Sztuczna inteligencja (AI) w obsłudze klienta
Sztuczna inteligencja (AI) w obsłudze klienta
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Profil uczestników
Szkolenie jest skierowane do:
- Pracowników działów obsługi klienta i contact center.
- Menedżerów i liderów zespołów customer service.
- Osób odpowiedzialnych za wdrażanie narzędzi AI w obsłudze klienta.
- Konsultantów i specjalistów ds. doświadczenia klienta (CX).
Przygotowanie uczestników
Od uczestników szkolenia wymagana jest znajomość podstawowych narzędzi internetowych oraz doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub pokrewnych obszarach.
Czas trwania kursu wynosi 16 godzin lekcyjnych, godzina lekcyjna to 45 minut.
Usługa jest dedykowana dla uczestników projektu Małopolski pociąg do kariery.
Usługa również adresowana dla uczestników projektu "Małopolskie Bony rozwojowe Plus" i "Małopolski Pociąg do Kariery”
"Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój"
Usługa adresowana również dla Uczestników projektu „Rozwój kompetencji poprzez usługi rozwojowe” Funduszu Górnośląskiego
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji13-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zapewnienie wiedzy na temat zastosowania sztucznej inteligencji w obszarze obsługi klienta.Praktyczne zaprezentowanie, jak generatywna AI może wspierać konsultantów w codziennych obowiązkach.
Naukę technik promptowania w celu lepszego wykorzystanie możliwości dużych modeli językowych na przykładzie ChatGPT.
Pokazanie narzędzi wykorzystujących AI do automatyzacji komunikacji, analizy zgłoszeń i tworzenia zasobów wiedzy.
Omówienie potencjalnie nowego modelu Business-to-Mach
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy efektywne prompty (zapytania) na potrzeby dużych modeli językowych, aby otrzymywać dobre rezultaty. | Kryteria weryfikacji Formułuje jasne i precyzyjne zapytania do modeli językowych.Optymalizuje prompty pod kątem otrzymywanych odpowiedzi. Testuje i modyfikuje prompty na podstawie jakości wyników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Korzysta z ChatGPT w sposób efektywny i zgodny z najlepszymi praktykami. | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady dobrej komunikacji z modelem ChatGPT.Wykorzystuje funkcje i narzędzia dostępne w ChatGPT do optymalizacji pracy. Unika błędów i ograniczeń modelu podczas korzystania z narzędzia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Tworzy skuteczne prompty do obsługi zgłoszeń klientów i generowania odpowiedzi. | Kryteria weryfikacji Projektuje prompty dostosowane do różnych typów zgłoszeń klientów.Generuje odpowiedzi z wykorzystaniem AI, które spełniają wymagania jakościowe. Analizuje i poprawia skuteczność wygenerowanych odpowiedzi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uzupełnia bazy wiedzy przy współpracy z AI. | Kryteria weryfikacji Integruje informacje uzyskane z AI do baz wiedzy.Aktualizuje i porządkuje dane w bazach wiedzy. Sprawdza poprawność i spójność wprowadzanych danych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Analizuje dane i informacje ze zgłoszeń klientów z użyciem AI. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia AI do analizy treści zgłoszeń.Identyfikuje kluczowe informacje i trendy w zgłoszeniach. Prezentuje wyniki analizy w sposób zrozumiały dla odbiorców. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Identyfikuje obszary, gdzie można wykorzystać AI do automatyzacji zadań z zakresu obsługi klienta. | Kryteria weryfikacji Analizuje procesy obsługi klienta pod kątem możliwości automatyzacji.Proponuje rozwiązania z wykorzystaniem AI w celu usprawnienia pracy. Ocienia potencjalne korzyści i ograniczenia automatyzacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szczegółowy program szkolenia
Krótkie wprowadzenie do AI i uczenia maszynowego
ChatGPT – prezentacja interfejsu i najważniejszych funkcji
Przykłady wykorzystania AI w obsłudze klienta, wraz z propozycjami narzędzi
Inżynieria promptowania, czyli sposoby na prompt idealny
Praktyczne prompty dla ChatGPT w obsłudze klienta, w tym:
- Generowanie odpowiedzi na zgłoszenia klientów
- Tworzenie FAQ i treści do baz wiedzy
- Tworzenie scenariuszy rozmów dla konsultantów telefonicznych
- Opracowywanie dokumentacji w oparciu o dostarczoną wiedzę
- Obsługa trudnych sytuacji i klientów „trudnych emocjonalnie”
Podstawowe operacje na plikach oraz analiza danych z wykorzystaniem ChatGPT
Modele GPT, projekty i instrukcje spersona
lizowane w ChatGPT; tworzenie projektu wspartego wiedzą dot. produktu, dla którego ma zostać zapewnione wsparcie techniczne
Generowanie grafiki w ChatGPT
Przykłady automatyzacji procesów customer service z wykorzystaniem AI
AI i przyszłość obsługi klienta – personalizacja, predycja potrzeb, rola modelu B2M
Metoda realizacji szkolenia
Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następujących po sobie mini wykładów oraz ćwiczeń praktycznych. Szkolenie łączy w sobie fachową wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania w środowisku pracy konsultanta i zespołów obsługi klienta.
Na czas szkolenia zapewniamy licencje do ChatGPT Plus
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 214,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 138,38 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 112,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Radosław Janiak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują podręcznik w wersji elektronicznej.
W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę oraz inne materiały dydaktyczne przygotowane przez organizatora szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem skorzystania ze szkolenia jest dokonanie równolegle rejestracji na kurs na stronie www.comarch.pl/szkolenia w formie:
- elektronicznego zamówienia szkolenia (przycisk "Zamów" przy wybranym temacie i terminie). Opcja ta dotyczy osób fizycznych oraz firm/instytucji
albo
- poprzez uzupełnienie i odesłanie na adres szkolenia@comarch.pl tradycyjnego formularza zgłoszeniowego który jest dostępny na stronie www.comarch.pl/szkolenia (przycisk "Pobierz formularz zgłoszeniowy"). Opcja ta dotyczy wyłącznie firm/Instytucji.
W obu przypadkach przy dokonaniu zgłoszenia prosimy o informacje dotyczącą projektu z którego dofinansowania korzysta Uczestnik.
Planowana przerwa: –obiadowa 60 min plus 2 kawowe po 15 minut.
Wykładowca ma prawo zmienić godziny przerw, jeśli wymaga tego proces dydaktyczny (np. rozpoczęte ćwiczenie) lub na życzenie większości uczestników kursu (zmęczenie, większa trudność treści kształcenia).
Informacje dodatkowe
Szkolenie zakończone jest testem wiedzy z zakresu tematycznego omawianego na szkoleniu.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój i możliwe są pozostałe projekty w ramach, których zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Małopolski Pociąg do Kariery” i "Małopolskie Bony Rozwojowe Plus"
Usługa adresowana również dla Uczestników projektu „Rozwój kompetencji poprzez usługi rozwojowe” Funduszu Górnośląskiego
Szkolenie może być nagrywane /rejestrowane w celu kontroli/audytu zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Szkoleniowych Organizatora.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe