Rozwój umiejętności interpersonalnych i zarządzanie konfliktem - szkolenie.
Rozwój umiejętności interpersonalnych i zarządzanie konfliktem - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy, w tym również menedżerowie i specjaliści współpracujący w zespołach, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności w zakresie zarządzania relacjami oraz efektywnej, wzajemnej komunikacji w firmie i podczas kontaktu z klientem. Wskazane jest, aby uczestnicy mieli podstawowe umiejętności komunikacyjne i byli zainteresowani doskonaleniem kompetencji w zakresie budowania relacji, rozwiązywania konfliktów oraz skutecznego reagowania w sytuacjach trudnych interpersonalnie.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji06-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy zdiagnozują własny styl komunikacji, poznają techniki aktywnego słuchania i asertywnego wyrażania potrzeb. Nauczą się skutecznie identyfikować bariery komunikacyjne, reagować na manipulacje i napięcia emocjonalne oraz prowadzić mediacje i negocjacje, co umożliwi budowanie trwałych, efektywnych relacji zawodowych i podniesienie efektywności pracy zespołowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Uczestnicy znają i charakteryzują różne style komunikacji oraz typowe bariery komunikacyjne | Kryteria weryfikacji Pytania dotyczące danego zakresu tematycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:Uczestnicy reagują na manipulacje i napięcia emocjonalne oraz świadomie prowadzą mediacje i negocjacje. | Kryteria weryfikacji Pytania dotyczące danego zakresu tematycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje:Uczestnicy szkolenia rozwinęli kompetencje w zakresie budowania relacji, rozwiązywania konfliktów oraz skutecznego reagowania w sytuacjach trudnych interpersonalnie. | Kryteria weryfikacji Pytania dotyczące danego zakresu tematycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia będą realizowane w oparciu o miarę godziny lekcyjnej wynoszącej 45 min. W trakcie szkolenia wykorzystane zostaną liczne przykłady, symulacje i ćwiczenia.
- Podstawowe informacje dotyczące szkolenia, pre-test.
- Znaczenie umiejętności interpersonalnych w pracy zespołu
- Identyfikacja i charakterystyka stylów komunikacji:
- styl asertywny,
- styl uległy,
- styl agresywny
- Skuteczna komunikacja - przeszkody w skutecznym komunikowaniu się
- Bariery komunikacyjne - jak je diagnozować i przełamywać
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Aktywne słuchanie podstawą właściwej komunikacji - zasady aktywnego słuchania
- Inteligencja emocjonalna w relacjach zawodowych - rola i świadome wykorzystywanie emocji w komunikacji
- Rozwijanie samoświadomości i empatii
- Asertywność i przeciwdziałanie manipulacji
- czym jest asertywność i jakie jest jej znaczenie w komunikacji i negocjacjach
- obrona własnych granic, metody wyrażania potrzeb
- strategie reagowania na manipulacje i presję
- Sytuacje stresowe - techniki regulowania emocji
- Zarządzanie konfliktem w zespole
- źródła i typologia konfliktów
- style reagowania na konflikt
- strategie rozwiązywania konfliktów, fazy konfliktu
- techniki rozwiązywania konfliktów: mediacja i negocjacje
- Pytania i odpowiedzi, podsumowanie szkolenia, post-test.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 650,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 341,46 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 206,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 167,68 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
BARTOSZ ŁUKOMSKI
osobami z niepełnosprawnością intelektualną oraz w prowadzeniu
nowoczesnych form terapii, takich jak biofeedback EEG. Posługuje się Polskim Językiem Migowym (PJM) na poziomie początkujący A. Ukończył szereg szkoleń z tematyki: "Terapia traumy, traumatycznej
żałoby oraz PTSD u dzieci i młodzieży", "Samobójstwo, agresja i
autoagresja - diagnoza, przyczyny, uwarunkowania zjawiska
oraz interwencja", "Anoreksja i bulimia - jak sobie
z nimi radzić". Uzyskał Certyfikat Europass nr EPS/2015/EM/04174/9.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja powerpoint, celem utrwalenia informacji przekazanych w trakcie szkolenia, przesłana będzie drogą mailową.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzyma certyfikat.
Usługa szkoleniowa podzielona jest na godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut).
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Dostosowane dla osób z niepełnosprawnością