, jakie ma znaczenie dla firmy i działu HR, oraz opracowuje materiały lub prezentacje, które obrazują sposób wdrażania tych zasad w praktyce organizacyjnej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program ramowy szkolenia
Łączna liczba godzin: 24 godzin zegarowych (3 dni x 8 godzin)
Kompetencja: Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy
Dzień 1:
- Wprowadzenie: Strategiczne przygotowanie organizacji w odniesieniu do wyzwań na rynku pracy i polityki personalnej w firmie.
- Analiza aktualnych trendów na rynku pracy i ich wpływu na organizację – jak dzięki nim kształtować nowoczesną politykę personalną w firmie.
- Identyfikowanie potrzeb rozwojowych organizacji jako strategia HR ukierunkowana na zróżnicowany rozwój.
- Opracowywanie założeń zrównoważonego rozwoju i ich przekład na grunt firmy oraz politykę personalną w kontekście strategii, wartości i praktyk HR.
- Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej).
- Rola lidera w przewidywaniu zmian i projektowaniu struktur adaptacyjnych w kontekście wspierania różnorodnych grup pracowniczych.
- Tworzenie polityki personalnej opartej na dialogu – diagnoza potrzeb interesariuszy i wspólne wykorzystanie procesów HR w duchu różnorodności i partnerstwa społecznego.
- Monitorowanie i wdrażanie strategii HR w oparciu o precyzyjne wskaźniki. Elastyczne dostosowywanie do zmian i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy.
- Częściowa weryfikacja postępów nauki w formie krótkiego quizu na koniec dnia szkoleniowego.
Dzień 2:
- Tworzenie elastycznych struktur organizacyjnych – projektowanie nowoczesnych modeli działania w odpowiedzi na wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń „zielonej gospodarki”.
- Planowanie i wdrażanie procesów rozwojowych HR z uwzględnieniem wsparcia wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych wśród pracowników.
- Zarządzanie zmianą i zaangażowanie pracowników – narzędzia i techniki komunikacyjne wspierające dostosowanie działań HR, tłumaczenie zasad zrównoważonego rozwoju w procesach HR.
- Identyfikowanie poziomu satysfakcji pracowników z programów i procesów HR, z naciskiem na kwestie zrównoważonego rozwoju. Ewaluacja i wdrażanie działań na podstawie wyników.
- Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej).
- Zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji jako kompleksowy fundament strategii HR.
- Wdrażanie rozwiązań, które integrują efektywność organizacji z konkretnymi korzyściami dla pracowników, wspierając realizację celów firmy.
- Rola HR w relacjach ze współpracownikami i Zarządem – budowanie partnerskich relacji oraz współodpowiedzialności za realizację strategii organizacji.
- Częściowa weryfikacja postępów nauki w formie krótkiego quizu na koniec dnia szkoleniowego.
Dzień 3:
- HR w dobie AI i cyfryzacji – zarządzanie wiedzą, efektywnością i potrzebami różnych grup pracowników.
- Projektowanie strategii HR z wykorzystaniem analityki, monitorowanie wdrażania w oparciu o wskaźniki oraz dostosowywanie jej do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań interesariuszy.
- Przygotowanie kodeksu etycznego, który definiuje wartości organizacji, przekładając je na zasady postępowania oraz program kształcenia etycznego.
- Zasady zrównoważonego rozwoju i ich zastosowanie w działaniach HR, ze szczególnym odniesieniem do procesów personalnych.
- Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej).
- Rozwijanie wrażliwości proekologicznej i odpowiedzialności za zasoby pracy – przykłady i metody wdrażania w firmie.
- Praca z różnorodnością pokoleniową i kulturową w kontekście transformacji organizacji – włączanie przedstawicieli różnych grup w procesy HR.
- Walidacja efektów uczenia się: Przeprowadzenie testu kompetencyjnego zawierającego pytania sytuacyjne odnoszące się do opisanych w kompetencji efektów uczenia się. - Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie wiedzy.
- Walidacja efektów uczenia się: wywiad swobodny. - Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie umiejętności i postawy.
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Usługa prowadzona jest w godzinach zegarowych: 1 godz. = 60 min
Przerwy są wliczane w czas usługi.
Usługa jest realizowana metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności - case study, ćwiczenia praktyczne. W trakcie realizacji usługi przewidziano systematyczne działania umożliwiające bieżącą ocenę postępów uczestników w osiąganiu efektów uczenia się. Częściowa weryfikacja postępów nauki będzie prowadzona grupowo z Uczestnikami w formie: 1. rundy pytań i odpowiedzi (Q&A) na koniec każdego modułu 2. krótkich quizów na koniec każdego dnia szkoleniowego
Dostawca oświadcza, że:
• usługa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills),
• usługa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług,
• cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania,
• brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą korzystającą ze wsparcia.
usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika zodrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowepotwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 27 Wprowadzenie: Strategiczne przygotowanie organizacji w odniesieniu do wyzwań na rynku pracy i polityki personalnej w firmie. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 27 Analiza aktualnych trendów na rynku pracy i ich wpływu na organizację – jak dzięki nim kształtować nowoczesną politykę personalną w firmie. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 27 Identyfikowanie potrzeb rozwojowych organizacji jako strategia HR ukierunkowana na zróżnicowany rozwój. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 27 Opracowywanie założeń zrównoważonego rozwoju i ich przekład na grunt firmy oraz politykę personalną w kontekście strategii, wartości i praktyk HR. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 27 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 27 Rola lidera w przewidywaniu zmian i projektowaniu struktur adaptacyjnych w kontekście wspierania różnorodnych grup pracowniczych. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 27 Tworzenie polityki personalnej opartej na dialogu – diagnoza potrzeb interesariuszy i wspólne wykorzystanie procesów HR w duchu różnorodności i partnerstwa społecznego. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 27 Monitorowanie i wdrażanie strategii HR w oparciu o precyzyjne wskaźniki. Elastyczne dostosowywanie do zmian i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 27 Częściowa weryfikacja postępów nauki w formie krótkiego quizu na koniec dnia szkoleniowego. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 27 Tworzenie elastycznych struktur organizacyjnych – projektowanie nowoczesnych modeli działania w odpowiedzi na wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń „zielonej gospodarki”. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 27 Planowanie i wdrażanie procesów rozwojowych HR z uwzględnieniem wsparcia wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych wśród pracowników. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 27 Zarządzanie zmianą i zaangażowanie pracowników – narzędzia i techniki komunikacyjne wspierające dostosowanie działań HR, tłumaczenie zasad zrównoważonego rozwoju w procesach HR. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 27 Identyfikowanie poziomu satysfakcji pracowników z programów i procesów HR, z naciskiem na kwestie zrównoważonego rozwoju. Ewaluacja i wdrażanie działań na podstawie wyników. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 27 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 27 Zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji jako kompleksowy fundament strategii HR. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 27 Wdrażanie rozwiązań, które integrują efektywność organizacji z konkretnymi korzyściami dla pracowników, wspierając realizację celów firmy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 27 Rola HR w relacjach ze współpracownikami i Zarządem – budowanie partnerskich relacji oraz współodpowiedzialności za realizację strategii organizacji. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 27 Częściowa weryfikacja postępów nauki w formie krótkiego quizu na koniec dnia szkoleniowego. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 27 HR w dobie AI i cyfryzacji – zarządzanie wiedzą, efektywnością i potrzebami różnych grup pracowników. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 27 Projektowanie strategii HR z wykorzystaniem analityki, monitorowanie wdrażania w oparciu o wskaźniki oraz dostosowywanie jej do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań interesariuszy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 27 Przygotowanie kodeksu etycznego, który definiuje wartości organizacji, przekładając je na zasady postępowania oraz program kształcenia etycznego | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 27 Zasady zrównoważonego rozwoju i ich zastosowanie w działaniach HR, ze szczególnym odniesieniem do procesów personalnych. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 27 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 27 Rozwijanie wrażliwości proekologicznej i odpowiedzialności za zasoby pracy – przykłady i metody wdrażania w firmie. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 27 Praca z różnorodnością pokoleniową i kulturową w kontekście transformacji organizacji – włączanie przedstawicieli różnych grup w procesy HR. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 27 Walidacja efektów uczenia się: Przeprowadzenie testu kompetencyjnego zawierającego pytania sytuacyjne odnoszące się do opisanych w kompetencji efektów uczenia się. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 27 Walidacja efektów uczenia się: Wywiad swobodny. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:20 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 320,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 320,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 180,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników obejmują skrypt szkoleniowy formacie PDF, prezentacje multimedialne (PPTX), drukowane konspekty zajęć, scenariusze rozmów oceniających i feedbackowych (PDF) , formularz planu wdrożenia zmiany w organizacji). Materiały zostaną udostępnione uczestnikom elektronicznie lub w formie drukowanej podczas szkolenia.
Uczestnicy dostają materiały szkoleniowe w toku prowadzonego szkolenia, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem.
Warunki uczestnictwa
WAŻNE!!! Opublikowana usługa jest w kwocie netto bez doliczonej 23% stawki VAT, zwolnienie z VAT zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. (Dz. U. poz. 1722), § 3 ust. 1 pkt 14, w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, przysługuje wyłącznie podmiotom z pozyskanym dofinansowaniem ≥ 70%, w innym przypadku do faktury zostanie doliczona obowiązująca stawka VAT.
Dostawca Usługi oświadcza, że:
- usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT.
Informacje dodatkowe
- Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi oraz zaliczenie zajęć w formie testu teoretycznego i wywiadu swobodnego.
- Minimalny poziom poprawnych odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80%.
- Dostawca Usługi oświadcza, że: cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, a cena jest adekwatna do jej zakresu, karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług, usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem, usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS, usługa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi