Warsztat rozwojowy premium: Najważniejsze elementy Strategii Biznesowej - pogłębiona analiza konkurencji i planu finansowego Twojej działalności zgodnej z zasadami zielonej gospodarki
Możliwość dofinansowania
Warsztat rozwojowy premium: Najważniejsze elementy Strategii Biznesowej - pogłębiona analiza konkurencji i planu finansowego Twojej działalności zgodnej z zasadami zielonej gospodarki
Numer usługi 2025/09/10/184984/2999474
2 310,00 PLN
brutto
2 310,00 PLNnetto
100,43 PLNbrutto/h
100,43 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest w szczególności dla osób:
- które ukończyły warsztat zdalny - Stworzenie Biznesplanu Twojego przedsiębiorstwa i chcą rozwinąć elementy analizy konkurencji, strategii marketingowej, planu finansowego o konkretne rozwiązania.
- planujących otworzenie działalności gospodarczej
- właścicieli firm, którzy chcą zrobić kolejny krok w ramach rozwoju organizacji
- zastanawiających się nad dotacją na rozpoczęcie lub rozwój działalności gospodarczej
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji27-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Warsztat pozwoli na stworzenie i poddanie informacji zwrotnej pełnej analizy rynku własnej działalności, bazującej na analizie strategii marketingowej - w szczególności personie sprzedażowej i komunikacji do niej dostosowanej oraz poszerzenie planu finansowego. Po wydarzeniu uczestnik będzie miał gotową część analityczną biznesplanu dla własnej firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Analizuje dane rynkowe i wyciąga wnioski dla swojej organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik właściwie interpretuje dane statystyczne i potrafi wskazać ich połączenie z rozwiązaniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Potrafi prezentować wyniki analizy w sposób zrozumiały dla różnych odbiorców | Kryteria weryfikacji Poprawność użycia terminologii, trafność doboru metod analizy, jasność danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy logczny plan finansowy | Kryteria weryfikacji Plan finansowy jest zrobiony logicznie, z zachowaniem zasad matematycznych, wydatki są uzasadnione i poprawne, dopasowane do wyników analizy rynku. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozumie pojęcia zielonej gospodarki w tym: wpływ działalności na zieloną gospodarkę, potrafi wskazać zielone kompetencje w zakresie prowadzenia działalności i tworzy biznes zgodnie z zasadami ESG | Kryteria weryfikacji Definiuje zieloną gospodarkę i zielone kompetencje w działalności gospodarczej, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia ESG, dobiera konkretne przykłady zachowań przedsiębiorcy zgodnych z ESG | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Strategia marketingowa - uczestnik charakteryzuje personę sprzedażową, jest w stanie dobrać komunikację i produkty do konkretnego odbiorcy. | Kryteria weryfikacji 1. Rozpoznaje cechy persony sprzedażowej2. dobiera komunikację do typu odbiorcy 3. dobiera produkt / usługę do potrzeb odbiorcy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi:- Zsyntetyzować dane w formie opisu persony (np. karta persony) - Połączyć cechy z komunikacją i ofert | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
- Szkolenie dedykowane jest w szczególności dla osób:
- które ukończyły warsztat zdalny - Stworzenie Biznesplanu Twojego przedsiębiorstwa i chcą rozwinąć elementy analizy konkurencji, strategii marketingowej, planu finansowego o konkretne rozwiązania.
- planujących otworzenie działalności gospodarczej
- właścicieli firm, którzy chcą zrobić kolejny krok w ramach rozwoju organizacji
- zastanawiających się nad dotacją na rozpoczęcie lub rozwój działalności gospodarczej
- Cel Edukacyjny: Warsztat pozwoli na stworzenie i poddanie informacji zwrotnej pełnej analizy rynku własnej działalności, bazującej na analizie strategii marketingowej - w szczególności personie sprzedażowej i komunikacji do niej dostosowanej oraz poszerzenie planu finansowego. Po wydarzeniu uczestnik będzie miał gotową część analityczną biznesplanu dla własnej firmy.
Celem warsztatu nie jest poznanie narzędzi tworzenia analizy rynku, ale stworzenie własnej analizy, poddanie jej informacji zwrotnej w ramach dyskusji grupowej i pracy z doświadczonymi praktykami biznesu oraz wdrożenie pogłębionej analizy.
- Warunki realizacji szkolenia: szkolenie realizowane stacjonarnie w sali szkoleniowej zapewniającej odpowiedni sprzęt i przestrzeń warsztatową.
- Udział w szkoleniu wymaga wcześniejszego rozumienia podstawowych zagadnień i narzędzi tworzenia biznesplanu, w tym:
- misji, wizji, celów organizacji
- grupy docelowej, konkurencji, niszy rynkowej
- zakresu analizy rynku i strategii marketingowej
- podstawowych pojęć związanych z planem finansowym i rachunkiem zysków i strat.
- Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną szkoleniową (45min), przerwy zostały wyjęte z programu.
- Oferta nie uwzględnia kosztu noclegu i wyżywienia
- Walidacja wiedzy i umiejętności uczestników - test teoretyczny online z wynikiem generowanym automatycznie.
- Program:
- Piątek: Wstęp do szkolenia - cele analizy, przedstawienie prowadzących, uczestników i projektów. Ustalenie podstawowych pojęć
- Opis działalności i zasoby - refleksja i dyskusja zespołowa, na jakich zasobach mogę budować swoją strategię? Wstęp do budowania oferty i profilowania marketingowego.
- Analiza rynku - dyskusja grupowa - jakie elementy powinny zostać przeanalizowane?
- Sobota: Analiza rynku w ramach zielonej gospodarki - jak używać statystyk - praca indywidualna, przygotowywanie warsztatu, zmiennych pod analizę konkurencji i klienta.
- Analiza konkurencji i klienta - dyskusja grupowa. Przygotowanie indywidualnych projektów na bazie zebranych danych, wyciągnięcie wniosków i poddanie ich dyskusji. Wyciągnięcie wniosków na bazie informacji zwrotnej. Przygotowanie wstępu dla persony sprzedażowej.
- ESG i zielona gospodarka- jaki ma wpływ na budowę marki oraz na pozycjonowanie konkurencji.
- Persona sprzedażowa - wstęp do strategii marketingu. Indywidualne przygotowanie podstawowej persony sprzedażowej
- Elementy strategii marketingowej - jak zbudować produkt/ usługę, jakimi elementami promocyjnymi mogę się posłużyć?
- Podsumowanie dnia warsztatu
- Niedziela: Produkty /Usługi - planowanie możliwych przychodów. Zidentyfikowanie właściwych produktów/ usług, ustalenie polityki cenowej, oszacowanie możliwości sprzedażowych dla 3 lat działalności.
- Dyskusja grupowa - Poddanie dyskusji elementów oferty oraz planu przychodów. Wdrożenie informacji zwrotnej.
- Ułożenie budżetu inwestycji. Indywidualne spojrzenie na możliwości finansowe działalności z uwzględnieniem inwestycji, kosztów stałych oraz kosztów promocji.
- Refleksja - wnioski z warsztatów oraz dalsze kroki.
- Walidacja - test z wynikiem generowanym automatycznie
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 12
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Wstęp do szkolenia - ustalenie celu analizy rynku | Prowadzący SARA JAGIEŁŁO | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Zasoby mojej działalności w ramach zielonej gospodarki i ESG | Prowadzący Katarzyna Preidl | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Analiza rynku - główne elementy analizy rynku zgodnej z zieloną godpodarką | Prowadzący SARA JAGIEŁŁO | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Analiza rynku - indywidualne przygotowanie statystyk i wniosków dla przygotowania oferty działalności | Prowadzący SARA JAGIEŁŁO | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Analiza konkurencji i klienta - wnioski z analizy - dyskusja grupowa - refleksja | Prowadzący SARA JAGIEŁŁO | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Persona sprzedażowa - baza oferty | Prowadzący Katarzyna Preidl | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Strategia marketingowa bazująca na wykorzystaniu zielonej marki - krok po kroku | Prowadzący Katarzyna Preidl | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Podsumowanie dnia warsztatowego | Prowadzący SARA JAGIEŁŁO | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Produkt / Usługa - plan przychodów | Prowadzący SARA JAGIEŁŁO | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Ułożenie budżetu - z uwzględnieniem w szczególności działań inwestycyjnych i promocyjnych | Prowadzący SARA JAGIEŁŁO | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Refleksja grupowa - jakie kolejne kroki wdrożyć? | Prowadzący Katarzyna Preidl | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Walidacja - test z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący SARA JAGIEŁŁO | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 310,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 310,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,43 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,43 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Katarzyna Preidl
Jestem Certyfikowaną Trenerką Biznesu, coachem i ekspertką sprzedaży doradczej, mistrzowskiej obsługi klienta oraz projektowania doświadczeń klienta. Od 2014 roku prowadzę szkolenia i procesy rozwojowe dla biznesu, współpracując zarówno z globalnymi markami, jak i dynamicznie rozwijającymi się firmami.
Na co dzień wspieram przedsiębiorców w prowadzeniu dochodowych biznesów usługowych.
Moje podejście łączy psychologię konsumencką z praktyką biznesową, dostarczając gotowe rozwiązania, które pozwalają przedsiębiorcom sprzedawać więcej, podnosić ceny i budować silne marki eksperckie, do których klienci chcą wracać i polecać je dalej.
Na co dzień wspieram przedsiębiorców w prowadzeniu dochodowych biznesów usługowych.
Moje podejście łączy psychologię konsumencką z praktyką biznesową, dostarczając gotowe rozwiązania, które pozwalają przedsiębiorcom sprzedawać więcej, podnosić ceny i budować silne marki eksperckie, do których klienci chcą wracać i polecać je dalej.
2 z 2
SARA JAGIEŁŁO
Jestem Certyfikowanym Trenerem Biznesu specjalizującym się w zagadnieniach budowania i zarządzania zespołów wielokulturowych i prowadzenia zespołów zakupowych.
Doświadczenie korporacyjne doprowadziło mnie spowrotem do własnej firmy gdzie mam możliwość przekazać sposób na zbudowanie czegoś solidnego z poszanowaniem dla zdrowia managera i jego zespołu. 12 lat temu pozyskałam środki na moją pierwszą działalność, później w tym samym pomogłam wielu innym osobom i firmom.
W cyklu szkoleń podzielę się z Wami wiedzą na temat określania swojej własnej ścieżki zawodowej, budowania analizy marketingowej i możliwości pozyskania finansowania Waszych działań biznesowych
Doświadczenie korporacyjne doprowadziło mnie spowrotem do własnej firmy gdzie mam możliwość przekazać sposób na zbudowanie czegoś solidnego z poszanowaniem dla zdrowia managera i jego zespołu. 12 lat temu pozyskałam środki na moją pierwszą działalność, później w tym samym pomogłam wielu innym osobom i firmom.
W cyklu szkoleń podzielę się z Wami wiedzą na temat określania swojej własnej ścieżki zawodowej, budowania analizy marketingowej i możliwości pozyskania finansowania Waszych działań biznesowych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zeszyt warsztatowy - interaktywny formularz do wypełniania w trakcie warsztatów dla każdego uczestnika, w którym ujęte będą elementy analizy i refleksji, pytania do rozważenia.
Adres
Adres
Zawoja 1847
34-222 Zawoja
woj. małopolskie
Hotel & SPA Jawor***
Zawoja Wilczna 1847
34-222 Zawoja
Polska
Zawoja Wilczna 1847
34-222 Zawoja
Polska
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
SARA JAGIEŁŁO
E-mail
sara@postawnarozwoj.com
Telefon
(+48) 884 882 842