Efektywne poszukiwanie pracy w środowisku cyfrowym — usługa szkoleniowa
Efektywne poszukiwanie pracy w środowisku cyfrowym — usługa szkoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Grupa docelowa usługi
- Osoby poszukujące pracy.
- Osoby chcące poprawić swoje dokumenty aplikacyjne, takie jak CV i list motywacyjny.
- Osoby zainteresowane korzystaniem z internetu do aplikowania o pracę i umawiania się na rozmowy kwalifikacyjne.
- Osoby chcące podnieść swoje kwalifikacje zawodowe przez e-learning i inne formy szkolenia online.
- Uczestnicy zainteresowani zdobywaniem i dzieleniem się wiedzą w grupach dyskusyjnych online.
- Osoby szukające informacji o finansowaniu rozwoju zawodowego.
- Profesjonaliści dążący do rozbudowy sieci kontaktów zawodowych, np. przez LinkedIn.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji02-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętności i narzędzia niezbędne do skutecznego poszukiwania pracy oraz rozwoju zawodowego. Uczestnicy nauczą się, jak efektywnie korzystać z serwisów pośrednictwa pracy, przygotowywać profesjonalne dokumenty aplikacyjne, takie jak CV i list motywacyjny, a także jak aplikować o pracę przez internet i efektywnie umawiać się na rozmowy kwalifikacyjne.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia rolę kompetencji cyfrowych w kontekście współczesnego rynku pracy | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje pojęcia związane z kompetencjami cyfrowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia rolę kompetencji cyfrowych w XXI wieku w różnych segmentach rynku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia najważniejsze sektory współczesnego rynku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Określa kluczowe elementy analizy SWOT w rozwoju ścieżki zawodowej w środowisku cyfrowym | Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia istotę wykonywania analizy SWOT w kontekście poszukiwania pracy w środowisku cyfrowym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia poszczególne elementy analizy SWOT w kontekście rozwoju ścieżki zawodowej w środowisku cyfrowym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje główne typy osobowości i style poznawcze w kontekście planowania kariery | Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia rolę osobowości i stylu poznawczego w zakresie wyboru ścieżki zawodowej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia elementy listu motywacyjnego, portfolio i innych dokumentów aplikacyjnych | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia dokumenty aplikacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia adekwatność podanych treści w dokumentach aplikacyjnych w stosunku do wskazanego ogłoszenia o pracę | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje narzędzia online służące do tworzenia dokumentów aplikacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Prezentuje etapy tworzenia profesjonalnego profilu na LinkedIn w celu budowania wizerunku w sieci | Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia poszczególne profile LinkedIn jako wirtualne CV | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia elementy profesjonalnego profilu na platformie LinkedIn | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje zasady profesjonalnego profilu na platformie LinkedIn | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Analizuje ogłoszenia o pracę, identyfikując kluczowe wymagania i kompetencje | Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia kluczowe wymagania i kompetencje w zakresie wskazanego ogłoszenia o pracę | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia wymagania „must have” od „nice to have” | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wymienia źródła i narzędzia służące podnoszeniu kwalifikacji zawodowych poprzez kursy i szkolenia | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia poszczególne platformy e-learningowe do podnoszenia kwalifikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje narzędzia służące do podniesienia atrakcyjności na rynku pracy w środowisku cyfrowym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Tłumaczy znaczenie networkingu i nawiązywania kontaktów zawodowych w przestrzeni online | Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia istotę networkingu w poszukiwaniu pracy w środowisku cyfrowym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia cele i metody networkingu online | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Ocenia metody kompleksowego przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia platformy służące do planowania i prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych w formie zdalnej w czasie rzeczywistym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje zasady przygotowania się do rekrutacji online | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenie do szkolenia;
- Istota kompetencji cyfrowych na rynku pracy;
- Analiza SWOT;
- Odkryj swoją osobowość i styl poznawczy;
- Stwórz CV szyte na miarę;
- List motywacyjny, portfolio i inne dokumenty aplikacyjne.
- Stwórz wizytówkę w sieci — czyli profil na LinkedIn — krok po kroku;
- Analiza ogłoszeń o pracę;
- Przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej w sposób kompleksowy;
- Networking i budowanie kontaktów zawodowych online;
- Rozwój kompetencji i kwalifikacji, czyli gdzie szukać kursów i szkoleń oraz jak z nich korzystać?;
- Podsumowanie;
- Test z wynikiem generowanym automatycznie – walidacja.
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 45 minut; łącznie 20 godzin dydaktycznych.
Przerwy nie są wliczane w czas trwania szkolenia.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Wprowadzenie do szkolenia | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Istota kompetencji cyfrowych na rynku pracy | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Analiza SWOT | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Odkryj swoją osobowość i styl poznawczy | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Stwórz CV szyte na miarę | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 List motywacyjny, portfolio i inne dokumenty aplikacyjne | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Stwórz wizytówkę w sieci - czyli profil na LinkedIn - krok po kroku | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Analiza ogłoszeń o pracę | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej w sposób kompleksowy | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Networking i budowanie kontaktów zawodowych online | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Rozwój kompetencji i kwalifikacji, czyli gdzie szukać kursów i szkoleń oraz jak z nich korzystać? | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Przerwa | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Podsumowanie | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Test z wynikiem generowanym automatycznie – walidacja. | Prowadzący Joanna Mikołajczyk | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 190,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 190,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Mikołajczyk
Obecnie pracuję jako szkoleniowiec w Vantis Holding, gdzie opracowuję i realizuję programy szkoleniowe dostosowane do potrzeb uczestników. Mam także duże doświadczenie w walidacji szkoleń z różnych obszarów, co pozwala mi dbać o ich wysoką jakość, merytorykę i skuteczność.
Jestem certyfikowanym trenerem w Vantis Holding, co potwierdza moje kompetencje w zakresie prowadzenia szkoleń oraz technik sprzedaży i zarządzania. Posiadam doskonałe umiejętności komunikacyjne, zdolności coachingowe oraz szeroką wiedzę z obszaru HR i sprzedaży. Moim celem jest inspirowanie i rozwijanie potencjału ludzi poprzez praktyczne i angażujące szkolenia oraz zapewnianie ich najwyższego standardu poprzez proces walidacji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów zostanie wysłany na maila każdego z uczestników szkolenia. Będzie to skrypt wraz z prezentacjami danego szkolenia.
Informacje dodatkowe
Do wybranej metody walidacji nie jest potrzebny walidator, ponieważ uczestnicy dostają link do wypełnienia testu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. platforma komunikacyjna – Microsoft Teams.
2. wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, mikrofon, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10GB,
3. sieć: łącze internetowe minimum 50 kb/s,
4. system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia)
5. okres ważności linku: od 1 h przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny po zakończeniu szkoleń w dniu ostatnim