ADHD w zespole - jak zarządzać pracownikami o różnorodnych predyspozycjach. Prowadzi Beata Adamczyk-Nowak.
ADHD w zespole - jak zarządzać pracownikami o różnorodnych predyspozycjach. Prowadzi Beata Adamczyk-Nowak.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Menedżerowie i kierownicy zespołów – osoby odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami.
Liderzy projektów i team leaderzy – osoby pełniące funkcje przywódcze, nawet jeśli nie mają formalnego stanowiska menedżerskiego.
Specjaliści HR / kadra odpowiedzialna za rozwój i wsparcie pracowników
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji12-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji menedżerów i liderów w zakresie efektywnego zarządzania zespołami z uwzględnieniem neuroróżnorodności. Uczestnicy nabędą wiedzę o specyfice funkcjonowania osób z ADHD w środowisku pracy, nauczą się rozpoznawać ich potrzeby, dostosowywać styl zarządzania oraz tworzyć inkluzywne i motywujące warunki pracy. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą potrafili lepiej wspierać pracowników o różnych predyspozycjach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Poznanie definicji neuroróżnorodności oraz specyfiki ADHD w kontekście pracy zespołowej | Kryteria weryfikacji czestnik poprawnie definiuje pojęcie neuroróżnorodności oraz wskazuje podstawowe cechy ADHD | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność identyfikowania objawów ADHD i odróżniania ich od innych trudności | Kryteria weryfikacji uczestnik potrafi wskazać charakterystyczne objawy ADHD na podstawie studium przypadku i odróżnić je od innych zaburzeń lub trudności pracowniczych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zdobycie wiedzy o wpływie ADHD na funkcjonowanie zespołu oraz eliminacji stereotypów | Kryteria weryfikacji uczestnik w dyskusji grupowej wskazuje przykłady wpływu ADHD na dynamikę zespołu oraz potrafi obalić minimum 2 powszechne stereotypy związane z ADHD | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwijanie kompetencji budowania pozytywnych relacji i komunikacji z pracownikami z ADHD | Kryteria weryfikacji uczestnik podczas ćwiczenia symulacyjnego stosuje techniki aktywnego słuchania i komunikacji wspierającej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosowanie strategii dopasowania stylu zarządzania do potrzeb osób neuroróżnorodnych | Kryteria weryfikacji uczestnik w pracy warsztatowej przygotowuje plan dostosowania stylu zarządzania do przykładowego pracownika z ADHD | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzenie inkluzywnego, wspierającego środowiska pracy | Kryteria weryfikacji uczestnik opracowuje listę działań i narzędzi wspierających budowanie inkluzywnego zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Podnoszenie efektywności zespołu oraz poziomu zaangażowania pracowników | Kryteria weryfikacji uczestnik potrafi wskazać co najmniej 3 praktyczne rozwiązania, które wpływają na wzrost efektywności i motywacji zespołu, uwzględniając różnorodne predyspozycje pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja MY PERSONALITY SKILLS
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja MY PERSONALITY SKILLS
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Dzień / Sesja | Godzina | Temat / Moduł | Metoda pracy | Prowadzący | Materiały / Uwagi |
1 / Sesja 1 | 09:00–10:30 | Wstęp, cele szkolenia Wprowadzenie do tematyki ADHD | Wykład + dyskusja | Beata Adamczyk-Nowak | Prezentacja, notatki |
1 / Sesja 2 | 10:45–12:15 | Moduł 1: Osiowe cechy osób z ADHD | Wykład, dyskusja, praca w grupach | Beata Adamczyk-Nowak | Prezentacje, Materiały case study |
1 / Sesja 3 | 13:15–14:45 | Moduł 2: Identyfikowanie objawów ADHD u pracowników | Praca w grupach | Beata Adamczyk-Nowak | Prezentacje, Materiały case study |
1 / Sesja 4 | 15.00-17.00 | Moduł 3: Wpływ pracownika z ADHD na funkcjonowanie zespołu | Praca w grupach, dyskusja moderowana | Beata Adamczyk-Nowak | Prezentacje, Materiały case study |
2 / Sesja 5 | 09:00–10:30 | Moduł 4: Strategie komunikacji z pracownikami z ADHD | Odgrywanie ról, dyskusja | Beata Adamczyk-Nowak | Prezentacje, Materiały case study |
2 / Sesja 6 | 10:45–12:15 | Moduł 5: Dostosowanie środowiska pracy | Dyskusja, praca w grupach | Beata Adamczyk-Nowak | Prezentacja |
2 / Sesja 7 | 13:15–14:45 | Moduł 6: Motywacja i docenianie pracowników z ADHD | Odgrywanie ról, dyskusja | Beata Adamczyk-Nowak | Prezentacje, Materiały case study |
2 / Sesja 8 | 15.00-17.00 | Podsumowanie, ewaluacja, walidacja | Dyskusja + test | Beata Adamczyk-Nowak | Ankiety, certyfikaty |
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Wstęp, cele szkolenia Wprowadzenie do tematyki ADHD | Prowadzący Beata Adamczyk-Nowak | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Osiowe cechy osób z ADHD | Prowadzący Beata Adamczyk-Nowak | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Identyfikowanie objawów ADHD u pracowników | Prowadzący Beata Adamczyk-Nowak | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Wpływ pracownika z ADHD nafunkcjonowanie zespołu | Prowadzący Beata Adamczyk-Nowak | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Strategie komunikacji z pracownikami z ADHD | Prowadzący Beata Adamczyk-Nowak | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Dostosowanie środowiska pracy | Prowadzący Beata Adamczyk-Nowak | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Motywacja i docenianiepracowników z ADHD | Prowadzący Beata Adamczyk-Nowak | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Podsumowanie i ewaluacja | Prowadzący Beata Adamczyk-Nowak | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 187,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 187,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Beata Adamczyk-Nowak
Specjalizuje się w tematyce zarządzania zespołami, podnoszeniu efektywności osobistej menedżerów. Koncentruje się na się na rozwijaniu kluczowych kompetencji przywódczych, niezbędnych do skutecznego zarządzania pracownikami w dynamicznie zmieniającym się świecie. Jest ekspertką w zakresie zarządzania czasem, wdraża w firmach klientów procedury związane z zarządzaniem zadaniami.
Ukończyła studia magisterskie z zakresu psychologii, studia z zarządzania zasobami ludzkimi, szkołę coachingu, Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachingu Menedżerskiego.
Jest zaangażowaną biegaczką, biega w maratonach, przebiegła 130 km w Super Trail.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma komplet autorskich materiałów dydaktycznych, stanowiących podsumowanie treści zajęć i praktyczne wsparcie we wdrażaniu zdobytej wiedzy po zakończeniu szkolenia.
Adres
Adres
sala szkoleniowa wyposażona w stoły i krzesła dla uczestników,
dostęp do projektora multimedialnego, ekranu i flipcharta,
dostęp do Internetu,
zaplecze sanitarne
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi